Noise Objavljeno September 27, 2003 Deli Objavljeno September 27, 2003 Od včeraj na danes so na kros progi Rakek izvedli 24-urni test Husqvarne... Zadevo sta - mislim da - organizirala slovenski uvoznik Husqvarn in Zupin motorsport iz Nemčije... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno September 27, 2003 Avtor Deli Objavljeno September 27, 2003 Debata okrog bajka Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno September 27, 2003 Avtor Deli Objavljeno September 27, 2003 Supermoto-kros guma. Res dobra izbira gum :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CAPIROMZY Objavljeno September 28, 2003 Deli Objavljeno September 28, 2003 In kakšni so rezultati testa,da vidmo če se splača še naprej vozit Husqvarno? :mellow: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno September 29, 2003 Avtor Deli Objavljeno September 29, 2003 Nimam pojma, pa tudi nihče od tistih, ki kaj vedo, nič ne napiše... :? :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gidl Objavljeno September 30, 2003 Deli Objavljeno September 30, 2003 Jah tkole prbližn je šlo... Vozilo se je na dveh motorjih HUSQVARNA TE 250 in Te 450, menjava voznikov na vsako uro, vmes pa 10 min za dotakanje goriva in vizuelni pregled motorja. Začel smo ob 17.00 na progi v Rakeku in to sprva na podaljšani MX progi tja do noči, ponoč pa so vozniki vozil v parih pa terenu. Krog je bil cca 45 min dolg, tako da so se kot dogovorjeno izmenjavali vsako uro. Teren se je vozil do jutra, zjutraj pa do konca pa spet na progi...Motorji so delovali bp., manjši problem z zaganjačem se je pojavil pri 450-tki zadnjo uro. Motor je bil nastavljen za bolj izkušene voznike (soft power deliwery) in je zahteval malo več znanja za vžiganje. Ker so se na motorju poleg povabljenih Enduro voznikov zvrščali tudi razni prijatelji in znanci smo pač vsakega posebej učili vžigat, nekateri so to dojeli hitro, drugi spet ne in to je bil razlog za okvaro mehanizma zaganjača. Motor je sicer normalno delovel do konca, samo el. zaganjač je umru po 23 urah žvečenja. Test je uspel v celoti, tudi tuji testni vozniki (različnih Nemških revij) so bili presenečeni nad vzdržljivostjo, praktično smo samo dolivali gorivo in mazali verigo. Enkrat smo zamenjali zračni filter in olje v mašini, to je bilo pa tui vse. V 24 urah se nam ni odvil niti en sam vijak, ni spustila vilica, ali karkoli drugaga, skratka motorji so kljub poizkusu voznikov da bi jih predčasno pripeljali h koncu zdržali brez težav. Naredili so 960 hard enduro kilometrov, pokurili 160 l bencina in obrabili vsak po eno zadnjo gumo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lunč Objavljeno September 30, 2003 Deli Objavljeno September 30, 2003 Jah tkole prbližn je šlo... :notworthy: :notworthy: ODLIČNO......sedi 5...pa mama naj pride v šolo :D :D :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jason Objavljeno September 30, 2003 Deli Objavljeno September 30, 2003 Vprašanje: Ali sta oba motorja skupaj porabila 160l goriva, ali vsak posebej? (upam da skupaj) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hanzi Objavljeno Oktober 1, 2003 Deli Objavljeno Oktober 1, 2003 prevoženih 960 km na dveh motorjih je malo . povprečna 20km/h kar je tudiza off road malo saj meni se zdi. Poraba 160 a dva motorja se mi zdi dokaj normalna medtem ko za en motor :unsure: to je 17/100km. Gidl lahko razjasniš najine (jason)domneve Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gidl Objavljeno Oktober 1, 2003 Deli Objavljeno Oktober 1, 2003 Vsak motor 960 km, skupaj 160 l goriva...se pravi 80 na enega... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Oktober 1, 2003 Deli Objavljeno Oktober 1, 2003 prevoženih 960 km na dveh motorjih je malo . povprečna 20km/h kar je tudiza off road malo saj meni se zdi. Poraba 160 a dva motorja se mi zdi dokaj normalna medtem ko za en motor :unsure: to je 17/100km. Gidl lahko razjasniš najine (jason)domneve ja hanzi, saj so vsako uro stali vsaj 10 minut ... potem pa povprečna hitrost hitro pade ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gidl Objavljeno Oktober 1, 2003 Deli Objavljeno Oktober 1, 2003 Povprečna po števcu(šteje samo kadar se motor premika) je bila cca 55km/h, s tem da se je vsaj pol časa vozil po notranjem krogu (podaljšana mx pista), to pomen daso ga ponoč dobr žgal....še en Nemški novinar je na koncu izjavu da se mu zdi presenetljivo dober motor, po vsem tem kar je doživu v 24 urah (WIR HABEN DURCH DIE NACHT AUF DIE SCHOTTER STRASSEN NUR FUUL GAS GEFAHREN) ,tako da je zato kar visoka povprečna. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se