Skoči na vsebino

Novi predpisi in postopek registracije


Fritz

Priporočene objave

Na dnevniku so nekaj omenjali, da se obeta sprememba zakonodaje glede registracije motornih vozil.

Ali kdo to kaj spremlja in ima kakšne podrobnejše informacije.

Zanima me, če bo po novem možno registrirati motor za določeno število mesecev (brez odjav ipd.) in če se bodo kaj spremenili razredi: glede na ccm, kW?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po novem se bo za stara vozila delal tehnicni na eno leto ( kot vcasih ). Zdi se mi , da bo sedaj shema:

prvi tehnicni po treh letih, naslednji spet po treh ( ali dveh - nisem ziher) nato dvakrat na dve leti, nato vsako leto.

Pozdrav, Boli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla boli!?

Kakšna pa je razlika med dvakrat na dve leti in enkrat na leto :huh: :D :D

2x 2 = 4

1x 1 = 1

saj je prav napisano, je pa res dvoumno ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jeps, sam ne razumem logike po kateri bi novejši motorji bili bolj pogosto na tehničnem kot tastari, ali pa...

Beri počasi!

Kolikor sem jaz razumel bolija bo tehnični po:

3 letih,

6,

8,

10,

11,

12,

13,

14,

itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iz predloga novega ZVCP:

(1)Tehnični pregledi motornih in priklopnih vozil, razen motokultivatorjev in delovnih strojev, se opravljajo najmanj enkrat na leto.

(2)Tehnični pregledi motornih in priklopnih vozil, s katerimi se opravlja javni prevoz potnikov, avtobusov, motornih in priklopnih vozil, ki prevažajo nevarno blago, motornih vozil opremljenih, kot vozila s prednostjo oziroma vozila za spremstvo in vozil, ki se uporabljajo za učenje vožnje v avto šolah, se opravljajo vsakih šest mesecev.

(3)Prvi tehnični pregled se opravi:

1.eno leto po prvi registraciji:

-za tovorna vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3500 kg;

-za vlečna in delovna vozila;

-za avtobuse;

-za priklopna vozila, razen za lahke in bivalne priklopnike;

-za motorna vozila, s katerimi se opravlja javni prevoz potnikov;

-za motorna vozila, ki se uporabljajo za usposabljanje kandidatov za voznike;

-za motorna vozila za izposojo brez voznika;

-za intervencijska vozila, ki so opremljena kot vozila s prednostjo ali vozila za spremstvo;

2.tri leta po prvi registraciji:

-za vsa druga motorna in priklopna vozila.

3.tri leta po nakupu s strani prvega dokončnega kupca:

-za lahke priklopnike.

(4)Tehnični pregled motornih in priklopnih vozil iz druge in tretje točke prejšnjega odstavka, katerih prvi tehnični pregled je že bil opravljen pa niso starejša od sedem let, mora biti opravljen najmanj vsaki dve leti.

(5)Rabljena motorna in priklopna vozila ter motorna in priklopna vozila, za katera ni izdana izjava o ustreznosti in tehnični brezhibnosti vozila, morajo biti pred prvo registracijo oziroma pred pričetkom uporabe v cestnem prometu tehnično pregledana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, to bo najbrž zaradi "gužve" na tehničnih, ker bodo izpušne pline začeli merit. :D

btw: za traktorje je bil polletni tehnični ukinjen po kakem letu od sprejetja zakona o polletnih tehničnih. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...učer so pa neki govoril da bodo dal predlog za spremembo postopka pridobitve izpita ...govoril so bl za B, za A nevem ampak pr B naj bi lahko že z 17imi fural naokol brez izpita z staršem in v izpit naj bi vkučil tud trening varne vožnje na poligonu ... ampak sm spau zravn če kdo bl točn ve nej pove :zzz:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ker ni bilo nobenega odgovora, sem poslal mejl na MNZ. Tole je odgovor:

Spoštovani!

Vaš predlog smo posredovali delovni skupini, ki pripravlja besedilo novega

zakona o varnosti cestnega prometa.

Lep pozdrav,

Služba za stike z javnostjko MNZ

                     

                      <@        Za:      "'ssj.mnz@gov.si'" <ssj.mnz@gov.si>           

                      >                kp:                                                   

                                              Zadeva:  Registracija vec motornih koles               

                      13.10.2003 12:57                                                               

                                                                                                     

Pozdravljeni,

Zanima me, ce se kaj razmislja, da bi lahko registrirali vec motornih koles

na eno tablico.

Se pravi, da prides na registracijo, dobis (recimo) tri prometna

dovoljenja, nalepko za vsak motor in eno registrsko tablico, ki bi jo dal na tisti

motor, s katerim bi se sel vozit (vec kot z enim naenkrat se tako ne mores

voziti). Zavarovanje pa bi se placalo za najmocnejsi motor.

Ce se ne motim, imajo tako urejeno v Avstriji (za motorje in avtomobile).

Lep pozdrav,

(podpis)

Kaj so hoteli s tem povedati? Ko te j... v malo lepsi obliki, ali kaj drugega? :? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj so hoteli s tem povedati? Ko te j... v malo lepsi obliki, ali kaj drugega? :?

Verjetno so hotl rečt, da so tvoj predlog posredovali delovni skupini, ki pripravlja besedilo novega zakona o varnosti cestnega prometa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno so hotl rečt, da so tvoj predlog posredovali delovni skupini, ki pripravlja besedilo novega zakona o varnosti cestnega prometa.

:D :OK:

Tako sem tudi jaz razumel, v bistvu me pa zanima pomen za besedami. Saj poznamo tisto frazo: Spravi v fascikel (tist okrogel pod mizo ali zraven mize)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napisali so ti, da niso tega niso zbrisali, pac pa sprintali in sele potem zbrisai, printout pa so vrgli v kos na hodniku, ne ze v pisarni :P :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D :OK:

Tako sem tudi jaz razumel, v bistvu me pa zanima pomen za besedami. Saj poznamo tisto frazo: Spravi v fascikel (tist okrogel pod mizo ali zraven mize)

Ja, poklič tja pa njih vprašaj... možnosti je veliko. pravzaprav ogromno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu me pa zanima pomen za besedami

Sem se malo zmotil. Najbolj me zanima, kako to da bodo posredovali predlog delovni skupini? A tega niso se nikoli prej slisali? In ce niso, zakaj ne?

Saj si nisem jaz tega izmislil (nazalost).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj me zanima, kako to da bodo posredovali predlog delovni skupini?

komu pa naj posredujejo, če ne tistim, ki so zadolženi za pripravo besedila zakona :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker ni bilo nobenega odgovora, sem poslal mejl na MNZ. Tole je odgovor:

Spoštovani!

Vaš predlog smo posredovali delovni skupini, ki pripravlja besedilo novega

zakona o varnosti cestnega prometa.

Lep pozdrav,

Služba za stike z javnostjko MNZ

                     

                      <@        Za:      "'ssj.mnz@gov.si'" <ssj.mnz@gov.si>           

                      >                 kp:                                                    

                                               Zadeva:  Registracija vec motornih koles               

                      13.10.2003 12:57                                                                

                                                                                                      

Pozdravljeni,

Zanima me, ce se kaj razmislja, da bi lahko registrirali vec motornih koles

na eno tablico.

Se pravi, da prides na registracijo, dobis (recimo) tri prometna

dovoljenja, nalepko za vsak motor in eno registrsko tablico, ki bi jo dal na tisti

motor, s katerim bi se sel vozit (vec kot z enim naenkrat se tako ne mores

voziti). Zavarovanje pa bi se placalo za najmocnejsi motor.

Ce se ne motim, imajo tako urejeno v Avstriji (za motorje in avtomobile).

Lep pozdrav,

(podpis)

Kaj so hoteli s tem povedati? Ko te j... v malo lepsi obliki, ali kaj drugega? :? :hmm:

bi samo dodal, da imajo tako urejeno tudi v Švici..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ministrstvo za notranje zadeve v sporočilu za javnost navaja, da je pripravilo besedilo predloga ZVCP, ki je v tem času v medresorskem usklajevanju, poleg tega pa je dostopna tudi uradna obrazložitev predloga.

Predlog zakona prinaša številne pomembne novosti, pri čemer izpostavljajo dve aktualni, ki se nanašata na vožnjo neizkušenih voznikov s spremljevalci in na posebne programe usposabljanja za voznike začetnike.

Predlog zakona uvaja možnost, da mladi začno z usposabljanjem v avto šoli, ko dopolnijo 16 let in pol in po opravljenem preizkusu znanja iz praktičnega dela usposabljanja pred komisijo avto šole, nato do enega leta vozijo s spremljevalcem. Tako mlada voznica ali voznik najmanj eno leto pridobivata izkušnje pod nadzorom in vstopata v obdobje voznika začetnika z vozniškim dovoljenjem omejene veljavnosti s povprečno 3000 do 5000 prevoženimi kilometri. Z dopolnjenim 18. letom starosti pa lahko gredo na vozniški izpit in nato kot vozniki začetniki vozijo do 21. leta starosti.

Uvedba možnosti vožnje s spremljevalcem pri 17 letih starosti omogoča dodatno pridobivanje izkušenj in oblikovanje obrambnega načina vožnje. Tako kot v drugih državah, kjer sistem že poteka, predlog določa za spremljevalce posebne pogoje (najmanj 7 let vozniških izkušenj, brez kazenskih točk v evidenci ter ožje sorodstveno razmerje), zato na MNZ pričakujejo, da bodo mladi v tem času opravili od 100 do 130 dodatnih ur voženj in si oblikovali navade, ki jim bodo pomagale k večji varnosti na samostojni vožnji po opravljenem izpitu. Sistem, ki je za mlade privlačen, saj omogoča vožnjo osebnega avtomobila leto dni prej, uvaja z obvezno prisotnostjo spremljevalca posredne omejitve in dosledno spoštovanje predpisov, kar je za oblikovanje vozniških navad in preprečevanje nekaterih najbolj nevarnih ravnanj izredno pomembno. Z uvedbo sistema vožnje s spremljevalcem pri 17 letih se zagotavlja učinkovito preprečevanje vožnje pod vplivom alkohola ali drugih psihoaktivnih snovi, upoštevanje omejitev, zmanjšanje nevarnosti voženj za zabavo in tako imenovanih disko nesreč.

Predlog omogoča uresničevanje Nacionalnega programa varnosti cestnega prometa (Ur. l. 63/2002) in projekta Mladi voznik. Predlog je skladen tudi z Evropskim akcijskim programom za varnost cestnega prometa COM (2003) 311, ki v poglavju 5.1.2. posebej izpostavlja ukrepe za mlade voznike. Glede na oceno stanja, da so vozniki začetniki, zlasti mladi vozniki, glede na udeležbo v prometu, najpogostejši povzročitelji prometnih nesreč, in skupaj s potniki v osebnih avtomobilih tudi najpogostejše žrtve, uvaja predlog zakona bistveno novost za voznike začetnike - uvedbo dodatnih nalog v času pridobivanja vozniških izkušenj, ki bi voznikom začetnikom omogočila boljšo pripravljenost na različne izzive sodobnega prometa in pripravo odgovorov na najnevarnejše situacije, ki običajno vodijo v nesrečo. Program za voznike začetnike predvideva tri med seboj povezane vsebinske sklope. Uvaja vožnjo odličnosti, vadbo varne vožnje in skupinsko delavnico o varnosti cestnega prometa in psihosocialnih odnosih med udeleženci cestnega prometa. Programa se ne da vključiti v program priprav na vozniški izpit, ker morajo imeti vozniki že razvite nekatere spretnosti. Poleg tega pa je njegova pomembna vloga, da v času po opravljenem izpitu, ko si vozniki začetnik oblikuje vozniške navade, omogoča morebitne popravke pri vožnji, oblikovanje strategije vožnje s predvidevanjem morebitnih nevarnosti in pokaže ustrezno ukrepanje v izjemnih situacijah pred nesrečo. S popravki ustrezne vožnje in oblikovanjem vozniške strategije lahko z izvajanjem vožnje odličnosti pomagamo začetniku, da se varneje vključi v običajen promet. Vadba varne vožnje in skupinska delavnica pa opozarjata na zavedanje nevarnosti, ki jo pomenita predvsem hitrost in vožnja pod vplivom alkohola, saj omogočata začetniku, da na varni površini spozna fizikalne zakonitosti in obnašanje vozila v izjemni situaciji. Voznik oblikuje svoje ravnanje na podlagi lastnih izkušenj, zato mora dogajanja ukrepov v sili poskusiti in jih potem na delavnici tudi osmisliti. Tako se lahko nevarnostim pravočasno izogne.

Društvo MAKSI se želi aktivno vključiti v proces priprave novega Zakona o varnosti v cestnem prometu, zato vabimo vse zainteresirane, da nam preko spletnega obrazca na naši strani Društvo MAKSIali preko elektronske pošte maksi@naveza.net sporočite komentarje in predloge ter predvsem vašo pripravljenost za aktivno sodelovanje pri zastopanju interesov motoristov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa, so kej pogledal številke pa statistiko kdo povzroči največ prometnih nesreč.... ? Mislim da vozniki začetniki glih ne.

No ja, še en razlog zakaj nočem met otrok.... :P

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede voznikov začetnikov so v obrazložitvi zapisali:

Predlog omogoča uresničevanje Nacionalnega programa varnosti cestnega prometa (Ur. l. 63/2002) in projekta Mladi voznik. Predlog je skladen tudi z Evropskim akcijskim programom za varnost cestnega prometa COM (2003) 311, ki v poglavju 5.1.2. posebej izpostavlja ukrepe za mlade voznike.

Glede na oceno stanja, da so vozniki začetniki, zlasti mladi vozniki, glede na udeležbo v prometu, najpogostejši povzročitelji prometnih nesreč, in skupaj s potniki v osebnih avtomobilih tudi najpogostejše žrtve, uvaja predlog zakona bistveno novost za voznike začetnike - uvedbo dodatnih nalog v času pridobivanja vozniških izkušenj, ki bi voznikom začetnikom omogočila boljšo pripravljenost na različne izzive sodobnega prometa in pripravo odgovorov na najnevarnejše situacije, ki običajno vodijo v nesrečo. Ocena stanja in ogroženost voznikov in potnikov v osebnih avtomobilih (v obdobju od 1995-2000) je prikazana v spodnjem grafikonu.

Vozniki začetniki, zlasti mladi vozniki so povzročitelji 23 % vseh prometnih nesreč. Najpomembnejši vzroki nesreč, ki jih povzročijo, so: nepravilno prehitevanje (25 %), neprilagojena hitrost (30 %), alkohol (22 %). Zato je Nacionalni program varnosti cestnega prometa določil, da je potrebno za izboljšanje varnosti mladih voznikov in potnikov pripraviti poseben projekt in med ključnimi ukrepi pripraviti tudi posodobitev izobraževanje voznikov.

Predlog za spremembo sistema priprav na vozniški izpit in za pridobitev vozniškega dovoljenja je del ukrepov, ki lahko prispevajo k uresničevanju Nacionalnega programa varnosti cestnega prometa in predvsem k zmanjševanju ogroženosti voznikov začetnikov in med njimi še posebej mladih voznikov.

Razlogi za nadpovprečno udeleženost v nesrečah so večplastni. Med pomembnejšimi so :

- neizkušenost

- iskanje lastnih poti in dokazovanje svojih sposobnosti in spretnosti

- uporništvo (neupoštevanje norm in predpisov)

- stil življenja (zabave, vožnja za zabavo, uživanje alkohola in drugih psihoaktivnih snovi)

- slabši ekonomski položaj (stari avtomobili in z vidika varnosti slabši avtomobili).

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!