Skoči na vsebino

Anti Blocking System (ABS) na motociklih


gregas

Priporočene objave

Res je fajn, da je tako pomembna funkcija kot so bremze odvisna od akomulatorja....

in kot se spomnim, je ICE nekjaj pastal o temu in niso ,,padali,, samo novinarji temveč se je to dogajalo na cesti.

Nebom se jaz z tabo preganjal namreč,če bi se zgodilo, da ta motorrček -pomožni nebi deloval takrat imaš normalne zavore in še vedno z ABS-om kot pri cenejših izvedbah edino malo bolj moraš pritisniti na ročico,naprimer toliko kot vsi ostali brez raznih pomagal A TI JE JASNO!!!!!!!!!!!!!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tok hitro da se še stoppija ne da narest .)

vse se da, če se hoče in zna (in če se ma filing)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tralali, tralala,... ce pri bmw-ju niso bili sigurni da zadeva 100% deluje jo pac ne bi smeli lansirati ne trzisce.

...

Ali misliš, da niso bili sigurni, da zadeva deluje in so namerno dali na tržišče motorje s hibo? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še tole ta problem pri BMW-ejih z zavorami je bil ravno ta motorček za pritisk ,kajti vozili so se novinarji cel dopoldne po pisti in vsak je samo pognal in probal zavore ,poraba elektrike je bila tako velika,da se je spraznil akumulator in zavorna ročica je postala trda zaviranje je bilo težje in ta novinar je padel potem pa so naredili celo storijo.Namreč odgovor iz BMW-werka je bil takle: na cesti do take situacije nemore priti ,kajti nikoli zaporedno tolikokrat EXTREMNO na zaviraš tako,da je vedno dovolj časa da se akumulator napolni. :OK:

PRoblem pri BMW-jevih zavorah s servo ABS naj bi bil tudi sledeč: nekateri motocikli (imam shranjeno tudi številko komadov, kateri naj bi to bili), imajo v zadnjem zavornem sistemu odpeto/prešvoh vzmet, ki lahko onemogoči popolno sproščanje te zavore. To lahko občasno povzroči tudi slabotnost zadnje bremze, obenem pa lahko prepreči tudi uspešno avtodiagnostiko sistema ABS ob kontaktu/zagonu motocikla, tako pa tudi onemogoči delovanje tega sistema med vožnjo.

Ako su lagali mene, ja lažem vas. Razdiral vseh BMW novejše generacije nisem, tako da o dejanskih dejstvih težko govorim. Mogoče ma pa Brumer dovolj izkušenj, da bo zares 'vedel'. Ali pa samo prodaja muda za bubrege, kot so mu jih prodali v prodajalni motorjev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali misliš, da niso bili sigurni, da zadeva deluje in so namerno dali na tržišče motorje s hibo? :hmm:

verjamem, da so zeleli samo najboljse lansirati na trzisce. verjamem pa tudi, da so podlegli casu v boju s konkurenco. ocitno niso dovolj stestirali stvari in na trzisce lansirali nepreverjen (vsaj ne dovolj) izdelek. vsekakor pa niso namerno tega naredili, ker konec koncev so s tem sebi zmanjsali tezko prigarani ugled.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebom se jaz z tabo preganjal namreč,če bi se zgodilo, da ta motorrček -pomožni nebi deloval takrat imaš normalne zavore in še vedno z ABS-om kot pri cenejših izvedbah edino malo bolj moraš pritisniti na ročico,naprimer toliko kot vsi ostali brez raznih pomagal A TI JE JASNO!!!!!!!!!!!!!!! :OK:

problem je, če si navajen/razvajen ABS-a in servota, pa ti ti 'sistemi odpovejo'... namesto, da bi ahtal na cesto, boš pol skos ahtal na motor, če vsa elektronika dela, kot mora ...

PS: še vedno, poudarjam, so mi ti sistemi čisto všeč, saj se lahko človek manj pozorno in bolj ležerno vozaka naokoli. Je pa to seveda tudi glavna nevarnost tega - razvajenost in zaradi lenosti tudi manj absorbiranega praktičnega in nujno potrebnega znanja.

Namreč odgovor iz BMW-werka je bil takle: na cesti do take situacije nemore priti ,kajti nikoli zaporedno tolikokrat EXTREMNO na zaviraš tako,da je vedno dovolj časa da se akumulator napolni. :OK:

Nekoč sem imel tak dan, da sem se vozil z BMW-jem s servo-combo-abs naokoli in to sem vozil kot kak kojn brez trohice mozga in preudarnosti. Iz ovinkov gas do konca in po ravninah kot bombnik z atomsko za japonce, pred ovinki pa bremza brez milosti do konca, da je ABS delal skoraj vsakih 20 metrov kot zmešan in na polno, jaz pa sem užival v škljocanju celega sistema. In tako je šlo kakih 200-300 kilometrov... Pač, ignorantski začetnik, ki sem se zanašal na vsemogočno in občutek udobja zbujajočo tehniko.

Se mi zdi, da sem imel kar srečo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Pač, ignorantski začetnik, ki sem se zanašal na vsemogočno in občutek udobja zbujajočo tehniko.

Se mi zdi, da sem imel kar srečo.

Ali ne počnemo tega vsi? Koliko med nami se jih pa fura kot po jajcih? Vsi po gasi in v ovinek pa naj bo pregleden ali pa ne. Z ABSom ali pa brez.

Aja, kdaj ste nazadnje menjali zavorno tekočino v svojih mopijih? :naughty: Baje je stara tekočina tudi nevarna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, kdaj ste nazadnje menjali zavorno tekočino v svojih mopijih? :naughty: Baje je stara tekočina tudi nevarna.

Letos pozimi. B) Zdaj pa lahko skoz na ful bremzam. Kaj šele če bi imel ABS. :naughty:

Moj "ABS" pa deluje tako, da sprednja guma začne škripat ko je na meji zdrsa. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

POvzetek vse te teme je: ABS je za bejbike :)

in kok bejbik se ubije z motorjem? pa lih tko nas izsiljujejo pa grajajo po cestah, pa če nisi opazu nas je tud že kr nekaj motoristk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Z ABSom ali pa brez.

Aja, kdaj ste nazadnje menjali zavorno tekočino v svojih mopijih? :naughty: Baje je...

Bravo Lobo!

Kdor kaj nase da, vsako leto!!! :grim

Letos pozimi. B) ...

Moj "ABS" pa deluje tako,...

Pameten dečko, ki nikdar ničesar, ne prepusti naključju!!!

...Jaz imam pa ABS, zaenkrat še v desnem zapestju. :o :o

Doslej me še ni pustil na cedilu... Ampak je šlo nekajkrat presnet' na tesno. :o :o :yes:

Kakor obrneš; ABS = zakon!!! :yes:

Ko bom velik, bom ga 'mel!

Popravljeno . Popravil fičo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kok bejbik se ubije z motorjem? pa lih tko nas izsiljujejo pa grajajo po cestah, pa če nisi opazu nas je tud že kr nekaj motoristk

Lina nosi kiklo (pa ne škotsko).

Vsakega je škoda, ki se ubije z motorjem. Še najbolj pa žensk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lina nosi kiklo (pa ne škotsko).

Vsakega je škoda, ki se ubije z motorjem. Še najbolj pa žensk.

ja sm opazla da je bejbika pa upam, da motoristka. Škoda je pa res usakega, pa tud res je da tipi mau bl norijo kokr pa punce, pa tipou je tud mau več motoristov kokr pa punc.

Uglavnem, jz sm bla tud proti ABS-u dokler ga nism sprobala in na konc koncev tud tak motor kupila, sam je v varnosti bistvena razlika, sicer majo pa usake oči svojga malarja. gre mi pa na živce, da motristi, ki niso nikol vozil motorja z ABS-m neki govorijo čez to, k v bistvu vejo sam tist kar preberejo, dokler ne sprobaš sam ne boš vedu a ti odgovarja al ne! Tko da nej tapru porbajo, pol nj pa tumbajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sm opazla da je bejbika pa upam, da motoristka. Škoda je pa res usakega, pa tud res je da tipi mau bl norijo kokr pa punce, pa tipou je tud mau več motoristov kokr pa punc.

Uglavnem, jz sm bla tud proti ABS-u dokler ga nism sprobala in na konc koncev tud tak motor kupila, sam je v varnosti bistvena razlika, sicer majo pa usake oči svojga malarja. gre mi pa na živce, da motristi, ki niso nikol vozil motorja z ABS-m neki govorijo čez to, k v bistvu vejo sam tist kar preberejo, dokler ne sprobaš sam ne boš vedu a ti odgovarja al ne! Tko da nej tapru porbajo, pol nj pa tumbajo.

Zato pa jaz nič ne rečem. Bo pa definitivno na naslednjem motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prjatu moj, fejst se motiš, men verjem, se vid, da še nisi vozu motorja z ABS-m. Jz sm nardila že več kot 13.000 km na tem motorju k ga mam in je z ABS-m in sm zelo vesela, da ga mam ker mogoče me pa nebi blo več tuki, če ga nebi mela.

OK priznam, nimam pojma o ABS in ga še nisem vozil, niti ne okoli leta 98 ali 99 ko je to veljalo še za malo revolucijo in je imel BMW demonstracije pod vodstvom Braneta Legana, pa enkrat je tudi Stanovnik nekaj off-road kazal če se ne motim. vozil nisem tudi pozneje ko je BMW vsako leto prenavljal ABS in ga nadgrajeval, pa ko je bil delni integralni ABS predstavljen na endurah in ostalih "manjših" in niti ne polnega integralnega na RT-jih in K-jih. pa hondine ABS in ABS-CBS tudi ne.

pa tudi šole zavriranja Braneta Legana nisem delal ko si testiral motorje z ABS in brez.......

tudi razvoja bremz na cestakih od leta 98 ko je bila štiribatna čeljust še high-tech do radialnih danes nisem mel možnosti spremljat in probat, tako na pisti kot na cesti.

pravzaprav sem vse o ABS zvedel iz interneta in predvsem MS foruma :blush:

Pri hitrosti približno 120km/h v klanec in dokaj oster ovinek, se pravi, motor je bil kar precej nagnjen - na vrhu klanca in v ovinku je en butl z avtm obračal, seveda jz ga nism vidla, k je biu v takem položaju, da ga je bilo nemogoče vidt in kaj sm storila, isto kot bi tisti moment usak naredu, na polno sm premzala in ker je biu motor nagnjen in če nebi mela ABS-a bi gladtko zgrmela po tleh, ker bi mi kolesa zablokirala in bi me samo odneslo, v tem primeru me je pa samo za par 10cm al pa še manj spodneslo in sm srečno odnesla guzico mim avta, je pa biu orng šok pol, ker se je šlo za centimetre!

120 km/h - ovinek - polno bremzanje - samo 10 cm ali pa manj zdrsa???? zakon je ta tvoj ABS, ni kaj!!! :eek:

edino zanima me če si sigurna da se je vklopil - saj veš kako veš če se je vklopil? :devil:

Tko da, če se ti v ovinku kej tazga nardi je že fajn, da maš ABS pa tud navadš se ga hitr. Vem, da bo moj naslednji motor tud z ABS-m ker me je že prevečkat rešu, pa ne zarad mojih napak!

ja sj se, sam ne tko kokr po normalni cest, sm pa preveč u sneženih krajih doma, da nebi vedla kako se po snegu voz, sj usako zimo s kolegi mau prakticiramo "rally" po naših cestah in men verjem, da se nagla zaviranja ne obnesejo, je samo šoltanje pa gas. No edin k se hočeš ustavt, našoltaš dol do kamr se da pa pol premzaš, sam morš pa vedt, kdaj začet šoltat, da se boš do (recimo) križišča ustavu! Pa premzaš z občutkom seveda ne pa ko slon!

sneg, avto in zaviranje - res prava primerjava :blink: :slap:

ah ja, saj že grem. grem še v temo o radialnih zavorah še te spluvat, pravi dedi vozimo boben zavore in ne bremzamo. kot pravijo nemci: "Wer bremst hat angst!" :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK priznam, nimam pojma o ABS in ga še nisem vozil, niti ne okoli leta 98 ali 99 ko je to veljalo še za malo revolucijo in je imel BMW demonstracije pod vodstvom Braneta Legana, pa enkrat je tudi Stanovnik nekaj off-road kazal če se ne motim. vozil nisem tudi pozneje ko je BMW vsako leto prenavljal ABS in ga nadgrajeval, pa ko je bil delni integralni ABS predstavljen na endurah in ostalih "manjših" in niti ne polnega integralnega na RT-jih in K-jih. pa hondine ABS in ABS-CBS tudi ne.

pa tudi šole zavriranja Braneta Legana nisem delal ko si testiral motorje z ABS in brez.......

tudi razvoja bremz na cestakih od leta 98 ko je bila štiribatna čeljust še high-tech do radialnih danes nisem mel možnosti spremljat in probat, tako na pisti kot na cesti.

pravzaprav sem vse o ABS zvedel iz interneta in predvsem MS foruma :blush:

120 km/h - ovinek - polno bremzanje - samo 10 cm ali pa manj zdrsa???? zakon je ta tvoj ABS, ni kaj!!! :eek:

edino zanima me če si sigurna da se je vklopil - saj veš kako veš če se je vklopil? :devil:

sneg, avto in zaviranje - res prava primerjava :blink: :slap:

ah ja, saj že grem. grem še v temo o radialnih zavorah še te spluvat, pravi dedi vozimo boben zavore in ne bremzamo. kot pravijo nemci: "Wer bremst hat angst!" :whistle:

uuuu lepo, da priznaš, no taki fantje so mi pa ušeč.

kar se tiče 120km/h pa zdrs 10cm, je bila situacija taka, da če sm hotela se izognt temu norcu na vrh klanca sm mogla potem bremzo spustit in ga nekako obvit, sj nism jz una k stisnem bremzo pol pa čakam ka bo usa trda, jz sm tiste sorte človk, k za usako ceno hočm rešt sebe in svoj motor. zato je biu zdrs tolk manjši, seveda če bi pa držala bremzo pol je pa normalno, da bi biu zdrs večji, logično, pa tud zabila bi se vanga, če bi to nardila. Pa dj mau logiko uporablite no.

aja pa pustmo tist sneg pa bremzanje, k je itak brezveze neki razlagat, sploh pa če punca razlaga, itak si mislte, da nimam pojma, čeprov mam pomoje tanajveč kilometrov po zasneženem vozišču od useh tuki gor, pa po pravici povedan uživam vozt na zasneženih voziščih in to ne počas ampak kar precej hitr, tko da ne bomo od bremzanja na zasneženm vozišču :P

mislm, da se vm tud sanja ne ka mi počnemo tuki gor, kadar zapade ali pa pada sneg, takt usi doma na toplem ležite, mi pa šele oživimo takt :OK: jahu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pervy, :grrr nope: "wer bremst verliert." :naughty:

sicer pa, kaj vemo mi "internetni motoristi" o tistih "tapravih" bajkercah in bajkerjih in kaj se dogaja na cesti. O:-) :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čeprov mam pomoje tanajveč kilometrov po zasneženem vozišču od useh tuki gor, pa po pravici povedan uživam vozt na zasneženih voziščih in to ne počas ampak kar precej hitr, tko da ne bomo od bremzanja na zasneženm vozišču :P

Dasinauškejnrdila :fredy: .

Tko kot je že Ice rekel je brezpredmetno (če ne že celo smešno) govoriti in dajati primerjave avtomobili/motorji; tudi uporabniki motornih koles ki nis(m)o vozili motorjev z ABS in brez, lahko sicer podajamo mnenja, ki pa so brez prave teže. Najlepše bi bilo imeti (vsaj zame) dva motorja istega tipa in enega z pomagalom in drugega brez, pa testirat in se nakoncu odločit; čeprav sem mnenja, da bi zmagal ta z ABS, ker je preprosto bolj uporaben za vsak dan (spet-zame).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dasinauškejnrdila :fredy: .

Tko kot je že Ice rekel je brezpredmetno (če ne že celo smešno) govoriti in dajati primerjave avtomobili/motorji; tudi uporabniki motornih koles ki nis(m)o vozili motorjev z ABS in brez, lahko sicer podajamo mnenja, ki pa so brez prave teže. Najlepše bi bilo imeti (vsaj zame) dva motorja istega tipa in enega z pomagalom in drugega brez, pa testirat in se nakoncu odločit; čeprav sem mnenja, da bi zmagal ta z ABS, ker je preprosto bolj uporaben za vsak dan (spet-zame).

ne se jezat no, sj nč slabga s tem ne mislm, pač takle mamo mi kle gor, to tko je če odraščaš na snegu. sj drgač pa pravm, da nj tisti k kritizirajo ABS najprej sploh probajo, kako to zgleda na motorju, pol nj pa al kritizirajo al pa pohvaljo, neumno se mi pa zdi, da neki preberejo pol pa misljo, da use vejo, sj veš da je praksa drgač kokr pa teorija an :grim

se pa opravičujem če sm kerga užalla, nism namerno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

abs na hondi vfr dela presenetljivo dobro. po 8000 km ga ne bi več dal stran. hondin sistem je eden najboljših me pa zanimajo izkušnje z drugimi recimo ktm, bmw, yamaha..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kok bejbik se ubije z motorjem? pa lih tko nas izsiljujejo pa grajajo po cestah, pa če nisi opazu nas je tud že kr nekaj motoristk

Po mojem delate vse motobejbe skupaj v Sloveniji zanemarljivo malo kilometrov v primerjavi z vsoto kilometrov, ki jih prefurajo moški ;)

gre mi pa na živce, da motristi, ki niso nikol vozil motorja z ABS-m neki govorijo čez to, k v bistvu vejo sam tist kar preberejo, dokler ne sprobaš sam ne boš vedu a ti odgovarja al ne! Tko da nej tapru porbajo, pol nj pa tumbajo.

po mojem se brezveze živciraš ... kolkr osebno pozam te tipe, k so proti aBS-u v tej temi, so več al manj že vsi orenk sprobal ABS sisteme ...

sj nism jz una k stisnem bremzo pol pa čakam ka bo usa trda, jz sm tiste sorte človk, k za usako ceno hočm rešt sebe in svoj motor. zato je biu zdrs tolk manjši, seveda če bi pa držala bremzo pol je pa normalno, da bi biu zdrs večji, logično, pa tud zabila bi se vanga, če bi to nardila. Pa dj mau logiko uporablite no.

...

mislm, da se vm tud sanja ne ka mi počnemo tuki gor, kadar zapade ali pa pada sneg, takt usi doma na toplem ležite, mi pa šele oživimo takt :OK: jahu

Jst pa sm une sort,e k bremzo pohod in čaka, kaj bo. V bistvu povečini ugotovim ,da so moje kosti in tkiva trše in trpežnejše od pleha novejših modelov avtomobilov ;)

PS: dej se no že anmau po sluvensk nauč, da nauš tazga zaendrek zgleda dajava

;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem delate vse motobejbe skupaj v Sloveniji zanemarljivo malo kilometrov v primerjavi z vsoto kilometrov, ki jih prefurajo moški ;)

ja logično, če je pa tipov več. loh pa tud rečm, da mam jz letos velik več kilometrov za sabo kokr pa marsiker tip, pa še en kup jih bom naklepala, ker se mi je dopust šele začeu, sam da bo vreme zdržav. sicer je pa to ža mau :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Uglavnem, jz sm bla tud proti ABS-u dokler ga nism sprobala in na konc koncev tud tak motor kupila, sam je v varnosti bistvena razlika, sicer majo pa usake oči svojga malarja. gre mi pa na živce, da motristi, ki niso nikol vozil motorja z ABS-m neki govorijo čez to, k v bistvu vejo sam tist kar preberejo, dokler ne sprobaš sam ne boš vedu a ti odgovarja al ne! Tko da nej tapru porbajo, pol nj pa tumbajo.

Kot praviš: Vsake oči imajo svojega malarja. Jaz sem za ABS in ga zato tudi imam na BMWju in sem zadovoljn z njim.

... itak si mislte, da nimam pojma, čeprov mam pomoje tanajveč kilometrov po zasneženem vozišču od useh tuki gor, pa po pravici povedan uživam vozt na zasneženih voziščih in to ne počas ampak kar precej hitr, tko da ne bomo od bremzanja na zasneženm vozišču :P

mislm, da se vm tud sanja ne ka mi počnemo tuki gor, kadar zapade ali pa pada sneg, takt usi doma na toplem ležite, mi pa šele oživimo takt :OK: jahu

Večina mogoče res leži na toplem. Eni pa moramo vsak dan v službo v dolino ne glede ali je lepo ali deževno ali sneženo. Pa 450 m višinske razlike na šestih kilometrih. Včasih pluženo, včasih ne. Ostalo je potem po ravnini.

... Najlepše bi bilo imeti (vsaj zame) dva motorja istega tipa in enega z pomagalom in drugega brez, pa testirat in se nakoncu odločit; čeprav sem mnenja, da bi zmagal ta z ABS, ker je preprosto bolj uporaben za vsak dan (spet-zame).

Ni blema. Sposodiš si na BMWeju recimo 650 GSa z ABSom in ga testiraš z vklopljenim in izklopljenim ABSom in vidiš razliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Ni blema. Sposodiš si na BMWeju recimo 650 GSa z ABSom in ga testiraš z vklopljenim in izklopljenim ABSom in vidiš razliko.

Kaj to se gre kar do taprvega BMW dilerja pa se da dobit kak motor za test???

Mene tut zanimajo še ABSi drugih ferm,kvalitet... tko da bi z veseljem enkat probu kakega BMWja,ki jih vsi tako hvalijo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, kdaj ste nazadnje menjali zavorno tekočino v svojih mopijih? :naughty: Baje je stara tekočina tudi nevarna.

Vsako leto pred začetkom sezone :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ne počnemo tega vsi? Koliko med nami se jih pa fura kot po jajcih? Vsi po gasi in v ovinek pa naj bo pregleden ali pa ne. Z ABSom ali pa brez.

Aja, kdaj ste nazadnje menjali zavorno tekočino v svojih mopijih? :naughty: Baje je stara tekočina tudi nevarna.

Pri vsakem servisu... :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!