Skoči na vsebino

Anti Blocking System (ABS) na motociklih


Priporočene objave

Objavljeno

...ABS na motociklih postaja vse bolj razširjen tudi v nižjih razredih, tudi cenovno je zadeva dokaj dostopna ...zato me zanima, glede na to da sam s ABS-om nimam nobenih izkušenj, kako se kaj obnese ABS na motociklih...kakšne so vaše izkušnje? ...se vam zdi zadeva koristna? ...slabosti? ...plusi? ...vas je ABS kdaj rešil v kaki kritični situaciji na motociklu? :hmm:

Lp :)

Objavljeno

...sam zadeve nisem imel še sprobati, je pa kolega fural gs-a in je bil navdušen nad abs.

Je pa res da je zadeva vse bolj razširjena ...bi šou skor stavt da bo v sezoni '05 abs na voljo na večini modelov ali pa vsaj na vseh "bestselerjih" :hmm:

Objavljeno (popravljeno)
ABSa pa verjetn neb hotu met. ni to to, baje ti ne daje dost povratne informacije, Servo pa se manj.

...s ABS bremzaš do trenutka blokiranja kolesa enako kot z bremzami brez abs-a, ko pa kolo zablokira če imaš abs ta poseže vmes, če pa ne pa ti dobiš svojo povratno informacijo da ti je kolo zablokiralo... :)

Popravljeno . Popravil -pero-
Objavljeno

ABS je čist O.K. zadeva, glede varnosti :OK: , ni pa za super šport motorje in tišače, ki se znajo hitr pelat :BUA:

Objavljeno

In zakaj ne?

Analogno, F1 že dolgo uporablja ABS, kontrolo zdrsa, itd., pa se niti ne najde nihče več, ki bi rekel da to ni za tiščače, ali da njegov računalnik v glavi procesira hitreje kot mikroprocesor...

Objavljeno
...ni pa za super šport motorje in tišače, ki se znajo hitr pelat :BUA:

Kako že gre tisto... NI SE TEŽKO HITRO PELAT, TEŽKO SE JE HITRO USTAVIT! :blink:

Rad bi ga vidu tišača, ki ga med zaviranjem na cesti preseneti od dežja naplavljen pas peska, ali pa kak masten madež, ali pa v senco skrita jutranja rosa. Ga ni junaka, ki mu tle občutek pomaga! In tu ABS pride še kako prav! :OK:

Objavljeno
ABS na motorjih pomaga edino in samo pri bremzanju naravnost. v vseh ostalih situacijah se motocikel z ABS obnasa kot model brez ABS.
Objavljeno
Kako že gre tisto... NI SE TEŽKO HITRO PELAT, TEŽKO SE JE HITRO USTAVIT!  :blink:

Rad bi ga vidu tišača, ki ga med zaviranjem na cesti preseneti od dežja naplavljen pas peska, ali pa kak masten madež, ali pa v senco skrita jutranja rosa. Ga ni junaka, ki mu tle občutek pomaga! In tu ABS pride še kako prav!  :OK:

Takega pilota, ki po kolenu prleti v pesek (rosa, itd), ga noben ABS ne reši :devil:. Sicer pa, v suhem se hitreje ustaviš brez ABS-a (ampak ne vsak ;) )

Objavljeno

Ni bilo govora o vožnji na koleno. FIZIKA pač določa meje prek katerih ne gre, a stvari se navadno odvijajo pod temi mejami! :hmm:

Lahko npr. pripelješ po ravni cesti, pa pred tabo nekdo nenadoma zavije na cesto, pa se je treba na hitro ustavit! Brez ABS-a morš sam računat, če so gume ogrete al ne, če cesta dobro drži, kolk lahko premzaš čez tisti 5m pas peska, ... :blink: ...ABS pa vse to stori namesto tebe. :OK:

Mogoče je res, da se bo izkušen voznik brez ABS-a na znanem odseku ceste in z malo poprejšnjega treninga hitreje ustavil, kot nekdo z ABS-om, a to so le idealne razmere. Ko pa je podlaga vprašljiva in se povrhu vsega še spreminja, ga ni junaka, ki premaga ABS!

Preden dobiš filing kolk lahko stisneš na pesku je pesek že mimo, si spet na lepi podlagi, pa spet probaš, dobiš filing, si že na olju... :cry:

Objavljeno

...ok a pol pravte da je ABS uporaben in ni zgolj šminka ...da je vreden tistih 150.000sit, in bi ga priporočali začetniku, povprečnemu in izkušenemu motoristu? :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

Nedvomno ne more škodit nobenemu. Lahko pa mu zelo koristi v določeni situaciji. Čeprav tudi ABS ni enak ABS-u. Najbolj hvalijo BMW-jev in Hondin sistem. Pri testiranju različnih motorjev z ABS-om v Motorradu so recimo Ducatija ST4 skoraj skipali čez - kljub ABS-u.

Popravljeno . Popravil KAWAMAN
Objavljeno

kaj pri abs je fora tudi ta da ko stisneš prednjo zavoro prime tudi zadnja in obratno ali je to kaj drugega...(VFR)

Objavljeno
kaj pri abs je fora tudi ta da ko stisneš prednjo zavoro prime tudi zadnja in obratno ali je to kaj drugega...(VFR)

ABS je samo pripomocek, da guma tudi pri najvecjem pritisku rocke ali na gladki podlagi ne zdrsne. da deluje na oba kolesa je potreben se CBS ali podobno.

Objavljeno

Več kot 2 leti vozim RT-ja, ki ima ABS. Kolo mi je blokiralo na suhi cesti zaradi bremzanja samo par krat, vendar takrat je pomagal. Posebno na mokrem je super. Je pa tolko bolj priporočljiv, po moje, Tistim motorjem, ki imajo servo ojačane bremze. Tam je moč zaviranja velika in ti ABS lahko pomaga, dokler se roka ne navadi.

Je pa res, da nekateri ustavijo motor brez ABS hitreje kot z ABS. Takim pa kapo dol.

Objavljeno

Imel sem priložnost peljati BMW R1150R Rockster z ABS in moram reč da deluje naravnost odlično. Motor je imel tudi integralno zaviranje ta ko da se je ustavljal res brez pripomb. Z motorjem sem se igral tudi na makedamu in tam se pokaže prava vrednost ABS in seveda v dežju. Edini problem je to da Je ABS dodata oprema, ki pa je zelo draga ( pri tem motorju pride ABS 250 jurčkov), Je pa res če te reši padca in poškodb majhna cena, ki jo plačaš.

Objavljeno

enkrat sem ze napisal in bom za nazor se enkrat.

lansko leto na A1 ringu smo imeli tecaj voznje (motorji). med ostalim je bil tudi en model z R1150RT z vso opremo. instruktor nam je enkrat nazorno demonstriral kaj pomeni ABS. vaja je bila cim bolj efektivno zaviranje motocikla.

na koncu je vzel z bmwjem zalet (hitrost cca. 80-90 km/h) in prvic zaviral na suhem asfaltu in drugic je zaviral na mokri travi. krava je stala nekaj metrov kasneje kot na asfaltu. :blink:

ABS se izplaca, ni kaj.

Objavljeno

ABS rešuje življenja; a je kdo spremljal koliko je bilo letos nesreč ko so izsilili motorista, ta je premočno zaviral, zdrsnil in s telesom zadel v avto - možnost preživetja v takem primeru je tam okoli 0%. V primeru ABSa pa v avto prileti motor, motorist pa z malo sreče ne prileti v avto, temveč čez.

Objavljeno

ABS bi moral biti na enoslednih vozilih(motorjih) predpisan z zakonom!!!! V nemčiji so opravljali analize prometnih nesreč in dokazali da bi lahko ABS rešil življenje vsako leto preko 40 motoristom, koliko nesreč bi lahko preprečili............

Dokler se voziš na lepo segretem grobem asfaltu vse O.K, čim pa temp. pade ali je asfalt bolj gladek, kamoli dež, bitumenske flike, pesek.................in v trenutku se "situacija obrne".

Treba je vedeti da je ABS samo kontrola proti blokiranju-zavirati je treba še vedno znati.

Kolika je ta "potreba"po ABS-a v EU priča dejstvo da so bili japonci prisiljeni začeti vgrajevati ABS na svoje modele za evropsko tržišče. Za leto 2004 Honda nudi ABS tudi na "manjših" modelih(CBF 500. CBF 600), zraven standardne flote. Tudi Yamaha FJR se veliko bolje prodaja z ABS kot brez(tudi pri nas - razmerje prodanih 13 proti 7 za ABS).

Kakorkoli, ABS ne more škoditi-lahko pa v določeni situaciji reši življenje.

LP Bobo B)

Objavljeno

Zaskrbljujoč je predvsem totalno ignorantski odnos proizvajalcev, ki jih moramo kupci dobesedno prisiliti, da bodo končno uvedli nekaj kar je na trgu avtomobilov standard že več kot 10 let. Kljub celi množici raziskav, ki potrjujejo koristnost, itd.

Vse skupaj spominja na situacijo v ZDA v 70ih, ko se je proizvajalcem gladko jebalo za varnost in so zaradi takratne estetike vgrajevali armature in volane z ostrimi robovi, na katere se je voznik dobesedno nasadil. Ko so se začele delati raziskave so, namesto da bi jih upoštevali, najeli vohuna (mislim da je šlo za GM) in zasledovali vodilnega raziskovalca, da bi mu spodkopali ugled in s tem vpliv. Da primerov varnostnega pasu in zmečkljive kletke niti ne omenjam.

Ko sem dve leti nazaj na moto boomu spraševal zastopnike kakšne so možnosti za ABS sem dobil skoraj enolične odgovore, da tega na motorju pa ja nihče ne rabi. Sic. Očitno so proizvajalci odločeni, da bolj rabimo novitete kot so radialno vpetje zavor...

..je pa po drugi strani res, da je marsikaj od napisanega le odraz povpraševanja; po načelu volenti non fit iniuria -- tistemu ki (sam) hoče (tako) se ne godi krivica.

Andrej

Objavljeno

Prednost ABS- sem vedno razumel v tem, da prepreči blokado koles in posledično lowside ali highside padec.

Kar je lepo opisano tukaj:

http://www.msgroup.org/DISCUSS.asp

Sama zavorna razdalja je pomembna ampak ti nič ne pomaga če pride do gornjega sranja.

Teoretično bi zaviranje z ABS-om pomenilo nekoliko večjo zavorno razdaljo.

Jaz osebno sem zelo za.

Naslednji moj motor ga bo imel.

B)

Objavljeno

Isti vir (msgroup.org):

In fact, very recently the Institute for Vehicle Safety in Munich, Germany has come up with some significant findings in its investigation "Braking as the Cause of Fatal Accidents" by Dr. Alexander Sporner (MOTORRAD, Vol. 13, June 9, 2000). It concluded that in most cases, incorrect braking is the reason for dropping the bike, that in 93% of the cases analysed, a fall could have been avoided by ABS and that 10% of all fatal motorcycling accidents could be avoided if ABS were a standard feature on all motorcycles. The new US motorcycle saftety agenda will also address this issue among others.

Objavljeno

Če honda 2005 da na XX-a ABS......... :wub:

Objavljeno (popravljeno)

...'05 alpa najkasnej '06 bo abs na motociklih tako kot dons klime v avtih ...95% kupcev ne bo hotl kupt brez ...sigurno bo kasnej na vljo tud pr SS ...sam najbrž na SM in hardenduro ne :hmm:

Popravljeno . Popravil -pero-
Objavljeno
Če honda 2005 da na XX-a ABS......... :wub:

100% DA! O tem se je že pisalo, zraven še pa pride V-TEC motor!!

LP Bobo B)

Objavljeno
...'05 alpa najkasnej '06 bo abs na motociklih tako kot dons klime v avtih ...95% kupcev ne bo hotl kupt brez ...

a misliš da je to realno pričakovat....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!