Skoči na vsebino

Anti Blocking System (ABS) na motociklih


gregas

Priporočene objave

Cevi se ne napihujejo,na cesti sigurno ne!

Kaj naj rečem... Tu se pa vseeno malo motiš prijatelj...

Sicer pa tako kot ke Danci napisal... Malo tu, malo tam, pa čigumi rata..

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@masinca...ne vem no kaj hočeš povedat?Da si tako,dober,hiter in se voziš po takih poteh,da so ti omogočile,da si zaznal upad na ročici?Daj malo razloži in utemelji!

Ne vem, kaj pomeni biti 'dober', vem pa, da mi zavore, ki nimajo opletenih cevi, pri motoriranju po Slovenskih cestah včasih popuščajo ... Na različnih motorjih. Nekaj prinese teža motorja in mene, nekaj moj način vožnje včasih, nekaj pa pač cevi, ki niso opletene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je samo odvisno od tega kako imaš nastavljeno ročko.Cevi se ne napihujejo,na cesti sigurno ne!To se bolj opazi na pisti,po kar nekaj krogih,ko bremza dobi malo daljši hod oziroma postane bolj mehka!Pri opleteni cevi pa do tega ne prihaja!Hod ročice pa je pri normalni vožji isti in je odvisen le od tega,kako si nastaviš samo ročko.

ah dej no. ne palamudi tolko. če motor mal naložiš, ali se spuščaš z mangrta, se navadne cevi napihujejo. opletene pa ne. hod ročice določa razmerje med volumnom potisnega cilindra in volumnom batov v kleščah, le ta se spreminja, ko se ploščice obrabljajo (in napihujejo cevi). nastavitev ročke je samo zaradi različno velikih dlani/prstov. . . čist mal pomisli predn kej napišeš,

abs-a nimam, se mi pa zdi, da je to ql zadeva, tako kot v avtih, prve generacije so ble malo štoraste, leta 2009 pa je najbrž vse nestrinjanje z abs-om navadno nerganje, pa me ne briga ali nerga Gustinčič iz motoSija (ko prevaja Rolanda Browna) al en Kranjski Janez. . . . edini argument ki ga kupim je, da je motor namenjen izključno pistam

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hod ročke je odvisen (predvsem) od velikosti glavnega zavornega cilindra in od velikosti ter števila cilindrov v zavornih čeljustih (dokaj enostavno hidravlično prestavno razmerje) - na koncu pa tudi od raztegljivosti / stisljivosti komponent in nenazadnje tudi zavorne tekočine.

Cevi se seveda ne 'napihujejo' ravno kot baloni, se pa nekoliko raztezajo - ''navadne' bolj kot opletene. In to tako na cesti kot v garaži. ;)

Na enem mopedu (zdi se mi, da je bila CBR600F) si lahko na serijski zavorni cevi čutil, ko je kdo zavoro stisnil in ko jo je spustil.

Tudi z opletenimi cevmi prihaja do tega. S tem da verjetno vzrok ni (samo) v ceveh - ko se zavore resno zagrejejo, verjetno tudi čeljusti same postanejo 'mehkejše' (no, tu je verjetno razlika med Brembo Monoblock in tem, kar imamo mi 'navadni'), pa kakšne ploščice se lahko začnejo malo zvijat in tako naprej.

Ne vem, kaj pomeni biti 'dober', vem pa, da mi zavore, ki nimajo opletenih cevi, pri motoriranju po Slovenskih cestah včasih popuščajo ... Na različnih motorjih. Nekaj prinese teža motorja in mene, nekaj moj način vožnje včasih, nekaj pa pač cevi, ki niso opletene.

No pol bom pa tako napisal.Sam sem imel na R1 in ene in druge in na cesti nisem opazil razlike.Ročka pri cestni uporabi in na SS motorju se posede skoraj isto-(ni opazna razlika) pri katerihkoli ceveh!Kolk se na cesti posede se posede vse bolj zaradi drugegih faktorjev,ki ste jih omenili.Sam sem imel na R1 in ene in druge in na cesti nisem opazil razlike. Olje uporabljam pa vedno castrol dot5!

Kak se pa kaj poseda na "turer" motorjih polnih kovčkov pa pojma nimam,ker kaj takšnega še pa res nisem vozil!

Ne se kar razjezit sej ne rečem,da vse vem!Napišem pa tisto,kar sem opazil jaz!Za razliko od nekaterih tle,ki večino pišete kar ste nekje drugje na forumu prebrali in pol utemeljujete s tem?!

Ane mašinca!?

pa tud ne biti tolk pameten,ker ko si napisal tisto o CBS si velik povedal kak se pelješ!Da je pol tvoj komentarjev nepotrebnjih itd...No pa saj ne rečem,da so moji potrebni,tako da...

Da te spomnim pri CBS te nabije na sprednjo gumo,bolj kot na motorju brez CBS,kjer bremza z vso silo stisne samo na prednjo gumo! :lol1:

Čeprav men se zdi CBS fino samo,ko sta na motorju dva ali ko je spolzko cestišče!

Prvi CBS so imeli celo razmerje 70:30 kasneje pa 80:20 glih zaradi tega,ker je bilo premalo sile na sprednjo gumo!(cbr 1100xxl.99 je mel pol po novem)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje uporabljam pa vedno castrol dot5!

Upam, da misliš DOT4 ali DOT5.1 - DOT5 je namreč čisto napačna izbira za R1 in veliko večino mopedov. Kolikor vem, edino nekateri Harley-i uporabljajo DOT5...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ki večino pišete kar ste nekje drugje na forumu prebrali in pol utemeljujete s tem?!

Ane mašinca!?

Ne, šeširko. A se - mimogrede - mal napihuješ spet?

pa tud ne biti tolk pameten,ker ko si napisal tisto o CBS si velik povedal kak se pelješ!Da je pol tvoj komentarjev nepotrebnjih itd...No pa saj ne rečem,da so moji potrebni,tako da...

Da te spomnim pri CBS te nabije na sprednjo gumo,bolj kot na motorju brez CBS,kjer bremza z vso silo stisne samo na prednjo gumo! :lol1:

Čeprav men se zdi CBS fino samo,ko sta na motorju dva ali ko je spolzko cestišče!

Prvi CBS so imeli celo razmerje 70:30 kasneje pa 80:20 glih zaradi tega,ker je bilo premalo sile na sprednjo gumo!(cbr 1100xxl.99 je mel pol po novem)

Hja, kr nekaj kvasiš spet, pametnega pa nič. Jaz sem pač zapisal svoje izkušnje, nedavno mi jih je potrdil še nekdo drug (pravzaprav cela ekipa ljudi, ki službeno na dnevni bazi uporablja motorje s CBS/C-ABS :naughty:).

PS: podatke, kako se moči porazdeljujejo v sistemih, znam pa tudi sam zbrskat :whistle:

Upam, da misliš DOT4 ali DOT5.1 - DOT5 je namreč čisto napačna izbira za R1 in veliko večino mopedov. Kolikor vem, edino nekateri Harley-i uporabljajo DOT5...

Kako si drzneš oporekati! :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja sesir... Če se ne motim, R1 že v osnovi nima klasičnih gumijastih lajtung, kere majo edino armaturo vlito najlonsko mrežo, zato tud nisi mogu čutit nevem kakšne razlike. Hidravlične tekočine so zadnja leta tud precej nevtralne, če pa zavre se pa itak takoj čuti, marsikdaj tudi boleče. Od samega bremzanja res težko zavre, se pa lahko zgodi... Prej se zgodi, če imamo v sistemu zrak in ploščica stalno pritiska na disk in se ogreva, posledično se temperatura prenaša prek ploščice na čeljust... Ampak to mora bit pa res kak dolg spust, pa skoz moraš zraven še dobro bremzat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse prebral in sem se odločil,da nebom več sodeloval v teh razpravah o ABS-ih kajti vsi ste zelo naštudirani predvsem(računalniško) sicer pa anti talenti za avto mehaniko.Sem,pa pripravljen z vsakim izmed vas o vsem podebatirat,ko me srečava in mu bom dokazal koliko ima znanja o avtomehaniki in dokje mi seže! Pri debati plačam pivo! :whistle:

Pa brez zamere! :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj je tu tako zelo naprednega? Tiste bele škatlice?

ja bele škatlice notri so pa bele miške :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko bodo "kvazi rejserji" pokapirali, da se zdavnaj ne zmorejo zavirati tako, kot pravi dirkaci in da ABS ni vsemogocni odresitelj cloveske bebavosti, bodo tale cisto ok pripomocek za ustavljanje v slabih situacijah sprejeli z veseljem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to pozabljajo rejserji, da je na cesti pesek in slab asfalt z luknjami, medtem ko je pista taka k mora biti, pa še gume imajo nmčken boljše k mi navadni smrtniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to pozabljajo rejserji, da je na cesti pesek in slab asfalt z luknjami, medtem ko je pista taka k mora biti, pa še gume imajo nmčken boljše k mi navadni smrtniki.

Pa na pisti dost težko u škarje prletiš ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Lihk zej gledam za tole hondo, poj pravte da tale ABS niti ni tok slaba zadeva?

Za po cesti je super, na pisti ga izključiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v stevilki 268 (feb.2009) od der reitwagen je zelo zanimiv clanek o C-ABS na CBR 600 in fireblade. test v qatar-ju, kjer so pitt, rea, haslam, zwedorn in se par novinarjev sprobavali sistem.

povzetek: C-ABS nima nobene veze v navadnim ABS sistemom na touring motociklih in - kar je presenetljivo glede na odpor reitwagen-ovih novinarjev do ABS-a na super sportnikih - ga ekipa reitwagen-a toplo priporoca tudi za na pisto. zraven je tudi technik-rap kako ta zadeva tocno deluje. stran 42-49.

izklopiti se ga ne da, razen ce potegnes varovalko ali sistemu zmanjka elektrike. nakar vse deluje kot navaden zavorni sistem brez ABS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko bodo "kvazi rejserji" pokapirali, da se zdavnaj ne zmorejo zavirati tako, kot pravi dirkaci in da ABS ni vsemogocni odresitelj cloveske bebavosti, bodo tale cisto ok pripomocek za ustavljanje v slabih situacijah sprejeli z veseljem.

Žal je še tako, da danes še vedno velika večina motoristov (predvsem jim ego nagaja) misli, da so še vedno bolj zanesljivi kot današnja elektronika in tehnologija ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
  • 5 let pozneje...

Včeraj sem bil na Vranskem (center varne vožnje) in sem probal svoj abs, ki pa očitno ne deluje. Lučka se prižge pri kontaktu in ugasne ko motor zaženem. Motor je Yamaha tdm 900A. Kdo ve kaj bi to bilo

Popravljeno . Popravil Nategun
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako si preizkusil?

Zdrs zadnjega kolesa se zgodi hitro, sprednjega pa ne. Preizkusi še enkrat na spolzki podlagi pa boš ugotovil, da deluje tako kot mora.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem bil na Vranskem (center varne vožnje) in sem probal svoj abs, ki pa očitno ne deluje. Lučka se prižge pri kontaktu in ugasne ko motor zaženem. Motor je Yamaha tdm 900A. Kdo ve kaj bi to bilo

 

Preveri senzorje in kablovje.

 

Pri meni se ABS lučka vžge ter ko grem enkrat nad 10km/h se ugasne.

 

Najlažje je probat na zadnji bremzi  ker hitro začne vklapljat na hudih bremzanjih.

 

 

 

Včeraj sem šel proti Ankaranu in pospešim do 90km/h nakar pred mano Italjan (itak kdo drugi) se odloči da bo ustavil in zavil desno, prvič sem zabremzal kolko gre ABS je deloval tudi spredaj sem čutil na ročki in sem se ustavil, sicer je po bremzah smrdelo še vse 3 km do Ankarana  :grrr  Ni me ABS rešu vendar sem videl da deluje, zadaj ga pa redno ob dinamični vožnji čutim ko bremzam. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!