Skoči na vsebino

Anti Blocking System (ABS) na motociklih


Priporočene objave

Objavljeno

Samo še tale komentar z moje strani... spoštujem motoriste, kot je Pervy in verjamem izkušnjam.. :worship: . v avtomobilu jih imam tudi sam... a o pomenu in zaviranju z ABSjem pa poudarjam vožnjo normalnega povprečnega morda bolj umirjenega voznika... in precej nas je takih, ki niti ne poskušamo in ne treniramo malo bolj odločne vožnje in zaviranja z motociklom, vožnja po pisti ali po kolenu mi niti na misel ne pride, kaj šele zaviranje na polno (škoda mopeda). :blush: .. avto ima le štiri kolesa in trening na spolzkem je igra... na motociklu jaz tega ne počnem zato so moje izkušnje zgolj potovalno udobne.. :glare: . takih motoristov nas je pa v zrelih letih precej in kljub veliko kilometrov nas večina v kritičnih trenutkih ravna refleksno... in taki zaupamo ABSju brez pomislekov... in ni ga junaka, ki bi me prepričal v nasprotno ... in tu dam jaz absju 100% podporo... :yea1:

Objavljeno
Samo še tale komentar z moje strani... spoštujem motoriste, kot je Pervy in verjamem izkušnjam.. :worship: . v avtomobilu jih imam tudi sam... a o pomenu in zaviranju z ABSjem pa poudarjam vožnjo normalnega povprečnega morda bolj umirjenega voznika... in precej nas je takih, ki niti ne poskušamo in ne treniramo malo bolj odločne vožnje in zaviranja z motociklom, vožnja po pisti ali po kolenu mi niti na misel ne pride, kaj šele zaviranje na polno (škoda mopeda). :blush: .. avto ima le štiri kolesa in trening na spolzkem je igra... na motociklu jaz tega ne počnem zato so moje izkušnje zgolj potovalno udobne.. :glare: . takih motoristov nas je pa v zrelih letih precej in kljub veliko kilometrov nas večina v kritičnih trenutkih ravna refleksno... in taki zaupamo ABSju brez pomislekov... in ni ga junaka, ki bi me prepričal v nasprotno ... in tu dam jaz absju 100% podporo... :yea1:

:worship:

Objavljeno
Samo še tale komentar z moje strani... spoštujem motoriste, kot je Pervy in verjamem izkušnjam.. :worship: . v avtomobilu jih imam tudi sam... a o pomenu in zaviranju z ABSjem pa poudarjam vožnjo normalnega povprečnega morda bolj umirjenega voznika... in precej nas je takih, ki niti ne poskušamo in ne treniramo malo bolj odločne vožnje in zaviranja z motociklom, vožnja po pisti ali po kolenu mi niti na misel ne pride, kaj šele zaviranje na polno (škoda mopeda). :blush: .. avto ima le štiri kolesa in trening na spolzkem je igra... na motociklu jaz tega ne počnem zato so moje izkušnje zgolj potovalno udobne.. :glare: . takih motoristov nas je pa v zrelih letih precej in kljub veliko kilometrov nas večina v kritičnih trenutkih ravna refleksno... in taki zaupamo ABSju brez pomislekov... in ni ga junaka, ki bi me prepričal v nasprotno ... in tu dam jaz absju 100% podporo... :yea1:

Se 100% strinjam s teboj! :worship:

Objavljeno
In nisem rekel, da ABS ni dober, nasprotno, se strinjam, da jne fajn azdeva, ampak roko na srce, kot vsaka stvar ima pozitivne in slabe lastnosti. Če je to dobra lastnost, da ti pri počasni vožnji in zaviranju po klančku motor zaradi ABSa pospešuje, namesto da bi bremzal, kot je nekdo iz izkušenj napisal in posledično končaš na glavni cesti, kjer prej nikoli nisi imel težav..

OK, ABSi iz 80 in zgodnjih 90 let so to delali (pri avtu vsaj iz lastnih izkušenj), če pa se to pri današnjih dogaja pa je servis prava zadeva.

No, pa da se za konec vrnemo še k panični reakciji in refleksom. Še vendo trdim, da so izkušnje in trenuing tu bistvenega pomena, kako bo nekdo odreagiral. Konkretna situacija, ki se mi je zgodila 2x, skoraj identično..

...

In pri motorju je isto. Človek ni brez napak, še najboljšega voznika lahko kakšna situacija preseneti in zjebe, to je dejstvo. Ampak trdit, da je pa panična reakcija pač panična rekacija na katero ne moreš vplivat je pa glupost, da ni večje. Izkušnje in trening vedno pomagajo. Kar ne pomeni, da do napačne reakcije ne more prit, seveda lahko, ampak je manj možnosti za to pri nekomu, ki te stvari obvlada in jih je natreniral, kot pri nekomu ki jih ni.

Drugi primer, ki si ga opisal ni bil več panična reakcija.

Na panično/refleksno reakcijo ne moreš vplivat, izkušnje in treningi ti pomagajo, da se ne znajdeš v panični situaciji in ne odreagiraš refleksno.

Trening ti tudi pomaga, da kljub začetni panični reakciji lahko zadevo včasih rešiš. Tehnika pa je tukaj zato, da ti pomaga takrat, ko ni včasih ampak bi bilo zadnjič.

Kot pa je suzuki napisal se je treba zavedati, da ABS ni vsemogočen in da je treba trenirati in biti previden ne glede na nivo opreme, s katerim razpolagamo.

BTW: če mogoče kdo od lasnikov motorja z ABSom ni prebral drobnega tiska. ABS ne preprečuje dviga na prednje kolo (stopija). Tako je tudi z ABSom možno doživeti prevračanje preko prednjega kolesa. Zato le previdno, kljub ABSu.

Objavljeno
OK, ABSi iz 80 in zgodnjih 90 let so to delali (pri avtu vsaj iz lastnih izkušenj), če pa se to pri današnjih dogaja pa je servis prava zadeva.

Drugi primer, ki si ga opisal ni bil več panična reakcija.

Na panično/refleksno reakcijo ne moreš vplivat, izkušnje in treningi ti pomagajo, da se ne znajdeš v panični situaciji in ne odreagiraš refleksno.

Trening ti tudi pomaga, da kljub začetni panični reakciji lahko zadevo včasih rešiš. Tehnika pa je tukaj zato, da ti pomaga takrat, ko ni včasih ampak bi bilo zadnjič.

Kot pa je suzuki napisal se je treba zavedati, da ABS ni vsemogočen in da je treba trenirati in biti previden ne glede na nivo opreme, s katerim razpolagamo.

BTW: če mogoče kdo od lasnikov motorja z ABSom ni prebral drobnega tiska. ABS ne preprečuje dviga na prednje kolo (stopija). Tako je tudi z ABSom možno doživeti prevračanje preko prednjega kolesa. Zato le previdno, kljub ABSu.

Se strinjam, drugi primer ni bil panična reakcija ravno zato, ker sem imel že več izkušenj in treniral zaviranje v sili.. To je pa namen ABSa, da asistira pri zaviranju v sili in težkih pogojih. Vsekakor je priporočljiv, je pa tudi od samega voznika (oziroma od njegovega znanja in izkušenj) odvisno kako se v taki situaciji odzove. Zato ni mogoče enostavno reči, da človek v sili oziroma nepredvideni situaciji pač reagira kakor reagira in na to nima vpliva, kakor izhaja iz izjav nekaterih.

Tudi na motorju sem moral že večkrat bremzat na polno in če sodim po temu kar pišejo nekateri, bi moral vsakič past, ker dogodka nisem pričakoval in bi enostavno moral stopit po bremzi, ki bi me morala zaradi tega, ker ni bilo ABSa skipat ali pa blokirat kolo. Pa k sreči ni bilo tako. Lani sem imel izkušnjo ko sem se peljal cca 120km v ovinku, ki to sicer dovoljuje, ampak ni bil najbolj pregleden. Pred mano se je pojavil traktor, na nasprotnem pasu pa promet. Za las mi je ratalo pristavit za traktorjem. Zaviral sem res močno in to še v rahlem zavoju ampak kljub popolnoma nepredvideni situaciji nisem blokiral prvega kolesa. Verjamem, da je to posledica tega, ker imam prevoženih že kar nekaj km in sem večkrat treniral tudi zaviranje. Po drugi strani, pa verjetno obstajajo tudi nekateri (mogoče tudi jaz v drugi situaciji), ki bi pohodili bremzo na polno in sledil bi padec (če ne bi imeli ABS).

Skratka trditev, da človek v neki taki situaciji reagira panično, neglede na izkušnje in trening, ker je to kao "nagonska reakcija" na katero se ne da vplivat, je za moje pojme iz trte zvita. Najprej je na vozniku samem, da obvlada tehniko vožnje kar se da dobro, potem je pa tu tehnika, ki je še dodatno varovalo, da pomaga človeku, če kdaj slučajno ne odpove.

Ne sme pa bit tehnika izgovor, da človeku nekaj ni potrebno znat, ker to namesto njega opravi tehnika!

Se pa zavedam, da po drugi strani, če bi se moja opisana situacija zgodila na mokrem cestišču, bi se brez ABS najverjetneje sesul. To pa zato, ker imam praktično 0 izkušenj in treninga z zaviranjem na spolzkem cestišču, ker se po mokri cesti enostavno ne vozim in bi reakcija dejansko bila napačna v tisti situaciji, saj bi bila nagonsko prirejena (zaradi izkušenj in treninga) na oprijem na suhem cestišču.

Skratka še vedno velja:

Kot pa je suzuki napisal se je treba zavedati, da ABS ni vsemogočen in da je treba trenirati in biti previden ne glede na nivo opreme, s katerim razpolagamo.

Objavljeno

Vidim da je v tej temi (oz. na forumu nasplošno) nekaj uporabnikov ki mi dajo prav, drugi se z mano ne strinjajo, tretji so pa enostavno pametni in gluhi oziroma slepi ali pa se delajo da so slepi ali gluhi ali oboje.

Iz lastnih izkušenj sem govoru in primerjal isti motor z in brez ABSa. Zanimivo, da sem recimo tisti drseči klanček vedno normalno prevozil s KAWO ER-6n brez ABSa in to v suhem in mokrem pa se nikoli nisem znašel v nevarni situaciji. Ko sem se pa prvič pripeljal z ABSom sem prvo skoraj prijatelja v rit "nabil", ki se je pred menoj ustavil pred izvozom na glavno cesto kjer avti vozijo 90km/h (oz tudi več). Ko sem se njemu izognil in boljše pogledal kje sem, sem zgroženo opazil, da z motorjem stojim DOBER METER na glavni cesti sredi voznega pasa kjer se v tistem trenutko na mojo veliko srečo po dokaj prometni cesti ni v to smer pripeljal po nevem kakšnem naključju noben.

Kot drugo pa sem s tem motorjem (pomlad 2007 - motor je tudi pomlad 2007) doživel res nepotrebno prometno nesrečo na srečo samo z materjalno škodo. ABS se je vklopil ko sem se že skoraj ustavil (to ni bila nekontrolirana reakcija glede na to da sem iz 90kmh zmanjšal hitrost vsaj pod 40kmh). Ko se je vklopil ABS pa so zavore le popustile. In garantiram vam, da bi se brez ABSa brez težav ustavil (mogoče bi pa tisti zadaj mene rukno v tem primeru).

Zdej pa mene nekaj zanima kaj je za vas nepričakovana situacija? Saj vendar dober motorist vedno predvideva da mu lahko izza grma ali hiše skoči srna, avto ali otrok na cesto? Torej je res nepričakovana situacija? Noben ABS pa naj je to BMWjev ali KAWASAKIjev ne naredi toliko ko predvidevanje.

Glede zaviranja pa sem mnenja, pa me kr popljuvajte in skritizirajte, da znam boljše zavirat kot tista elektronika pa naj bo to na suhi ali mokri podlagi. Mogoče pa zato, ker se na motor ne usedam s strahom in se prednje zavore ne bojim ampak jo tudi ko je to treba storiti v trenutku stisnem z občutkom in ne več kotr bi bilo treba.

Ne trdim da je ABS nekoristen, verjetno je za neizkušenega voznika pa za kšne težke potovalne motorje v kombinaciji s CBSom dobra stvar, jaz osebno ga nebi rad imel. Pa lejga zlomka, nisem eden izmed tistih ki govori da je ABS slab, ker ga nikoli niso imeli. Sem ga imel pa ga verjetno nikoli več nebom imel. No mogoče na stara leta.

Mojega mnenja vam pa nikakor ne vsiljujem, sem vam hotel povedat le moje izkušnje z ABSom.

Objavljeno
Se pa zavedam, da po drugi strani, če bi se moja opisana situacija zgodila na mokrem cestišču, bi se brez ABS najverjetneje sesul. To pa zato, ker imam praktično 0 izkušenj in treninga z zaviranjem na spolzkem cestišču, ker se po mokri cesti enostavno ne vozim in bi reakcija dejansko bila napačna v tisti situaciji, saj bi bila nagonsko prirejena (zaradi izkušenj in treninga) na oprijem na suhem cestišču.

Verjamem da se po mokrem cestišču nebi v tistem ovinku peljal 120kmh :whistle:

Objavljeno

Seveda ne :D

Point je bil v tem, če bi se mi na mokrem cestišču zgodila kakršna koli situacija, da bi moral sunkovito ustavljat, nisem več tako prepričan v svoje sposobnosti, ker imam po mokrem 0 izkušenj.. In priznam, da bi lahko sledil padec, kot posledica avtomatsko preveč stisnjene zavore, ker sem vajen suhe ceste in reakcij na suhem cestišču.

Bo treba it na kakšen poligon ali parkirišče potrenirat še zaviranje v morkem kdaj pa kdaj :) Škodit ne more.

Objavljeno (popravljeno)

malo na kratko moje razmišljanje o ABS-u na motorju..

na SS motorju ga niti slučajno nočem vidt..to je še hujši greh kot met kovček gor..

prav tako nima kaj iskat na raznoraznih specialkah (supermoto itd.)

povsod drugje, kjer je namen motorja ali prevažanje s točke A na točko B, potovanje tako ali drugačno, občasni izletki (se pravi vsi skuterji-maxi in mali, endurce take ali drugačne, veliki potovalniki, naked motorji) pa je ABS zelo zaželena zadevca..

pod pogojem da deluje tako kot mora..Honda ima zelo dober ABS..

namenoma nisem omenjal čoperjev ker zame to pač ni motor..pa ne bit lastniki hudi..to je moje osebno mnenje :whistle:

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno
malo na kratko moje razmišljanje o ABS-u na motorju..

na SS motorju ga niti slučajno nočem vidt..to je še hujši greh kot met kovček gor..

prav tako nima kaj iskat na raznoraznih specialkah (supermoto itd.)

povsod drugje, kjer je namen motorja ali prevažanje s točke A na točko B, potovanje tako ali drugačno, občasni izletki (se pravi vsi skuterji-maxi in mali, endurce take ali drugačne, veliki potovalniki, naked motorji) pa je ABS zelo zaželena zadevca..

pod pogojem da deluje tako kot mora..Honda ima zelo dober ABS..

namenoma nisem omenjal čoperjev ker zame to pač ni motor..pa ne bit lastniki hudi..to je moje osebno mnenje :whistle:

Lepo povedano :worship: razen zadnjega stavka :whistle: Ni pa vsemogočen... :whistle:

Objavljeno

nisem nikoli rekel da je vsemogočen. lahko pa olajša vožnjo, lahko da več zaupanja tistim ki vase ne zaupajo preveč (in taki obstajajo čeprav se za šankom tega ne prizna), lahko tudi reši kako situacijo...

mimogrede, sam na makadamu nimam najboljšega občutka pri zaviranju..z ABS-om je zaviranje otročje lahko..

čoperji..to je druga zgodba..brez zamere..

in če kupuje kdo motor in se odloča med ABS da ali ne..odgovor naj bo DA!

Objavljeno

Moje osebno mnenje pa je, da bi moral biti ABS obvezen na vseh motociklih, ki so registrirani (se pravi, za uporabo na cesti). Da, tudi na SS petarde (10 kg se pri 180 KM na cesti prav nič ne pozna). Bi pa bilo zelo fino imeti kak patent, da bi lahko brez velikih posegov zadevo odstranil za obisk piste (drugače se pa tistih 10 kg tudi na pisti ne pozna pri 90% voznikov).

Just my 5 cents.

Objavljeno
Moje osebno mnenje pa je, da bi moral biti ABS obvezen na vseh motociklih, ki so registrirani (se pravi, za uporabo na cesti). Da, tudi na SS petarde (10 kg se pri 180 KM na cesti prav nič ne pozna). Bi pa bilo zelo fino imeti kak patent, da bi lahko brez velikih posegov zadevo odstranil za obisk piste (drugače se pa tistih 10 kg tudi na pisti ne pozna pri 90% voznikov).

Just my 5 cents.

odličen predlog za izboljšanje varnosti na cesti, ob tem bi lahko moč motorjev omejili na 50 KM kar je čisto dovolj da se pelješ z hitrostjo avtov in pa namontirali še stranska kolesca da se ne moreš prevrniti :headbang:

odstraniti bi ga bila sicer jeba, gumbi za isklop pa itak že obstajajo na bmw endurah ker (nevem zakaj le :whistle: ) ga vozniki nočejo za vožnjo po makedamu.

Objavljeno (popravljeno)
Moje osebno mnenje pa je, da bi moral biti ABS obvezen na vseh motociklih, ki so registrirani (se pravi, za uporabo na cesti). Da, tudi na SS petarde (10 kg se pri 180 KM na cesti prav nič ne pozna). Bi pa bilo zelo fino imeti kak patent, da bi lahko brez velikih posegov zadevo odstranil za obisk piste (drugače se pa tistih 10 kg tudi na pisti ne pozna pri 90% voznikov).

Just my 5 cents.

Se ne strinjam. Moje mnenje je, da mora biti to svobodna izbira posameznika (kljub temu, da se strinjam, da je ABS za na cesto fajn).. Kot da bi rekel, vsi, ki imate avte starejše od 2000 letnika se ne smete več vozit po cesti, ker je pri starejših avtih varnost manj dodelana, komponente ratujejo stare in posledično tak avtomobil bolj ogroža ostale udeležence.. Bedarija, tega nima noben pravice zahtevat. Plus tega pa na pisti nima ABS kaj delat.. Tam je grip itak tak, da te prej skipa čez, kot bokira prvo gumo pri zaviranju, kar naj bi ABS preprečeval..

Aja, te nočem prepričevati v svoj prav, le tudi jaz povem, kako gledam na to :D

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno (popravljeno)
odličen predlog za izboljšanje varnosti na cesti, ob tem bi lahko moč motorjev omejili na 50 KM kar je čisto dovolj da se pelješ z hitrostjo avtov in pa namontirali še stranska kolesca da se ne moreš prevrniti :headbang:

odstraniti bi ga bila sicer jeba, gumbi za isklop pa itak že obstajajo na bmw endurah ker (nevem zakaj le :whistle: ) ga vozniki nočejo za vožnjo po makedamu.

;)

Bog ne daj, da bi še dodal, da bi po moje vsak za registracijo SS motorjev moral imeti tudi dirkaško licenco ali starostno omejitev (za supermoto tudi). Pa kakšen psihotest tudi ne bi bil odveč.

Grem, preden me še linčajo O:-) .

lp,

Popravljeno . Popravil gvucko
Objavljeno

In kaj bi s tem rešil? veliko osebkov, ki nimajo pošlihatnih stvari v glavi itak licence ne bi šlo delat, ali psihotestov ne bi opravilo in bi potem kupili razne močne ST motorje, ki imajo tudi po 150KM in več in isto letijo kot sneta sekira, le da so za divjanje še manj primerni. In folk bi se isto sesuval, če ne bolj.

Kdor misli tiščat, bo tiščal, pa naj bo na SS ali pa na najbližjem približku :)

Objavljeno

Tu bi se strinjal z Gvuckom. Tudi jaz bi si želel ABS tudi na SS stroju, ki pa bi ga bilo mogoče enostavno izklopiti.

In zakaj ABS? Najbolj ga rabiš v mokrem pri zaviranju v sili.

V mokrem me je izsilil avto. Zaviral sem samo na zadnjo (da ne bi sprenja blokirala), je zadnja blokirala, sem jo popustil in naravnal motor in še enkrat pritisnil a sem bil že zelo blizu avta in sem zato zadnjo pač bolj stisnil. Zadnji konec je zaneslo v drugo smer in sem bil na tleh. Na srečo se je to dogajalo pri 30 km/h (sem se ravno vključil v promet) in sam nisem bil poškodovan.

Če bi imel ABS bi si upal zavirati tudi na sprednjo in bi pač obe zavori stisnil do konca, ostalo pa bi naredila elektronika. No, vsaj tako si to jaz predstavljam...

Če imajo novi SS stroji različne mape delovanja vbrizga ki jih lahko enostavno spreminjaš na gumb ne vem zakaj nebi imeli ABS-a. Vsaj kot opcijo proti doplačilu. Na pisti bi ABS enostavno ugasnili na gumb, na cesti v mokrem pa bi ga lahko prižgali in si s tem mogoče prihranili kakšno grenko izkušnjo.

Objavljeno

Če si se bal stisnit prednjo zavoro v mokrem in zaradi tega čaral z zadnjo je zate bolj rešitev en trening varne vožnje s kakšnim dobrim inštruktorjem. To je prva stvar.

Glede ABSa pa se ga da na vseh motorjih izklopit. Če imajo opcijo na gumb (dvomim da sploh kdo ima - mogoče BMWji), tako da izvlečeš ven varovalko (če ni skupna s še kakšno napravo) ali tretja varjanta (pri Kawasakiju ER-6n pali) je ta, da ga (ABS) spraviš v tilt. To pa nardiš tko, da na mestu zavrtiš zadnje kulo u prazno (BURN-OUT ali pa na stojalu s stisnjeno prednjo bremzo). Računalnik bo zaznal nepravilno delovanje in ABS izklopil. Tko za tiste ki ga imajo pa bi ga izklopli.

Objavljeno

@gvucko in @marko55

najbolš da si nabavta SS motor, napokata gor vsaj 3 kovčke, resice in še kako navlako, ABS seveda obvezen, potem pa naj vaju vsi oklofutajo..

SS motor je primarno namenjen pistam...zato tudi nima ABS kej počet tam

SS motor naj kupi osebek ki ga bo znal voziti v vseh razmerah, predvsem pa naj ima dovolj soli v glavi da bo vse skupaj krotil in izkoriščal

za vse ostale motorje pa je ABS fino fajna stvarca

Objavljeno

Imam občutek, da se veliko voznikov, ki imajo ABS na motorju, preveč zanašajo na njega.

Se pa strinjam, da te zna izvleči iz sranja. Sam sem pri nakupu FZ1-ke razmišljal o tej opciji, vendar se potem nisem odločil za to.

Mogoče, če bi mi kdaj rešil kožo, če ga bi imel, bom razmišljal drugače. Upam, da do tega ne bo prišlo :D

Objavljeno
@gvucko in @marko55

najbolš da si nabavta SS motor, napokata gor vsaj 3 kovčke, resice in še kako navlako, ABS seveda obvezen, potem pa naj vaju vsi oklofutajo..

SS motor je primarno namenjen pistam...zato tudi nima ABS kej počet tam

SS motor naj kupi osebek ki ga bo znal voziti v vseh razmerah, predvsem pa naj ima dovolj soli v glavi da bo vse skupaj krotil in izkoriščal

za vse ostale motorje pa je ABS fino fajna stvarca

Pozabil si še nasvet, naj montirava povišano touring šipco s spojlerjem in grelce ročk...

A se bomo o TC čez leto ali dve tudi tako prerekali? Konec koncev je TC v motociklizmu že realnost. V motoGP vsi vozijo z njim, ima ga tudi že 1098R serijsko. Ne vem zakaj je tako bogokletno reči, da bi si želel ABS na serijskem SS motorju. Za doplačilo, kot opcija, vendar tak ABS ki ga je možno izključiti.

V dežju pač z motorjem ne znam bremzat in kolikor mi je znano noben tečaj varne vožnje tega ne vključuje.

Po mojem na pisti tudi mape vžiga, ki manjšajo moč motorja, nimajo kaj iskati (razen pri MotoGP majstrih kjer baje s tem šparajo na bencinu). Suzuki pa vseeno to opcijo ima in to po njihovih besedah zato, da je motor bolj obvljadljiv na mokrem. Gre za SS motor GSX-R 1000.

Osebno sem mišljenja: ABS na cesti DA, na pisti NE. Ne glede na vrsto motorja...

Objavljeno

"orozje ne ubija, ubijajo ljudje."

mogoce bo komu sedaj "potegnila" analogija. ce pa ne......... je ze suzuki napisal.

Objavljeno
@gvucko in @marko55

najbolš da si nabavta SS motor, napokata gor vsaj 3 kovčke, resice in še kako navlako, ABS seveda obvezen, potem pa naj vaju vsi oklofutajo..

SS motor je primarno namenjen pistam...zato tudi nima ABS kej počet tam

SS motor naj kupi osebek ki ga bo znal voziti v vseh razmerah, predvsem pa naj ima dovolj soli v glavi da bo vse skupaj krotil in izkoriščal

za vse ostale motorje pa je ABS fino fajna stvarca

Kako je zanimivo, da se ljudje kregajo, čeprav se v pogledih strinjajo. Vse kar si napisal je res (razen tistega kar paše gor na SS in kar ne, večina voznikov zagovarja "pravico izbire").

Problem se pojavi, ko 90% SS motorjev nikdar ne vidi piste, problem je ker ga ne kupujejo samo ljudje, ki imajo pospravljeno podstrešje. Še največji problem pa je, ker večina niti slučajno ne obvladuje SS motorja.

Na cesti tudi Rossija nebi tistih 10 kg motil (če bi ga kdo sploh spravil na navadno cesto). Tudi pri bremzanju ga nebi motilo, ker kot je Suzuki že omenil, tistemu, ki bremzanje obvlada se ABS sploh ne vklopi (vsaj nebi se smel).

Za pisto si pa lahko vsak priredi motor kakor če.

lp,

Objavljeno (popravljeno)
Za pisto si pa lahko vsak priredi motor kakor če.

Vse res..

Ampak, kaj ko je v praksi malo drugače tole.

Jaz bi npr. za po cesti veliko raje kot SS imel enega nakeda npr. Ali pa sport touring. Ampak ker me veseli tudi športni motociklizem, sem se odločil kupit SS motor, ki mi tako pokrije obe področji, dober je za na pisto, pa tudi po cesti se da vozit z njim. Če bi bila situacija idealna bi imel dva motorja, SS samo za na pisto, za po cesti pa nekaj iz segmentov, ki sem jih prej omenil. Ampak žal pri večini ni tako. Menim, da ABS na pisto ne sodi in se mi zdi neumno, da mi ga hoče nekdo poturit po domače povedano :)

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno
Imam občutek, da se veliko voznikov, ki imajo ABS na motorju, preveč zanašajo na njega.

Se pa strinjam, da te zna izvleči iz sranja. Sam sem pri nakupu FZ1-ke razmišljal o tej opciji, vendar se potem nisem odločil za to.

Mogoče, če bi mi kdaj rešil kožo, če ga bi imel, bom razmišljal drugače. Upam, da do tega ne bo prišlo :D

In kako boš to ugotovil.... :whistle:

Kako je zanimivo, da se ljudje kregajo, čeprav se v pogledih strinjajo. Vse kar si napisal je res (razen tistega kar paše gor na SS in kar ne, večina voznikov zagovarja "pravico izbire").

Problem se pojavi, ko 90% SS motorjev nikdar ne vidi piste, problem je ker ga ne kupujejo samo ljudje, ki imajo pospravljeno podstrešje. Še največji problem pa je, ker večina niti slučajno ne obvladuje SS motorja.

Na cesti tudi Rossija nebi tistih 10 kg motil (če bi ga kdo sploh spravil na navadno cesto). Tudi pri bremzanju ga nebi motilo, ker kot je Suzuki že omenil, tistemu, ki bremzanje obvlada se ABS sploh ne vklopi (vsaj nebi se smel).

Za pisto si pa lahko vsak priredi motor kakor če.

lp,

In tako sem tudi jaz mislil, da...............................................................

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!