Gallus Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 Jz pa ne!Me moti še tista porazdelitev bremzanja pri VFR!In zato mislim,da naj še vedno izdelujejo tako motocikle brez ABS kot tudi z ABS!Navsezadnje se motocikli izdelujejo zato,da najde vsak neki ne pa zato,da bo.....Sploh pa mislim,da je primerjava airbagov,varnostnih pasov v avtomobilu prav smešna z ABS-om na motociklu! Na letalu mamo pa kisikove maske dajmo jih dat še v avtomobile no! :slap: ... da nisi zamenjal c CBS - om ... le-ta razdeljuje zavorno moč med prednjim in zadnjim kolesom ... ... vse VFR imajo CBS, le redke ABS ...
cipot Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 ZDRAVO! ZDAJ VOZIM YAMAHO FJR 1300 A ,KI IMA ZAVORNI SISTEM ABS IN MORAM POVEDATI,DA JE TO ENA OD NAJBOLJŠIH IZBOLJŠAV NA MOTORJIH. TO JE MOJ PRVI MOTOR Z ABS ,ZATO GOVORIM IZ LASTNIH IZKUŠENJ ,IMEL SEM ŽE VEČ MOTORJEV ,VENDAR BREZ ABS. NIKOLI VEČ SI NE BI KUPIL MOTORJA BREZ ABS, VENDAR PA SE STRINJAM ,DA JE CENA ZA ABS NEKOLIKO PRETIRANA.LETNO DELAM 15000---20000 KM!!!
danci1973 Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 ZDRAVO! ZDAJ VOZIM YAMAHO FJR 1300 A ,KI IMA ZAVORNI SISTEM ABS IN MORAM POVEDATI,DA JE TO ENA OD NAJBOLJŠIH IZBOLJŠAV NA MOTORJIH. TO JE MOJ PRVI MOTOR Z ABS ,ZATO GOVORIM IZ LASTNIH IZKUŠENJ ,IMEL SEM ŽE VEČ MOTORJEV ,VENDAR BREZ ABS. NIKOLI VEČ SI NE BI KUPIL MOTORJA BREZ ABS, VENDAR PA SE STRINJAM ,DA JE CENA ZA ABS NEKOLIKO PRETIRANA.LETNO DELAM 15000---20000 KM!!! Kako in zakaj pa si 'uporabil' ABS, da te je tako navdušil? D.
biker77 Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 Kako in zakaj pa si 'uporabil' ABS, da te je tako navdušil? D. a nisi prebral..naredi 15-20 k km na leto :whistle:
danci1973 Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 a nisi prebral..naredi 15-20 k km na leto :whistle: Jaz tudi - brez ABS-a... :hmm: D.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 Jaz tudi - brez ABS-a... :hmm: Ampak bi jih verjetno raje delal z ABS-om? ;)
danci1973 Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 (popravljeno) Ampak bi jih verjetno raje delal z ABS-om? ;) Pa, ne vem, če... Modeli z ABS stanejo od 400 do 800€ več kot tisti brez (kjer je pač še možnost izbire). V mojih ~100k z mopedom prevoženih kilometrih pa bi mi ABS (morda) pomagal 1x - pri tem incidentu pa je nastalo ~30€ škode. Torej za teh (pa vzemimo povprečje) 600€ raje kupim 2 kompleta gum in ~300l bencina, pa tudi tistih 30€ za novo ogledalo mi bo ostalo... :whistle: Je pa res, da je z ABS podobno kot z zavarovanjem - dokler ga 1x zares ne rabiš, se ti zdi odveč. :rolleyes: D. Popravljeno Januar 11, 2009. Popravil danci1973
motofrik Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 Danci1973, zakaj bi dal tudi na chopperja dva diska, čeprav dosega le 160/uro? 280 kil je malo težko hitro ustaviti iz 140 na nulo. Malo težje, kot sportaka z dvema diskoma in 180 kil. Se pa strinjam, da je ABS malo precenjen. Ampak mirno vest pa verjetno imaš. Kateri avto pa nima serva in klime serijsko? Aha, -slovenski avto leta... :whistle:
biker77 Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 Danci1973, zakaj bi dal tudi na chopperja dva diska, čeprav dosega le 160/uro? 280 kil je malo težko hitro ustaviti iz 140 na nulo. Malo težje, kot sportaka z dvema diskoma in 180 kil. Se pa strinjam, da je ABS malo precenjen. Ampak mirno vest pa verjetno imaš. Kateri avto pa nima serva in klime serijsko? Aha, -slovenski avto leta... :whistle: pa ljudski avti tut ne ;) doplačilo vse..razen unih k že s ceno niso "ljudski"
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 11, 2009 Opozori Objavljeno Januar 11, 2009 Pa, ne vem, če... Modeli z ABS stanejo od 400 do 800€ več kot tisti brez (kjer je pač še možnost izbire). V mojih ~100k z mopedom prevoženih kilometrih pa bi mi ABS (morda) pomagal 1x - pri tem incidentu pa je nastalo ~30€ škode. Torej za teh (pa vzemimo povprečje) 600€ raje kupim 2 kompleta gum in ~300l bencina, pa tudi tistih 30€ za novo ogledalo mi bo ostalo... :whistle: Je pa res, da je z ABS podobno kot z zavarovanjem - dokler ga 1x zares ne rabiš, se ti zdi odveč. :rolleyes: D. Jaz sem pač malo bolj hlod in tudi vozim včasih malo manj pozorno, bolj nemarno, in bi se tu in tam raje malček zanašal na ABS. Vem, da bi mi bila oba moja padca prihranjena, če bi imela tista dva motorja ABS :whistle:
3nity Objavljeno Januar 17, 2009 Opozori Objavljeno Januar 17, 2009 Pa tebe je treba za jajca obesit... Baan!! Si offtopic! Na hladno za vsaj en teden dni. Icee :whistle: edina bolj moteča (in nevarna), ki je BMW ne priznava kot napako je ABS. Verjamem da, ko te enkrat bremze izneverijo tam kjer te nebi smele, pa da preživiš, se ti najverjetneje motor za vedno zameri. Moj je k sreči brez ABS-a. Oj, glede na to, da je čisto možno, da si stvari razlagam po svoje, bi te prosila za razlago kaj točno je narobe v abs sistemu ter v katerih primerih bremze ne delujejo ? Forum f800.org sem že prečesala po ravnem in počez in linka ne sprejmem za odgovor. Tvoje mnenje me zanima. Hvala!
bass Objavljeno Januar 17, 2009 Opozori Objavljeno Januar 17, 2009 Oj, glede na to, da je čisto možno, da si stvari razlagam po svoje, bi te prosila za razlago kaj točno je narobe v abs sistemu ter v katerih primerih bremze ne delujejo ?Forum f800.org sem že prečesala po ravnem in počez in linka ne sprejmem za odgovor. Tvoje mnenje me zanima. Hvala! Ko zaviraš v sili včasih bremze spustijo in se odpelješ predaleč. Sicer ne vem, zakaj ti je pomembno moje mnenje, itak nimam ABS-a, na F800org pa so ABS problemi dobro opisani s strani več prestrašenih lastnikov. :rolleyes:
hirabbit Objavljeno Januar 17, 2009 Opozori Objavljeno Januar 17, 2009 Ko zaviraš v sili včasih bremze spustijo in se odpelješ predaleč. Sicer ne vem, zakaj ti je pomembno moje mnenje, itak nimam ABS-a, na F800org pa so ABS problemi dobro opisani s strani več prestrašenih lastnikov. :rolleyes: Jaz sem tudi sledil to debato o nedelujočem ABSu...in sem ugotovil, da nekateri na F800org ne vejo, kako se ABS dejansko uporablja... Primer1: mož zavira na uničeni cesti (valovita površina) in se pritožuje, da mu po nepotrebnem posega ABS in daljša zavorno pot. Razlaga1: to je čisto normalno delovanje ABSa, saj pri izgubu stika prednjega kolesa s površino pri zjebani cesti pride do zaznave različnega vrtilnega časa koles in se ABS vklopi. Torej ni nobene anomalije. Primer2: mož zavira na mokri cesti, ABS se vklopi, podaljša zavorno pot in mož zapelje pod prikolico kamjona, vendar ostane na kolesih. Nakar se pritožuje, da ABS ne dela. Razlaga2: mož misli, da če ima ABS, lahko po mokri cesti prileti za stoječ kamjon in se v trenutku ustavi, ker ABS dela čudeže. Brez njega pa bi verjetno padel in se zataknil pod kolesa. To sta samo dva primera, ki jih opisujejo in v katerih se mi zdi čisto normalno, da ABS podaljša zavorno pot, na F800org pa jih opisujejo kot slabo delovanje ABSa. Sicer ne izključujem, da ima ABS kakšne probleme, vendar pa je med vsemi primeri toliko smetja, ko se ljudje pritožujejo zaradi nevednosti delovanja ABSa, da je zelo težko razločit resne težave od nakladanja.
3nity Objavljeno Januar 17, 2009 Opozori Objavljeno Januar 17, 2009 Sicer ne vem, zakaj ti je pomembno moje mnenje, itak nimam ABS-a Ker sem mislila, da imaš tako hudo izjavo podkepljeno z razlago in ne z "poglej si na forum".
gody01 Objavljeno Januar 17, 2009 Opozori Objavljeno Januar 17, 2009 Oj, glede na to, da je čisto možno, da si stvari razlagam po svoje, bi te prosila za razlago kaj točno je narobe v abs sistemu ter v katerih primerih bremze ne delujejo ? ABSji prve generacije so imeli katastrofalno dolg čas popuščanja zavore. Ker je bil BMW eden prvih z ABSi je to marsikomu ostalo v spominu. Znalo se je zgoditi, da je, ko se je ABS aktiviral in popustil zavorno moč, motor znal peljati tudi do enega metra, preden so bremze spet primle. Pri novejših ABSih se to niti ne zazna. Zelo bi me čudilo, če bi pri toliko novem modelu BMW še vedno vgrajeval šrotarski ABS.
bass Objavljeno Januar 17, 2009 Opozori Objavljeno Januar 17, 2009 Ker sem mislila, da imaš tako hudo izjavo podkepljeno z razlago in ne z "poglej si na forum". Seveda, celo neodvisno študijo sem naredil za stvar, ki je nimam na motorju. :glare: Beri če ti paše, mene ne zanima toliko; http://f800riders.org/forum/showthread.php?t=18225
hirabbit Objavljeno Januar 19, 2009 Opozori Objavljeno Januar 19, 2009 (popravljeno) Kar se tiče serijskih težav, par resnejših je zrihtano preko garancije - vpoklic, edina bolj moteča (in nevarna), ki je BMW ne priznava kot napako je ABS. Seveda, celo neodvisno študijo sem naredil za stvar, ki je nimam na motorju. :glare: Beri če ti paše, mene ne zanima toliko; http://f800riders.org/forum/showthread.php?t=18225 Tole se mi zdi precej hud očitek, glede na to, da o stvari ne veš povedati ničesar. Nobenega problema ni, če nekaj ne veš in če te ne zanima. Ampak zaradi tega pa se ni treba razburjat. Mene bi tudi zanimal opis te težave iz prve roke in sem mislil, da ker pač pišeš o nedelovanju ABSa imaš s tem tudi kakšne izkušnje ali konkretne informacije. Ker verjamem, da si nobeden ne želi, da ga zavore zahinavijo, ko je najmanj treba. Popravljeno Januar 19, 2009. Popravil hirabbit
bass Objavljeno Januar 19, 2009 Opozori Objavljeno Januar 19, 2009 (popravljeno) Ni letelo nate. Sem preletel zadevo, nisem se pretirano poglabljal (ker ABS-a nimam), če se kdo želi poglabljati sem priskrbel čtivo. In ja, če ti bremze ne delajo kot bi morale, je to nevarno, ali je to morda prehud očitek...? Ni mi jasno, kaj ste tako defenzivni do svojih BMW-jev. Dojemite, da niso zlati in da se vsaka stvar pokvari, tudi njegovo visočanstvo BMW. Sicer jih pa niste vi skup šraufali, da bi vas osebno bolelo, če je kaj slabo narejeno. Popravljeno Januar 19, 2009. Popravil bass
suhi Objavljeno Januar 19, 2009 Opozori Objavljeno Januar 19, 2009 Ker verjamem, da si nobeden ne želi, da ga zavore zahinavijo, ko je najmanj treba. :D Ker ponavadi te zahinavijo ko ni kriza, samo tu pa tam takrat ko je kriza a ne? :kva2: sori k sm se pošalil, sam ni šlo drgač :) ajd
hirabbit Objavljeno Januar 19, 2009 Opozori Objavljeno Januar 19, 2009 (popravljeno) Ni letelo nate. Sem preletel zadevo, nisem se pretirano poglabljal (ker ABS-a nimam), če se kdo želi poglabljati sem priskrbel čtivo. In ja, če ti bremze ne delajo kot bi morale, je to nevarno, ali je to morda prehud očitek...? Ni mi jasno, kaj ste tako defenzivni do svojih BMW-jev. Dojemite, da niso zlati in da se vsaka stvar pokvari, tudi njegovo visočanstvo BMW. Sicer jih pa niste vi skup šraufali, da bi vas osebno bolelo, če je kaj slabo narejeno. Hočem samo, da se argumentira napisano, sploh, če gre o tako resni stvari, kot so zavore. Se ti ne zdi, da ko nekdo napiše, da so problemi z zavorami, ker naenkrat spustijo in nekaj časa več ne primejo, te postane strah it na cesto? No, zato me je zanimalo, če imaš konkretne izkušnje, če je nek temelj za skrbi, ker do sedaj napisanega na F800 nisem jemal preveč resno (beri par postov višje). Če bi mislil, da so BMWji nepokvarljivi, ne bi tega spraševal. Če bi nekdo napisal, da tvojemu motorju rad poči okvir, te ne bi zanimalo kaj več o tem ?! Jaz osebno med ABSom modela F800 (2006 letnik) in ostalimi modeli BMWjev z ABSom, nisem opazil razlike. Me pa zanima, če je kdo izmed lastnikov F800 s foruma imel kakšne probleme s tem, ali pa, če je opazil kaj čudnega. Popravljeno Januar 19, 2009. Popravil hirabbit
bass Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Lastnikov na tem forumu je premalo, da bi bil to reprezentativen vzorec, iz problemov slovenskih kupcev zato ne moreš kaj dosti sklepati. Čtivo imaš priloženo, ne vem zakaj se ti zdi, da so ljudje na tem forumu bolj kredibilni od ljudi na F800org? Tam imaš nenazadnje največji vzorec lastnikov, saj je to globalna skupnost, tu pa je par motorčekov iz male slovenijice. Druga stvar je, če ne razumeš napisanega...pač je angleščina na kar visokemu pogovornemu nivoju in ne le to osnovno, kar pri nas učijo v šolah...je razumljivo, da komu to dela težave in potem raje filozofira po tem forumu, kjer je le peščica lastnikov F800. Ne politiziraj preveč, preberi kaj piše tam, pa boš vedel vse kar te zanima. Če misliš da boš pa tukaj našel neke jake informacije, potem živiš v zablodi. Ko kliknem zadnje objave na tem forumu, se mi odprejo irelavantne teme, kot so "prižgi čik", "spij en kafe", "kaj me je danes razjezilo" itd itd, tam pa se dejansko debatira o motociklih in to celo specifično o modelu, ki si ga lastimo. Vidi se tudi osveščenost potrošnika v USA, od koder je večina lastnikov. Pri nas potrošnika gladko odjebejo in pri tem ostane, tam pa prvega odjebejo, drugega odslovijo, pri tretjemu pa problem rešijo. In te rešitve pridejo v poštev tudi v EU.
rdeci_vragec Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Jst sem si tudi prebral tale topic na F800.org. Gre za listo lastnikov, ki imajo po njihovem probleme s popuščanjem zavor. Avtor tega topica se zgraža nad zavorami-ABSom in želi tožit bmw, bi pa rad še dokaze zraven da ni osamljen primer. Nakar se mu mnogi pripišejo zraven, češ da se je tudi njim že zgodilo, da so v posebnih okoliščinah (na neravninah, vlažni cesti, luknjah ipd.) zavore popustile in niso nazaj primle. Pravijo, da zavore, ko se vklopi ABS, popustijo, in se vklopijo po cca. prevoženih dveh dolžinah avta. Kar bi posledično pomenlo da bi se lahko nekomu zabili v rit.To pa zato, ker zavor ne popustijo, ko se ABS vklopi. Baje da če se ti vklopi ABS in spustiš zavoro in takoj spet primeš - delajo normalno. Vsaj tako navajajo nekateri uporabniki. Hecno mi je blo pa dejstvo, da vsi, ki pravijo, da ABS ne dela pravilno, v isti povedi dodajo, da jih je ta isti ABS parkrat rešu pred tragedijo, in da vseeno ne bi bli brez njega v bodoče. To je pač kratek povzetek, ki sem si ga ustvaru s tega topica. V glavnem, do rešitve niso prišli niti tam. Jst ne vem, nisem še imel priložnosti dobro sprobat ABSa, bom znal povedat kaj več kasneje. Mu pa zaupam, neglede na nekatere očitke. Pri tako resnih zadevah, kot so zavore, se BMW (po mojem mnenju) zagotovo ne bi sprenevedal ali česa zakrival.
suhi Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Pri tako resnih zadevah, kot so zavore, se BMW (po mojem mnenju) zagotovo ne bi sprenevedal ali česa zakrival. :slap: :slap: :kva2: :kva2: :kva2: Si pa tudi naiven! BMW se ne bi sprenevedal, haha!
Barth Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Lani (ali že predlani?) je bil problem z BMWjevimi zavorami (oz. ABSom) zelo jasno in nazorno opisan v članku v Motosi-ju. Problem je bil resen in poročal so o nekaj razbitih motorjih zaradi tega, čeprav nisem slišal, da bi bil kak vpoklic (osebno mislim, da je to totalno sranje od bmwja, ker taka znamka si to ne bi smela privoščiti - že za manjše in manj pomembne zadeve imajo drugi vpoklice). S tem sem bil malo bolj seznanjen, ker sem se ravno konec 2007 odločal za GSa in vem, da so s 2008 problem odpravili tako, da so šli downgrade na predhodno verzijo zavor (brez serva). Dogajalo pa se je, da so zavore naenkrat enostavno odpovedale, dogajalo pa se je ob večkratnih zaporednih obremenitvah v kratkem času (ne predstavljam si, da bi se podil po dolomitih iz ovinka v ovinek in naenkrat ostanem brez zavor). just my $.02
danci1973 Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Jst sem si tudi prebral tale topic na F800.org. Gre za listo lastnikov, ki imajo po njihovem probleme s popuščanjem zavor. Avtor tega topica se zgraža nad zavorami-ABSom in želi tožit bmw, bi pa rad še dokaze zraven da ni osamljen primer. Nakar se mu mnogi pripišejo zraven, češ da se je tudi njim že zgodilo, da so v posebnih okoliščinah (na neravninah, vlažni cesti, luknjah ipd.) zavore popustile in niso nazaj primle. Pravijo, da zavore, ko se vklopi ABS, popustijo, in se vklopijo po cca. prevoženih dveh dolžinah avta. Kar bi posledično pomenlo da bi se lahko nekomu zabili v rit.To pa zato, ker zavor ne popustijo, ko se ABS vklopi. Baje da če se ti vklopi ABS in spustiš zavoro in takoj spet primeš - delajo normalno. Vsaj tako navajajo nekateri uporabniki. Hecno mi je blo pa dejstvo, da vsi, ki pravijo, da ABS ne dela pravilno, v isti povedi dodajo, da jih je ta isti ABS parkrat rešu pred tragedijo, in da vseeno ne bi bli brez njega v bodoče. To je pač kratek povzetek, ki sem si ga ustvaru s tega topica. V glavnem, do rešitve niso prišli niti tam. Eno je pravilno delovanje ABS-a, ko le-ta zavore za trenutek popusti in takoj spet aktivira - in to počne mnogokrat v sekundi, če je potrebno. Drugo pa je 'napaka', ko ABS zavore popusti za nedopustno dolg čas. Napako lahko nekateri uporabniki reproducirajo, eden je napisal celo, da jo je tudi BMW dealer. Pri 50 km/h dve dolžini avta (~10m) pomeni več kot pol sekunde ne-delovanja zavor! :kva2: Po navedbah na F800.org je BMW navsezadnje priznal, da se to res zgodi, a trdi, da je to pač normalno delovanje ABS-a. :slap: :SS Jst ne vem, nisem še imel priložnosti dobro sprobat ABSa, bom znal povedat kaj več kasneje. Mu pa zaupam, neglede na nekatere očitke. Pri tako resnih zadevah, kot so zavore, se BMW (po mojem mnenju) zagotovo ne bi sprenevedal ali česa zakrival. BMW pa res ne. O:-) :lol1: Se pa strinjam - dobro delujoč ABS je zakon. Slabo delujoč ABS pa je sranje. D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se