Skoči na vsebino

Skupinska vožnja - kako in kaj


Ice

Priporočene objave

V bistvu je Suzuki vse dobro napisal, sam bi pa dodal to, da se vedno najdejo ljudje, ki bi radi dokazali, da vozijo boljše kot ostali, in tako vozijo močno preko svojih zmožnosti. Skupna vožnja v nekaterih spodbudi tekmovalnost. Zato mislim, da bo nekdo moral prevzeti odgovornost(vsaj moralno) in avtoriteto in odrejati kdo bo v kateri skupini, kdo bo spredaj, kdo zadaj....

Pri nas v klubu smo prevozili že veliko skupnih kilometrov pa se zasedaj še ni zgodilo nič posebnega(tok, tok po lesu). Zakaj? Spoštujemo prvega, za njim so vedno počasnejši, če nas je več se razdelimo na dve skupine, vsakokrat ko se ustavimo, takoj opazimo če kdo manjka, POZNAMO se med seboj, kar mislim da je problem pri motosvetovcih in pa preštevilčnost.

pa brez zamere

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Uredil - mat on 17/10/2001 11:22:49

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Mat: Hanzi takrat ni bil v skupinski vožnji, a je za njim vseeno bil pripradnik Motosveta.

Problem ni v tem, da je Motosvet preštevilčen, temveč je bil v tem, da je bilo tisti dan preveč motorjev na cesti za boljši pregled. Ko smo šli na Bled, ni bilo nikakršnih težav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

@ Mat: Hanzi takrat ni bil v skupinski vožnji, a je za njim vseeno bil pripradnik Motosveta.

Problem ni v tem, da je Motosvet preštevilčen, temveč je bil v tem, da je bilo tisti dan preveč motorjev na cesti za boljši pregled. Ko smo šli na Bled, ni bilo nikakršnih težav.

Ok. Potrebujete(mo) razpoznavni znak.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Uredil - mat on 17/10/2001 11:52:28

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Vesel sem vasih odzivov, ker vidim da podobno razmisljamo, saj nam bo to prineslo se vec veselja v druzenju - to pa je bistvo zadeve, kajne.

lojzi: ne sekiraj se zaradi svojih slabih dni, se s komerkoli sem govoril, mi je povedal, da se to tudi njemu dogaja.

mat: imas prav, taki tici so res vedno in povsod problem (se tudi potapljam, pa vidim isto sceno). No, jest smatram, da je kar sam princip zivljenja tak: ce si ga (kot jest) predstavljas kot Gaussovo krivuljo vidis, da je vecina (95%) cesarkoli v okviru te krivulje, na obeh robovih pa so tisti izjemni (dogodki... whatever), ki izstopajo. Eni pozitivno, drugi negativno. S tem je/bo pac treba zivet in samo upamo lahko, da tistih tanajboljnegativnih ne bo k nam oz ce ze bodo, da jim bomo nezanimivi in se bodo hitro spokali...

Mejte se.

LP suzuki

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....in konec koncev pride spet vse na posameznika,ki naj bi vedel kaj,kje,kako,koliko,zakaj itd.....

------

Been There Done That

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki, nič bat ... ker verjamem(o), da je jedro skupine zdravo in normalno, je edino logično pričakovati, da neki veliki posebnežini niti skozi forum ne bodo prišli (ne bodo prišli do izraza), ker jih bo javno mennje povozilo. Če pa bo kakšen že prišel v živo, pa mu bomo verjetno toliko nezanimivi, da verjetno tudi enega sredinega večera ne bo preživel v celoti v naši družbi.

*****

Come in peace or stay at home!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se eno opozorilo:

prepocasna voznja zbija koncentracijo. meni se je parkrat na voznjah zgodilo da sem skoraj padel ker je kolona vozila prepocasi pa sem se dolgocasil in gledal okoli namesto na cesto. torej ce ni tekoce in nekje blizu tiste hitrosti s katero vozis ponavadi je stvar nevarna. pri motosvetu bodo ocitno razlicne skupine obvezne ker jaz vem da sem pri 80 bolj nevaren za druge kot pri 150.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Zoolo

Vseved

Član od: četrtek, 23.08.2001 13:37

Objav: 1264

Kraj: Slovenija

Objavljeno: 29 nov 2001 11:12 Zadeva: Skupinska vožnja II

--------------------------------------------------------------------------------

Fantje in dekleta, zdi se mi da smo se na začetku jeseni preveč ukvarjali z razslojevanjem skupine na hitre in počasne, ... in orientirali preveč na določene tehnikalije vožnje v skupini, ampak ob ogledu tega mpg-a pa mi je šinilo skozi glavo, da smo mogoče premalo govorili o ZAVIRANJU.

http://www.motosvet.com/galerija/vdo/bikebrake.mpg

Komentarji na mpg več kot dobrodošli (na srečo je video nekrvav tako, da lahko služi kot didaktični pripomoček)

*****

Come in peace or stay at home!

Nazaj na vrh

Zarja

Uporabnik

Član od: torek, 15.05.2001 12:32

Objav: 508

Kraj: Turkey

Objavljeno: 29 nov 2001 12:41 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Super posnetek... Moje mnenje, ce bi tisti, ki je prvi zaviral potem, ko se je ze postavil na oba kolesa dal prostor drugemu bi verjetno obema zneslo... No, ja res pa je da verjetno drugi ni imel bremz od SV-ja... saj vemo, kako gre pri nenadnem zaviranju, ko vidis da ti bo zneslo spredaj.....glej nazaj...mogoce je za tabo slepar...

Ko je padel je zgledalo prav grdo, kako se je hitro pobral...

popravek: zakaj je zaviral v nulo po sprednjem kolesu, ce sta se mu sprednja dva odmaknila....no...ce...veliko je ceje...mogoce se mu je pa samo fajn zdelo se vozit po sprednjem...potem pa bummm....bluzim, ce me pa jezi.

Zarja

Uredil - zarja on 29/11/2001 12:48:35

Uredil - zarja on 29/11/2001 12:49:33

Nazaj na vrh

Zoolo

Vseved

Član od: četrtek, 23.08.2001 13:37

Objav: 1264

Kraj: Slovenija

Objavljeno: 29 nov 2001 13:04 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Zarja, po mojem so se itak, "zajebaval" in zganjal "cool trike" z vožnjo po sprednjem!

Samo glavno vprašanje kakšni psihoti se grejo takšne stvari med vožnjo v skupini, kar je več kot očitno da jih je bilo vsaj šest komadov? In kakšna je nevarnost da takšnega pokasiramo na naše vožnje?

*****

Come in peace or stay at home!

Nazaj na vrh

lojzi

Vseved

Član od: sreda, 01.08.2001 14:41

Objav: 1534

Kraj: Okolica Ljubljane

Objavljeno: 29 nov 2001 13:10 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

quote:

Super posnetek...

popravek: zakaj je zaviral v nulo po sprednjem kolesu, ce sta se mu sprednja dva odmaknila....no...ce...veliko je ceje...mogoce se mu je pa samo fajn zdelo se vozit po sprednjem...potem pa bummm....bluzim, ce me pa jezi.

Zarja

Zakaj te pa jezi, sej niso kiparili tvoje plastike ! Mene bolj zanima, kako so se zmenili, kdo bo ličarju plačou?

Lojzi ma vas rad

Nazaj na vrh

Zarja

Uporabnik

Član od: torek, 15.05.2001 12:32

Objav: 508

Kraj: Turkey

Objavljeno: 29 nov 2001 13:18 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Ma, lojzi jest se tako hitro uzivim....za trenutek se mi je zdelo kot, da sem zraven....pa me je sodelavka opozorila, naj neham brundat.

Zarja

Nazaj na vrh

Zoolo

Vseved

Član od: četrtek, 23.08.2001 13:37

Objav: 1264

Kraj: Slovenija

Objavljeno: 29 nov 2001 13:24 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

quote:

...., naj neham brundat.

Če bi človek to lahk ovidel

*****

Come in peace or stay at home!

Nazaj na vrh

strom

Vseved

Član od: petek, 19.10.2001 14:40

Objav: 1150

Kraj: Laibach

Objavljeno: 29 nov 2001 13:32 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Več sreče k pamet pr temle... sploh pa tale z VFR-o.

Kdo bo plastiko plačeval... definitivno tale z VFR k se ni mogu ustavt. Če ga nebi malenkost postran odnesl bi definitivno motor pristal na njem pa.... bi bil tak luškan rdeč flek na cest.

A je mogoče ta VFR v oglasniku... baje razbita pri poskusu vožnje po sprednjem biciklu?

Moja malenkost take pizdarije počne samo če ni nobenga spredi pa nobenga zadi pa dober asfalt pa tko naprej... I might be crazy, not stupid.

LP

Nazaj na vrh

Zoolo

Vseved

Član od: četrtek, 23.08.2001 13:37

Objav: 1264

Kraj: Slovenija

Objavljeno: 29 nov 2001 13:38 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

quote:

... I might be crazy, not stupid.

Tanka linija, ki ločuje Good guys-e od Bad guys-ov!

*****

Come in peace or stay at home!

Nazaj na vrh

Sam dePihlja

Član

Član od: petek, 09.11.2001 11:02

Objav: 146

Kraj: Vatikan

Objavljeno: 29 nov 2001 13:51 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

quote:

Več sreče k pamet pr temle... sploh pa tale z VFR-o.

Kdo bo plastiko plačeval... definitivno tale z VFR k se ni mogu ustavt. Če ga nebi malenkost postran odnesl bi definitivno motor pristal na njem pa.... bi bil tak luškan rdeč flek na cest.

A je mogoče ta VFR v oglasniku... baje razbita pri poskusu vožnje po sprednjem biciklu?

Moja malenkost take pizdarije počne samo če ni nobenga spredi pa nobenga zadi pa dober asfalt pa tko naprej... I might be crazy, not stupid.

LP

strom (sokolje oko), kaj ješ, da imaš tako dober vid?!. Najmanj 10x sem si zavrtel posnetek, pa nisem mogel ugotoviti kateri motor je to (res, da nisem pomislil, da kaki psiho to počne tudi z VFR).Vedno sem bil mnenja, da je Suzuki tudi na zaviranju boljši kot Honda (poudarek na TUDI) evo, zaj sn se prepričal tudi na posnetku, hi, hi, hi...

Če bi se kaj takega zgodilo pri nas (na štajerskem), bi ble prve besede onega tipa, ki je odleto po luftu:"Kaj si ti nor, kak na SRADU bremze primejo"!

---------

Bolje hladna plavolaska, kot topli brat.

Nazaj na vrh

kekec III

Vseved

Član od: sreda, 29.08.2001 7:55

Objav: 1442

Kraj: Zimbabwe (Rhodesia)

Objavljeno: 29 nov 2001 14:06 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Škoda ,da nismo imeli tudi mi (v Brdih) s seboj kamere !

LP

Nazaj na vrh

klimbra

Vseved

Član od: nedelja, 26.08.2001 16:52

Objav: 2232

Kraj: Vatican City

Objavljeno: 29 nov 2001 17:39 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Kekec...nič bat...sem svojo usposobil(beri...kupil novo baterijo)tako da od sedaj dalje vse na video dokumentiramo...potem pa da vidimo heroje ....

Zetor....vam v pomoč in veselje

Nazaj na vrh

Zoolo

Vseved

Član od: četrtek, 23.08.2001 13:37

Objav: 1264

Kraj: Slovenija

Objavljeno: 29 nov 2001 17:50 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Upam, da boš imeu 100% prazno kaseto. oz. s kakšnimi lepšimi (žgečkljivejšimi?!) posnetki.

*****

Come in peace or stay at home!

Nazaj na vrh

strom

Vseved

Član od: petek, 19.10.2001 14:40

Objav: 1150

Kraj: Laibach

Objavljeno: 29 nov 2001 18:01 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

quote:

strom (sokolje oko), kaj ješ, da imaš tako dober vid?!. Najmanj 10x sem si zavrtel posnetek, pa nisem mogel ugotoviti kateri motor je to (res, da nisem pomislil, da kaki psiho to počne tudi z VFR).Vedno sem bil mnenja, da je Suzuki tudi na zaviranju boljši kot Honda (poudarek na TUDI) evo, zaj sn se prepričal tudi na posnetku, hi, hi, hi...

Če bi se kaj takega zgodilo pri nas (na štajerskem), bi ble prve besede onega tipa, ki je odleto po luftu:"Kaj si ti nor, kak na SRADU bremze primejo"!

---------

Bolje hladna plavolaska, kot topli brat.

Na koncu posnetka vidiš prednjo luč od tele črne zadeve... VFR 92-97 nekje. Čeprav mi je zadnja luč nekam sumljiva.

Kar se pa zaviranja tiče... moj GPZ ima skoraj povprečne zavore (glede na novejše cestake), ampak anti-dive pomaga. Ko stisneš ročko zavore, AVDS (Advanced (1985) variable damping system) zablokira vilice in se ne pogreznejo. Seveda sorazmerno z zaviranjem. Sicer sem pa slišal da imajo tanove honde tudi neko podobno varianto. Pri kawasakiju so jo kmalu ukinili... Štiricilindrične GPZ in GPX variante so še imele tole, kasneje v elektronski varianti, potem pa so najbrž ugotovili, da je zadeva "pretežka" za športnike ali pa nekaj v tem smislu. Škoda.

Pri čem je pa še suzuki boljši? Pri 600 kubičnem razredu imajo par končkov več, o kvaliteti izdelave in zdržljivosti pa nebi nekako.

Za mojo malenkost je suza nekje na koncu japonske lestvice... Sicer se pa tudi na cesti vidi, koliko starih suzukijev se še vozi okoli, pa koliko hond, kawasakijev ali yamah.

Seveda pa še vseeno boljši od športnih italijanov.

LP

LP

Nazaj na vrh

Gregs

Moderator

Član od: nedelja, 27.05.2001 22:09

Objav: 4307

Kraj: French Polynesia

Objavljeno: 30 nov 2001 03:52 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Noro... a ni škoda motorinov?!...

Nazaj na vrh

suzuki

Uporabnik

Član od: četrtek, 09.08.2001 14:32

Objav: 979

Kraj: Vrhnika

Objavljeno: 30 nov 2001 19:16 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Hola!

Meni se je pri ogledu filmcka zdelo, da cela rec sploh ni bilo kaksno resno zaviranje ampak le objestno postavljanje (tako in drugace), ki se je zal koncalo nekako v stilu onega starega vica o sincku, ki se vozi s kolesom in klice mamico: "mami poglej - brez rok... mami poglej - brez nog... mami poglej - brez zob". Nauk, ki sem ga jest razbral: objestnost skodi motorju.

Se pa strinjam z Zoolom o tem, da je zaviranje RESNICNO pomemben element voznje z motorjem, zato sem si ze obljubil, da bom naslednje leto sel malce potrenirat na kaksen zapuscen parkplac (npr tisti pri Dolgem mostu, ce nima asfalt prevec "naoljen" od tovornjakov). Saj veste - vaja dela vajenca...

LP suzuki

Nazaj na vrh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice

Moderator

Član od: četrtek, 10.05.2001 11:19

Objav: 8624

Kraj: Graz,A

Objavljeno: 30 nov 2001 21:03 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

ok,sem si lahko ogledal......je trajalo,da sem pogruntal (_praise_ mircosaft IE 6.0 )

strom,definitivno ni VFR,prej kak GSX-R (glej zadnje vilice,leva stran) in luc je sicer podobna VFR,samo je lahko tudi GSX-R 600/750,prejsnji model,ki ima ram-air na obeh straneh luci.

kot videno,to ni priporocljivo poceti v javnem prometu IN ce nisi 100 odstotno siguren kaj delas IN ce nimas ustrezne opreme (*AUTCH*)

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Nazaj na vrh

pero

Uporabnik

Član od: petek, 08.06.2001 11:55

Objav: 541

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 01 dec 2001 16:00 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Uau full dobr filmček!Bi se rekl da so mel fantje mal smole ane??!!

Še enkrat se je izkazalo da velja-česar ne obvladaš ne počni(bi znalo škoditi tvojemu motorju)!!!

Ciao,by Pero

Nazaj na vrh

twix

Član

Član od: sreda, 03.10.2001 21:30

Objav: 139

Kraj: Slovenija

Objavljeno: 01 dec 2001 23:45 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Samo skoda je, da ni saj se nekaj sekund posnetka, ker je model, ki je poletel po tleh zelo energicno odprl vizir. Ce mene uprasas je bil FIGHT. Le kje sem bil

READ MY FACE

Nazaj na vrh

strom

Vseved

Član od: petek, 19.10.2001 14:40

Objav: 1150

Kraj: Laibach

Objavljeno: 02 dec 2001 05:24 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

quote:

ok,sem si lahko ogledal......je trajalo,da sem pogruntal (_praise_ mircosaft IE 6.0 )

strom,definitivno ni VFR,prej kak GSX-R (glej zadnje vilice,leva stran) in luc je sicer podobna VFR,samo je lahko tudi GSX-R 600/750,prejsnji model,ki ima ram-air na obeh straneh luci.

kot videno,to ni priporocljivo poceti v javnem prometu IN ce nisi 100 odstotno siguren kaj delas IN ce nimas ustrezne opreme (*AUTCH*)

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

VFR ima na levi strani vilico.. oz. nje polovico (drugo izgubila nekje 92 leta). Poglej si na

http://motorcycles.motorcities.com/

imaš slikico 92 letnik črne VFR.

Sicer pa ne bom dal roke v ogenj da je VFR... zadnja luč se mi zdi malo sumljiva.

Kar se pa tiče sprobavanja.. za vožnjo po prednjem biciklu... nebi.. ampak dober asfalt pomaga... za testiranje kdaj odnese sprednji bicikel.. pa tudi nebi... ko ga, je že prepozno. Če zadnjega, se lahko še kaj naredi.

LP

Nazaj na vrh

cyc

Vseved

Član od: nedelja, 02.12.2001 0:32

Objav: 1536

Kraj: Slovenija

Objavljeno: 02 dec 2001 16:06 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

quote:

je poletel po tleh zelo energicno odprl vizir. Ce mene uprasas je bil FIGHT. Le kje sem bil

Hja, on je zadnji, ki je upravicen do energicnega odpiranja vizirja, edino ce je hotel samo rect "sorry I'm lame"

--

Andraz, cyc- @IRCnet

Nazaj na vrh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se eno opozorilo:

prepocasna voznja zbija koncentracijo !!!

Pervy tole ti dam pa 100% prav, z dodatkom da, dolgotrajna počasna vožnja zbija koncentracijo. Been There ... Done That ... na srečo brez

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi vemo, da ima vsak posameznik svoj tempo in več ko je motoristov v skupini, večja je razlika med posamezniki. Lani, ko smo šli s klubom v Italijo na srečanje je nastal problem ker nas je bilo veliko, pot pa je poznal samo en. In takoj ko je prvih šest ali osem motoristov zapustilo druge, smo se čakali. V klubu smo se pogovarjali, da bomo nabavil aparat za pogovor med vodjo in zadnjim v koloni za boljšo zvezo s celotno skupino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V nadaljevanju sledi Cecotov umotvor vožnje v skupini. Temelji na najinih (jaz in moja mačka, Fat Lady je le sredstvo) izkušnjah vožnje v skupinah z velikimi kravami. Ko boste tole prerešetali in se primerno utrudili, bom spisal 2. poglavje moto bontona/manuala. Kaj bo to, še ne vem. Najbrže trenutni navdih ali pa tudi vaše sugestije, če vas preveč ne gnjavim s temle.

Ceco

___

VOŽNJA V SKUPINI

By Ceco

©Motosvet 2002

Vožnja v skupini je posebna oblika druženja motoristov, ki se dogaja na samem sredstvu – motociklu, zato zahteva posebno pozornost in pravila obnašanja v skupini.

Prvo pravilo za vsakega posameznika je, da v kolikor se v skupini ne počuti varno, naj se iz nje odstrani - skupina, v kateri prevladuje prepričanje, da je dovoljeno vse v samopostrežnem smislu načina izvajanja in pomanjkanja discipline ali npr., da je hitrost 130 km/h normalna potovalna hitrost skupine ne glede na moto veščine posameznikov v njej. Na prvem počivališču se vljudno zahvalite za sodelovanje in odidite.

Pot mora biti planirana. Vodja poti mora poskrbeti za to, da je izbira poti varna in prijetna. Odgovornost vodje poti preneha s koncem skupne vožnje, ponavadi na cilju poti. Povratki so ponavadi neorganizirani. Lepa navada vodje poti je, da po povratku domov po telefonu malce prekliče udeležence poti, če so vsi celi in zdravi. Sploh je to skoraj dolžnost v primeru slabega vremena ali pa, če je imel kdo mehanske ali mentalne težave na poti. Ni odveč, da takega spremljamo nazaj domov ali vsaj ponudimo tovrstno pomoč.

Skupina mora voziti največ toliko hitro in s takim tempom, kot to lahko »zvozi« najmanj izkušen v skupini. Če gre za dolge vožnje, se je potrebno ustaviti na 100 km. Na manj raje ne, ker se izgublja koncentracija. Nikomur v skupini ne sme biti dovoljeno, da zapusti skupino, ne da bi vodja poti vedel za to. Najmanj izkušenim prilepite dvojčka od zadaj za spremljavo. Vodja poti vedno določi tistega, ki vozi zadnji in tukaj ni diskusije, kdo bo zadnji. Če sta povezana s PDR povezavo, je še boljše (gre za radijsko postajo z omejenim dometom do 5 km na City Bandu in je v prosti prodaji, stane pa par cca 40.000 SIT brez slušalk in mikrofona). To zagotavlja, da nikoli nikogar ne izgubite ali ga pozabite na kakšnem počivališču (ta bo potem dirkal za vami v paniki, kje ste, in to je najmanj dobro). Vodja poti lahko od zadnjega dobi tudi prvovrstne informacije glede prave hitrosti, trganja skupine, ipd.. Tisti, ki menijo, da se skupina vozi prepočasi, naj to povejo na počivališču in lahko mirno odidejo po svoje.

Pred organizirano skupinsko vožnjo je obvezen vozniški sestanek, na katerem se:

- pove, kam in po kateri poti se gre,

- pojasni, kje se zavija z določene ceste in kje se skupina zbere, če se ta pretrga,

- katere znake z roko se bo uporabljalo in se to tudi pokaže,

- poskuša zaznati moto izkušnje novincev v skupini in se jim dopovedati, da se v skupini ni potrebno posebej izkazovati,

- se povabi vse »šoferje« motorjev, da se sprehodijo okoli svojih mrcin, če je vse OK in ne bo nič dol padlo.

Na tem sestanku se mora vzpostaviti avtoriteta vodje. Če je ni, gre na pot trop ovac v moto preobleki.

Tips and tricks:

Če se že na vozniškem sestanku naliva s pivom in podobno, adijo skupinska vožnja. Tudi med postanki ne. Naj se ga vsi tankanja potrebni natankajo na cilju, pa res nič prej.

Če se skupina vrača nazaj organizirano, veseljake vljudno opozorite, da se je naslednji dan spet potrebno peljat skupaj in je maček v skupini hujši kot pri solo vožnji. V hujših primerih lahko pride pri manj izkušenih do »black out-a« in se bodo peljali 30 na uro in v vsakem ovinku posebej lomili balanco.

V kolikor imate v skupini zapiralce cest, posebej opozorite vse člane skupine, da bodo ti padali mimo in naj ne vozijo čisto po levi strani vozišča.

Najtežje so skupine, ki imajo zelo različne mopede in zelo različne starostne skupine. Take razdelite na podskupine z oddelčnimi vodji. Zadevo lahko zimprovizirate tudi med dogajanjem, ampak morate to jasno in glasno povedati in že preje imeti ta rezervni scenarij razdelan.

Če je pot daljša, na list papirja napišite road book in ga skopirajte za vse udeležence. Ne pozabite na selotejp, da si zadevo jezdeci napopajo na tank.

Če je treba izredno tankati ali lulati, mora tankalec ali lulalec prehiteti celo kolono, se postaviti na čelo in zaviti na pumpo. To je ena od dveh izjem, ko je prehitevanje dovoljeno. Druga izjema je, ko je vodji poti res nujno kaj povedati.

Še o postavitvi skupine – ta »švoh« izkušene in s slabotnejšimi mopedi spredaj. Cik cak postavitev, da zasedete cel vozni pas.

Avto dirkači radi in preradi prehitevajo moto kolono. To zahteva izjemno pozornost celotne skupine. Omogočite jim, da čim preje opravijo to nemoralno in silno nevarno početje in se ne sekirajte.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceco - zelo lepo napisano!

Mogoče je potrebno še dodati (lahko da je tudi samo po sebi umevno), da se mora razdalja med motoristi pri povečevanju hitrosti povečevati, približno sorazmerno z zavorno potjo in sposobnostjo posameznika pri zaviranju.

Najbolje je, da se motoristi v skupini med seboj poznajo.

Med vsakim počitkom je dobro analizirati napake - "neumnosti", ki jih je morebiti kdo počel v skupini. Potrebno je ohraniti mirno kri, brez razburjanja in užaljenosti. Če kdo od skupine ne more sprejeti kritike, je bolje da se poslovi.

Okoli tankanja in prehitevanja zaradi tega pa še ena pripomba - najbolje je, da vsi v skupini krenejo na pot s polnimi rezervarji goriva in da se zatem postanki (planirani) prilagajajo tistemu, ki ima največjo porabo ali najmanjši rezervar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SBN,

en poddodatek bo še prišel na to temo - elastika efekt skupine. Dobro spomnil!

Ja,

tale moj teoretični ekskurz bo očitno po volji ljudstva zahteval praktični preizkus, predvsem posameznikove samodiscipline in podrejanja skupini. Ampak, ko se tega navadiš, je fino. Najraje bi svojo sliko razkakazoval okrog, ko se voziš v skupini. Če so pa še otroci ob cesti, pa mahajo, si pa čist ganjen. Če bi mahali še z zastavicami, si TITO posle Tita. Edino zoporno bi bilo, če bi še nageljne in vrtnice metali na cesto.

Sam lahko za group štih probo prispevam nosilec za Motosvetovo zastavo in ladijsko sireno. Pa svoje izkušnje. Organizatorji, javite se!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceco,

tako lepo si napisal, da bom mogoče še jaz ,čeprav SoloRider, v tej skupini kdaj vozil. 8) ... no prevečkrat pa vseeno ne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceco,

tako lepo si napisal, da bom mogoče še jaz ,čeprav SoloRider, v tej skupini kdaj vozil. 8) ... no prevečkrat pa vseeno ne :)

Pametno razmišljaš, ker moraš očitno vmes ventile pucat. Tudi midva z Mačko greva raje dostikrat sama, pa se kje dobimo in je tudi to super.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fino. Bi dodala samo tole - če mora skupina prehitevati (npr. traktor,...) naj vsak, ki prehiti, pazi, da se umakne/vrne na svoj pas tako, da bo tudi motorist za njim imel prostor. Pri prehitevanju je tudi lepo, če tisti spredaj, ki vidijo dlje, pokažajo tistim zadaj, da je/ni prosto. Pa npr. letos oktobra, ko nas je 20 motorjev eno nedeljo zjutraj v megli lezlo po ridah na Vršič, po mokrem listju na cesti, je prvi nakazal avtomobilom, ki so prišli nasproti (na srečo jih ni bilo veliko), da naj malo upočasnijo. Na vso moč sem mu bila hvaležna, boljši občutek. Moram reči, da so vsi avtomobilisti to upoštevali.

Še to - tudi pri postankih je prav, da se vsi držijo planiranega časa, sicer se začnejo zadeve podirati (če gre za kompleksnejši program, seveda).

BMG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!