Skoči na vsebino

Anti Blocking System (ABS) na motociklih


gregas

Priporočene objave

:nono: bomo vozili supersport kjer ABS še dolgo ne bo serijski, če pa že pa se bo dal izklopit kot pri endurah. jaz bi bil takoj za ABS če bi se po potrebi izklopil. bolj na živce mi grejo razne integrirane zadeve kjer ti še zadnje bremza čeprav tega nočeš :headbang:

Zanima me, zakaj nočeš bremzat z zadnjo zavoro,namreč vsak dober motorist bremza ca 80% s prednjo in 20% z zadnjo-popravi me če se motim. Zanimalo bi me kdo te je učil vozit motor in zakaj imajo motorji tudi odzadaj diske in neveč bobnov saj po tvoje zadnje zavore sploh ne potrebujemo.Predlagal bi ti, da tvojo inovacijo posreduješ naprej saj bi bili motorji sigurno za par kil lažji!!!!!!!! :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Brumer!

Predvidevam da si Pervy (tako kot jst, pa najbrž še marsikdo) želi le tega, da on sam odloča kdaj bo zaviral na zadnjo zavoro; nekateri si pač tega želimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola Brumer!

Predvidevam da si Pervy (tako kot jst, pa najbrž še marsikdo) želi le tega, da on sam odloča kdaj bo zaviral na zadnjo zavoro; nekateri si pač tega želimo.

Nevem fantje kako to vozte, potem bi tudi avto moral imet na pedalu samo prednje zavore,ko bi pa z zadnjo hotel bremzat bi pa ročno vleku.Upam da tisti,ki bremzate samo s sprednjo zavoro boste imeli enkrat priložnost peljati motor z integriranim zavornim sistemom kjer računalnik krmili moč zaviranja zadnjega kolesa na osnovi obremenitve(obtežitve)in seveda v kombinaciji z ABS-som in servo motorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem fantje kako to vozte, potem bi tudi avto moral imet na pedalu samo prednje zavore,ko bi pa z zadnjo hotel bremzat bi pa ročno vleku.Upam da tisti,ki bremzate samo s sprednjo zavoro boste imeli enkrat priložnost peljati motor z integriranim zavornim sistemom kjer računalnik krmili moč zaviranja zadnjega kolesa na osnovi obremenitve(obtežitve)in seveda v kombinaciji z ABS-som in servo motorjem.

Dober šofer ne rabi računalnika, ne pri avtu in ne pri motorju.

Čeprav sem informatik po fahu, računalniku nerad 100% zaupam svoje življenje.

Pred leti so bile znane težave z ABS na BMW jih..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred leti so bile znane težave z ABS na BMW jih..

pred leti ni bilo nobenih težav z ABS na BMW-jih.....so bila pa znana natolcevanja poznavalcev okoli tega....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SS ne bo nikdar imel ABS-a....preprosto zato,ker elektronika ne dohaja voznikovih želja oz. stanj na cesti, ki se iz metra v meter spreminjajo...integriran zavorni sistem...JA,pri težjih in večjih turing motorjih,kjer niso tako močni pojemki kot na SS,in s tem posledično zadnja guma ne izgublja toliko stika s podlago.

BMW je prvi vgradil nek pametni elektronski ABS in servozavore......ki pa se meni osebno ni zdel prav nič varen:z K1200R....servo zavora:ko si rahlo pritisnil zavoro.....nič pojemka....rahlo bolj stisnem zavoro: :headbang: zagrabijo,kot da bi se hotel zakopati v asfalt (pri navadnih zavorah imaš dosti boljši občutek za pojemek,saj ga sam ustvarjaš,ne pa servo motorček) ,druga zadeva:pri zelo hitri vožnji pred ovinkom močno zaviram...sprednje kolo zadane v grobo neravnino v asfaltu in vklopi se ABS.....kaj se zgodi....dobim namesto pojemka brco v rit.....prletim v ovinek z dosti večjo hitrosjo od željene. :eek: ...nagnem motor do ušes in molim,da se bo izšlo.....na srečo se je....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf,

vidim, da preganjam svoj motorin dosti prepočasi po tem širnem svetu, da bi zaznal negativne učinke ABSja.

Na svojem RTju imam občutek, da lahko moč zaviranja z ročico ali pedalom lepo nastavljam. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, zakaj nočeš bremzat z zadnjo zavoro,namreč vsak dober motorist bremza ca 80% s prednjo in 20% z zadnjo-popravi me če se motim. Zanimalo bi me kdo te je učil vozit motor in zakaj imajo motorji tudi odzadaj diske in neveč bobnov saj po tvoje zadnje zavore sploh ne potrebujemo.Predlagal bi ti, da tvojo inovacijo posreduješ naprej saj bi bili motorji sigurno za par kil lažji!!!!!!!! :eek:

kot prvo nimam pojma o vožnji zato zadnje zavore skoraj ne uporabljam. uporabljam jo po mokri cesti in makedamu, na suhi pa ne ker ne vidim razloga zakaj bi jo.

pri močnem zaviranju je zadnja zavora skoraj brez efekta ker zadnje kolo skoraj nima stika z podlago torej ne pripomore dosti. ob tem je če se koncentriraš na res dobro zaviranje moj organizem dovolj zaposlen z kombiniranjem sklopke, prestavljanja dol, nastavljanja motorja v ovinek in pravilnim doziranjem sprednje. jebi ga, sem pač še stari model z hudo omejenim procesorjem in zmogljivostmi.

če ne gre za divje bremzanje je sprednja več kot dovol, ne vem zakaj bi še rabil zadnjo.

in če kje ne rabiš zadnje so to ovinki :nono:

kot verjetno veš in obvladaš se da na sprednjo bremzati še vedno tudi ko si že globoko v ovinku in nagibu. pametni polni integralni sistemi (testirano na BMW) pa ti stisnejo še zadnjo kar pa povzroči da se motor postavi pokoncu.

skratka malo na daljše povzemam suzukija - hočem da vsaka bremza dela ko jaz hočem in ne ko se pametna elektronika odloči to namesto mene.

nekako enako kot je "pametni" 4WD pogon v šmink terencih :slap: , za 4WD imaš reduktor in špero ne pa 50 kg elektronike ki misli namesto tebe.

Nevem fantje kako to vozte, potem bi tudi avto moral imet na pedalu samo prednje zavore,ko bi pa z zadnjo hotel bremzat bi pa ročno vleku.Upam da tisti,ki bremzate samo s sprednjo zavoro boste imeli enkrat priložnost peljati motor z integriranim zavornim sistemom kjer računalnik krmili moč zaviranja zadnjega kolesa na osnovi obremenitve(obtežitve)in seveda v kombinaciji z ABS-som in servo motorjem.

aja vozil sem čisto vse BMW modele (pa ne samo en krog okoli salona) od leta 1999 do vključno 2005. če so vmes močno izboljšali integralni in polintegralni sistem potem jemljite mojo kritiko kot brezpredmetno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf,

vidim, da preganjam svoj motorin dosti prepočasi po tem širnem svetu, da bi zaznal negativne učinke ABSja.

Na svojem RTju imam občutek, da lahko moč zaviranja z ročico ali pedalom lepo nastavljam. :)

To so bili pač moji občutki s testnimi motorji.....verjamem pa da se z kilometri navadiš....tako kot recimo sprednje vzmetenje pri gs....,ki se ne poseda,do zavor,razlika veriga kardan........vsak motor ima nekaj svojega

drugače pa po cesti in normalni vožnji ne bi nihče opazil,ali ima motor ABS ali ne....tukaj gre res v skrajnih razmerah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot prvo nimam pojma o vožnji zato zadnje zavore skoraj ne uporabljam. uporabljam jo po mokri cesti in makedamu, na suhi pa ne ker ne vidim razloga zakaj bi jo.

en zelo dober razlog je to da se navadiš. Vedeti moraš da pri zasilnem zaviranju (nepričakovano) stisneš nagonsko tisto, kar si vajen. Takrat nimaš časa razmišljat...aja saj je res suah cesta, pol lahko stisnem obe...ampak samo stisneš. Če skozi uporabljaš obe zavori, potem takrat nagonsko stisneš obe..zadnjo manj, prednjo več.

pri močnem zaviranju je zadnja zavora skoraj brez efekta ker zadnje kolo skoraj nima stika z podlago torej ne pripomore dosti. ob tem je če se koncentriraš na res dobro zaviranje moj organizem dovolj zaposlen z kombiniranjem sklopke, prestavljanja dol, nastavljanja motorja v ovinek in pravilnim doziranjem sprednje. jebi ga, sem pač še stari model z hudo omejenim procesorjem in zmogljivostmi.

če ne gre za divje bremzanje je sprednja več kot dovol, ne vem zakaj bi še rabil zadnjo.

narobe. Vsaj enkrat probaj na asfaltu za foro stisnit eno, potem pa z enako hitrostjo še obe...pa boš videl kako se hitreje ustaviš. Pri zasilnem bremzanju pa tako ali tako nimaš kaj druzga delat kot obe bremzi...pozabi prestavljanje dol itd..

in če kje ne rabiš zadnje so to ovinki :nono:

kot verjetno veš in obvladaš se da na sprednjo bremzati še vedno tudi ko si že globoko v ovinku in nagibu. pametni polni integralni sistemi (testirano na BMW) pa ti stisnejo še zadnjo kar pa povzroči da se motor postavi pokoncu.

pametni ti to izračunajo in temu ustrezno v ovinku manj uporabljajo zadnjo.

skratka malo na daljše povzemam suzukija - hočem da vsaka bremza dela ko jaz hočem in ne ko se pametna elektronika odloči to namesto mene.

to je tako...potem bi tudi lahko rekel da jaz hočem voziti tako hitro kot jaz hočem in ne kot mi državva reče. Bremzat maraš ne kot ti hočeš, ampak tako kot je najbolje zate, za motor in za najhitrejšo ustavitev. Zdaj bo človek bolj hiter in pameten, a kwa?

nekako enako kot je "pametni" 4WD pogon v šmink terencih :slap: , za 4WD imaš reduktor in špero ne pa 50 kg elektronike ki misli namesto tebe.

tukaj se pa strinjava :yea1:

aja vozil sem čisto vse BMW modele (pa ne samo en krog okoli salona) od leta 1999 do vključno 2005. če so vmes močno izboljšali integralni in polintegralni sistem potem jemljite mojo kritiko kot brezpredmetno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahk nakladate kar hocete, moje je misljenje da za vsakdanjo voznjo, v glavnem sploh ce je mokro, je ABS v redu, sploh pam za navadne ljudi brez izkusenj, bremzo stisnes do konca pa je

ce je pri avtu v redu, ne vem zakaj ne bi bilo tu

za vse druge namene kot je teren pa sport in izkusene voznike pa je odlocitev posameznika ki bo stvar imel v rokah, v poskusih bo videl, na koncu bo pa itak brez

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en zelo dober razlog je to da se navadiš. Vedeti moraš da pri zasilnem zaviranju (nepričakovano) stisneš nagonsko tisto, kar si vajen. Takrat nimaš časa razmišljat...aja saj je res suah cesta, pol lahko stisnem obe...ampak samo stisneš. Če skozi uporabljaš obe zavori, potem takrat nagonsko stisneš obe..zadnjo manj, prednjo več.

Tle se pa jaz nebi strinjal s tabo... Večinoma bremzam na sprednjo... kadar se mi ne da stiskat z roko mogoče z zadnjo...

Ampak ko sem pa mel ene dvakrat krizo sem pa nagonsko obe stisnu in seveda šu počez...

lahk nakladate kar hocete, moje je misljenje da za vsakdanjo voznjo, v glavnem sploh ce je mokro, je ABS v redu, sploh pam za navadne ljudi brez izkusenj, bremzo stisnes do konca pa je

ce je pri avtu v redu, ne vem zakaj ne bi bilo tu

za vse druge namene kot je teren pa sport in izkusene voznike pa je odlocitev posameznika ki bo stvar imel v rokah, v poskusih bo videl, na koncu bo pa itak brez

Ja, če si naravnost, v ovinku oz. v nagibu ko pa ABS ne dela pa ne boš znal dozirat...

Je treba znat uporabljat tako zadevo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tle se pa jaz nebi strinjal s tabo... Večinoma bremzam na sprednjo... kadar se mi ne da stiskat z roko mogoče z zadnjo...

Ampak ko sem pa mel ene dvakrat krizo sem pa nagonsko obe stisnu in seveda šu počez...

Ja, če si naravnost, v ovinku oz. v nagibu ko pa ABS ne dela pa ne boš znal dozirat...

Je treba znat uporabljat tako zadevo...

Se ti moram nasmejat... :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

aja vozil sem čisto vse BMW modele (pa ne samo en krog okoli salona) od leta 1999 do vključno 2005. če so vmes močno izboljšali integralni in polintegralni sistem potem jemljite mojo kritiko kot brezpredmetno.

Hola mojster Pervy!

morda ti bo (in še komu) zanimivo: BMW je v najnovejši različici precej spremenil svoj ABS - v modelu R 1200 S ni več servo ojačevalnika, niti ni več integriran - se pravi ločeno zaviraš spredaj in zadaj. Hmmm, le od kje jim ideja za premik v to smer??? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj ste me pa prepričal :devil: jaz ga bom demontiral :naughty:

Suzuki: Če je lahko še kaj boljše :yes: zakaj pa ne :yea1: Nisi povedal, da pri velikih potovalnikih pa OSTANE... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj ste me pa prepričal :devil: jaz ga bom demontiral :naughty:

Suzuki: Če je lahko še kaj boljše :yes: zakaj pa ne :yea1: Nisi povedal, da pri velikih potovalnikih pa OSTANE... :worship:

Hola mojster,

nič ne prepričujem, bohobvar, kar napišem je zgolj v vednost in ravnanje, naredi pa naj vsak po lastni vesti, željah, žepu, ženini komandi, verskem prepričanju, whatever...

nikoli ni bil moj namen biti a priori nasprotnik ABSa, želim le opozoriti na njegove omejitve! pa še to zgolj zato, ker nekateri tule ABSu pripisujejo božanske lastnosti! bistvo (vsaj zame) o razmisleku ali ABS ja al ne je daleč najlepše povedal nekaj strani nazaj Danči (hvala, mojster :worship: )

še boljše? odvisno kako gledaš... na testu so "novega" primerjali s "starim" ABSom na modelu R 1150 in izmerili, da ima novi model približno 10% daljšo zavorno pot (ne vem točno do cm na pamet, lahko grem pa poiskat tist test) za to poslabšanje so testniki "obtožili" novo funkcijo ABSa, ki naj bi preprečila dvig na prednje kolo

potovalniki: najbrž res... morda zato ker veliki potovalniki niso namenjeni zelo dinamični vožnji?

tele debate seveda še ne bo kmalu konec - prihaja še bolj nov model BMW ABSa, ki bo imel še traction control :whistle: ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

nič ne prepričujem, bohobvar, kar napišem je zgolj v vednost in ravnanje, naredi pa naj vsak po lastni vesti, željah, žepu, ženini komandi, verskem prepričanju, whatever...

nikoli ni bil moj namen biti a priori nasprotnik ABSa, želim le opozoriti na njegove omejitve! pa še to zgolj zato, ker nekateri tule ABSu pripisujejo božanske lastnosti! bistvo (vsaj zame) o razmisleku ali ABS ja al ne je daleč najlepše povedal nekaj strani nazaj Danči (hvala, mojster :worship: )

še boljše? odvisno kako gledaš... na testu so "novega" primerjali s "starim" ABSom na modelu R 1150 in izmerili, da ima novi model približno 10% daljšo zavorno pot (ne vem točno do cm na pamet, lahko grem pa poiskat tist test) za to poslabšanje so testniki "obtožili" novo funkcijo ABSa, ki naj bi preprečila dvig na prednje kolo

potovalniki: najbrž res... morda zato ker veliki potovalniki niso namenjeni zelo dinamični vožnji?tele debate seveda še ne bo kmalu konec - prihaja še bolj nov model BMW ABSa, ki bo imel še traction control :whistle: ...

In tukaj mi mešamo jabolka s hruškami.... :yes: enih sto strani nazaj smo že omenili karerim motorjem pristaja ABS :worship:

Ps: Stric Burek.........Tle se pa jaz nebi strinjal s tabo... Večinoma bremzam na sprednjo... kadar se mi ne da stiskat z roko mogoče z zadnjo...

Ampak ko sem pa mel ene dvakrat krizo sem pa nagonsko obe stisnu in seveda šu počez...

Še bolj drugemu stavku :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps: Stric Burek.........Tle se pa jaz nebi strinjal s tabo... Večinoma bremzam na sprednjo... kadar se mi ne da stiskat z roko mogoče z zadnjo...

Ampak ko sem pa mel ene dvakrat krizo sem pa nagonsko obe stisnu in seveda šu počez...

Še bolj drugemu stavku :lol:

Še vedno nevem točno kaj hočeš povedat...

Jaz sem samo repliko dal sleeperman-u, ker je rekel, da pri kriznih situacijah ne stisneš obeh, ampak tisto na katero si navajen...

Jaz sem pa naredu čist drugače...

Hotu sm rečt da je verjetno odvisno od posameznika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

potovalniki: najbrž res... morda zato ker veliki potovalniki niso namenjeni zelo dinamični vožnji?

tele debate seveda še ne bo kmalu konec - prihaja še bolj nov model BMW ABSa, ki bo imel še traction control :whistle: ...

dejmo tko rečt - za ene je dinamična vožnja nekaj čisto drugega, kot za durge ... tisto, kar je drugim dinamično, je prvim lakho že dirkanje alias divjanje ...

vsak se odloči sam ...

BMW je pa ziher šel v to zato, ker pač želi ABS dajati tudi na svoje bolj agresivne modele... in tam turistični ABS več ne opravlja svoje funkcije - zato pa tudi prihaja do takih debat, kot so te na forumu v tej temi

aja, še sveto trojico apologetsko dodam: O:-) :photo: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..... kar napišem je zgolj v vednost in ravnanje, naredi pa naj vsak po lastni vesti, željah, žepu, ženini komandi, verskem prepričanju, whatever... ....

bistvo, ker vsi "prepricani" prepricujete "prepricane", je rdece napisano zgoraj.

zato se tudi ne vozimo vsi z npr. K 1200 R, ali R1, ali FZ6, ali banditi, ali ZX-9, ali MG, ali ducatiji, ali........ :)

samo nekaterim to razloziti je znanost zase. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bistvo, ker vsi "prepricani" prepricujete "prepricane", je rdece napisano zgoraj.

zato se tudi ne vozimo vsi z npr. K 1200 R, ali R1, ali FZ6, ali banditi, ali ZX-9, ali MG, ali ducatiji, ali........ :)

samo nekaterim to razloziti je znanost zase. :slap:

:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj? :doze:

ti bom kar jaz odgovoril...

zato ker nisi dojel poante...

namreč šel si počez natančno zaradi tega, kar sem jaz povedal. Ker nisi bil vajen zavirati z zadnjo in si nagonsko stisnil kot vol. Če bi vedno uporabljal tudi zadnjo, potem bi natančno vedel koliko stisnit...ne...ne vedel...nagonsko bi stisnil samo toliko kot je treba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en zelo dober razlog je to da se navadiš. Vedeti moraš da pri zasilnem zaviranju (nepričakovano) stisneš nagonsko tisto, kar si vajen. Takrat nimaš časa razmišljat...aja saj je res suah cesta, pol lahko stisnem obe...ampak samo stisneš. Če skozi uporabljaš obe zavori, potem takrat nagonsko stisneš obe..zadnjo manj, prednjo več.

ti bom kar jaz odgovoril...

zato ker nisi dojel poante...

namreč šel si počez natančno zaradi tega, kar sem jaz povedal. Ker nisi bil vajen zavirati z zadnjo in si nagonsko stisnil kot vol. Če bi vedno uporabljal tudi zadnjo, potem bi natančno vedel koliko stisnit...ne...ne vedel...nagonsko bi stisnil samo toliko kot je treba.

Aha, zdej vem kaj je mislil... Fora je le v tem da sem jaz odgovoril na tvoj post, v katerem si napisal citiram: "Vedeti moraš da pri zasilnem zaviranju (nepričakovano) stisneš nagonsko tisto, kar si vajen."

Jaz pa pravim da pri meni to ne drži. Ker sem vajen stiskat sprednjo, pri zasilnem oz. nepričakovanem zaviranju sem pa stisnil tudi zadnjo, na katero nisem vajen...

Samo to, nič drugega... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se izkušenj tiče, sem verjetno še bolj zadaj glede na večino v tej temi.

Se mi pa je dvakrat zgodila "panika", ko sem nagonsko preveč hitro in močno stisnil prvo,namesto da bi jo "ožemal", tako, da je spredaj "cvililo".

Sem imel srečo, da sem takoj refleksno spustil ter nadaljeval z zaviranjem "bolj po pameti", pa še naravnost je bilo.

Takrat sem si zaželel enega dobraga ABS -a na svoji Dragstar-ki.

Ko sm kupoval Doggya, bi takoj doplačal ABS,če bi se dalo.

ker se ni, pač sedaj stil in hitrost vožnje poskušam prilagajati svojim izkušnjam. No, pa nekaj km več tudi imam, kot takrat.

Lp damjan

Popravljeno . Popravil Damian
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!