Skoči na vsebino

Anti Blocking System (ABS) na motociklih


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Če lažejo mene, potem lažem jaz vas. Pokličite v Delta Team pa naj povedo. Meni je bilo rečeno, da se ne da, ker sem bil zainteresiran za nakup enega FZ1S, na katerega bi namestil ABS :? .

Teoretično bi bilo mogoče dodatno namontirat ABS,vendar bi bil to prevelik in predvsem predrag poseg.Dokupiti bi moral;po vsej verjetnosti kompletno elektro instalacijo,ABS-računalnik,senzorje,glavni zavorni cilinder,po vsej verjetnosti tudi prednja zavorna klešča,disk ali celo kompl.prednje kolo.In tudi če bi vse to zamenjal še nebi imel idealnega ABS-a kajti najbolje je če ima motor še delno integriran zavorni sistem tako,da deluje ABS na obeh kolesih iztočasno. :whistle:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno

Nisem sprobal tko da ne vem!Se pa spomnim testa bmw na dsf-u ko se je tip zarad abs zaletu na testu v obcestno ograjo in je zgrajal abs!Tk da mi je mal čudno,da ga hvalite!Sam ga ne bom mel,vsaj mislim :whistle:

Objavljeno

par let nazaj je bil injection tist "ki ga ne bom nikol mel"..še prej kaj drugega..

podobno pri avtomobilih..

ABS-a bo vedno več pri motorjih..in prav je tako..

in v cestnem prometu ne bo nikoli tako motečih tistih +6 kg, da ne bi odtehtalo prednosti samega sistema..ki pa seveda mora funkcionirat..

še vedno bo možnost kupiti motor brez ABS-a, za tiste ta hude bajkerje..

na pisti pa ABS pomoje še nekaj časa nima kaj iskat..

Objavljeno
Lej, jaz se s teboj ne bom kregal kaj ja in kaj ne, ker imam Fazerja z ABS, tak da vem kak zgleda :yes: . Zakaj ja in zakaj ne, pa pokliči v Delta Team. Meni so pač rekli, da ne gre oz. da je ekonomsko neupravičeno (ker se vse da) in eden izmed vzrokov je bil ravno zgoraj omenjeni.

Ti si car,ker mas Fazerja :naughty:

Kdo se pa krega sploh??

Objavljeno
Ti si car,ker mas Fazerja :naughty:

Kdo se pa krega sploh??

:xx:

Objavljeno
Nisem sprobal tko da ne vem!Se pa spomnim testa bmw na dsf-u ko se je tip zarad abs zaletu na testu v obcestno ograjo in je zgrajal abs!Tk da mi je mal čudno,da ga hvalite!Sam ga ne bom mel,vsaj mislim :whistle:

Slabo se spominjaš sploh ni pal zaradi ABS-a ampak zaradi prenizke napetosti v akumulatorju,ker so motor drkal novinarji cel dopoldan posledično izpraznili akumulator in ni delovala dodatna servo črpalka(ne črpalka ABS-a) zato je postala zavorna ročica bolj trda(kot je pri normalnih zavorah) ko servo deluje zaviraš dovolj samo z enim prstom, tip se je ustrašil čeprav je motor vseno zaviral samo slabše in se je skantal.To ni zraslo na mojem zelniku ampak tako je izjavil BMW-ejev izvedenec,po pregledu motorja,kar pa novinarji niso napisali,sicer bi mogoče kdo moral kaj plačat,kajti očitno so se tisti dan vsi poklicani in nepoklicani preveč vozili.Drugače,če neverjameš pa malo beri BMW-ejev Nemški forum kaj podobnega še ni noben BMW-ejev voznik doživel,kajti nemogoče je pri normalni uporabi motorja sploh izpraznit akumulator na nivo da servo črpalka nebi dala dovolj pritiska za zaviranje.Sicer pa današnji BMW-eji nimajo več te dodatne servo črpalke ampak imajo samo črpalko za krmiljenje ABS-a preko računalnika in pri veliki večini se lahko ABS celo izključi. :whistle:

Objavljeno

Možno vem,da je novinar klel!Se pravi boljši,da ga povprečen uporabnik v Slo nima!Ko jih tak večina skače od kafane do kafane :krneki: .Se pravi da bi če gre v petek na teren crknu do nedelje!Mal se hecam v vsakem hecu pa je nekaj resnice :D !

Objavljeno
Možno vem,da je novinar klel!Se pravi boljši,da ga povprečen uporabnik v Slo nima!Ko jih tak večina skače od kafane do kafane :krneki: .Se pravi da bi če gre v petek na teren crknu do nedelje!Mal se hecam v vsakem hecu pa je nekaj resnice :D !

Od leta 2004 do 2005 so na nekatere BMWje vgrajevali servo ABS, kjer pa je bil vrag, če je odpovedala pumpa (kot je rekel Brumer) in so zaradi tega imeli precej problemov. Zato so od leta 2006 začeli zopet izdelovati motorje z navadnim oziroma integral ABSom, ki pa ga ni upravljala servo pumpa.

Če navaden ABS odpove, ni variante, da motor ne bi zaviral, ker se v tem primeru ABS izklopi, ostanejo pa ti klasične zavore. V tem primeru sveti opozorilna lučka, tako da je šofer seznanjen s tem, da ABS ne dela (na primer, če je nivo akumulatorja zelo nizek ali kritičen).

Objavljeno

Malo mešate hruške in jabolka,namreč VSAK ABS mora imeti črpalko(pumpo) sicer ABS sploh nemore delovati.K 1200-R do modelnega leta 2007 pa je imel polg črpalke(pumpe) za ABS še dodatno servo črpalko(pumpo),ki je pomagala pri zaviranju tako ,da si res samo malo pritisnil na ročico zavore za maximalno zaviranje in v primeru,da bi (je) ta servo črpalka ustvarila zaradi slabe napetosti akumulatorja premajhen pritisk je takrat zavorna ročica postala zelo trda vendar zaviraš še vedno lahko in celo ABS deluje samo treba je res precej pritisnit.To lahko vsak,ki ima ta dodaten servo na motorju sproba koliko je potrebno takrat pritisnit zavoro tako,da predno začneš zavirat odvzameš kontakt(takrat servo in ABS nadelujeta)in probaš ustaviti. :hmm:

Objavljeno
Malo mešate hruške in jabolka,namreč VSAK ABS mora imeti črpalko(pumpo) sicer ABS sploh nemore delovati.K 1200-R do modelnega leta 2007 pa je imel polg črpalke(pumpe) za ABS še dodatno servo črpalko(pumpo),ki je pomagala pri zaviranju tako ,da si res samo malo pritisnil na ročico zavore za maximalno zaviranje in v primeru,da bi (je) ta servo črpalka ustvarila zaradi slabe napetosti akumulatorja premajhen pritisk je takrat zavorna ročica postala zelo trda vendar zaviraš še vedno lahko in celo ABS deluje samo treba je res precej pritisnit.To lahko vsak,ki ima ta dodaten servo na motorju sproba koliko je potrebno takrat pritisnit zavoro tako,da predno začneš zavirat odvzameš kontakt(takrat servo in ABS nadelujeta)in probaš ustaviti. :hmm:

No, nekaj takega sem mislil jaz, mogoče sem se nerodno izrazil. Je pa vsekakor grdo, da se v kritični situaciji naenkrat znajdeš s trdo ročko bremze (ki jo nisi navajen in jo ne pričakuješ), kar lahko mimogrede povzroči paniko in nesrečo. Sicer pa se sigurno niso zastonj odločili umakniti servo iz zavornega sistema.

Vsekakor pa ni prav, da se meša afero s servo sistemom (o kateri pišejo po večini forumov) z navadnim ABS sistemom, ker sistema med seboj nista soodvisna. Zaradi tega nato pride do nesporazumov, ko ljudje zmotno mislijo, da je ABS sistem slab.

Objavljeno

Pozdravljeni.

Tudi servo pri BMW-ju ne neha kar tako, ker ne ve kaj bi počel pa se ugasne. Tam je lučka, ki voznika opozori na težave v zavornem sistemu, tako da če melo gleda tudi v armaturo presenečenja ni. Če se pa novinar zakadi kot svinja v buče in gleda samo še na cesto pred seboj, potem pa verjamam da je pisano pogledal ko bremza ni prjela.

Lep pozdrav,

Gorazd

Objavljeno

Vedno sem govoril,da ne rabim ABS.Sedaj,ko ga imam,ko sem ga preizkusil,ga toplo priporočam.

Objavljeno
Vedno sem govoril,da ne rabim ABS.Sedaj,ko ga imam,ko sem ga preizkusil,ga toplo priporočam.

Tako je pri vsej dodatni elektroniki - dokler nimaš grajaš,ko imaš hvališ taki smo PAČ Slovenčki.Zato jaz vedno ponavljam,če bi FOVŠIJA gorela nebi v SLO sploh kurjave potrebovali! ! ! ! :headbang:

Objavljeno

Danes sem po mokrem klancu polnem listja mal probaval od žene TransAlp z ABS in mojo Varo brez. Z ABS je mal zoprno ke mal trese pa cuka ampak gre naravnost, brez na Vari me je pa mal zaneslo in tako če bi bilo kritično potpišem ABS!

Objavljeno
Danes sem po mokrem klancu polnem listja mal probaval od žene TransAlp z ABS in mojo Varo brez. Z ABS je mal zoprno ke mal trese pa cuka ampak gre naravnost, brez na Vari me je pa mal zaneslo in tako če bi bilo kritično potpišem ABS!

Dober ABS nič netrese namreč zelo važno je koliko inpulzov na obrat kolesa da senzor zato vedno ko primerjaš ABS-e med sebo glej koliko so gosti zobčki na ABS-u bolj gosti so natančneje deluje ABE-s in obratno. :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
Tako je pri vsej dodatni elektroniki - dokler nimaš grajaš,ko imaš hvališ taki smo PAČ Slovenčki.Zato jaz vedno ponavljam,če bi FOVŠIJA gorela nebi v SLO sploh kurjave potrebovali! ! ! ! :headbang:

To se pa definitivno ne strinjam!No glede FOVŠIJE se!Sam bi mel še vedno velik raje motor na uplinjače,pa amortizer krmila na Cbr1000rr je tud v pizdi napram starem ohlinsu!Kar se pa Abs tiče pa mislim,da mogoče na potovalnikih,maksi endurah in začetnikih pride prav na cestnem motorju pa....Bomo videli kaj bo prinesel čas..Pustimo se presenetit!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
To se pa definitivno ne strinjam!No glede FOVŠIJE se!Sam bi mel še vedno velik raje motor na uplinjače,pa amortizer krmila na Cbr1000rr je tud v pizdi napram starem ohlinsu!Kar se pa Abs tiče pa mislim,da mogoče na potovalnikih,maksi endurah in začetnikih pride prav na cestnem motorju pa....Bomo videli kaj bo prinesel čas..Pustimo se presenetit!

Čas že prinaša, tako da ne bodi preveč presenečen :whistle:

Objavljeno

ABS zakaj pa ne, tudi na cestaku!?! Za cesto mislim, da ne škodi nobenem, ker te lahko preseneti marsikaj in lahko brez problema pohodiš bremzo na polno, za dirkališče pa se pač izklopi in je zadeva rešena. Mene pri mojem moti le to, da ABS sicer dela super, vendar v kolikor zelo močno zaviram proti koncu, ko se skoraj čisto ustavim včasih popusti in potem ponovno prime k sam satan. Takrat se je treba kar precej držat, da te ne zabije, kam na balanco oz. tak neprijeten občutek dobiš. Vendar to se mi je zgodil mogoče tolkrat, da bi lahko na prste ene roke preštel. Naslednji motor bo seveda imel ABS.

Objavljeno (popravljeno)

Sam bi mel še vedno velik raje motor na uplinjače,Bomo videli kaj bo prinesel čas.Pustimo se presenetit.

"UPLINJAČI" kaj je sploh to a veš sploh kdaj je bil zadnji avto pri nas (da negovorim v EU) nov prodan z uplinjači,tudi če je avto bil iz stare zaloge je bilo to pred ca 15-timi leti.Zadnji nov avto BMW z uplinjači je bil pri nas prodan pred 20-setimi leti.Pri motorjih se je stvar malo zavlekla samo kolikor je meni znano tudi velika večina dobrih firm po letu 2003 ponuja vse motorje z vbrizgalnim sistemom,celo v 50 ccm skuterjiejih. :whistle:

Škoda,da si precej mlajši od mene,kajti če bi mene čas povozil nebi bilo tako hudo,ko pa vas mlajše čas povozi,pa je to KATASTROFA ! ! ! :headbang:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno

Večina po letu 2000 ali 2002!Sej to vem in?Noben ne govori o avtu ampak motorju!Lepši zvok,ko si spustil gas(ogenj),pa pokat je šlo ko zdaj ne gre!Vem,da se čuje otročje sam jz sem vedno rad pokal!Čas me pa ni in me ne more povozit,ker od svojega 6leta kupujem avto in moto revije in mi je to edini pravi hobi!

Objavljeno
Večina po letu 2000 ali 2002!Sej to vem in?Noben ne govori o avtu ampak motorju!Lepši zvok,ko si spustil gas(ogenj),pa pokat je šlo ko zdaj ne gre!Vem,da se čuje otročje sam jz sem vedno rad pokal!Čas me pa ni in me ne more povozit,ker od svojega 6leta kupujem avto in moto revije in mi je to edini pravi hobi!

Zvok dajo obrati+Akrapovič in NE vplinjač.Pokat res da nemoreš in to zato ker z izključitvijo kontakta izključiš tudi gorivo,kar pa sicer zelo prišpara na porabi goriva in to predvsem pri zaviranju z mašino saj,ko zapreš plin dobi motor benzin ŠELE ko padejo obrati pod ca 1200 o/mim.pri motorju z vplinjači pa neprestano vleče malo goriva,ko zaviraš z mašino. :whistle: :whistle:

Objavljeno
In kaj ma ABS s pokanjem????

brez njega poka.... :krneki:

Objavljeno
brez njega poka.... :krneki:

če ne znaš :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!