Skoči na vsebino

Kateri Motor...


Priporočene objave

Objavljeno

Skratka zadeva je takšna, oče je kupil 2 leti nazaj motor BMW R1150R, sedaj pa razmislja o prodaji..ter o nakupu kaksnega lazjega, ter močnejšega motorja...v postev pridejo samo japonski motorji...

Namreč odločila sva se, da naslednje leto nabaviva skupaj motor, kaksen naj bo, pa se ne vema..

Sedaj pa vas prosim, da mi malo pomagate...

zahteve:

-japonski motor

-neomejena kubitura (skratka ni vazno)

-konji (vsaj 100 ali cez)

-navor

-da ni TDM :P, namreč TDM ima stric

-da je lahek, pa dobro vodljiv

-o konci hitrosti nebi razpravljal, ampak recimo R1150R, je le malo presvoh, manjka mu se kaksnih 10-20ps, recimo, pri BMWju imas 160 takoj notr, pri naslednjem motorju more bit vsaj 180, z drugo besedo, da ti ni treba motorja non stop prvijat, da da kaj od sebe, da z gasu lahko sparas :D

-opcije, k sma jih malo gledala:

-aja pa sportiva ne pride v postev, skratka tak motor, da se lahk peljes 300km, pa da nisi polomljen ko vstanes iz njega..

Fazer 600, novi model ima baje zelo dosti navora v spodnjih obratih, kar je dobro, ampak oce ima 95kg, in le rabi po moje malo vecji motor..Mogoče je fazer 1000 boljsi, ampak kaj ko nima deltabox okvirja, tako kot mlajsi brat..Potem sva gledala FJR1300 Yamaho, ampak spet za mojih 70kg verjetno pretezek motor..

Potem bandit 1200s, ampak oce nekako ne zaupa v cevni okvir, boste ostali lastniki povedali vec o tem motorju, ne vem, skratka, da ma dobre pospeske, pa dobro lego v ovnikih.

Hvala za info..zelo vam bom hvalezen..

Objavljeno

zdej si pa naštel par motorjev, ki nimajo kaj dosti skupnega (vsaj kar se mašin tiče). Fjr , fzs, bandit itd itd..

Sta pogledala kaj za hondo xx? moči, navora, vodljivosti in udobja (razmeroma za tak motor) v izobilju. Pa še hudo dobro izgleda. Sicer boš pa o kterem koli motorju veliko našel s pomočjo iskalnika.

Drugače pa še to, zakaj bi pa blo tvojih 70kg premalo za fjr? (dobro, razen če jo misliš nonstop prevračati) :)

Objavljeno

Ce ti je konjev vedno premalo

Kawasaki ZX12R

Hayabusa

CBR XX

Ce si si v bistvu premislil in ti je malo manj konjev v bistvu v redu

Honda PanEuropean

BMW K1200GT

Triumph Trophy 1200

Ce si bistvu dojel, da bi majckeno bolj sportno in malo ceneje

Triumph speed triple

Honda Hornet 900

Obenem ne razumem, zakaj noceta sportnega motorja in obenem vaju skrbi cevni okvir? Sej je res, da se malo bolj zvija (ducati izzvzet), ampak dokler ne ruzis po kolenu vsakega ovinka, se to bolj malo pozna.

Objavljeno
-aja pa sportiva ne pride v postev, skratka tak motor, da se lahk peljes 300km, pa da nisi polomljen ko vstanes iz njega..

Fazer 600, novi model ima baje zelo dosti navora v spodnjih obratih, kar je dobro, ampak oce ima 95kg, in le rabi po moje malo vecji motor..Mogoče je fazer 1000 boljsi, ampak kaj ko nima deltabox okvirja, tako kot mlajsi brat..Potem sva gledala FJR1300 Yamaho, ampak spet za mojih 70kg verjetno pretezek motor..

Potem bandit 1200s, ampak oce nekako ne zaupa v

Hmnja, tudi najnovejša 600-kubična fazerca z oznako FZ6 nima deltabox okvirja, ampak samo nek aluminijast približek... In z okvirjem od fazerja 1000 ni prav nič narobe - so pač malo debelejše štange in je čisto dovolj čvrst... Ampak to verjetno že vse veš, a ne?

Skratka - priporočam fazer1000. RAzen, če vama je tam preveč vetra - potem pač FJR1300... In ne vem, zakaj bi tvojih piškavih 70 kg bila ovira pri FJR-jki - saj ni tolk težka, niti štorasta ni... pa še sorazmerno nizka je za sedet, tako da ...

Objavljeno
Ce ti je konjev vedno premalo

Kawasaki ZX12R

Hayabusa

CBR XX

pa še tu ti jih bo zmanjkalo.....malo si izbor zožaj...vprašaj se kaj si želiš od motorja in zakaj ga boš rabu...pa denar je tudi pomemben..ali pač :hmm:

Objavljeno

Ja nastel sem res 3 vrste mašin, ampak vsaka po svoje je dobra, sej pravim oce se najbolj nagiba h FJR 1300, meni pa se zdi, le to potovalni motor in prevec velik, sicer se nisem sedel na njem, ampak kolikor sem videl motor po slikah je je precej velik..

Potem pride v postev bandit ali pa FAZER 1000, recimo med tema dvema, za katerega bi se odlocili...?

Aja vazno je krmilo, ter polozaj za motorju, oce pravi, da na tanku ne bo lezal :D , se pravi polozaj ala tdm pride v postev, te pogoje izpolnje pa malo sportnikov..

Objavljeno

... ko bosta vedela kaj bi rada, bosta vedela kaj kupit ... pa nič prej ...

Objavljeno

Suzuki SV1000

Kawasaki ZRX

Kawasaki ZZ-R 1200

Honda VFR (OK, ma plastike, samo je bil še včasih sport-tourer... kot ZZR)

Honda X11

Yamaha FJR1300

Honda Hornet 600/900

....

Cevni, deltabox okvir... je v bistvu vseeno, važno da ti sede ko ga pelješ. Pri novejših se zaradi tega nebi sekiral...

XJR pomoje sploh ni težak... R1150R tudi ne... v vsakem primeru mora bit zadeva 1000 ccm ali več, da ga ni treba gont v obrate če hočeš da kam potegne....

Probat pelat pa se odločit kaj vama paše.

LP

Objavljeno
...

Potem pride v postev bandit ali pa FAZER 1000, recimo med tema dvema, za katerega bi se odlocili...?

Aja vazno je krmilo, ter polozaj za motorju, oce pravi, da na tanku ne bo lezal :D , se pravi polozaj ala tdm pride v postev, te pogoje izpolnje pa malo sportnikov..

Ce denar ni vprasanje in izbiramo med fazerjem in banditom, potem definitivno fazer 1000 (ampak 500.000 drazji). Ker -> Vecja moc, boljse bremze, boljse vzmetenje.

Objavljeno

Najbrž bo odločil oče, ker bo on dal denar- torej FJR 1300, ostali pa ko boste dal kaj zraven. :D

Objavljeno

na hondo cbr xx pa nista pomislila? izpolnjuje namreč vse tvoje pogoje... pa še najbolje izmed vseh naštetih zgleda

Objavljeno
na hondo cbr xx pa nista pomislila? izpolnjuje namreč vse tvoje pogoje... pa še najbolje izmed vseh naštetih zgleda

Res je, ampak to je pa ze prevec podobno sportivi... :rolleyes:

Objavljeno
Res je, ampak to je pa ze prevec podobno sportivi... :rolleyes:

sport-touring ja. Po mojem mnenju idealna. Sicer pa se bosta morala vidva sama odločit glede na svoje potrebe.

Objavljeno (popravljeno)

sam na enmu bosta oba res srečna,

oba uživala,

oba res cool zgledala

ti & tvoj oče

Yamaha - XJR 1300

izpolnjuje vse zahteve + optimalna cena za ta razred

položaj približno kot TDM, lahko pa tudi ležiš

:)

celo to da po 230km brez pavze

sploh ne veš, da si bil na motorju

:D

same super izkušnje

:)

Popravljeno . Popravil 1
Objavljeno

*vsak svoje kljuse hvali*

izbira je res velika niti nisi definirala 2 cilindra ali 4 cilindre..rekel si samo da mora bit japonc...VFR je cool moped da se vozit tako in tako....

Objavljeno

ni japonc sam aprilja futura bi bla OK al pa falco, ducati st4

ce na pa

vfr

zzr1200

zrx 1200 s

gsx 1400

mogoče V-storm 1000

tako je prow zanimivo kupovat, očka dej neki miljoniv za nov motor :D

Objavljeno
*vsak svoje kljuse hvali*

izbira je res velika niti nisi definirala 2 cilindra ali 4 cilindre..rekel si samo da mora bit japonc...VFR je cool moped da se vozit tako in tako....

4 cilindri, pa obvezno mora met oklep spredaj, se pravi naked odpade :rolleyes: , ker se je pri BMWju izkazlo, da vec kot 180km/h se je tezko peljat, dela tako s tabo, da te hoce odtrgat dol...

Objavljeno
ni japonc sam aprilja futura bi bla OK al pa falco, ducati st4

ce na pa

vfr

zzr1200

zrx 1200 s

gsx 1400

mogoče V-storm 1000

tako je prow zanimivo kupovat, očka dej neki miljoniv za nov motor :D

Nene, ne bo sam oče dal za motor, nekaj bom dal tudi jaz, je pa res, da ko bo prodal R1150R, nikoli na tleh, malo km, z original BMW kovčki nama ne bo potrebno kaj dosti doplačat, razn, če se res odločima za FJR.. :cry:

Objavljeno
Skratka zadeva je takšna, oče je kupil 2 leti nazaj motor BMW R1150R, sedaj pa razmislja o prodaji..

povej fotru, da dela napako svojega življenja, pa da se ne bom več pogovarjal z njim, če bo to naredil :devil:

Objavljeno
da vec kot 180km/h se je tezko peljat, dela tako s tabo, da te hoce odtrgat dol...

Aja, če sta bolj kamikaze s fotrom, res ne vem, zakaj ne kupita supersport mašine... ali pa Hayabua, mogoče pa res CBR XX...

Objavljeno
...obvezno mora met oklep spredaj, se pravi naked odpade :rolleyes: , ker se je pri BMWju izkazlo, da vec kot 180km/h se je tezko peljat, dela tako s tabo, da te hoce odtrgat dol...

več kot 180 je težko voziti z vsemi motorji..

TI, a se ti mal hecaš z nami??

...tvoj očka noče "ležat na motorju", rad bi pa vozil več kot 180km/h, moped bi moral biti okretenn ne TDM...blablabla

tolk si zbljuzil... zato mislim;

da se gotovo hecaš...

namerno ali nenamerno

ampak to je res že smešno

:D :D :D

kupsiTomosautomatikpaganavijdabošel300press

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno

@1,

več kot 180 se da prav lepo peljat, ne da ležiš. Moraš samo meti dobro čelado, tesno jakno, pa primerno veterno zaščito. Brez problema tudi krepko čez 200.

Objavljeno

a se gremo proces eliminacije?

1. zaradi kg voznika in komot vožnje odpade vse pod 1000 ccm in 100 KM

2. odpadejo vsi naked

3. odpadejo vsi športni zaradi položaja sedenja

4. cevni ali deltabox okvir je vseeno ker se razlika (pri novejših motorjih) ne čuti, če jo opaziš takoj kupi 600 ali 1000 sportaka ker nimaš pravega motorja :devil: :naughty:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

torej ostanejo - ne enduro - potovalni (A), sport touring (B) in naked z poloklepom ©

(našteti po abecedi da ne bo kdo rekel da katero znamko preferiram) :P

A)

Triumph trophy 1200

Yamaha FJR 1300

pogojno (ampak to so že "krave"): Honda Pan European, Gold Wing ali BMW K 1200 LT

prednosti - udobje

pomankljivost - teža, okretnost v mestu (pozabi na gužvanje do semaforja), cena

B)

Aprilia Futura

BMW K 1200 GT

Ducati ST3 ali ST4

Honda VFR 800 (no ja naj ji bo O:-) )

Kawasaki ZZ-R 1200

Triumph Sprint ST

Najbolj vsestranski razred, dosti konjevin navora, normalno sedenje, sprejemljive cene - vglavnem najboljši paket za "težkega" očeta in "lahkega" sina

pogojno še honda CBR 1100 XX, kawa ZX-12R in Suza Hayabusa ampak položaj je že bolj (še vedno ne pretirano) športni, moči ooooogggroomno, stroški vzdrževanja višji pa tudi vprašanje če bo očetu všeč tak "istrelek".

C)

Aprilia 1000 SL Falco - pogojno še Tuono

Ducati Multistrada (karkoli že naj bi to bilo :lol1: )

Kawasaki ZRX 1200 S

Suzuki Bandit 1200

Suzuki SV 1000

Triumph Sprint RS

Yamaha FZ6 S

Zelo zabavni motorji, nekateri imajo že bolj športno držo ampak neglede na vsa zagotovila trgovcev SE VETER VSEENO ČUTI KREPKO BOLJ KOT PRI MOTORJIH S POLNIM OKLEPOM!

sam bi se v takem primeru odločil za sport-tourerja in sicer za ZZ-R 1200 ker je po zmogljivostih že zelo blizu superšportnikom (končna blizu 300 km/h) in vseeno še udobna za potovanja. Druga alternativa bi bil Sprint ST zaradi dobrega trivaljnika (navor+moč) in dokazane zanesljivosti.

no ampak glede na to da se bo prodajal fotrov motor bo itak verjetno on imel glavno besedo in zdi se mi da FJR že stoji z enim kolesom v garaži :devil: :naughty: :lol1:

Objavljeno (popravljeno)
@1,

več kot 180 se da prav lepo peljat, ne da ležiš. Moraš samo meti dobro čelado, tesno jakno, pa primerno veterno zaščito. Brez problema tudi krepko čez 200.

ja

šur

če sediš zaprt u topcase-u, recimo..

:lol1:

Popravljeno . Popravil 1
Objavljeno

@1 ,

kaj pa zate je ležanje?

Na sport-touring motorju (sej o njih govorimo ane, glede na to, da razmišljata o FJR) se lahko pelješ komot 180, brez da se uležeš, normalna bolj ali manj potovalna drža - ob predpostavki, da imaš dobro opremo (tiha, aerodinamična čelada, jakna, ki ne opleta). In njega pa njegovga očeta zanimajo motorji, na katerih se da peljati tudi hitreje, pa brez ležanja. Edina varianta je sport touring (poleg potovalnikov, česar pa najbrž nočeta :) )

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!