Ice Objavljeno November 11, 2008 Deli Objavljeno November 11, 2008 95% jih ne zna. (!) zakaj ABS se ni obvezen ?! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno November 11, 2008 Deli Objavljeno November 11, 2008 95% jih ne zna. (!) zakaj ABS se ni obvezen ?! sej pri avtih tut (še) ni.. tam je le airbag in tritočkovni pasovi pri motorjih pa euro3 pa da ma lučke.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motoristek Objavljeno November 12, 2008 Deli Objavljeno November 12, 2008 95% jih ne zna. (!) zakaj ABS se ni obvezen ?! Ne bo dolgo.... :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Igorr Objavljeno Januar 7, 2009 Deli Objavljeno Januar 7, 2009 (popravljeno) Ker se na motorju tipa er 6 z abs-om v idealnih pogojih oz. v povprečnih(suh asfalt, temp. nad 15) ne ustaviš hitreje oz. nasprotno, ustaviš se počasneje(ne veliko, vendar tako je) seveda z popolnim obvladovanjem motocikla. In motor brez abs-a je lažji, ne veliko, vendar je, še en faktor več, ki propomore k hitrejšemu zaviranju(pa četudi za par cm iz npr. 100kmh). Pa še subjektivni razlogi(nemogoče ustavljanje na prvo kolo, vsaj pri večini sistemov abs), teža(sicer malenkost), no teža je objektivna, pa hkrati subj. Dvomim, da lahko proizvajalci že toliko časa zavajajo ljudi s plasiranjem ABS-a na trg. Jaz še v nobenem testu nisem prebral, da bi bila z ABS-om na mopedu tipa ER-6 (če že govoriš v splošnem), zaviralna pot daljša. Razlika v teži je minimalna- ravno tolikšna najbrž, kot če greš pred vožnjo na dolgo potrebo. :rolleyes: Popravljeno Januar 7, 2009. Popravil Igorr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
EAST Objavljeno Januar 7, 2009 Deli Objavljeno Januar 7, 2009 Dvomim, da lahko proizvajalci že toliko časa zavajajo ljudi s plasiranjem ABS-a na trg. Jaz še v nobenem testu nisem prebral, da bi bila z ABS-om na mopedu tipa ER-6 (če že govoriš v splošnem), zaviralna pot daljša. Razlika v teži je minimalna- ravno tolikšna najbrž, kot če greš pred vožnjo na dolgo potrebo. :rolleyes: ABS je super zadeva predvsem za motorista začetnika oz. do neke mere tudi za izkušenega motorista, vendar v idealnih pogojih z spretnim voznikom je le ta odveč. In ja, razlika v teži je res minimalnaaaaaaaa, vendar je.(saj nisem napisal, da je velika) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 7, 2009 Deli Objavljeno Januar 7, 2009 ABS je super zadeva predvsem za motorista začetnika oz. do neke mere tudi za izkušenega motorista, vendar v idealnih pogojih z spretnim voznikom je le ta odveč. In ja, razlika v teži je res minimalnaaaaaaaa, vendar je.(saj nisem napisal, da je velika) In kje ti na cesti najdeš idealne pogoje? D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Januar 7, 2009 Deli Objavljeno Januar 7, 2009 Samo osebno mnenje glede abs: BEDARIJA, sploh za ta motor, ne bi ga imel niti, če bi bil motor z abs-om ceneje No, če bi bilo pa po moje, bi pa abs uvedel kot obvezno opremo motocikla. Tako kot luči in smerokaze. :yes: Pa seveda izklopljiv, za kakšne dirkače. :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Januar 8, 2009 Deli Objavljeno Januar 8, 2009 ABS je super zadeva predvsem za motorista začetnika oz. do neke mere tudi za izkušenega motorista, vendar v idealnih pogojih z spretnim voznikom je le ta odveč. In ja, razlika v teži je res minimalnaaaaaaaa, vendar je.(saj nisem napisal, da je velika) 1. kje oz. kolikokrat najdes "idealne" pogoje na cesti ? se na pisti jih ni vedno. 2. definiraj _spreten_ voznik. sam nisem ravno zacetnik, tudi najbolj storast nisem, pa bi vseeno imel raje motor z ABS kot brez za na cesto. govorim pa samo zaradi izkusenj po cez 270.000 km prevozenih z raznimi motocikli v zadnjih dveh desetletjih in velika vecina nas (se vedno) v kriticni situaciji najbrz ravna narobe; zato je vsako pomagalo vredno denarja, ki odvrne hladno deformacijo plastike, pleha in koze. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 8, 2009 Deli Objavljeno Januar 8, 2009 Razlika v teži je minimalna- ravno tolikšna najbrž, kot če greš pred vožnjo na dolgo potrebo. :rolleyes: 4-12 kg? :whistle: In kje ti na cesti najdeš idealne pogoje? Avtocesta Ljubljana-Koper :-) al pa tisti dooolgi ovinek okoli Ljubljane? :whistle: sesir 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Januar 8, 2009 Deli Objavljeno Januar 8, 2009 No, če bi bilo pa po moje, bi pa abs uvedel kot obvezno opremo motocikla. Tako kot luči in smerokaze. :yes: Pa seveda izklopljiv, za kakšne dirkače. :whistle: enostavno mu ukradeš varovalko :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno Januar 8, 2009 Deli Objavljeno Januar 8, 2009 sam nisem ravno zacetnik, tudi najbolj storast nisem, pa bi vseeno imel raje motor z ABS kot brez za na cesto. Jz pa ne!Me moti še tista porazdelitev bremzanja pri VFR!In zato mislim,da naj še vedno izdelujejo tako motocikle brez ABS kot tudi z ABS!Navsezadnje se motocikli izdelujejo zato,da najde vsak neki ne pa zato,da bo..... Sploh pa mislim,da je primerjava airbagov,varnostnih pasov v avtomobilu prav smešna z ABS-om na motociklu! Na letalu mamo pa kisikove maske dajmo jih dat še v avtomobile no! :slap: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno Januar 8, 2009 Deli Objavljeno Januar 8, 2009 Jaz imam ABS in naslednji motor, ga bo tudi imel. V kontroliranih pogojih se skoraj vsak ustavi BP, v paniki pa nekaterim zmanjka sprednjega kolesa. Tudi jaz se štejem med zadnje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vulcan Objavljeno Januar 8, 2009 Deli Objavljeno Januar 8, 2009 Sedaj imam motor z ABS-om in sem z njim zelo zadovoljen, ker mi je že nekaj krat prav prišel. Tako, da če bo le možno bo imel moj naslednji motor tudi ABS. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Januar 8, 2009 Deli Objavljeno Januar 8, 2009 Mislim,da sem že enkrat zapisal:kdor ima ABS ga hvali,kdor ga nima ga graja (razen ICE-ja)sicer pa sam po ca 200K prevoženih z raznimi motorji bo moj naslednji motor sigurno spet z ABS-som + delno integrirane zavore. Pri BMW-eju povača ABS + delno integriran skupno težo za 5,7 Kg. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Januar 8, 2009 Deli Objavljeno Januar 8, 2009 Mislim,da sem že enkrat zapisal:kdor ima ABS ga hvali,kdor ga nima ga graja (razen ICE-ja)sicer pa sam po ca 200K prevoženih z raznimi motorji bo moj naslednji motor sigurno spet z ABS-som + delno integrirane zavore. Pri BMW-eju povača ABS + delno integriran skupno težo za 5,7 Kg. pa razen mene.. ;) ga nimam, ampak sem ga na kakem motorju že pogrešal.. sam pa nekako ne bom kupu motorja z abs-om.. pa ne zato ker ga ne bi hotel imet, ampak ker enostavno nimajo abs-a v ponudbi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Januar 9, 2009 Deli Objavljeno Januar 9, 2009 pa razen mene.. ;)ga nimam, ampak sem ga na kakem motorju že pogrešal.. sam pa nekako ne bom kupu motorja z abs-om.. pa ne zato ker ga ne bi hotel imet, ampak ker enostavno nimajo abs-a v ponudbi Odvisno kaj voziš;Npr.motor za Spedway sploh BREMZ nima(razen motorne),ko odvzame plin- kaj šele ABS!!!! :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rot Objavljeno Januar 9, 2009 Deli Objavljeno Januar 9, 2009 Na mokrem cestišču je sigurno dobrodošel, po suhem pa kokr za koga,pa s tem ne mislim, da v suhem slabo opravlaj svojo nalogo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Januar 9, 2009 Deli Objavljeno Januar 9, 2009 Na mokrem cestišču je sigurno dobrodošel, po suhem pa kokr za koga,pa s tem ne mislim, da v suhem slabo opravlaj svojo nalogo. Še posebno,če naletiš na pesek-sprobano 100% lani na spremstvu koleserske dirke po Slovenji brez ABS-a bi bil danes motor še kakšnega kovača cenejši ,če bi ga hotel prodati :headbang: Enkrat ABS vedno ABS - nebi pa imel nič proti,če bi ga lahko včasih izklopil, pa vseno 80% bi bil vklopljen!!! :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
EAST Objavljeno Januar 9, 2009 Deli Objavljeno Januar 9, 2009 Na mokrem cestišču je sigurno dobrodošel, po suhem pa kokr za koga,pa s tem ne mislim, da v suhem slabo opravlaj svojo nalogo. Se strinjam. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Januar 10, 2009 Deli Objavljeno Januar 10, 2009 Če izvzamemo tiste ki z motorjem delajo "stopije" in "willije" potem je na motociklu ABS kot "dodatna" oprema sigurno dobrodošel. Je pa res najbolje, da ga nikoli ne potrebuješ - kot varnostni pas v avtu. Če ti samo enkrat prihrani polomljeno pa naj bo plastika ali pa še huje kosti, potem ga znaš ceniti in je njegova vrednost veliko večja kot jo plačaš v denarju. Pa LP in srečno nacesti z ali brez ABS! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RobiRoberto Objavljeno Januar 10, 2009 Deli Objavljeno Januar 10, 2009 Je pa res najbolje, da ga nikoli ne potrebuješ - kot varnostni pas v avtu. Slaba primerjava ! :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Januar 10, 2009 Deli Objavljeno Januar 10, 2009 Zakaj slaba...? Jaz ABS nimam, vem pa da bi ga pri prejšnjem motorju krepko potreboval. Trenutek panike, preveč stisnjena sprednja zavora...padec. Saj sčasoma bo serijski pri vseh vozilih. Kaj so govorili pred leti za servo volan v avtu in klimo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RobiRoberto Objavljeno Januar 11, 2009 Deli Objavljeno Januar 11, 2009 Tudi jaz bi jo z ABS-om na prejšnjem mopedu verjetno odnesel brez sprehoda (katapult) med smreke na Pokljuki :rolleyes: Slaba primerjava se mi je zdela v tem smislu, ker ko v avtomobilu varnostni pas začne opravljati svojo funkcijo se ponavadi plehovlje že mečka ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Januar 11, 2009 Deli Objavljeno Januar 11, 2009 Tudi jaz bi jo z ABS-om na prejšnjem mopedu verjetno odnesel brez sprehoda (katapult) med smreke na Pokljuki :rolleyes: Slaba primerjava se mi je zdela v tem smislu, ker ko v avtomobilu varnostni pas začne opravljati svojo funkcijo se ponavadi plehovlje že mečka ... Vsekakor pa se strinjava, da bi ABS bil dobrodošel. To je kot čelada -nekomu moteča, ampak pride včasih prekleto prav. Kdor si je skusil padec, ve. Isto mi je nekako nesprejemljivo, da motorji nimajo vsi dvojnih diskov spredaj. Govorim za chopperje. (pa ne mi zdaj kdo -si pa kupi ,,normalen'' motor. Vem da je težko in okorno železje..) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Januar 11, 2009 Deli Objavljeno Januar 11, 2009 Zakaj slaba...? Jaz ABS nimam, vem pa da bi ga pri prejšnjem motorju krepko potreboval. Trenutek panike, preveč stisnjena sprednja zavora...padec.Saj sčasoma bo serijski pri vseh vozilih. Kaj so govorili pred leti za servo volan v avtu in klimo? Servo volan in klima še vedno nista 'serijska' pri vseh avtomobilih... Tako kot tudi ABS ne (pa bi, glede na splošno vozniško izobraženost, bil nujen). Vsekakor pa se strinjava, da bi ABS bil dobrodošel. To je kot čelada -nekomu moteča, ampak pride včasih prekleto prav. Kdor si je skusil padec, ve.Isto mi je nekako nesprejemljivo, da motorji nimajo vsi dvojnih diskov spredaj. Govorim za chopperje. (pa ne mi zdaj kdo -si pa kupi ,,normalen'' motor. Vem da je težko in okorno železje..) Dvojni diski so potrebni za motorje, ki dosegajo velike hitrosti - nad 180 km/h, recimo... Morda si predstavljaš, da dvojni diski zagotavljajo večjo zaviralno silo. Pa temu ni tako - res pa je, da dvojni diski bolje prenašajo toplotne obremenitve, ki nastopijo pri zaviranju iz visokih hitrosti. Suzukijev GS500 (ki sem ga nekoč imel) npr. ima samo en disk, pa vseeno odlično zavira. In za njegovih 170-180 km/h, kolikor jih realno doseže (če so vsi planeti v pravem položaju), oz. za 'normalno' potovalno hitrost 130-140km/h je en disk več kot dovolj. Kar se ABS-a tiče - se mi zdi, da je kar 'precenjen'. S tem ne mislim na tistih 400-800€, kolikor več pač stane model z ABS, ampak na mišljenje, da lahko na motorju z ABS-om pa zaviraš 'brez skrbi' v vseh okoliščinah in da je kakšno 'znanje' oz. trening zaviranja pri tem odveč - ker to preprosto ni res in ker lahko takšno mišljenje / prepričanje koga zelo drago stane. Če bom kdaj kupoval nov moped za na cesto, bo vsekakor imel ABS - na cesti je pač preveč 'nepredvidljivih' pasti (pesek, mokrota, listje, ... ) in še tako natreniranemu vozniku bo v takih okoliščinah ABS prišel prav. D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se