Skoči na vsebino

Anti Blocking System (ABS) na motociklih


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Vsi imajo karbonske zavore,zato morajo biti segrete na delovno temperaturo in takrat šele normalno delujejo in neprihaja do blokiranja kolesa OK.

S karbonskimi zavorami, pravtako kolesa blokirajo.

Popravljeno . Popravil ftp
Objavljeno (popravljeno)

zadnjih 5 strani večinoma sama filozofija... sem prav utrujen od branja. dejte raje kaj pametnega napisat. dilema ABS da ali ne sploh ni več vprašanje! .........

p.s.: no, pa vidim, da je to moja stota objava. si bom kar čestital. se mi zdi, da je kar prav, da je v tej temi.

Popravljeno . Popravil kaciga
Objavljeno

Zadnjkič sem nekje slišal ''babjo čenčo'', da bo ABS do leta 2012 morala biti namontiran na vsa nova motorna kolesa... Kdo ve kaj več o tem? Pravzaprav se mi zdi tole malo verjetno(glede na to, da se te zadeve pojavijo pri avtih prej pa se tam o tem še nič ne govori... )!

Pa ne me zdaj za jaj*a, ker vbistvu sploh ne vem, če je to res!

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
Zadnjkič sem nekje slišal ''babjo čenčo'', da bo ABS do leta 2012 morala biti namontiran na vsa nova motorna kolesa... Kdo ve kaj več o tem? Pravzaprav se mi zdi tole malo verjetno(glede na to, da se te zadeve pojavijo pri avtih prej pa se tam o tem še nič ne govori... )!

Pa ne me zdaj za jaj*a, ker vbistvu sploh ne vem, če je to res!

Ko voziš motor z ABS-om in še če so zavore vsaj delno integrirane sploh pozabiš kako si včasih moral pazit in kombinirat prednjo +zadnjo zavoro-naj dela računalnik OK. Zakaj bi si razbijal :headbang:

Objavljeno

Vsekakor je ABS dobra zadeva in pripomore k varnosti. Zgodi se tudi, da se brez ABS-ja ustaviš prej, kakor z ABS-jem. Še vedno je človek boljši od vsake naprave, saj nobena naprava ne zna prav nič takega, kar je ne bi človek naučil.

Vsekakor pa je bistveno, da imaš pod streho pospravljeno in da je okolica prijazna. V nasprotnem primeru pa pride ABS še kako prav ...

Objavljeno

Kakršnakoli debata o abs na motorju je brezpredmetna, ker sigurno 90%+ motoristov napačno zavira v kritični situaciji, še posebej pa na spolzki podlagi.

Glede tistega metra ali dva daljše zavorne poti v idealnih pogojih pa ni zadosten argument proti abs-u.

Če je motor brez abs, je včasih bolj minimalno ali nič zavirat in rajši gledat kako obvozit oviro ali poiskati mehak prostor za padec. Ker pogrnil boš tako ali drugače. :whistle:

Objavljeno

en razlog zakaj ABS-a ne bo v sportakih, razen če bodo kake budale zakonsko to obvezale je da ABS sistem doda kar nekaj teže in bogi japončki se matrajo celo leto da vsak novi model oskubijo za par gramov, potem pa bi mogli ABS noter dat :whistle:

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

No eno vprašanje z moje strani:

Recimo da bi rad mel abs na motorju... :P Ali je možno, če je sploh smiselno in koliko

te udari po denarnici, če bi naknadno vgrajeval abs na športno-potovalni motor (npr. suzuki gsx 650 f)

Prosim za odgovore

lp m.

Objavljeno
No eno vprašanje z moje strani:

Recimo da bi rad mel abs na motorju... :P Ali je možno, če je sploh smiselno in koliko

te udari po denarnici, če bi naknadno vgrajeval abs na športno-potovalni motor (npr. suzuki gsx 650 f)

Prosim za odgovore

lp m.

Bi reku, da je to *skoraj* nemogoče.

Za naknadno vgradnjo bi potreboval vsaj:

  • nova pesta ali zavorne diske, z vgrajenim dajalnikom signala
  • ABS senzorje
  • drugo elektroniko (kar pomeni kar glavni računalnik, ker je ABS krmiljenje v glavnem vgrajeno v ECU)

Če imaš nekoliko starejši model, ki še ni imel izvedbe z ABS-om, je vprašanje, če sploh obstajajo te komponente, ki bi pasale na tvoj motor.

V glavnem, po denarnici bi te udarilo tako zelo, da lahko kar nehaš razmišljat o tem in začneš razmišljat o menjavi motorja.

D.

Objavljeno (popravljeno)

Ne glede na teste iz raznih revij je moja izkušnja z ABSom na motorju slaba.

Imeu sem namreč prometno z motorjem z ABSom in to res po gluposti. 2 sta se pred mano zaletela js pa kot tretji tistemu pred mano (avto) v rit. Upam pa si trditi, da bi se brez ABSa brez težav ustavil par metrov pred oviro. Hitrost je bila cca. 90kmh, ko so se pred mano počli sem brez panike zabremzal, ko pa je hitrost padla na ene 30kmh in se je (po nepotrebnem) abs sprožil sem biu samo še potnik na vlaku brez zavor.

Druga taka dogodivščina je bila z istim motorjem (mesec prej), ko sva se s prijateljem peljala, on pred mano po klancu navzdol, asfalt drseč. Na križišču se je bilo treba ustavit, moj motor pa o tem ni hotel slišat (hitrost je bila mogoče 5kmh, ko se je sprožil ABS pa je le ta narasla). Ustavil sem se 1 meter čez črto ki označuje vozni pas. Zanimivo, da mi na istem motorju z istimi gumami in brez ABSa nikoli ni manjkal. In ker mi duša ni dala miru sem oba motorja (ko je biu razbit popravljen) primerjal na zaviranju iz 100kmh. Zanimivo da sem se s tistim brez ABSa ustavil celih 5 metrov prej (več poizkusov). Na motorju z ABSom se mi je vedno ob močnejšem zaviranju ABS sprožil in to ko je bila hitrost pod 40kmh. Mogoče je po mokrem v kritični situaciji OK, definitivno pa se upam trditi da po suhem (mogoče pa tudi po mokrem) zaviram bolje kot to dela računalnik.

Mogoče oziroma verjetno pa je ABS koristen na motorju ki ima centralni zavorni sistem in ABS in 230-240kg+.

Popravljeno . Popravil Stasky
Objavljeno
Ne glede na teste iz raznih revij je moja izkušnja z ABSom na motorju slaba.

Imeu sem namreč prometno z motorjem z ABSom in to res po gluposti. 2 sta se pred mano zaletela js pa kot tretji tistemu pred mano (avto) v rit. Upam pa si trditi, da bi se brez ABSa brez težav ustavil par metrov pred oviro. Hitrost je bila cca. 90kmh, ko so se pred mano počli sem brez panike zabremzal, ko pa je hitrost padla na ene 30kmh in se je (po nepotrebnem) abs sprožil sem biu samo še potnik na vlaku brez zavor.

Druga taka dogodivščina je bila z istim motorjem (mesec prej), ko sva se s prijateljem peljala, on pred mano po klancu navzdol, asfalt drseč. Na križišču se je bilo treba ustavit, moj motor pa o tem ni hotel slišat (hitrost je bila mogoče 5kmh, ko se je sprožil ABS pa je le ta narasla). Ustavil sem se 1 meter čez črto ki označuje vozni pas. Zanimivo, da mi na istem motorju z istimi gumami in brez ABSa nikoli ni manjkal. In ker mi duša ni dala miru sem oba motorja (ko je biu razbit popravljen) primerjal na zaviranju iz 100kmh. Zanimivo da sem se s tistim brez ABSa ustavil celih 5 metrov prej (več poizkusov). Na motorju z ABSom se mi je vedno ob močnejšem zaviranju ABS sprožil in to ko je bila hitrost pod 40kmh. Mogoče je po mokrem v kritični situaciji OK, definitivno pa se upam trditi da po suhem (mogoče pa tudi po mokrem) zaviram bolje kot to dela računalnik.

Mogoče oziroma verjetno pa je ABS koristen na motorju ki ima centralni zavorni sistem in ABS in 230-240kg+.

Men je ABS good. Res se mogoče malo prej ustaviš brez ABS, ampak ko je oreng kriza, ko stisneš na bremzo in to na polno boš na sistemu brez ABS dobil kiper ali pa boš zletel po cesti. Torej sem za ABS.

Objavljeno
ampak ko je oreng kriza, ko stisneš na bremzo in to na polno boš na sistemu brez ABS dobil kiper ali pa boš zletel po cesti. Torej sem za ABS.

eee kaj pa če bi obiskal kako šolo varne vožnje in bi se naučil bremzat tako da v kritični situaciji nebi stiskal bremzo ko da je kramp????? če znaš stiskat bremzo samo na polno potem je nekaj narobe z tvojo vožnjo oz reakcijami in ne motorjem. če isto delaš še z gasom potem rabiš motor z ABS, traction control in še čem :headbang:

Objavljeno
Ne glede na teste iz raznih revij je moja izkušnja z ABSom na motorju slaba.

Imeu sem namreč prometno z motorjem z ABSom in to res po gluposti. 2 sta se pred mano zaletela js pa kot tretji tistemu pred mano (avto) v rit. Upam pa si trditi, da bi se brez ABSa brez težav ustavil par metrov pred oviro. Hitrost je bila cca. 90kmh, ko so se pred mano počli sem brez panike zabremzal, ko pa je hitrost padla na ene 30kmh in se je (po nepotrebnem) abs sprožil sem biu samo še potnik na vlaku brez zavor.

Druga taka dogodivščina je bila z istim motorjem (mesec prej), ko sva se s prijateljem peljala, on pred mano po klancu navzdol, asfalt drseč. Na križišču se je bilo treba ustavit, moj motor pa o tem ni hotel slišat (hitrost je bila mogoče 5kmh, ko se je sprožil ABS pa je le ta narasla). Ustavil sem se 1 meter čez črto ki označuje vozni pas. Zanimivo, da mi na istem motorju z istimi gumami in brez ABSa nikoli ni manjkal. In ker mi duša ni dala miru sem oba motorja (ko je biu razbit popravljen) primerjal na zaviranju iz 100kmh. Zanimivo da sem se s tistim brez ABSa ustavil celih 5 metrov prej (več poizkusov). Na motorju z ABSom se mi je vedno ob močnejšem zaviranju ABS sprožil in to ko je bila hitrost pod 40kmh. Mogoče je po mokrem v kritični situaciji OK, definitivno pa se upam trditi da po suhem (mogoče pa tudi po mokrem) zaviram bolje kot to dela računalnik.

Mogoče oziroma verjetno pa je ABS koristen na motorju ki ima centralni zavorni sistem in ABS in 230-240kg+.

Mal nabijas okol ABS!Res je da ni vsemogoc se strinjam sigurno ga pa ne bi ugrajevali v avtobile ali motorje kar brez veze!Obbcutim pa ogromno razliko med mojim prejsnjim transalpom in zdaj Varo z abs.Verjetno je nekaj narobe z tvojim ABS ali pa enostavno prehitro vozis in z prekratko varnostno razdaljo(kar je verjetno bolj resnicno). :naughty:

Objavljeno
Ne glede na teste iz raznih revij je moja izkušnja z ABSom na motorju slaba.

...

Mogoče oziroma verjetno pa je ABS koristen na motorju ki ima centralni zavorni sistem in ABS in 230-240kg+.

Kaj maš ABS 1. generacije ranga BMWjevih, ko po spuščanju še cel meter prevoziš brez zavore ?

To je mene nekaj časa odvračalo od ABSa. Sem imel podobnega na avtu, ko je po hribu navzdol pospeševal ko je ABS tako spiuščal.

Ampak naslednji ABSi na avtih in motorjih, ki sem jih probal pa so že daleč naprednejši in se kaj takega ne dogaja. No ne vem za BMWje, nekateri se še pritožujejo, da za predolgo spusti zavoro. Na FJRju v glavnem dela kot mora.

Objavljeno (popravljeno)
eee kaj pa če bi obiskal kako šolo varne vožnje in bi se naučil bremzat tako da v kritični situaciji nebi stiskal bremzo ko da je kramp????? če znaš stiskat bremzo samo na polno potem je nekaj narobe z tvojo vožnjo oz reakcijami in ne motorjem. če isto delaš še z gasom potem rabiš motor z ABS, traction control in še čem :headbang:

Ne glede na to, kako visoko se kdo ceni, ga ni, ki bi v kritični situaciji reagiral pravilno. Tega se ne da naučiti na nobeni delavnici in z nobenimi izkušnjami. Lahko omiliš reakcijo, ampak v res kritični situaciji, ki te bo presenetila boš stisnil na polno.

Popravljeno . Popravil gody01
Objavljeno
Ne glede na to, kako visoko se kdo ceni, ga ni, ki bi v kritični situaciji reagiral pravilno. Tega se ne da naučiti na nobeni delavnici in z nobenimi izkušnjami. Lahko omiliš reakcijo, ampak v res kritični situaciji, ki te bo presenetila boš stisnil na polno.

:worship: se popolnoma strinjam . Kdor se ne, naj prebere tole iz par strani nazaj :whistle:

No ena cvetka za tiste, ki pravijo kako lahko v krizni situaciji ob dobrih izkušnjah bolje doziraš zavore sam, kot pa to opravi ABS. Preberte si, kaj je povedal o svojem padcu na današnji etapi Dakarja eden od vodilnih motoristov.

Pozorno preberi :worship:

Pa da ne bo hude krvi. Ne govorim, da bi moral imeti on ABS na motorju ali da bi ga lahko ABS na tistem terenu rešil. Pozorno preberite in boste vedeli kaj mislim (vsaj upam) zakaj po moje sodi ABS (skoraj) na vsak motor . :worship:

Objavljeno
Obbcutim pa ogromno razliko med mojim prejsnjim transalpom in zdaj Varo z abs.

In kako 'občutiš' to razliko? Če se ti ABS vklaplja med 'normalnim' zaviranjem (torej ne zaradi panične reakcije), potem delaš nekaj narobe ali pa je ABS preobčutljiv. In preobčutljiv ABS ni preveč fina stvar...

D.

Objavljeno

Ravno to sem reku. Mogoče je ABS fajn stvar na motorju ki ima centralni zavorni sistem (Varadero npr.), 240+kil (Varadero) in v kritični situaciji na recimo mokrem. Pa ne da te nebi vrglo čez motor ampak da nebi kolo blokiralo in nebi zdrsnil po tleh.

Konkretno sem govoru o Kawasakiji ER-6n. Katere generacije ABS ima ne vem, se v to nisem spuščal. Definitivno je preobčutljiv in tako kot je nekdo omenil popusti zavoro za PREdolg čas. Moja izkušnja z ABSom je slaba, zato se mi je tudi zameru.

Ne mislim da sem Valentino Rossi a vseeno imam o svojih sposobnostih dobro mnenje pa ne da obvladam ampak ne odreagiram panično. Predvsem pa je v glavah nekaterih motoristov prepričanje da z zaviranjem rešimo lahko vsak trk. Ni ravno tako, dostikrat naredijo ravno tali vozniki napako in se namesto da bi poiskali prosto pot okoli ovire obesijo na zavoro in zavirajo medtem ko vozijo proti oviri in posledica je trk. Zato se pa tudi na avtošolah uči izogibanja zaviri ko na začetku prvo mal zaviraš nato se pa oviri brez zaviranja izogneš.

Definitivno pa je ABS dober za začetnike predvsem na mokrem dokler ne dobijo izkušenj in občutka na zavorah in za vsakega motorista, ki nima pospravljenega prostora pod frizuro.

Objavljeno
Mal nabijas okol ABS!Res je da ni vsemogoc se strinjam sigurno ga pa ne bi ugrajevali v avtobile ali motorje kar brez veze!Obbcutim pa ogromno razliko med mojim prejsnjim transalpom in zdaj Varo z abs.Verjetno je nekaj narobe z tvojim ABS ali pa enostavno prehitro vozis in z prekratko varnostno razdaljo(kar je verjetno bolj resnicno). :naughty:

No ravno o tej razliki med transalp in varadero govorim. Sicer vozim hitro ja, pa za prometno takrat ni biu vzrok to, glede na to da sem vozil v vrsti :) .

Objavljeno
Ne glede na to, kako visoko se kdo ceni, ga ni, ki bi v kritični situaciji reagiral pravilno. Tega se ne da naučiti na nobeni delavnici in z nobenimi izkušnjami. Lahko omiliš reakcijo, ampak v res kritični situaciji, ki te bo presenetila boš stisnil na polno.

no ja, očitno se cenim višje kot rossi ker se mi to še ni zgodilo in kvečemu bremzam premalo kot preveč. sicer pa to kar sem napisal ni zrastlo na mojem zelniku ampak je to rekel brane legan in sicer, da "90% motoristov ne zavira pravilno in da je treba se naučit kako zavirat pravilno in to vadit, vadit, vadit dokler ti tako ne pride v kri da v kritični situaciji odreagiraš pravilno!" in tu sem ne sodi samo zaviranje, ampak tudi izogibanje oviri, vožnja preko objektov na cesti in nenazadnje predvidevanje.

ABS je sigurno dobra stvar, samo trdim da ni vsemogočen ali obvezen ker mora vsak, tudi če ima ABS, delat na tem da v kritični situaciji pravilno zavira, panično stiskanje bremze pa to ni in te prej ali slej spravi na tla tudi če imaš ABS.

Objavljeno
Ne glede na to, kako visoko se kdo ceni, ga ni, ki bi v kritični situaciji reagiral pravilno. Tega se ne da naučiti na nobeni delavnici in z nobenimi izkušnjami. Lahko omiliš reakcijo, ampak v res kritični situaciji, ki te bo presenetila boš stisnil na polno.

:OK:

Objavljeno (popravljeno)
In kako 'občutiš' to razliko? Če se ti ABS vklaplja med 'normalnim' zaviranjem (torej ne zaradi panične reakcije), potem delaš nekaj narobe ali pa je ABS preobčutljiv. In preobčutljiv ABS ni preveč fina stvar...

D.

To si ti reku! Kaksna panicna reakcija !Pesek mokra cesta o tem govorim!O kaksni paniki ti sicer ne morm nic povedat ker se nisem bil v taki situaciji!Sem pa zaviral parkrat z transalpom pa ne pri visoki hitrostih, cca 60km pa je kolo blokiralo kar se pri Vari z ABS ne bo zgodilo!Preizkusil sem ga na pesku in morm ti reci da je super obcutek .Ravno tako sem preizkusil BMW 1200gs z vkloplenim in z izkloplenim ABS .Pot je bila daljsa brez pa se nemiren zadni konc.Kaj cmo slab sofer!Morm it mal k teb v solo! :naughty:

Popravljeno . Popravil Orange
Objavljeno
Kaj cmo slab sofer!Morm it mal k teb v solo! :naughty:

Eh, nima smisla - jaz sploh ne bremzam... :whistle:

D.

Objavljeno

Odkar imam ABS, na srečo še nisem bil v situaciji, da bi mi prav prišel.

Sem pa nekajkrat sprobal njegovo delovanje in sem vesel, da ga imam.

Pač še ena dodatna varovalka, ki lahko omili voznikovo napako :rolleyes:

Mislim pa, da je tu še ena stvar. To je sama psiha. Večina motoristov ne izkoristi(mo)

zavor 100% (daleč od tega) zaradi straha pred zdrsom kolesa. Tako ti ABS omogoči, da

z malo več poguma stisneš hebl in pridobiš vsaj nekaj % več na lestvici bremzmojstrov.

Torej, za moje pojme ABS :worship:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!