Skoči na vsebino

Anti Blocking System (ABS) na motociklih


gregas

Priporočene objave

pa kupiš CBS sistem (ne vem, če velja tudi za C-ABS?) ... pri nizki hitrosti ... recimo na rondoju ... ali čem podobnem ... malo pobremzaš ... nos kipne... zlo hitr :) ... k pr norcih :)

Kako to veš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ABS je zakon!!!!!! o tem komentirajo tisti ,ki ABS nimajo, nikoli več nebi kupil motorja brez ABS ,z motorjem sem prevozil prek 500 000 km,skoraj vsaki dve leti imam NOVI MOTOR .... od leta 1976. moj naslov in email so dosegljivi!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ABS je zakon!!!!!! o tem komentirajo tisti ,ki ABS nimajo, nikoli več nebi kupil motorja brez ABS ,z motorjem sem prevozil prek 500 000 km,skoraj vsaki dve leti imam NOVI MOTOR .... od leta 1976. moj naslov in email so dosegljivi!!!!!!!

Raje se nauči vozit, kot pa da se zanašaš na ABS... :slap:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet samo nakladanje ,kdor ga nima naj vozi brez njega in naj ABS naprej graja tisti,ki ga imamo vozimo z njim in ga hvalimo, čeprav REDKO kdaj pride do učinka siser,pa se motor z ABS-om vozi kot,da nimaš ABS-a !!! :whistle: Nebo pa dolgo,ko sploh nebo več novega motorja brez ABS-a,kaj boste potem pisali nasprotniki.Ravno tako je bilo pri avtih,danes pa sploh ni več avta brez ABS-a, tudi najslabša jajca ga imajo :hmm:

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danci 1973---ABS sem uporabljal v zelo malo situacijah, kar se pa tiče vožnje in iskušenj pa ne bi o tem s teboj! vendar pa povem ,da je ABS ,zakon..ti ne boš imel v svojem življenju nikoli toliko izkušenj in KM in motorjev kot jaz ,brez ene same praske na motorju (500 000KM). do sedaj sem imel 9 novih motorjev in nekaj starih zato mi ti ne govori neumnosti ,sam se ne skrivam pod psevdonimim--- moj naslov in mobi lahko vidiš .. motorje vozim od leta 1976,... prvi motor je bil jawa 175...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

,danes pa sploh ni več avta brez ABS-a, tudi najslabša jajca ga imajo :hmm:

Sori - nimajo čisto vsi ... Sploh je pa vprašljivo, koliko je ABS pri majhnih jajcih sploh potreben ... Prav tako, kot je vprašljivo, koliko je v malih jajcih koristno/smiselno imeti dizelski motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sori - nimajo čisto vsi ... Sploh je pa vprašljivo, koliko je ABS pri majhnih jajcih sploh potreben ... Prav tako, kot je vprašljivo, koliko je v malih jajcih koristno/smiselno imeti dizelski motor.

... same veleumne, brez vsake osnove ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sori - nimajo čisto vsi ... Sploh je pa vprašljivo, koliko je ABS pri majhnih jajcih sploh potreben ... Prav tako, kot je vprašljivo, koliko je v malih jajcih koristno/smiselno imeti dizelski motor.

Kot pri velikih - fizikalni zakoni so za vse enaki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še nekaj me zanima, če kdo ve........da se recimo pelješ po neki zelo drseči podlagi (ledu) in v istem trenutku stisneš obe zavori da blokirata, kako se takrat odzove ABS???

(prvič brez, drugič pa z absom)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danci 1973---ABS sem uporabljal v zelo malo situacijah, kar se pa tiče vožnje in iskušenj pa ne bi o tem s teboj! vendar pa povem ,da je ABS ,zakon..ti ne boš imel v svojem življenju nikoli toliko izkušenj in KM in motorjev kot jaz ,brez ene same praske na motorju (500 000KM). do sedaj sem imel 9 novih motorjev in nekaj starih zato mi ti ne govori neumnosti ,sam se ne skrivam pod psevdonimim--- moj naslov in mobi lahko vidiš .. motorje vozim od leta 1976,... prvi motor je bil jawa 175...

Dobr da maš naslov napisan..ti bomo vsi čestitko in rožice poslal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule je en posnetek kako deluje ABS na suhi podlagi z F800ST

Upam, da bo meni tudi tako delalo v kriznih situacijah :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komentar na prikazano?

Mislim, da ga ni, če ABS deluje kot mora.(link v prejšnjem postu že ne deluje)

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsak bo te teste drgac vzel

loh se tud test nardi kva se zgodi z avtom ce pri 100 na uro volan zasukas do einslaga

en avto z vso elektroniko, en avto brez

zdej se ne pomen, da so tisti, ki vozijo avto brez stabilizacijske elektronike, smotani

in tud ko bojo mel cist vsi motorji ABS, tud tomosi

se bomo se zmer prerekal

ker firmware za ABS boljs dela :naughty:

vec ko bo elektronike v vozilih, manj bo prvinskega veselja do voznje

ne recem da z elektroniko ni vecjega udobja

se mal pa bomo hotl radarje na ovinkih da se vid ce ti kdo seka ovink

najbolj narobe je da en druzga prepricujemo, to je brez veze

izmenjava izkusenj je pa cist uredu

najbrz je tud tko da sedaj se ni prav veliko motorjev z ABS v celotni populaciji motociklov

in je tudi statistika uporabnosti in skodljivosti se bolj slaba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da bo meni tudi tako delalo v kriznih situacijah :worship:

Malo prej potreniraj, da dobiš občutek. Ne pa da čakaš na krizo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule je en posnetek kako deluje ABS na suhi podlagi z F800ST

Upam, da bo meni tudi tako delalo v kriznih situacijah :worship:

Komentar na prikazano?

Mislim, da ga ni, če ABS deluje kot mora.(link v prejšnjem postu že ne deluje)

Verjamem, da je ABS super zadeva za po cesti in da lahko velikokrat reši situacijo, ko človek v kritični situaciji ne reagira pravilno. Ampak imam vseeno 2 pripombi glede teh dveh posnetkov..

1. filmček: Ni mi sploh jasno zakaj je sploh potreben ABS v tem primeru, oziroma zakaj se vključi.. Če je suha podlaga, ni meni še nikoli popustila prva guma, ampak je vedno prej začelo postavljat motor na prednjo gumo, kakor da bi grip popustil.

Ker gre za ravno zaviranje na suhi cesti sta dve možnosti. Ali je geometrija tega BMWja za en drek, da mu guma spusti na suhem, ali ima pa crap gume gor. Eno in drugo bi bilo potrebno obravnavat in potrebno odpravit predno se gor na tak motor namontira ABS in zanaša nanj. Ker normalen motor z normalnimi gumami v taki situaciji ABSa sploh ne bi vklopil, tudi če bi ga imel gor, ker gume mora na suhem držat!

2. filmček: Lepa demonstracija kaj se zgodi, če z ABSom primerjamo nekoga, ki popolnoma brez vsakega filinga pohodi bremze in zablokira vse skupaj.

Ampak v resničnem svetu k sreči ni take razlike in tudi tisti brez ABSa znamo ustavit na mokri podlagi. Pa ne narobe razumet, še vedno menim, da je ABS nadvse dobrodošel v takšnih situacijah in ob dežju, ipd, ampak tudi brez se da, če kdaj malo potreniraš in si nabereš izkušnje.

Prvi je motorist, njegovo znanje in izkušnje, ABS pa naj bo samo kot varnostni dodatek za izredne primere, npr ko se ti nenadoma nekaj pojavi pred tabo, v ovinku, ipd. Žalostno pa je, ker nekateri ABS vzamejo kot nekaj normalnega in enostavno ne zavirajo več previdno in po filingu, ampak prepustijo to tehniki. To pa zame ni in nikoli ne bo dober motorist.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danci 1973---ABS sem uporabljal v zelo malo situacijah, kar se pa tiče vožnje in iskušenj pa ne bi o tem s teboj! vendar pa povem ,da je ABS ,zakon..ti ne boš imel v svojem življenju nikoli toliko izkušenj in KM in motorjev kot jaz ,brez ene same praske na motorju (500 000KM). do sedaj sem imel 9 novih motorjev in nekaj starih zato mi ti ne govori neumnosti ,sam se ne skrivam pod psevdonimim--- moj naslov in mobi lahko vidiš .. motorje vozim od leta 1976,... prvi motor je bil jawa 175...

Eno samo hvaljenje te je... :SS

ABS ni zakon, je pa koristen dodatek, katerega pa dober voznik nikoli ne (upo)rabi.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno samo hvaljenje te je... :SS

ABS ni zakon, je pa koristen dodatek, katerega pa dober voznik nikoli ne (upo)rabi.

D.

nikoli ne reci nikoli..

ampak jest kot dober voznik :whistle: vem kaj hočeš povedat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komentar na prikazano?

Mislim, da ga ni, če ABS deluje kot mora.(link v prejšnjem postu že ne deluje)

Kdo pa pravi, da moraš na motorju brez ABSa zaharat po bremzah ko idiot. Pravi ste mi vi vozniki...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nikoli ne reci nikoli..

ampak jest kot dober voznik :whistle: vem kaj hočeš povedat

OK, naj bo - dober voznik s kančkom sreče nikoli ne (upo)rabi. :whistle:

Boljše?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker gre za ravno zaviranje na suhi cesti sta dve možnosti. Ali je geometrija tega BMWja za en drek, da mu guma spusti na suhem, ali ima pa crap gume gor. Eno in drugo bi bilo potrebno obravnavat in potrebno odpravit predno se gor na tak motor namontira ABS in zanaša nanj. Ker normalen motor z normalnimi gumami v taki situaciji ABSa sploh ne bi vklopil, tudi če bi ga imel gor, ker gume mora na suhem držat!

Nimamo vsi pol metra dolgega in pet kil težkega superšportnika. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm preizkusil BMW-ja z ABS-om in je zadeva za normalno uporabo in slabo podlago ( beri mokro,spolzko..) sorazmerno dobra in uporabna, le pri zelo hitri vožnji sem ga raje izklopil saj se je kdaj res "oglašal" brez potrebe in sem imel občutek, da bi v suhem res pomoje imel krajšo zavorno pot brez ABS-a ( nisem izmeril tako, da ne trdim). Najhujša izkušnja zame je bila, ko se mi je pri veliki hitrosti v dolgem zavoju pri zaviranju vklopil ABS in sem začutil na ročki kot bi izgubil zavoro in srčni utrip je na hitro šou prek 100 :blink: Če ima kdo prvič motor z ABS-om naj najprej proba na parkirišču ali varnih okoliščinah ker če tega nisi navajen je res neprijetno in lahko tut usodno. :krneki:

Je pa res, da po prvem kolesu z ABS-om preverjeno NE GRE !!! ;)

post-8975-1232735634_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa res, da po prvem kolesu z ABS-om preverjeno NE GRE !!! ;)

pazi zdaj......sam da tole preberejo...... :evilgrin:

ziher gre sam da ti ne znaš, ker nekdo pozna nekoga ki pozna nekoga ki to naredi z levo roko.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo prej potreniraj, da dobiš občutek. Ne pa da čakaš na krizo.

Eh. Ne bom se več ponavljal, par mojih prejsnjih postov preberi pa bos vidu da sem ze sam napisal kar si ti zdej.

Verjamem, da je ABS super zadeva za po cesti in da lahko velikokrat reši situacijo, ko človek v kritični situaciji ne reagira pravilno. Ampak imam vseeno 2 pripombi glede teh dveh posnetkov..

1. filmček: Ni mi sploh jasno zakaj je sploh potreben ABS v tem primeru, oziroma zakaj se vključi.. Če je suha podlaga, ni meni še nikoli popustila prva guma, ampak je vedno prej začelo postavljat motor na prednjo gumo, kakor da bi grip popustil.

Ker gre za ravno zaviranje na suhi cesti sta dve možnosti. Ali je geometrija tega BMWja za en drek, da mu guma spusti na suhem, ali ima pa crap gume gor. Eno in drugo bi bilo potrebno obravnavat in potrebno odpravit predno se gor na tak motor namontira ABS in zanaša nanj. Ker normalen motor z normalnimi gumami v taki situaciji ABSa sploh ne bi vklopil, tudi če bi ga imel gor, ker gume mora na suhem držat!

Sej ta tip tudi ni idiot, ki ne zna dozirat bremze. Preberi si naslov filmčka. "2008 BMW F800ST ABS Demo" Demo-demonstration-predstavitev. Namenoma je blokiral da vidimo kako reagira abs na tem motorju.

Guma pa drži do neke mere, tudi na suhi idealni podlagi je neka mera, ki jo z mocnimi zavorami komot presežeš.

2. filmček: Lepa demonstracija kaj se zgodi, če z ABSom primerjamo nekoga, ki popolnoma brez vsakega filinga pohodi bremze in zablokira vse skupaj.

Ampak v resničnem svetu k sreči ni take razlike in tudi tisti brez ABSa znamo ustavit na mokri podlagi. Pa ne narobe razumet, še vedno menim, da je ABS nadvse dobrodošel v takšnih situacijah in ob dežju, ipd, ampak tudi brez se da, če kdaj malo potreniraš in si nabereš izkušnje.

Prvi je motorist, njegovo znanje in izkušnje, ABS pa naj bo samo kot varnostni dodatek za izredne primere, npr ko se ti nenadoma nekaj pojavi pred tabo, v ovinku, ipd. Žalostno pa je, ker nekateri ABS vzamejo kot nekaj normalnega in enostavno ne zavirajo več previdno in po filingu, ampak prepustijo to tehniki. To pa zame ni in nikoli ne bo dober motorist.

Se podpišem pod temi stavki. Naj bo le kot pomoč v kriznih situacijah. Najbrž temu nihče tukaj ne oporeka.

nikoli ne reci nikoli..

ampak jest kot dober voznik :whistle: vem kaj hočeš povedat

Kdo pa pravi, da moraš na motorju brez ABSa zaharat po bremzah ko idiot. Pravi ste mi vi vozniki...

D.

Iskreno vama iz srca želim še naprej tako srečo. Ne zaradi vaših napak, ki jih ne delata, ampak zaradi drugih udeležencev v prometu ki jih boli k... za nas motoriste :klicaj: Zame dober motorist ni le uni ki obvlada motor u nulo, ampak tisti, ki se tudi zaveda, da na cesti nisi odvisen le od sebe, in nisi odgovoren le za sebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!