protoncek Objavljeno Januar 5, 2007 Opozori Objavljeno Januar 5, 2007 Aha, zdej vem kaj je mislil... Fora je le v tem da sem jaz odgovoril na tvoj post, v katerem si napisal citiram: "Vedeti moraš da pri zasilnem zaviranju (nepričakovano) stisneš nagonsko tisto, kar si vajen." Jaz pa pravim da pri meni to ne drži. Ker sem vajen stiskat sprednjo, pri zasilnem oz. nepričakovanem zaviranju sem pa stisnil tudi zadnjo, na katero nisem vajen... Samo to, nič drugega... .) Točno. In to jaz pravim. Zato se splača vedno uporabljati obe, ker tako ti v podzavest pride tisti občutek, koliko in kdaj stiskat zadnjo. In tako v sili tudi zadnjo stisneš tako, kot treba. Ker ko to uporabljaš v normalnih pogojih, ti mogoče včasih zadnje kolo tudi na kratko zablokira, pa tako veš, kdaj in kje je meja. To je podobno kot ko prešaltaš z navadnega na avtomatski menjalnik v avtu. Vse je v redu dokler ti en norec ne zapelje pred tebe. Takrat nagonsko stisneš tisto kar si vajen, to pa je bremza in sklopka. In ker pri avtomatiku le-te ni, te zabije v šipo, ker z vso silo z levo pritisneš bremzo. In tega se odvadiš samo s prakso, da ti pride v podzavest. Nisem milsil nič slabega, samo mislim da prvo nisi točno razumel, kaj sem jaz mislil. Upam da zdaj razumeš...malo premisli, pa boš videl, da je nekaj resnice v tem.
Stric Burek Objavljeno Januar 5, 2007 Opozori Objavljeno Januar 5, 2007 Točno. In to jaz pravim. Zato se splača vedno uporabljati obe, ker tako ti v podzavest pride tisti občutek, koliko in kdaj stiskat zadnjo. In tako v sili tudi zadnjo stisneš tako, kot treba. Ker ko to uporabljaš v normalnih pogojih, ti mogoče včasih zadnje kolo tudi na kratko zablokira, pa tako veš, kdaj in kje je meja. To je podobno kot ko prešaltaš z navadnega na avtomatski menjalnik v avtu. Vse je v redu dokler ti en norec ne zapelje pred tebe. Takrat nagonsko stisneš tisto kar si vajen, to pa je bremza in sklopka. In ker pri avtomatiku le-te ni, te zabije v šipo, ker z vso silo z levo pritisneš bremzo. In tega se odvadiš samo s prakso, da ti pride v podzavest. Nisem milsil nič slabega, samo mislim da prvo nisi točno razumel, kaj sem jaz mislil. Upam da zdaj razumeš...malo premisli, pa boš videl, da je nekaj resnice v tem. Točno vem kaj si hotel povedat in se strinjam stabo... :OK: Ampak tole vse pride z veliiiko prakse .) Bo šla še kaka krizna situacija mimo ko bomo kej zajebali :)
protoncek Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 Točno vem kaj si hotel povedat in se strinjam stabo... :OK: Ampak tole vse pride z veliiiko prakse .) Bo šla še kaka krizna situacija mimo ko bomo kej zajebali :) Jap... v tej klasi sem pa tudi jaz...trenutno je bilo lani (2006) druga sezona da sem to prakticiral in se malo že pozna...vsaj toliko da (skoraj) vedno ko bremzam uporabljam obe (razen ko se ne sme, normalno :cry: ) Ja ,pravijo da se do smrti vse naučiš... :xx:
bmwslo Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 No ena cvetka za tiste, ki pravijo kako lahko v krizni situaciji ob dobrih izkušnjah bolje doziraš zavore sam, kot pa to opravi ABS. Preberte si, kaj je povedal o svojem padcu na današnji etapi Dakarja eden od vodilnih motoristov. Pozorno preberi :worship: Pa da ne bo hude krvi. Ne govorim, da bi moral imeti on ABS na motorju ali da bi ga lahko ABS na tistem terenu rešil. Pozorno preberite in boste vedeli kaj mislim (vsaj upam) zakaj po moje sodi ABS (skoraj) na vsak motor . :worship:
protoncek Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 Ja, to dokazuje da tudi še tak majster ne more preprečit salta čez glavo :cry: ... ABS bi mogoče to preprečil, definitivno pa ne bi naredil še slabše. Tako da...ABS ...DA!
bmwslo Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 Bistvo tega, kar sem hotel jaz povedati je to, da tudi tak mojster prizna, da je stisnil bremzo "instiktivno", torej nekontrolirano !!! No pri nas na MS-ju mamo pač kr nekaj mojstrov, ki te stvari tudi v taki nenadni situaciji delajo kontrolirano ! Vsaka jim čast :worship: :worship: :worship: :worship:
Guest Brumer Objavljeno Januar 10, 2007 Opozori Objavljeno Januar 10, 2007 Takole pa zgleda naglo zaviranje samo s prednjo zavoro. :eek: motorradcrash.mpg
no_name Objavljeno Januar 11, 2007 Opozori Objavljeno Januar 11, 2007 Pri vožnji po prvem ti ABS pomaga 0 .
protoncek Objavljeno Januar 12, 2007 Opozori Objavljeno Januar 12, 2007 Pri vožnji po prvem ti ABS pomaga 0 . z ABS načeloma vožnja po prvem ni možna :naughty:
bmwslo Objavljeno Januar 24, 2007 Opozori Objavljeno Januar 24, 2007 (popravljeno) Za vožnjo po prvem pa zadnjem pa srednjem si kupte trial motorje in tega ne delajte na cestah :fredy: Popravljeno Januar 24, 2007. Popravil bmwslo
SiR Objavljeno Januar 24, 2007 Opozori Objavljeno Januar 24, 2007 z ABS načeloma vožnja po prvem ni možna :naughty: ... ker? pri vožnji po prvem ne gre za blokiranje prednjega kolesa ... zato ABS pri vožnji po prvem ni ovira.
KeC Objavljeno Januar 24, 2007 Opozori Objavljeno Januar 24, 2007 Eno vprašanje za vse "eksperte" v temi ABS. Kako bi se ABS obnesel recimo na dirkališču in na kaj je potrebno biti pozoren v primeru, ko bi se na dirkališče odpravil z dotično pripravico.
gody01 Objavljeno Januar 24, 2007 Opozori Objavljeno Januar 24, 2007 Eno vprašanje za vse "eksperte" v temi ABS. Kako bi se ABS obnesel recimo na dirkališču in na kaj je potrebno biti pozoren v primeru, ko bi se na dirkališče odpravil z dotično pripravico. Ne sekiraj se, kar lepo se idi pelat. Tudi na dirkališču, če pravilno bremzaš ne prihajaš do zdrsa, torej se ti tudi ABS po vsej verjetnosti ne bo aktiviral :)
KeC Objavljeno Januar 24, 2007 Opozori Objavljeno Januar 24, 2007 Ah, se sploh nea sekiram :grrr Samo vrgel kost za glodanje pa da vidimo rezultat. :whistle:
Pervy Objavljeno Januar 24, 2007 Opozori Objavljeno Januar 24, 2007 Eno vprašanje za vse "eksperte" v temi ABS. Kako bi se ABS obnesel recimo na dirkališču in na kaj je potrebno biti pozoren v primeru, ko bi se na dirkališče odpravil z dotično pripravico. napovedujem da ne bo razlike, razen če se bo voznik zložil - potem bo kriv ABS :devil:
bmwslo Objavljeno Januar 28, 2007 Opozori Objavljeno Januar 28, 2007 (popravljeno) Zanimivosti okoli ABS in ASC -ja - teorija (in še o čem, na temo varnosti), da malo poživim temo Popravljeno Januar 28, 2007. Popravil bmwslo
ankh Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Glede na to, da sem že star, vozim relativno počasi in nimam več pravočasnih reakcij, si bom letos prvič nabavil motor z ABS-om. Zaradi zgoraj opisane situacije, iščem hrvaško Motorevijo št. 02/2007, kjer je objavljen primerjalni test desetih motorjev z ABS-om, da vidim, če je to tista stvar, ki mi manjka na motorju. Lastnika revije bi prosil za kopijo( oz. scan.) testa, ki je opisana v reviji. lp Ankh
Guest Brumer Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Glede na to, da sem že star, vozim relativno počasi in nimam več pravočasnih reakcij, si bom letos prvič nabavil motor z ABS-om. Zaradi zgoraj opisane situacije, iščem hrvaško Motorevijo št. 02/2007, kjer je objavljen primerjalni test desetih motorjev z ABS-om, da vidim, če je to tista stvar, ki mi manjka na motorju. Lastnika revije bi prosil za kopijo( oz. scan.) testa, ki je opisana v reviji. lp Ankh Ni potrebno nič raziskovat,kup motor po možnosti z integriranim ABE-som kot sem ga jaz lani,in boš 100% zadovoljen. :OK:
ankh Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Ni potrebno nič raziskovat,kup motor po možnosti z integriranim ABE-som kot sem ga jaz lani,in boš 100% zadovoljen. :OK: Motor je že naročen, samo me vseeno zanima test, da vidim razlike med ABS-om enega, drugega, tretjega, ...proizvajalca motorjev. lp Ankh
KeC Objavljeno Maj 28, 2007 Opozori Objavljeno Maj 28, 2007 No pa sem imel priliko preizkusiti ABS, kaj naj rečem, lahko sem samo srečen, da ima moj motocikel dotično zadevščino, ker drugače bi ga prejšnji teden parkiral v desni bok kretena, ki je zapeljal skozi križišče in izsilil prednost. :unsure:
MiNa Objavljeno Maj 28, 2007 Opozori Objavljeno Maj 28, 2007 Če si ostal na kolesih je ABS opravil svoje delo! V nasprotnem bi pa nabrž instinkt opravil svoje in bi se lepo ulegel že pred avtom in kot vedno bil kriv ti. Pot zaviranja v dobrih pogojih na cesti z ABS ni bistveno kraša. Vsaj tako so ugotovili strokovnjaki MOTORRAD-a. Je pa vse drugače na mokrem.
motoristek Objavljeno Maj 28, 2007 Opozori Objavljeno Maj 28, 2007 No pa sem imel priliko preizkusiti ABS, kaj naj rečem, lahko sem samo srečen, da ima moj motocikel dotično zadevščino, ker drugače bi ga prejšnji teden parkiral v desni bok kretena, ki je zapeljal skozi križišče in izsilil prednost. :unsure: :worship:
Guest Brumer Objavljeno Maj 28, 2007 Opozori Objavljeno Maj 28, 2007 No pa sem imel priliko preizkusiti ABS, kaj naj rečem, lahko sem samo srečen, da ima moj motocikel dotično zadevščino, ker drugače bi ga prejšnji teden parkiral v desni bok kretena, ki je zapeljal skozi križišče in izsilil prednost. :unsure: Počasi vsak pride do tega,da je bolje imeti ABS na motorju,samo "nekaterim" pač to negre v glavo.Vsak,ki ima ABS-ga hvali kdor ga nima ga graja in prodaja njegovo znanje o zaviranju in se primirja z dirkači na pisti,samo vsak pri tej primerjavi pozablja,da imajo VSI na dirkah karboinske zavore!!!
danci1973 Objavljeno Maj 28, 2007 Opozori Objavljeno Maj 28, 2007 samo vsak pri tej primerjavi pozablja,da imajo VSI na dirkah karboinske zavore!!! Nimajo VSI na dirkah karboinskih zavor, pa tudi če - kaj ima to z ABS-om?! D.
Guest Brumer Objavljeno Maj 28, 2007 Opozori Objavljeno Maj 28, 2007 Nimajo VSI na dirkah karboinskih zavor, pa tudi če - kaj ima to z ABS-om?! D. Vsi imajo karbonske zavore,zato morajo biti segrete na delovno temperaturo in takrat šele normalno delujejo in neprihaja do blokiranja kolesa OK.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se