Skoči na vsebino

Novi predpisi in postopek registracije


Priporočene objave

Objavljeno

No kdo pa je voznik začetnik :? tisti k povzroči 23% nesreč, od tega 25%nima pojma kako prehitevat, 30% gre prehitro, povrh vsega je še 22% krat pijan :fight2:

pa dejmo no, kje so pobrali te številke :BUA:

A ostali % prometnih nesreč pa naredijo izkušeni vozniki NEzačetniki :blink:

BEDARIJE

Objavljeno

Me malce moti, da ne gre v smer, ki sem jo hotel, me pa vseeno veseli, da se je zacela razprava....

Se pa tudi opravicujem, ker sem predlog zakona zgolj bezno preletel in bom mogoce napisal kaksno oslarijo, ampak:

- o registraciji vec motorjev (avtov) na eno tablico ni niti besede.

- vozniki zacetniki; ali so res problematicni;

Old boys na udaru

Izgleda da ne, vsaj ne z motorji. Kaj pa z avti? Kaj nas (jih) naucijo v avtosoli? Ali nas (jih) naucijo voziti?

Po mojem spominu, NE. Voziti sem znal ze prej (hvala, fotr), avtosola je dodala samo voznjo po predpisih. Pa je to dovolj? Po stevilu mrtvih med mladimi vozniki, NE.

- Kaj torej spremeniti?

Predlog zakona uvaja možnost, da mladi začno z usposabljanjem v avto šoli, ko dopolnijo 16 let in pol in po opravljenem preizkusu znanja iz praktičnega dela usposabljanja pred komisijo avto šole, nato do enega leta vozijo s spremljevalcem.

- Za koga je to uporabno? Za Avtomobiliste? Za motoriste?

V najvecje veselje mi je bilo z rocno obracati na nespluzenih parkiriscih (pa so se mi smejali). Mogoce je ta izkusnja resila zivljenje meni in moji (takrat) bodoci zeni, ko je v ovinku katri odneslo zadnja kolesa na cesti z Ljubelja proti Celovcu. Tega te ne naucijo v nobeni avtosoli.

- Voznja s spremljevalcem? Za motorista?

Da v svoji neizkusenosti ne ubijem samo sebe, ampak se osebo na zadnjem sedezu? Ali se bolje, da jaz prezivim, imam pa na vesti osebo do konca zivljenja?

Aja, spremljevalec bi se vozil v/na avtomobilu/motorju za mano. In kako lahko ta oseba posreduje izkusnje oz. preprecuje neumnosti? Aha, v avtu ima instruktor zavoro. Kaj (ima) pa na motorju?

- Mogoce bi pa namesto spremljevalca raje razmisljali o soli varne voznje. Uporabno tudi za motoriste! Ce se ze ne da prepreciti (recimo) prehitre voznje, naj se vsaj naucijo/mo obvladovati vozilo. S pravilnimi reakcijami bi se kaksna nesreca dala prepreciti.

- Mogoce je vsa ta zadeva prevec povezana z avtomobili. Kaj ima potem Maksi s tem? Bi bilo mogoce treba v zakon dodati nekaj, kar je povezano samo z motorji?

Premislite, na katerem področju bi radi sodelovali in prispevali svoje znanje. Veliko poudarka želimo dati izobraževanju, pravni pomoči in predstavljanju motoristov v javnosti, zato še posebej vabimo (bodoče) inštruktorje, pedagoge, pravnike, novinarje in druge, ki delate na teh področjih.

Mogoce prevec povrsno berem in je zadosti ze zelja po sodelovnju. Kje (in kdaj) se lahko vclanim? Sem bral pred parimi meseci pristopno izjavo, pa sem zaprl okno (takrat sem videl povdarek na znanju). Pac nimam znanja, kot recimo Dave v (16 Oct 2003 @ 12:25, Članek v Dnevniku: Smrt kosi med motoristi)

Ali se lahko...?

Aja, pa se nekaj sem se spomnil; Organizirana kolona vozil. V predlogu zakona je omenjena samo vojska. Kaj pa organizirana kolona recimo 300 motorjev? Ali pa 5000? Ali ni nobene (zakonsko) omembe vredne posebnosti?

Lp,

Objavljeno
Aja, spremljevalec bi se vozil v/na avtomobilu/motorju za mano. In kako lahko ta oseba posreduje izkusnje oz. preprecuje neumnosti? Aha, v avtu ima instruktor zavoro. Kaj (ima) pa na motorju?

Kaj pa ima inštruktor v avto šoli do sedaj, ko on fletno sedi v avtomobilu zadaj, ti pa voziš spredaj.Najboljši primer je da imaš CB postajo v obe smeri,če maš srečo, bremzat moreš pa sam.

LP by gebre

Objavljeno

vožnja s spremljevalcem od 17. leta dalje je predvidena le za vožnjo vozil kategorije B.

Bi pa rada izpostavila, da se mi zdi izdaja vozniškega dovoljenja do 80 leta vseeno predolga.

Pa primerjam voznika začetnika in starejšega voznika

- zbranost

- čas reakcije

- vidno polje in možnost opazovanja

- predvidevanje

- odločnost

- opazovanje prometa spredaj, zadaj

- upoštevanje in prilagoditev novostim v prometnem sistemu

pa še kaj ...

Večina gre v plus začetnikom, izkušnje pa pri starejših voznikih nimajo velike vrednosti, ker jih izničijo drugi dejavniki. V kritičnih situacijah starejši voznik tudi ne bo pravilno odreagiral, zaradi časa reakcije in časa zaznavanja dogodka. Edina prednost pri tem je, če vozi izredno počasi. No to je pa lahko tudi eden od vzrokov, za prometne nesreče - krivec pa seveda ni.

Pa še to me zanima, koliko starejših voznikov sploh zna uporabljati ogledala. Kolkr mam jest izkušnje imajo že dovolj dela s spremljanjem prometa pred sabo, kaj šele da bi ga opazovali za seboj in potem kar brez smernikov naenkrat zavije levo???? Nekdo, ki vozi za njim, pa je seveda z neprilagojeno hitrostjo in razdaljo trčil vanj. Krivec je znan, vzrok pa ne.

Predlagam:

1. zmanjšano dobo veljavnosti vozniškega dovoljenja ali

2. dosledno izvrševanje 179. člena ZVCP s strani zdravnikov

Objavljeno

Saj bi morda bil tudi jaz za skrajšanje veljavnosti vozniškega dovoljenja, vendar, če mi potem za zdravniški pregled za moj denar ne bi bilo potrtebno ure čakati v čakalnicah.

Če bi bilo tako, da danes pokličem in naslednji torek ob 16h naj pridem in se potem ob 16:00 res odpro vrata in me spustijo notri na pregled, potem da.

Tako pa ne. :angry:

Da zadevi nista povezani?

Po mojih pojmovanjih in gledanjih je tudi zdravstvo del državnega aparata, tako kot državna uprava, tako, da sta zadevi povezani.

Objavljeno
Me malce moti, da ne gre v smer, ki sem jo hotel, me pa vseeno veseli, da se je zacela razprava....

5000? Ali ni nobene (zakonsko) omembe vredne posebnosti?

Lp,

Kruse, a bi ti vodil Motosvetov KVIZ, ko tolk vprašanj postavljaš? :)

Objavljeno

@trisha: malo ekstremno mnenje. Se bova se enkrat pogovorila cez 50 let, ko se bova odlocala ali bova dala izpit nazaj al ne. Malo ironicno ampak vseeno. :unsure: :D

Objavljeno

Vidim, da o registraciji za določen del leta ni nič govora. Sej mi kot država v ekvatorialnem pasu tega res ne potrebujemo. Kako lepo je nosit tablico nazaj na urad, pa sranja z zavarovalnico, pa :angry: nalepka... samo veselje.

Objavljeno
Vidim, da o registraciji za določen del leta ni nič govora. Sej mi kot država v ekvatorialnem pasu tega res ne potrebujemo. Kako lepo je nosit tablico nazaj na urad, pa sranja z zavarovalnico, pa :angry: nalepka... samo veselje.

po novem boš motor lahko registrirati za določeno obdobje, katero bo razvidno iz prometne nalepke...registrske tablice pa bo potrebno vrniti šele eno leto po preteku tega roka, tako da v bistvu motorja ne bo potrebno več odjavljati...zakonodajalec pravi tako: "Bistvena novost predloga zakona je v podaljšanju roka za obvezno odjavo vozila iz prometa in za vrnitev registrskih tablic, tudi v primeru, če je veljavnost prometne nalepke že potekla. Rok se podaljšuje iz sedanjih 30 dni na eno leto. S tem bo rešeno vprašanje registracije vozil, ki se uporabljajo sezonsko."

Objavljeno
@trisha: malo ekstremno mnenje. Se bova se enkrat pogovorila cez 50 let, ko se bova odlocala ali bova dala izpit nazaj al ne. Malo ironicno ampak vseeno. :unsure: :D

ja, res je ekstremno, ampak hotla sem povedat, da ogromno pozornost posvečamo voznikom začetnikom, kot da bomo s tem spremenili dogajanja v glavah mladostnikov, s starejšimi vozniki pa se noben ne obremenjuje.

Nikakor pa ne bom rekla, da smo ostali vmesni vozniki pa čisti vzor za ostale.

Umirit bi moral življenje in postati bolj strpni. To pa ne more uredit samo ZVCP!!

Objavljeno
Umirit bi moral življenje in postati bolj strpni. To pa ne more uredit samo ZVCP!!

Tega ZVCP sploh ne more urediti.

Saj se najbrz spominjamo, kako je pri prejsni spremembi? Kaksen teden se je vozilo po novih predpisih, potem je bilo pa spet po starem. Bi morali spremeniti "infrastrukturo" za ZVCPjem, se pravi policijo, sodnika za prekrske, sluzbo za izterjavo,...

Je brez veze nekaj pisati v zakone, ce se ze vnaprej ve, da se tega ne bo noben drzal in se tudi ne bo naredilo nic (ali bore malo) da bi se tega drzali.

Pa tisto brezvezno "navijanje" kazni. In utemeljevanje tega. Na koncu gre pa samo za to, da policaji cepijo z radarji tam, kjer vejo, da bodo lahko kasirali (recimo znak 30, vozi se pa 50)

Objavljeno
po novem boš motor lahko registrirati za določeno obdobje, katero bo razvidno iz prometne nalepke...registrske tablice pa bo potrebno vrniti šele eno leto po preteku tega roka, tako da v bistvu motorja ne bo potrebno več odjavljati...zakonodajalec pravi tako: "Bistvena novost predloga zakona je v podaljšanju roka za obvezno odjavo vozila iz prometa in za vrnitev registrskih tablic, tudi v primeru, če je veljavnost prometne nalepke že potekla. Rok se podaljšuje iz sedanjih 30 dni na eno leto. S tem bo rešeno vprašanje registracije vozil, ki se uporabljajo sezonsko."

Registriranje za določeno obdobje - kako pa bo to rešeno pri zavarovalnicah - registriraš za 5 mesecev, to pomeni 5/12 zavarovalne premije; kaj pa potem še popusti, imaš 50% to pomeni 5/12*50% - če bo to res bo čudovito... :notworthy:

ali drugače povedano, prelepo se sliši, da bi bilo to vse res... :doze:

Objavljeno

rr na zalost se mopram strinjat s tabo

Objavljeno
Umirit bi moral življenje in postati bolj strpni. To pa ne more uredit samo ZVCP!!

Če ti ne gre z ZVCP, poskusi s THC !! :doze:

Objavljeno (popravljeno)
Registriranje za določeno obdobje - kako pa bo to rešeno pri zavarovalnicah

način in pogoji zavarovanja so določeni v Zakonu o obveznih zavarovanjih v prometu (ki pa ne omenjajo višino in način obračuna premije) in v Splošnih pogojih za zavarovanje AO...zaenkrat še nič novega...PG-aod/03-2 določa, da če je zavarovalna doba krajša od enega leta se v naslednjem letu ne pridobi bonus...

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Objavljeno

Hvala MaraudeR, zelo izčrpen odgovor. Upam, da bomo potlej samo enkrat na leto obiskovali ekspoziture naše državne uprave in pri tem plačevali samo dajatve za tisti del leta, ko motor res uporabljamo.

Objavljeno

kolkr je pa meni znano, pa v primeru, da zavaruješ za krajše obdobje od enega leta, zavarovalna premija ni v sorazmernem deležu

saj zavarovanje za 3 dni tudi znese čez 3.000 sit, pol si pa zračunajte razmerje do letne premije

tkole nekak

12 mes 100% 80.000

12. mes. 50% 40.000

6 mes. 100 & 60.000

6. mes. 50 % 30.000

jest sm vzela 75% letne zavarovalne premije....... možno pa je tudi, da je 70%

malo povprašajte pri zavarovalnicah

kar se pa tiče bonifikacije, se pa ta tudi ni prenesla, če si motor prej odjavil iz prometa

za bonifikacijo se bo teba na drug način borit z zavarovalnim združenjem, da bi se obdobja zavarovanja seštevala

lp

Objavljeno

Kaj pa, ce bi se zmenili z zavarovalnicami, da placas polovico polnega zavarovanja, ker se itak vozi samo pol leta (OK, so izjeme, samo to je vseeno). Motor imas pa registriran celo leto.

- ne bi bilo treba odjavlati (prihranek na casu in denarju)

- ce je slucajno pozimi kaksen lep dan se lahko gres vozit (ker je registriran)

- dobis bonifikacijo

Baje so si policaji to ze zrihtali (za privat motorje).

Objavljeno

jaz vem samo to, da bodo prve registracije morale imeti katalizator...

Objavljeno
- ce je slucajno pozimi kaksen lep dan se lahko gres vozit (ker je registriran)

Sam si zapisal zakaj to ni možno.

To je pogodba s figo v žepu s tvoje strani, častna pionirska, ali kako že to gre. :naughty:

Objavljeno
Kaj pa, ce bi se zmenili z zavarovalnicami, da placas polovico polnega zavarovanja, ker se itak vozi samo pol leta (OK, so izjeme, samo to je vseeno). Motor imas pa registriran celo leto.

- ne bi bilo treba odjavlati (prihranek na casu in denarju)

- ce je slucajno pozimi kaksen lep dan se lahko gres vozit (ker je registriran)

- dobis bonifikacijo

Baje so si policaji to ze zrihtali (za privat motorje).

S tem se popolnoma strinjam; pac ce se gres vozit tudi po tem ko ti zavarovanje potece si za vse morebitne stroske odgovoren izkljucno sam!

Objavljeno
- ce je slucajno pozimi kaksen lep dan se lahko gres vozit (ker je registriran)

Sam si zapisal zakaj to ni možno.

To je pogodba s figo v žepu s tvoje strani, častna pionirska, ali kako že to gre. :naughty:

Se mi zdi, da kaksen dan pozimi ne bi smel biti problem. Saj se tudi poleti ne vozimo vsak dan (seveda so spet izjeme) pa je znano, da je poleti najvec nesrec z motorji.

Placilo 50 % letne registracije naj bi reflektiralo dejstvo, da je motor v primerjavi z avtom vozen realno priblizno pol leta (ali moram omenjati da so spet izjeme? :D ).

Baje zivimo v demokraciji, kjer odloca vecina. Baje tudi vecina pozimi odjavi motor(je). Sklicevanje zavarovalnic (ali pa koga drugega) na izjeme se mi pa zdi neumestno.

Objavljeno
Kaj pa, ce bi se zmenili z zavarovalnicami, da placas polovico polnega zavarovanja, ker se itak vozi samo pol leta (OK, so izjeme, samo to je vseeno). Motor imas pa registriran celo leto.

- ne bi bilo treba odjavlati (prihranek na casu in denarju)

- ce je slucajno pozimi kaksen lep dan se lahko gres vozit (ker je registriran)

- dobis bonifikacijo

Baje so si policaji to ze zrihtali (za privat motorje).

A da so si "policaji to zrihtali"? :lol1:

Kolikor jaz vem, so zgolj imeli možnost zavarovati motocikle kar s 50% boniteto tudi, če so prvič registrirali ... pogoj je bil članstvo v zvezi IPA ... ker so ljudje začeli to vlačiti po zobeh, je zavarovalnica v Kranju to možnost za policiste ukinila ...

PS: a ni logično? Kdor hoče vozit celo leto, bo pač zavaroval in registriral za celo leto. kdor hoče voziti pol leta, bo pač plačal pol leta. Mogoče bo kdaj kaj bolje, ampak prav zelo verjetno pa to ni ...

Objavljeno
S tem se popolnoma strinjam; pac ce se gres vozit tudi po tem ko ti zavarovanje potece si za vse morebitne stroske odgovoren izkljucno sam!

Saj tako je že sedaj - če motor jeseni odjaviš, in se voziš pozimi, nosiš vse morebitne stroške v primeru nesreče popolnoma sam.

Objavljeno
jaz vem samo to, da bodo prve registracije morale imeti katalizator...

od kdaj icon14.gif

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!