Skoči na vsebino

Skupinska vožnja - kako in kaj


Priporočene objave

Objavljeno
Ceco,

tako lepo si napisal, da bom mogoče še jaz ,čeprav SoloRider, v tej skupini kdaj vozil. 8) ... no prevečkrat pa vseeno ne :)

Tudi jaz :lol: :lol: :lol: Takoj za Hotschkom 8)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Še neka stvar je, ki je do sedaj nisem zasledil (al pa sm spregledu), pa se v praksi dobro obnese. V skupini se z visokim dvigom roke opozori tistega, ki vozi zadaj, da je na cesti nevarnost . Ponavadi je to pesek, moker asfalt, zemlja.... Z visokim dvigom roke se udeleženci opozarjajo od prvega do zadnjega v koloni. To precej pripomore k varnejši vožnji v skupini, pa še udeleženci skupine hitro dobijo informacijo o nevarnosti na cesti, na katero sami morda ne bi imeli časa odreagirati.

lp, Pjotr.

Objavljeno

Hm O.K. to lahko nardiš če daleč pred sabo opaziš nekaj kar bi znalo bit moteče, drugač menda ne spustiš balance in mahaš? :? :oops: :twisted:

Objavljeno

....predvsem to ne zahtevas od zacetnikov.

Objavljeno

Upam, da za prvega v koloni res ne boš postavil začetnika. Ravno prvi v koloni je tisti, ki naj bi odreagiral kar najbolje in najhitreje.

lp, Pjotr.

Objavljeno

aha....... in drugi tudi ni zacetnik,da lahko maha,tretji enako..... do katerega mesta tako dalje? in kje so lahko zacetniki? in naj mahajo ali ne? in ce lahko,kako naj mahajo? in koliko jih je v skupini? dva,trije,_mogoce_ do pet sest.... dalje?

Objavljeno

Ja Ice, pisal sem o dvignjeni roki in ne o mahanju. To zglega približno tako, kot takrat ko na dirki dirkač dvigne roko zaradi dežja ali pa ko se počasnejši umika hitrejšemu, pa ko je nekomu crknil motor in se pelje počasneje.... Skratka opozori na neko nevarnost. Ja, ampak to so dirkači in ne začetniki boš rekel... OK, začetnik je pač samo prejel nek znak o nevarnosti na cesti in bo zmanjšal hitrost, roke pač ne bo dvignil, ker je nesiguren in ima dovolj dela sam s sabo. Najbrž roke tudi izkušen motorist na čelu skupine ne bo dvignil, če ne bo časa in bo imel preveč dela z izogibanjem nevarnosti (valjda se bom z dvignjeno roko zapodil direktno v ovco na cesti! Mislm.....) Do sedaj šem bil še vsakemu, ki je vozil pred mano in me z dvigom roke opozoril na nevarnost, hvaležen.

lp, Pjotr.

Objavljeno

Pol pa pride kontra ena skupina, pa obojni roke v luft, pa vsi mislijo, da si mahajo, pa spregledajo nevarnost? :)

Objavljeno

predno se boste vi zmenili kako in kaj bom jaz že v Idriji :twisted: :D ... (ILikeSoloRidingBest press 8) )

Objavljeno

...kaj pa če nimaš rok...a lahko z nogo maham road capitanu, da mu sporočim , da z svojim početjem k gužva ljudi u grupe samo še povečuje nevarnost na cesti...že zdej se počutim kt divjad na cesti(prej al slej me bo en odstrelu)...sam zaenkrat sem sem bil ogrožen samo od ostalih udeležencev u prometu...zdej pa po teli čredni filozofiji pa naj bi bil pa še od motoristov, kateri kt trop ovac rinejo skup, tko da se že ena čez drugo prevračajo...

....bl smo narazen, boljša je varnost...ne pa, da bi še novince spodbujal(že tko so nestabilni, preplašeni...skratka sami seb nevarni)....naj še mal balanco spuščajo...pa mahajo...pa da naj vozijo v skupini...ker imajo že tko nadnaravno dobre reflekse, reakcijske čase, obilo izkušenj, sposobnost predvidevanja majo pa skor na taki ravni kt jasnovidec Dany......

torej...........a vemo kam gremo????.......OK.......SE TM DOBIMO.....(lahk se pa tud kje počakamo)...

Objavljeno
Do sedaj šem bil še vsakemu, ki je vozil pred mano in me z dvigom roke opozoril na nevarnost, hvaležen.

Se strinjam. Kadar zaradi okoliščin ne bi bilo varno dvigniti roko, se da zadaj vozečemu signal z zavorno lučjo -- trije lahki in kratki pritiski na ročico zavore. To večina razume, saj enak signal uporabljamo tudi kot avtomobilisti.

Andrej

Objavljeno
Ja Ice, pisal sem o dvignjeni roki in ne o mahanju. To zglega približno tako, kot takrat ko na dirki dirkač dvigne roko zaradi dežja ali pa ko se počasnejši umika hitrejšemu, pa ko je nekomu crknil motor in se pelje počasneje.... Skratka opozori na neko nevarnost. Ja, ampak to so dirkači in ne začetniki boš rekel... OK, začetnik je pač samo prejel nek znak o nevarnosti na cesti in bo zmanjšal hitrost, roke pač ne bo dvignil, ker je nesiguren in ima dovolj dela sam s sabo. Najbrž roke tudi izkušen motorist na čelu skupine ne bo dvignil, če ne bo časa in bo imel preveč dela z izogibanjem nevarnosti (valjda se bom z dvignjeno roko zapodil direktno v ovco na cesti! Mislm.....) Do sedaj šem bil še vsakemu, ki je vozil pred mano in me z dvigom roke opozoril na nevarnost, hvaležen.

lp, Pjotr.

te je pozdravljal ali te je opozarjal na nevarnost? ce jaz koga opozarjam naredim to tako,da dlan drzim horizontalno in roko pomikam gor-dol (zmanjsaj hitrost).se nobeden me ni vprasal kaj delam,nekako vsi to gesto razumejo. :)

Objavljeno
,nekako vsi to gesto razumejo.

in gledajo naokoli, kje imajo organi skrit radar :wink: :lol:

Objavljeno
' date='nekako vsi to gesto razumejo. [/quote']

in gledajo naokoli, kje imajo organi skrit radar :wink: :lol:

Bistvo je doseženo - bolj so pozorni !

Objavljeno

Mah, jaz se peljem, kolona oz. "skupina" pa se lahko okoli mene razvršča "po pameti". Pazil bom kolega pred menoj, tisti za mano pa naj pazi name... Če mi pride preblizu, mu pregriznem prednjo gumo.

Sicer zagovarjam skupinice po 3-5 - se lažje sestavijo glede na dinamiko vožnje. Kazanje v stilu gasilske povorke mi ni pri srcu.

Objavljeno

Včasih tud paše,drugač se pa najraj vozim sama.

  • 4 let pozneje...
Objavljeno

Zanima me,če imaste izkušnje tako iz strani vodja skupine in voznika v skupini,pišem od 15 motoristov naprej,različnih starosti motorjev,voznikov-ic,modelov...Kako se porazdeliti po vrsti če imamo v skupini čoperiste,enduriste,cestake.

Za daljše enodnevne ture nekje do 600 km. :grupni:

Objavljeno

Nekako takole:

- vodja skupine (najbolj izkušen)

- potem pa dalje po izkušnjah (začetniki), moči motorja,....

- zadnji (zopet bolj izkušen, da štuka dohiteva kolono)

Objavljeno
Zanima me,če imaste izkušnje tako iz strani vodja skupine in voznika v skupini,pišem od 15 motoristov naprej,različnih starosti motorjev,voznikov-ic,modelov...Kako se porazdeliti po vrsti če imamo v skupini čoperiste,enduriste,cestake.

Za daljše enodnevne ture nekje do 600 km. :grupni:

Mogoče dobro razdeliti v dve ali več skupin. 600km za grupne je hudooooo veliko. Še posebej če imaš v grupi motoriste z različnimi tipi motorjev in različnimi izkušnjami. Ni ravno vožnja za užitek tole.

Objavljeno (popravljeno)

Ostalo pa tako kot je napisal Frips. Vodi tisti, ki ima največ izkušenj oziroma najbolj pozna ostale udeležence, takoj za njim pa tisti z najmanj izkušnjami.

Pa ne pozabit na cik-cak in že pred začetkom postavit pravila tako, da jih bodo vsi razumeli. Če ne bo kaj takšnega: Gužva

Popravljeno . Popravil KeC
Objavljeno

VEM,DA TAKŠNE TURE SO LAHKO ZELOO UTRUJAJOČE PREDVSEM V TAKŠNI MNOŽICI RAZLIČNIH BAJKERJEV.VERJETNO BI BILA POTEZA,DA SE RAZDELIMO V SKUPINE PO TURISTI,AVANTURISTI IN CESTAKI NAJBOLJ NA MESTU A VENDAR, :chase: DA NE BO PRIŠLO DO ZAMER POSAMEZNJIH KOLEGOV-IC.RAZMIŠLJAM,DA BI SE ODPRAVILI VSI DO SREDINSKE TOČKE POTI IN POTEM NADALJEVALI POT SKUPAJ.

:grupni:

Objavljeno (popravljeno)

izklopi caps-lock

aja....pa upoštevajte prejšnje nasvete in se razdelite, v recimo 3 skupine.

Popravljeno . Popravil Frips

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!