Skoči na vsebino

Anti Blocking System (ABS) na motociklih


gregas

Priporočene objave

:lol1: potem po tvojem pisanju sodeč ABS na spolzki in mastni cesti ne pusti vozniku da bi zaviral ali kaj :eek:

ABS ne ve na kakšni podlagi se ti pelješ, ve samo, ali je kolo blokiralo ali ne, in če blokira ga popusti in spet blokira, to ponavlja dokler se kolo nemoteno ne vrti naprej ali se ustavi

In to počne mnogokrat v sekundi - na pa na pol sekunde.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda, to je že nekako samoumevno, saj popuščam in blokiram zavore s frekvenco 1Hz lahko tudi sam z roko, 10Hz pa mal težje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veš sesir, ta je bla malce nizka. Upam, da ne tebi ne nobenemu, ne bo potrebno spoznat, kako bi reagiral v paniki, ko ti nasproti v desnem ovinku, po tvojem pasu pride mona z avtom, ki seka ovinek. :( Najbrž bi ble posledice enake, tudi če mi ne bi zdrsnila guma, ampak vsaj malo šanse bi imel, da bi se vsaj poskusu kako izognit, če bi mi takrat ABS pomagal, ki ga pa žal na cbfki nisem imel.

Se opravičujem,če se ti je tako prebralo!V mislih sem mel pač,da je kriva motoristova roka,ki ne odreagira pravilno.Pa ne mislit,da sam nisem večkrat padel.Vendar,ko sem bremzo zablokiral sem jo namerno,da sem spodnesel motor.V vsaj dveh mojih primerih bi prej padel v avto,če bi imel ABS!Če pa mi ne bi primel 10metrov pa tud ne bi bil med živimi!

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si mogoče prebral, da se to zgodi na suhi, ne-mastni in ne-spolzki cesti pri rahlem (normalnem) zaviranju? In da je ponovljivo?

Ljudje pač imajo takšne izkušnje s tem. Če si ti slepo prepričan, da takšne napake pri BMW pač niso možne - izvoli, tvoja stvar.

Ne se zdaj it 'svete vojne' in vseh ostalih prepričevat v BMW-jevo 'nezmotljivost'.

'Še je čas, ...' :whistle:

D.

Si mogoče prebral svoj odgovor, predno si ga napisal?

Pri rahlem (normalnem) zaviranju se ABS sploh ne vklopi...razen če je za tebe "rahlo (normalno)" zaviranje stoppie, blokiranje sprednjega kolesa,itd.....

Ljudje in njihove "izkušnje" so pač subjektivna stvar in verjetno se tukaj strinjava.

Nikoli nisem slepo prepričan, da takšne napake niso možne in tega tudi nisem nikjer napisal . Če si ti to tako razlagaš, (ali pa si želiš razlagati) - izvoli, tvoja stvar. Še vedno nimam odgovora, koliko ljudi vozi takšen "pokvarjen" motor , predvsem pa kolikim se je to že zgodilo....pa verjamem, da jih ni malo na tem forumu, ki vozijo "grdi, zlobni, pokvarljivi,precenjeni,itd...." BMW , le glasove teh ljudi ne berem.....prebiram pa vse ostalo od ljudi, ki se jim zdi da so to nekje slišali, poznajo nekoga ki je to nekje slišal , sami so pa ABS videli samo na reklamah, kaj šele vozili motor z ABS-om.....in seveda hitijo razlagat kako je to slaba stvar (nekako tako, kot če bi jaz svojega fotra učil, kako se otroke dela....)

Nikoli se ne grem "svete vojne" prepričevanja ostalih v BMW-jevo nezmotljivost, saj se mi ne zdi vredno....če se tebi zdi- izvoli, tvoja stvar. Jaz samo potrpežljivo čakam da se nekdo oglasi, kateremu se te stvari dejansko dogajajo.

Popravljeno . Popravil bmw
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1: potem po tvojem pisanju sodeč ABS na spolzki in mastni cesti ne pusti vozniku da bi zaviral ali kaj :eek:

ABS ne ve na kakšni podlagi se ti pelješ, ve samo, ali je kolo blokiralo ali ne, in če blokira ga popusti in spet blokira, to ponavlja dokler se kolo nemoteno ne vrti naprej ali se ustavi

Legendarno....vedno me impresionirajo ljudje, ki vozijo zelene petarde (seveda brez ABS-a, da ne bo pomote)...

Bom probal razložiti na drug način.....

Predvidevajva, da se pelješ z motorjem po suhi cesti in bremzaš z neko dosti visoko zavorno silo.....

Predvidevajva, da se nato z istim motorjem pelješ po mokri,spolzki,prašni,jebeno drseči cesti in bremzaš z enako zavorno silo.....

In sedaj vprašanje....v katerem primeru ti bo zablokiralo (odneslo,odvzelo,pojebalo,itd...) prednje kolo?

Ring a bell?

In ABS ve (v prenesenem pomenu besede seveda) po kakšni podlagi se pelješ in ni samo odvisno od od tega, ali je kolo blokiralo ali ne, temveč tudi od hitrosti,obeh kolesnih senzorjev,itd....

In nikjer nisem napisal, da na spolzki in mastni cesti ABS ne pusti vozniku,da bi zaviral...če si ti to tako razlagaš (ali pa si želiš to tako razlagati) - tvoja stvar...

ABS samo v danem trenutku in danih okoliščinah (kar je seveda odvisno od podatkov, ki jih računalnik dobi preko tipal, senzorjev,itd...) "izračuna" in dozira najbolj optimalno silo bremzanja da ne zdrsne kolo.....koliko je ta sila bremzanja optimalna je pač stvar debate, vendar je sigurno bolj optimalna od vsaj 80% motoristov in njihove sile, katero bi dozirali v danem trenutku.

Dosti jasno napisano?

PS: popolnoma isto sem napisal prej, le da ti verjetno ni bilo razumljivo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se je bizgec (jaz) odločil, da bo še on povedal svoje površinsko mišljenje o absu....

začetek:

ABS, anti blocking sistem, je torej sistem, ki preprečuje blokiranje (oziroma zdrsovanje) kolesa med zaviranjem. blokiranje (oziroma zdrsovanje) kolesa se pojavi zaradi predoziranja zavorne sile, ko postane zavorni moment enak ali večji od momenta, ki ga v danem trenutku predstavlja s pnevmatiko vzporedna(!) razpoložljiva sila trenja med pnevmatiko in podlago.

dejstvo 1:

vsi vemo, da z blokiranim kolesom izgubimo sposobnost manevriranja, izogibanja,..., na motornem kolesu pa blokirano kolo pomeni tudi izgubo ravnotežja, ki se v večini primerov konča s padcem.

in bistvo ABS-a je to, da se prepreči izguba manevriranja zaradi paničnega, nepredvidenega zaviranja. pika.

dvomim, da ste na cesti vsi vozniki superpetard R oznak ves čas tako zbrani, da vas nič ne more presenetiti...

dejstvo 2:

ABS načeloma deluje tako, da zaznava razliko v hitrosti vrtenja koles. ko se ob aplicirani zavori hitrost enemu kolesu zmanjša, si ABS to razlaga kot zdrsovanje tega kolesa, zato v zavornem sistemu tega kolesa zmanjša tlak hidravlične tekočine, ki zavorne ploščice pritiska na disk.

dejstvo 3:

največja torna sila med pnevmatiko in podlago je dosežena takrat, ko ima pnevmatika ca 10% relativnega zdrsa glede na podlago. pnevmatika se takrat zaradi zdrsa čisti, poveča se temperatura, med pnevmatiko in podlago nastajajo kemične iterakcije, kar vse vodi do večjega tornega koeficienta, torej večje torne sile. pri večjih zdrsih se torni koeficient zopet zmanjša...

ABS-i motociklov ponavadi posežejo v zaviranje prej, predno pride do 10% zdrsa, pri kateremu je zavorna sila največja. sledi, da je zavorna pot oziroma pot ustavljanja z abs sistemom definitivno daljša kot tista, ko z roko doziraš zavorno silo tako, da si točno na tistih cca 10% zdrsa, kjer je zaviranje maksimalno. to se celo dobro sliši, kot ječanje pnevmatike...

dejstvo 4:

ko/če zaviramo v ovinkih ali vstopanju v ovinek se razpoložljiva torna sila (pnevmatika, podlaga, keof. trenja, bla bla bla...) deli na komponento, ki je potrebna za spreminjanje smeri in komponento, ki jo imamo na voljo za zaviranje. torej, če peljemo meji, ko je pnevmatika tik na tem, da se ji oprijem zmanjša, imamo na voljo 0% zaviranja.

noben od vas/nas ni sposoben pri nekem x ovinku, vse v trenutku paničnega zaviranja zaradi nenadne situacije, aplicirati točno maksimalno količino zavornega učinka. z abs-om je to jasno da drugače. takrat za maksimalni učinek poskrbi računalnik, z veliko manj nevarnosti in tveganj, da bi:

a. zaradi premalo odbite hitrosti kot posledice preslabotnega zaviranja kaj zadeli, nagazili, preplazili,...

b.) zaradi premočnega zaviranja izgubili sprednji ali zadnji konec, in posledično oddrseli nekam...

dejstvo 5:

zgornje velja za vsakodnevno uporabo na cesti, kjer se dogagajo nepredvidljive stvari...

na pistah, kjer nekateri že tisočstodvainšestdesetič peljete isti ovinek, točno poznate vsak meter asfalta, veste za vsako točko zaviranja in potreben stisk ročice, hja, tam je abs povsem odveč! se strinjam!!!

odveč tudi za to, ker ni nasproti vozečih avtov, tovornjakov, nevarnih ograj,...

ste že opazili padce mojstrov krmila na tekmah motogp, superbike,... predvsem padce, ki so ze zgodili zaradi nepredvidenega zaviranja, ko je nekaj zmotilo njihov ritem???

pa oni z vožnjo zaslužijo tudi do par mio €, vsak dan trenirajo, imajo mopede skorajda priraščene,...

še vedno mislite da ste imuni na nepredvidene dogodke, ki da vas ne morejo iztiriti???

torej:

za vse kar se vozi po javnih cestah; ABS da!

za piste; nepotrebno, imejte svoje veselje!!!

ne me zdaj pljuvat, če ponavljam kaj že napisanega... nekateri so že skorajda preveč ozkogledni in egoistični... moral sem... ;)

Popravljeno . Popravil ELO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si mogoče prebral svoj odgovor, predno si ga napisal?

Pri rahlem (normalnem) zaviranju se ABS sploh ne bi smel vklopit...razen če je za tebe "rahlo (normalno)" zaviranje stoppie, blokiranje sprednjega kolesa,itd.....

A si polpismen al kaj? :eek:

Saj to je vendar napaka, o kateri govorimo v primeru BMW F800 - ABS se sploh ne bi smel vklopit - PA SE! In zato se lastniki, ki se jim je to že zgodilo, razburjajo in pripravljajo tožbo proti BMW-ju, ki napake ne prizna in ne namerava ničesar ukreniti.

Nikoli nisem slepo prepričan, da takšne napake niso možne in tega tudi nisem nikjer napisal . Če si ti to tako razlagaš, (ali pa si želiš razlagati) - izvoli, tvoja stvar. Še vedno nimam odgovora, koliko ljudi vozi takšen "pokvarjen" motor , predvsem pa kolikim se je to že zgodilo....pa verjamem, da jih ni malo na tem forumu, ki vozijo "grdi, zlobni, pokvarljivi,precenjeni,itd...." BMW

Prav veliko jih pa verjetno tudi ni. Oz. jih je v Ameriki bistveno več in je zato tudi bistveno več takih, ki niso (preveč) pripadni znamki in jih ni sram priznat, da na njihovem mopedu pač nekaj ne štima.

Ljudje in njihove "izkušnje" so pač subjektivna stvar in verjetno se tukaj strinjava.

Nekdo je napisal 'zgodilo se mi je to in to'. To je dejstvo. Subjektivno je to, kako si bralec to razlaga - jaz si razlagam kot 'ojoj, spet en BMW-jev zajeb'. Ti si to razlagaš kot 'idiot ne zna vozit, BMW ne dela napak'.

Za razliko od tebe jaz nimam razloga ne verjeti nekomu, ki zapiše svojo izkušnjo. Še posebej, če se potem najde še 20+ ljudi, katerim se je zgodilo isto.

, le glasove teh ljudi ne berem.....prebiram pa vse ostalo od ljudi, ki se jim zdi da so to nekje slišali, poznajo nekoga ki je to nekje slišal , sami so pa ABS videli samo na reklamah, kaj šele vozili motor z ABS-om.....in seveda hitijo razlagat kako je to slaba stvar (nekako tako, kot če bi jaz svojega fotra učil, kako se otroke dela....)

Na F800 forumu si lahko prebereš 'glas' človeka, kateremu se je to zgodilo! Zakaj pa on ni dovolj dober?

Dobro delujoč ABS ni slaba stvar.

Nikoli se ne grem "svete vojne" prepričevanja ostalih v BMW-jevo nezmotljivost, saj se mi ne zdi vredno....če se tebi zdi- izvoli, tvoja stvar.

Ja, točno tako se mi zdi. Motosvet forum ni nič bolj 'kredibilen' kot ostali forumi, ti pa (očitno) zavračaš mnenja, izkušnje in zapise na drugih forumih.

Jaz samo potrpežljivo čakam da se nekdo oglasi, kateremu se te stvari dejansko dogajajo.

Morda pa se tisti reveži, ki se jim je to zgodilo, ne morejo več oglašati? :unsure:

se je bizgec (jaz) odločil, da bo še on povedal svoje površinsko mišljenje o absu....

začetek:

ABS, anti blocking sistem, je torej sistem, ki preprečuje blokiranje (oziroma zdrsovanje) kolesa med zaviranjem. blokiranje (oziroma zdrsovanje) kolesa se pojavi zaradi predoziranja zavorne sile, ko postane zavorni moment enak ali večji od momenta, ki ga v danem trenutku predstavlja s pnevmatiko vzporedna(!) razpoložljiva sila trenja med pnevmatiko in podlago.

....

torej:

za vse kar se vozi po javnih cestah; ABS da!

za piste; nepotrebno, imejte svoje veselje!!!

ne me zdaj pljuvat, če ponavljam kaj že napisanega... nekateri so že skorajda preveč ozkogledni in egoistični... moral sem... ;)

To je vse lepo in prav - velja pa za normalno delujoč ABS sistem.

Govorimo pa o napaki, ki na BMW F800 povzroči aktiviranje ABS sistema, ko sploh ni potrebno (pri rahlem zaviranju za načrtovano ustavljanje pred npr. semaforom) in to za bistveno predolg čas (ocenjeno na cca. 1/2 sekunde).

Če se to v Sloveniji še ni zgodilo, še ne pomeni, da napake ni in da se ne bo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si ti prebral za dve dolžini pri hitrosti 50km/h? V unem forumu zagotovo ne!

>I've had this happen a couple times - hitting a bump during braking and then losing momentary brake power, which at 40-50mph would equal about two car lengths.<

tako za občutek, vam še pretvorim >50 mile/hour (mph) = 80.467 199 999 kilometer/hour<

To je vse tako ocenjeno preko palca, po "ribiško", pol se pa najdejo Yamaharji, ki kot naši mediji vse raztegnejo :P

Oh, cepodlakec :)

Sicer imam slabe izkušnje z ABSom prve generacije pri avtu, ki je bil tako grobo nastavljen, da je bregu navzdol ob spolzki podlagi samo pospeševalo, enostavno bremz ni bilo.

Tako da za motor je kakršnokoli podaljšano spuščanje zavor povsem nesprejemljivo pa tudi če zamenjam milje in kmh je in sem samo meter brez bremze.

Sicer pa kakor komu paše. Sam sem že tudi sedel na F800ST in se mi je dopadel tolko, da je prišel v ožji izbor potencialnih bodočih. Po tem kar pa tukaj berem in predvsem po BMW uradnih izjavah, da njihovi ABSi pač tak odelajo tale znamka odpade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To mi ne gre v račun na kakšen način so novinarji izpraznili akumulator, če so se cel dan vozili?? Nebi rekel, če bi ga cel dal vžigali in takoj za tem ugašali na mestu. Saj ima vendar ja vsak motor alternator, ki sproti polni akumulator med vožnjo!

Edina možnost, ki se mi zdi verjetna je ta, da je bil vgrajen zanič akumulator.

Ups, prešvoh alternator.

Ko je poraba večja kot polnjenje ga pač izprazniš.

In elektro servo ojačevalnik je temu pripomogel.

Pelali so se pa kao po nekem strmem klancu navzdol dalj časa in bolj po moško.

Iz izkušenj ti povem, da je že izguba zadnje bremze (pregretje v mojem primeru) v takem klancu sila neprijetna izkušnja, sploh ko se zgodi prvič. :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Karkoli kupiš mora bit TROTLZIHER

se ne bi ravno strinjal. delno pravno si odgovoren, ko napolnis 14 let, z 18-timi si polno odgovoren pravni subjekt. obnasaj se tako.

Kje bo unemu ameru padlo na pamet nekaj popuščat bremzo pa spet stiskat, saj je kupil abs zato, da lahko stisne tisto ročko kot bik in da elektronika dela svoje.

v tem primeru imas prav; delovati mora kot nacrtovano. spet se je potrebno zavedati, da ABS ni vsemogoc sistem preprecevanja cloveske bebavosti.

In če ne dela, v ameriki obstaja en princip, ki ga tu na balkanu ne poznamo. LIABILITY (pravna odgovornost). Proizvajalec je odgovoren za svoj proizvod, jaz kot potrošnik pa imam pravico biti glup in če se jaz kot potrošnik poškodujem in ima proizvod kakršnokoli povezavo s tem, tudi če bi s svojim premišljenim ravnanjem lahko preprečil posledico, potem padajo težke odškodnine.

Zato lahko na vsakih spodnjih gatah iz usa berete famozne disclamerje, kot so: do not eat, keep away from children itd.

tudi ta princip je "na balkanu" (kot tudi drugje po svetu) znan, samo se ne izvaja v taksnih ekscesih, kot cez luzo.

za nekatere stvari lahko proizvajalec domneva, da jih normalni odrasli ljudje dojemajo. in v tem primeru nimas pravice "biti glup", ker se ti lahko zgodi, da kdo posumi v tvoje psihicne sposobnosti.

jaz kot potrošnik pa imam pravico biti glup in če se jaz kot potrošnik poškodujem in ima proizvod kakršnokoli povezavo s tem, tudi če bi s svojim premišljenim ravnanjem lahko preprečil posledico, potem padajo težke odškodnine.

iz tega postulata, oz. pervertiranja le-tega, potem nastajajo pravne sodbe kot v ameriki - dezeli velike bebavosti.

tudi v cestnem prometu velja pravilo splosne obvescenosti voznikov (kar pa z realnostjo zal nima veliko veze, zacarani krog).

Dejansko namreč posredno ščitite proizvajalca in ga opravičujete pravne odgovornosti.

sploh ne. ce zadeva ne deluje obstajajo pravni mehanizmi za dokaz ene ali druge "resnice".

Zato je treba udarit po proizvajalcih po vsakem sumu defekta in se ne tolažit, da pa pač eni ne znajo vozit motorja in da se pa vam to ne bo zgodilo...

sum sam ne bo veliko pomagal. dokazati ga je potrebno.

fair play, bi rekel anglez preden nasprotnika brcne v jajca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi ta princip je "na balkanu" (kot tudi drugje po svetu) znan, samo se ne izvaja v taksnih ekscesih, kot cez luzo.

za nekatere stvari lahko proizvajalec domneva, da jih normalni odrasli ljudje dojemajo. in v tem primeru nimas pravice "biti glup", ker se ti lahko zgodi, da kdo posumi v tvoje psihicne sposobnosti.

in zato na vseh vozilih v ZDA lepo visi nalepka na zelo vidnem mestu, na kateri piše nekaj v stilu - "Zavedati se morate, da lahko uporaba te naprave lahko povzroči poškodbe ali celo smrt."

To je ta LIABILITY ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap. Je pa res - lepo bi bilo, če bi izdelovalci spoštovali pravila 'fair playja'. Če ljudje pošteno kupujejo njihove motorje, naj jim oni pošteno prodajajo. In skrbijo za odpravo morebitnih fatalnih napak. Sploh pa - če se o morebitnih takih napakah veliko govori, naj stvar analizirajo, saj za to imajo resurse, in dajo izjavo, v kateri ovržejo ali potrdijo sum in povedo, kako bodo ukrepali. Privrženost blagovni znamki oziroma uporaba motorja neke blagovne znamke se lahko danes - malce filozofsko gledano - tretira že kot državljanstvo. Pravice, dolžnosti in s tem povezane odgovornosti - v obe smeri. Tudi o blatenja/neblatenju znamke.

Skratka - v teoriji je vse fajn, praksa pa šepa na vseh koncih. Marketing je nova religija in svete vojne se danes ne bijejo več samo na nivoju RKC/Islam/..., pač pa na nivoju blagovnih znamk. :-)

Ok, povedu nism pa nič, v bistvu, ker še nisem vozil motorja na tak način, da bi mi bremze odpovedale in bi lahko upravičeno pizdil. Do zdaj so vsi BMW-ji, ki sem jih fural, delali brez napak. Najbolj mi je bil všeč K1200R (Brumer, si slišal? ;)), takoj za njim pa R1150GS Adventure.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap. Je pa res - lepo bi bilo, če bi izdelovalci spoštovali pravila 'fair playja'. Če ljudje pošteno kupujejo njihove motorje, naj jim oni pošteno prodajajo. In skrbijo za odpravo morebitnih fatalnih napak. Sploh pa - če se o morebitnih takih napakah veliko govori, naj stvar analizirajo, saj za to imajo resurse, in dajo izjavo, v kateri ovržejo ali potrdijo sum in povedo, kako bodo ukrepali. Privrženost blagovni znamki oziroma uporaba motorja neke blagovne znamke se lahko danes - malce filozofsko gledano - tretira že kot državljanstvo. Pravice, dolžnosti in s tem povezane odgovornosti - v obe smeri. Tudi o blatenja/neblatenju znamke.

Skratka - v teoriji je vse fajn, praksa pa šepa na vseh koncih. Marketing je nova religija in svete vojne se danes ne bijejo več samo na nivoju RKC/Islam/..., pač pa na nivoju blagovnih znamk. :-)

word.

Ok, povedu nism pa nič, v bistvu, ker še nisem vozil motorja na tak način, da bi mi bremze odpovedale in bi lahko upravičeno pizdil. Do zdaj so vsi BMW-ji, ki sem jih fural, delali brez napak. Najbolj mi je bil všeč K1200R (Brumer, si slišal? ;) ), takoj za njim pa R1150GS Adventure.

dva.

samo se mi zdi K1200Rs bolj prakticen. GS adv pa prestorast.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice, očitno ne poštekaš, da so ameri ravno zaradi te svoje bebavosti tako dobro zaščiteni kot potrošniki.

Kot pravim: ni narobe bit butast. Če pa nisi, se pa naredi butastega. Pa pustimo zdaj perverzije njihovega sistema... na dolgi rok se kot potrošnik splača bit butast.

Kje pa piše, da jaz moram kaj vedeti pa znati. Tisti izpit za motor moram met, pa znat moram natankat pa gume napumpat. Drugo je na proizvajalcu, da mi nariše kot ve in zna. V nasprotnem primeru nosi odgovornost (product liability).

Jaz kot kupec sem pravno odgovoren subjekt, a kako hudiča naj jaz odgovarjam za poškodbo, ki je nastala zaradi defekta na motorju? Lepo te prosim...

Ker je pa pri nas "vse vsem logično", ker smo tako prekleto pametni, ponudniki blaga/storitev to prav lepo izkoriščajo.

V lastno skledo pljuvamo:

"Neee, BMW pa že nima problemov z ABSom, sej nisem valjda za BV dal toliko keša! To je en slišu pa zdej okol govori, pa sej ni reeees! Tuki na forumu nima noben problemov, pa nas je ful...."

Ljudje božji je ni nepokvarljive stvari. Ne se slepit.

Ljudje s celega božjega sveta so združeni na F800.org forumu in si delijo izkušnje med seboj.

Bere jih tudi BMW HQ, čeprav se delajo neumne (kar ne vem ne boli).

Nobenega ni sram povedat, da ima problem, tudi najmanjšo neumnost (ki je nam evropejcem logična) omenjajo - predvsem riderji iz USA.

Raven foruma je v samem vrhu. Off topici so redki, serje se v oddelku za sranje, drugje se zbira koristne informacije, seratorje se družbeno obsoja, neko blazno aktivno moderiranje ni potrebno.

Imajo svoj depot (www-shop), kjer lahko kupiš boga in pol za svoj motor.

Posneli so svoj DVD, kjer je prikazano po poglavjih, kako osnovno poservisirat svoj motor (olje, filtri, aku, demontaža oklepa, žarnice...)

Člani sponzorirajo forum s prostovoljnimi prispevki.

Zato ne preveč sanjat pa po tem forumu iskat, ker je tole zgolj mali slovenceljski forumček, kjer je sama kregarija in OT.

Ni se treba bat drugih forumov, če je slovensko ne pomeni da je najboljše...kvečjemu obratno, pri nas je nivo na forumih porazen in tudi informacije so nekredibilne v večini primerov.

Tako da, če pet ljudi na F800.org napiše, da obstaja problem z ABSom, je to prekleto bolj zanesljiva informacija, kot če slovenceljčkov tukaj skoči v bran, da pa oni majo tud ABS, pa da je čist dober, da so uni tadrugi neumni pa ne znajo vozt motorja.

Ta sindrom pretiranega ščitenja vsega kar imaš v lasti je pri nas že bolesten. Taki ste kot bosanci z golf dvojkami (dizel, naravno).

Malo v razmislek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se modela F800S tiče, se bom javu v tej temi čez kak mesec, pa vam postrežem z informacijami o delovanju ABSa iz prve roke. Kar sem do sedaj vozil (zelo malo), sem tudi naglo zaviral ko sem preizkušal zavore, pa mi abs še ni posredoval. Morem pa reči, da zavore na tem motorju res odlično primejo (Brembo najbrž nardi svoje :grim ) Nisem pa upal pretiravat, bom raje počakal, da se zapeljem na poligon pa tam preizkusil. LP. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dejstvo 4:

ko/če zaviramo v ovinkih ali vstopanju v ovinek se razpoložljiva torna sila (pnevmatika, podlaga, keof. trenja, bla bla bla...) deli na komponento, ki je potrebna za spreminjanje smeri in komponento, ki jo imamo na voljo za zaviranje. torej, če peljemo meji, ko je pnevmatika tik na tem, da se ji oprijem zmanjša, imamo na voljo 0% zaviranja.

noben od vas/nas ni sposoben pri nekem x ovinku, vse v trenutku paničnega zaviranja zaradi nenadne situacije, aplicirati točno maksimalno količino zavornega učinka. z abs-om je to jasno da drugače. takrat za maksimalni učinek poskrbi računalnik, z veliko manj nevarnosti in tveganj, da bi:

a. zaradi premalo odbite hitrosti kot posledice preslabotnega zaviranja kaj zadeli, nagazili, preplazili,...

b.) zaradi premočnega zaviranja izgubili sprednji ali zadnji konec, in posledično oddrseli nekam...

torej:

za vse kar se vozi po javnih cestah; ABS da!

za piste; nepotrebno, imejte svoje veselje!!!

malenkost dopolnim da ne bo kdo slučajno mislil, da lahko bremzaš nagnjen v ovinku kolikor te je volja če imaš ABS.

ne smemo pozabit na tisto centrifugalno silo, ki te, če je oprijem zelo dober, ob bremzanju sredi nagiba veselo poravna in kaj kmalu se lahko zgodi da končaš v jarku..

torej:

za vožnjo po cesti ABS seveda da! z zavedanjem da je ABS varnostno pomagalo in ne zagotovilo varnosti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neda se mi vsega brati,ampak,ko odpove ABS se vam takoj na armaturi vžge rumena lučka in opozori,da je nekaj na ABS-sistemu narobe samo zavore delujejo normalno naprej in motor je normalno vozen.Noben pa neomenja takoimenovanega ojačevalca zavor,ki je delal pri BMW-ejih probleme.Namreč ta ojačevalec je dodatna električna črpalka,ki ustvari predpritisk za zaviranje,kot npr.pri avtih-benzinskih servo vezan na podtlak vsisne cevi in pri dizlih na dodatno vakumsko črpalko(na alternatorju ali odmični gredi).Tudi,če črpalka za povečanje tlaka(bmw-K1200-R) odpove se vžge rumena opozorilna lučka zavore delujejo,vendar je potrebno zavorno ročico veliko močneje pritisnit ca 2 X .sicer pa lahko s tem sistemom zaviraš brez problemov SAMO z enim prstim.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neda se mi vsega brati,ampak,ko odpove ABS se vam takoj na armaturi vžge rumena lučka in opozori,da je nekaj na ABS-sistemu narobe samo zavore delujejo normalno naprej in motor je normalno vozen.

Če bi bral, potem ne bi pisal nečesa, kar že vsi vemo.

Pri omenjeni napaki se ne vžge nobena lučka ampak ostaneš za pol sekunde brez kakršnegakoli zavornega učinka.

Zato uporabniki, ki so to doživeli zahtevajo ukrepanje proizvajalca, ki pa trdi, da je to normalno delovanje ABSa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še nekaj me zanima, če kdo ve........da se recimo pelješ po neki zelo drseči podlagi (ledu) in v istem trenutku stisneš obe zavori da blokirata, kako se takrat odzove ABS??? saj le-ta preračunava razliko v hitrosti vrtenja obeh koles, kaj pa če obe naenkrat blokirata?......ok, vem da nobeden pri zdravi pameti ne bi tega naredil in računalnik verjetno nima 2Hz procesorja da bi ti lahko ujel na obeh zavorah blokiranje koles v istem trenutku, ampak kaj pa če :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še nekaj me zanima, če kdo ve........da se recimo pelješ po neki zelo drseči podlagi (ledu) in v istem trenutku stisneš obe zavori da blokirata, kako se takrat odzove ABS??? saj le-ta preračunava razliko v hitrosti vrtenja obeh koles, kaj pa če obe naenkrat blokirata?......ok, vem da nobeden pri zdravi pameti ne bi tega naredil in računalnik verjetno nima 2Hz procesorja da bi ti lahko ujel na obeh zavorah blokiranje koles v istem trenutku, ampak kaj pa če :hmm:

ena od stvari.....ABS ni samo preračunavanje razlike v hitrosti vrtenja koles.....je tudi primerjava (komparacija) s senzorjem hitrosti....saj v slučaju blokiranja obeh koles naenkrat ABS sploh ne bi deloval.....(hint : razlika v hitrosti obeh blokiranih koles =0 )...in to je tudi en od dejavnikov izračuna optimalne zavorne sile

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to že, ampak če ti blokiraš obe kolesi hkrati je tudi hitrost motorja 0 km/h, ker ima senzor na gredi v menjalniku, katera se neha vrteti ko kolo blokira.......razen če računalnik logično ˝sklepa˝ da se od npr. 90km/h do 0 ne moreš ustaviti v recimo pol sekunde :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to že, ampak če ti blokiraš obe kolesi hkrati je tudi hitrost motorja 0 km/h, ker ima senzor na gredi v menjalniku, katera se neha vrteti ko kolo blokira.......razen če računalnik logično ˝sklepa˝ da se od npr. 90km/h do 0 ne moreš ustaviti v recimo pol sekunde :hmm:

Bingo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za vožnjo po cesti ABS seveda da! z zavedanjem da je ABS varnostno pomagalo in ne zagotovilo varnosti!

pa kupiš CBS sistem (ne vem, če velja tudi za C-ABS?) ... pri nizki hitrosti ... recimo na rondoju ... ali čem podobnem ... malo pobremzaš ... nos kipne... zlo hitr :) ... k pr norcih :)

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!