strom Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 Yamaha - XJR 1300 izpolnjuje vse zahteve + optimalna cena za ta razred položaj približno kot TDM, lahko pa tudi ležiš :) celo to da po 230km brez pavze sploh ne veš, da si bil na motorju :D same super izkušnje :) Približno kot TDM... :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: Ampak je vseeno fajn... LP
typeR Objavljeno September 29, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 29, 2003 @1 , kaj pa zate je ležanje? Na sport-touring motorju (sej o njih govorimo ane, glede na to, da razmišljata o FJR) se lahko pelješ komot 180, brez da se uležeš, normalna bolj ali manj potovalna drža - ob predpostavki, da imaš dobro opremo (tiha, aerodinamična čelada, jakna, ki ne opleta). In njega pa njegovga očeta zanimajo motorji, na katerih se da peljati tudi hitreje, pa brez ležanja. Edina varianta je sport touring (poleg potovalnikov, česar pa najbrž nočeta :) ) Zadel si bistvo! :OK: , da imas vetrno zascito, dosti moci, dosti navora, ter okretnost, to hocema... Ampak xx in podobne masine so pa ze prehude, tega tudi ne rabima, 300km/h in podobno odpade :P Aja zame lezanje so motorji ala cbr 900, ala ninja ala gixxer, k si res prisiljen v hitro voznjo itd, pa se spotnik najebe...Samo enkrat sem se peljal 100km na R1, kot sopotnik in nikoli vec.. :xx:
andrej Objavljeno September 29, 2003 Opozori Objavljeno September 29, 2003 @1 , kaj pa zate je ležanje? Na sport-touring motorju (sej o njih govorimo ane, glede na to, da razmišljata o FJR) se lahko pelješ komot 180, brez da se uležeš, normalna bolj ali manj potovalna drža - ob predpostavki, da imaš dobro opremo (tiha, aerodinamična čelada, jakna, ki ne opleta). In njega pa njegovga očeta zanimajo motorji, na katerih se da peljati tudi hitreje, pa brez ležanja. Edina varianta je sport touring (poleg potovalnikov, česar pa najbrž nočeta :) ) Zadel si bistvo! :OK: , da imas vetrno zascito, dosti moci, dosti navora, ter okretnost, to hocema... Ampak xx in podobne masine so pa ze prehude, tega tudi ne rabima, 300km/h in podobno odpade :P Aja zame lezanje so motorji ala cbr 900, ala ninja ala gixxer, k si res prisiljen v hitro voznjo itd, pa se spotnik najebe...Samo enkrat sem se peljal 100km na R1, kot sopotnik in nikoli vec.. :xx: Kupita si raje motokatalog (kateregakoli) in malo poglejta. Kupita kar vama je všeč. Za ta denar na trgu ni slabih motorjev, ne glede na znamko. Če mislita kupovat rabljeno - kupita kar je ohranjeno in ni bilo razbito (pri japoncih redkost). A.
Noise Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Kupita si raje motokatalog (kateregakoli) in malo poglejta. Nekaj info najdeta tudi v motosvetovem katalogu motociklov....
typeR Objavljeno September 30, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 30, 2003 (popravljeno) @1 , kaj pa zate je ležanje? Na sport-touring motorju (sej o njih govorimo ane, glede na to, da razmišljata o FJR) se lahko pelješ komot 180, brez da se uležeš, normalna bolj ali manj potovalna drža - ob predpostavki, da imaš dobro opremo (tiha, aerodinamična čelada, jakna, ki ne opleta). In njega pa njegovga očeta zanimajo motorji, na katerih se da peljati tudi hitreje, pa brez ležanja. Edina varianta je sport touring (poleg potovalnikov, česar pa najbrž nočeta :) ) Zadel si bistvo! :OK: , da imas vetrno zascito, dosti moci, dosti navora, ter okretnost, to hocema... Ampak xx in podobne masine so pa ze prehude, tega tudi ne rabima, 300km/h in podobno odpade :P Aja zame lezanje so motorji ala cbr 900, ala ninja ala gixxer, k si res prisiljen v hitro voznjo itd, pa se spotnik najebe...Samo enkrat sem se peljal 100km na R1, kot sopotnik in nikoli vec.. :xx: Kupita si raje motokatalog (kateregakoli) in malo poglejta. Kupita kar vama je všeč. Za ta denar na trgu ni slabih motorjev, ne glede na znamko. Če mislita kupovat rabljeno - kupita kar je ohranjeno in ni bilo razbito (pri japoncih redkost). A. Motokatalog kupujeva ze od takrat ko je zacel izhajat, mene zanmija predvsem dejstva, kateri motor je trenutno (sport-touring) najboljsi, vem, da je to tezko definirat, ampak vsaj priblizno..Ker pri katalogu ostane vse pri teoriji, mene pa zanima praksa, pri nas je se vedno tako, da ko kupujes nov motor, ga ne mores sprobat, z izjemo BMWja.. :unsure: Popravljeno September 30, 2003. Popravil typeR
SiR Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 kateri motor je trenutno (sport-touring) najboljsi Najboljši sporttouring je za nekatere Yama FJR1300, za druge Honda CBRXX, za tretje mogoče Kawa ZZR12, četrti so pa zadovoljni z Banditom 1200. Pa k temu lahko dodamo še Aprilio 1000 Futura in še kaj bi se našlo... In absolutno najboljšega ni. Kateri vama je vizualno všeč, sedenje na njem, cena ...
klimbra Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Dečko........zdej pa že mal nabijaš!!!!!!!!! :hmm: Ker je najboljši???????? :xx: :hmm: :? Tist,ki ti je najbolj všeč Tist ki po tvojem občutku najbl vleče Tist za kerga maš denar!!!!!!! Aja,pa na servisne intervale ne pozabta!!!!! Japončki cca 6k km,Triumph 10k km......itd BTW......BMW zamenjat za japonca :hmm: :hmm: :hmm: SWAŠTA
SiM Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Vse zahtevano in še mnogo več ti ponuja SV 1000 S
Noise Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Motokatalog kupujeva ze od takrat ko je zacel izhajat, mene zanmija predvsem dejstva, kateri motor je trenutno (sport-touring) najboljsi, vem, da je to tezko definirat, ampak vsaj priblizno..Ker pri katalogu ostane vse pri teoriji, mene pa zanima praksa, pri nas je se vedno tako, da ko kupujes nov motor, ga ne mores sprobat, z izjemo BMWja.. :unsure: Pa človek ne moremo se odločiti namesto tebe??? Pervy je naredil po moje zelo dober in dokaj nepristranski (green team ga še vedno mami eehhehe) analitični pregled... Odloči se za "skupino" motociklov, nato poglej kateri ti je všeč in če si ga lahko privoščiš, kupi. Najboljši motor itak ne obstaja - bi moral biti težek za avtocesto dober, za ovinke, za teren, za potovanja v dvoje, za vragolije... Tako da optimalne izbire ni. Je samo optimalna izbira v okviru danih omejitev. In znotraj teh se moraš odločiti.
marem Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 kot je rekel symru je vse skupaj stvar osebne ozbire oz. okusa. Saj so si proizvajalci tako blizu......sicer pa če sta bila z BMW R tako zadovoljna in če vama je bil prešvoh imata možnost S, ki ima če se ne motim ravno 10 (ali celo 15 ) km več in je nekoliko bolj športen po duši a še vedno ima vse kar ostali BMWji (kardan, ugodno sedenje,......)Pejta s fotrom mal pa štacunah ustdta se na kak moped! S tem se vama bo izbor zožil in lažje bo izbrati "tist pravo"....
ceco Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Namreč odločila sva se, da naslednje leto nabaviva skupaj motor, kaksen naj bo, pa se ne vema.. Glede na to, da je motobrisalec pojedel moj post, malce drugače. Tole citirano je jedro problema ali pa domišljija typeR-a. Iz skuterja na 140 KM. Brrrr, me kar strese.
Aleron Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 najboljši sport-touring? to je pa zeloooo subjektivno. Lahko ti naštejemo (sej smo ti jih že) samo nekatere ZELO DOBRE, najboljšega ti pa ne moremo. Odločiti se bosta morala glede na to, kar je vama najbolj všeč, pa glede na stroške/ceno itd itd itd. Vsekakor pa sporoči, za katerega se bosta odločila.
Guzzila Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Če želita udobno vožnjo nikar ne kupujta SV 1000 S kot so nekateri svetovali. Kolega ga ima in sem ga sprobal. Drža je ekstremno športna, kljub temu da ima le poloklep. Takole bi vama rekel. Najprej izberita tiste, ki so vama všeč kot objekt, pod pogojem da vama ustreza cena. Nato pa tiste, ki pridejo v ožji izbor sprobajta. Ker to pri nas ni ravno enostavno reskirajta kak dan ali dva in pojdita v Avstrijo.
typeR Objavljeno September 30, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 30, 2003 Glede na to, da je motobrisalec pojedel moj post, malce drugače. Brrrr, me kar strese. Tole citirano je jedro problema ali pa domišljija typeR-a. Iz skuterja na 140 KM. Hehe, decko, nebi o skuterju, skuter je pri hisi kot prevozno sredstvo za v trgovino in nazaj.. Sam sem vozil cross motorje ter rekreativno tudi tekmoval, drugace pa sem nazadnje vozil 620SM...Ampak sem prodal zaradi enega cilindra, vibracij in premalo moči.. :notworthy:
typeR Objavljeno September 30, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 30, 2003 BTW......BMW zamenjat za japonca :hmm: :hmm: :hmm: SWAŠTA Da ne bo pomote, BMW ni to, kar je mogoce vcasih bil..Ok, lahko recem zavore so dobre, menjalnik slab, lega dobra, premalo moči.. Pa še ena stvar servisi so grdo dragi na BMWju..pa dobro pustimo vzdrzevanje pri miru.. Najvecji problem je to, da BMWji tezko vzigajo in da bos prosil in molil ali bo na zboru motor za 2 miljona vzgal ali ne, hvala tega mi ni treba..Novejsi modeli imajo tako 2 svecki/cilinder, mogoce je problem resen, ne vem, to bo znal povedat kaksen lastnik.. pa da ko peres motor, da pride voda v luc, mislim, da tud tega se nebi smelo zgoditi BMWju..pa olje iz kardana občasno priteče,.. :BUA: Skratka res je da BMW imiđž ima, ampak koliko casa se, pa je vprasanje.. :? V tem primeru so japonci svetlobna leta pred nemci :notworthy: .na zalost.. Pri japoncu se dotaknes engine start gumba in motr ze dela, pri BMWju pa zmeraj ko se priblizas, studiras al bo vzgal al ne, pa "zaug" za mrzu vzig, pa "zaug" za topu vzig, pol pa delas ekspirimente na temu, komu na cast..Vecina japonskih motorjev ima ze avtomatski "choke":yea2: .. Pa tisti ki hvalijo BMWje hvalijo imiđž, jest sem pa eden izmed redkih k sm povedu resnico o tem motorju, res pa je da je lahko nas motor eden izmed redkih, ki ima takšne probleme.Toliko o BMWjih zaenkrat..
typeR Objavljeno September 30, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 30, 2003 Pa človek ne moremo se odločiti namesto tebe??? Pervy je naredil po moje zelo dober in dokaj nepristranski (green team ga še vedno mami eehhehe) analitični pregled... Odloči se za "skupino" motociklov, nato poglej kateri ti je všeč in če si ga lahko privoščiš, kupi. Najboljši motor itak ne obstaja - bi moral biti težek za avtocesto dober, za ovinke, za teren, za potovanja v dvoje, za vragolije... Tako da optimalne izbire ni. Je samo optimalna izbira v okviru danih omejitev. In znotraj teh se moraš odločiti. Sej to ni nobeden rekel, da bi se vi odlocili namesto naju... Samo dobro je vedeti, ali je FJR dober motocikel ali ne, ali je tezko vodljiv, ali ima slabe zavore itd, pravtako za Bandita, Fazerja itd..Samo to hocem slisat, ker recimo dam kot primer..Vcasih 75 leta ce se ne motim so bili motorji ala KAWASAKI Z900, 3 cilindri, dosti moci, ter slabe zavore, o tem motorju se je govorilo, da si kupil krsto... Dandanes ni vec tako, ker so vsi motorji ze zelo tehnicno dovrseni, da kaj takega skoraj ni mozno...Ampak saj pravim, ce sedaj izvzamemo 3 motorje FJR 1300, FAZER 1000, ali bandit 1200...Predvsem me zanima tudi bandit, kako je z motorju, ki je zracno hlajen..kaksna je lega, ter kako je z mocjo, jo primankuje?
typeR Objavljeno September 30, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 30, 2003 Če želita udobno vožnjo nikar ne kupujta SV 1000 S kot so nekateri svetovali. Kolega ga ima in sem ga sprobal. Drža je ekstremno športna, kljub temu da ima le poloklep. Takole bi vama rekel. Najprej izberita tiste, ki so vama všeč kot objekt, pod pogojem da vama ustreza cena. Nato pa tiste, ki pridejo v ožji izbor sprobajta. Ker to pri nas ni ravno enostavno reskirajta kak dan ali dva in pojdita v Avstrijo. Hvala za dober nasvet...
Guest 1 Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Aja,pa na servisne intervale ne pozabta!!!!! Japončki cca 6k km,Triumph 10k km......itd klimbra mistake Yamaha - servisni intervali na 10k km :rolleyes:
SiR Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Predvsem me zanima tudi bandit, kako je z motorju, ki je zracno hlajen..kaksna je lega, ter kako je z mocjo, jo primankuje? Use the force of "Iskalnik"...
klimbra Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Aja,pa na servisne intervale ne pozabta!!!!! Japončki cca 6k km,Triumph 10k km......itd klimbra mistake Yamaha - servisni intervali na 10k km :rolleyes: Mogoče na tvojem.........TDM na 6k km. In to je tud edino,kar ji zamerim.........in je glavni vzrok,da bo zamenjana z ENGLEZEM(ko bo ugledal luč sveta novi Trophy 1300).
ceco Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Hehe, decko, nebi o skuterju, skuter je pri hisi kot prevozno sredstvo za v trgovino in nazaj.. Sam sem vozil cross motorje ter rekreativno tudi tekmoval, drugace pa sem nazadnje vozil 620SM...Ampak sem prodal zaradi enega cilindra, vibracij in premalo moči.. :notworthy: Sine, pri triinštiridesetih nisem dečko, razen za svojo soprogo. Hotel sem pa sprovocirati, da boš kaj sam napisal o svojih vozniških izkušnjah. Pa le si.
Aleron Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 Aja,pa na servisne intervale ne pozabta!!!!! Japončki cca 6k km,Triumph 10k km......itd klimbra mistake Yamaha - servisni intervali na 10k km :rolleyes: žal ne bo držalo za vse Yamahe. Odvisno od modela!
Thundercat Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 najbolje da kupita vsak svoj motor.... :D
Dave Objavljeno September 30, 2003 Opozori Objavljeno September 30, 2003 OK. Pocasi se vse skupaj prevraca v neke manj konstruktivne sfere. Informacij je dovolj. Ce vaju zanimajo kaksni specificni motorji, si poglejta v njihove teme. Zaklenjeno.
Priporočene objave