Skoči na vsebino

Anti Blocking System (ABS) na motociklih


gregas

Priporočene objave

Meni se pa zdi, da malo pretiravate gospodje. kolikor se spomnim, je uspelo ABS "izklopit" nekemu novinarju, ki je na testni vožnji večkrat zapored v kratkem zaporedju zaviral do konca in je prišlo do padca napetosti v akumulatorju, kar je povzročilo izpad ABS-a in serva. Tudi če se podiš po Dolomitih, verjetno ne bremzaš na polno pred vsakim ovinkom , pri tem mislim tako na polno, da vsakič vklopiš ABS (ali pa) in to ne za sekundo ali dve pač pa "na polno" .

Težava je dejansko v akumulatorju ki se prehitro sprazne. Rešljiva je z nakupom močnejšega akumulatorja, sicer pa pri normalni vožnji do tega naj nebi prihajalo.

Seveda je napako lahko sproduciral tudi BMW diler, lahko jo tudi kdo od vas (jaz ne bom poskušal) ampak ponavljam, v normalnih pogojih vožnje, do tega skoraj ne more priti. Zaradi tega tudi BMW ni imel vpoklica.

Tole se je dogajalo kolikor jaz vem na modelih 1200, mislim da na RT-ju. Enaka težava pa najbrž lahko nastopi tudi pri drugem modelu.

Zdaj pa navali narode na mene . :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@bmwslo

Mislim, da se taka napaka, ki jo ti opisuješ lahko zgodi na vsakem motorju ki ima servo asistenco (1100,1150,1200,...).

Problem ki ga opisujejo za F800, pa se je meni že parkrat pripetil tudi na mojem avtu, enkrat sem se tudi zaletel zaradi tega.

Zaviraš, se vklopi ABS, pa potem avto kar "poleti" za ene 5 metrov in nato spet primejo zavore.

To se mi pojavi, ko pri nižji hitrosti (30 - 50) zaviraš na polno, podlaga pa je bolj tako tako.

Take situacije pa se najraje pripetijo, ko voziš v koloni postaneš (malce) nepozoren, tisti pred tabo pa se ustavi in potem je kar je...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pač je angleščina na kar visokemu pogovornemu nivoju in ne le to osnovno, kar pri nas učijo v šolah...je razumljivo, da komu to dela težave in potem raje filozofira po tem forumu, kjer je le peščica lastnikov F800.

Pa povej takoj, da ne razumeš točno, te nebi niti spraševal. :krneki:

Pa še to:

BMW je že zakril napako, ko se je na začetnih modelih s servo asistiranim ABSom pojavljalo izpadanje zavor. Kot jaz vem, BMW ni nikoli priznal napake, iz kasnejših modelov (mislim da od 2005 naprej) pa so kljub temu umaknili servo asistiran ABS. Tako da, na poštenost znamke se ni za zanašati 100%.

Če pa ABS za nekaj sekund spusti zavorno moč, to ni v redu. Ker v navodilih lepo piše, da moraš zavorno ročico pritisniti kolikor se da močno in jo tako tudi držati, brez popuščanja.

Prav zato me zanima, če se je komu od lastnikov že zgodilo kaj podobnega in kaj o tem mislijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V temi ABS se je ta pogovor malo drugače razpletal kot tu!

V glavnem pol je ta ABS namenjen res samo turističnim voznim,ne pa tudi tistim,ki se radi vozijo npr.čez Golico večkrat zaporedoma in sploh ne tistim,ki bi kdaj slučajno odpeljali kakšen krog na pisti!

Sicer pa je men najbolj vseeno,ker ga nočem met!In bom dokler bo le šlo vozil motorje brez njega!Pa ne mi zdaj spet,ko te bo pa rešil :whistle: ko mi dol pade!To pa samo zaradi tega,ker je moje mišljenje,da ti,če ti že kao pomaga je to na makadamu,spolzki cesti,manjših brzinah.Se pravi deluje bolj "proti praskam na motorju",ko kakšnim resnim...Če pa me reši 5 malih padcev in mi zaj... enega pri večji brzini pa imam raje cel popraskan motor! :alien1:

Mi je pa jasno zakaj ABS na motor,ko eni montirajo na njih še zvočnike,pa disko luč,pa ne vem kaj še vse

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap: :slap: :kva2: :kva2: :kva2:

Si pa tudi naiven! BMW se ne bi sprenevedal, haha!

Ravno pri tako nevarnih zadevah ne bodo nikoli prevzeli odgovornosti, ker bi ogromno denarja izgubili čez odškodnine.

In zato tudi ni vpoklica. Ceneje je delati se kot da je vse ok. Vprašanje pa je tudi kako daleč je ta tehnologija pri motociklih in kaj je še sprejemljivo (pač slab sistem), kaj pa nesprejemljivo in vredno obsojanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se pa zdi, da malo pretiravate gospodje. kolikor se spomnim, je uspelo ABS "izklopit" nekemu novinarju, ki je na testni vožnji večkrat zapored v kratkem zaporedju zaviral do konca in je prišlo do padca napetosti v akumulatorju, kar je povzročilo izpad ABS-a in serva. Tudi če se podiš po Dolomitih, verjetno ne bremzaš na polno pred vsakim ovinkom , pri tem mislim tako na polno, da vsakič vklopiš ABS (ali pa) in to ne za sekundo ali dve pač pa "na polno" .

To ni ista napaka. Kar pomen samo to, da ima ta Überznamka mopedov že dve težavi z zavorami, od katerih nobene ne prizna... :worship:

Težava je dejansko v akumulatorju ki se prehitro sprazne. Rešljiva je z nakupom močnejšega akumulatorja, sicer pa pri normalni vožnji do tega naj nebi prihajalo.

To ni rešitev. Močnejši akumulator se bo pač malo kasneje izpraznil - torej bo servo sistem za zavore odpovedal po 6-ih zaporednih zaviranjih namesto po 4-ih (primer pač). Če električni generator ni sposoben zagotoviti dovolj elektrike za delovanje zavor tudi ob ne-idealnem akumulatorju, je tak sistem že v startu zgrešen in nevaren.

Tole se je dogajalo kolikor jaz vem na modelih 1200, mislim da na RT-ju. Enaka težava pa najbrž lahko nastopi tudi pri drugem modelu.

Če ima zavore z električnim servo sistemom, vsekakor. Kolikor vem, pa F800 tega nima in gre za čisto drugo napako - ki pa ni nič manj resna.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V temi ABS se je ta pogovor malo drugače razpletal kot tu!

V glavnem pol je ta ABS namenjen res samo turističnim voznim,ne pa tudi tistim,ki se radi vozijo npr.čez Golico večkrat zaporedoma in sploh ne tistim,ki bi kdaj slučajno odpeljali kakšen krog na pisti!

Ne mešaj ABS-a z električnim servo sistemom za zavore, ki je 'briljantna' domislica BMW-jevih inženirjev za über-razvajanje že razvajenih.

Sicer pa je men najbolj vseeno,ker ga nočem met!In bom dokler bo le šlo vozil motorje brez njega!Pa ne mi zdaj spet,ko te bo pa rešil :whistle: ko mi dol pade!To pa samo zaradi tega,ker je moje mišljenje,da ti,če ti že kao pomaga je to na makadamu,spolzki cesti,manjših brzinah.Se pravi deluje bolj "proti praskam na motorju",ko kakšnim resnim...Če pa me reši 5 malih padcev in mi zaj... enega pri večji brzini pa imam raje cel popraskan motor! :alien1:

Kaj si pa ti predstavljaš pod 'mali padec'? Samo zlom ključnice, noge, gležnja, ... ?

ABS ti ne bo zaj... ničesar, česar nisi že v osnovi zaj... sam. Včasih pa ABS lahko kak tvoj zajeb tudi reši.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne mešaj ABS-a z električnim servo sistemom za zavore, ki je 'briljantna' domislica BMW-jevih inženirjev za über-razvajanje že razvajenih.

Mi smo meli tam debato o tem novinarju,kot jo imamo tu hrati in je druga napaka,kot si pojasnil!Vse je to za razvajene!Mislim,da se je to začelo samo zarad tega,ker si bi si že vsak namislil motor.Pa mu seveda nič na njem ne paše,ker bi rad še vedno sedel v avtu!

Kaj si pa ti predstavljaš pod 'mali padec'? Samo zlom ključnice, noge, gležnja, ... ?

Večkrat sem padel z motorjem in moram potrkat,sem jih vedno odnesel z praskami in manjšimi bolečinami!

Če ne prelitiš v kaj in imaš oblečeno opremo,da se reče...Ti pri manjši brzini nima kaj bit!Čeprav kolk sem prebral bom še prej v kaj preletel,ker s ne bom mogel ustavit,spodnest motorja spomočjo bremz!

ABS ti ne bo zaj... ničesar, česar nisi že v osnovi zaj... sam. Včasih pa ABS lahko kak tvoj zajeb tudi reši.

S tem se po zgoraj prebranem ne strinjam!Ker,če mi bremza ne deluje 5m je to zame katastrofa vseh katastrov in popolnoma nesprejemljiva!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem se po zgoraj prebranem ne strinjam!Ker,če mi bremza ne deluje 5m je to zame katastrofa vseh katastrov in popolnoma nesprejemljiva!!

Mislil sem seveda na dobro delujoč, normalen ABS. Ne pa te BMW-jeve jajce. :whistle:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislil sem seveda na dobro delujoč, normalen ABS. Ne pa te BMW-jeve jajce. :whistle:

Svak ti čast :worship: joj kaj te bodo napadli!Upam samo,glede na to da smo v temi bmw in bi znali zbrisat to raje prestavili v temo ABS ali pustili

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Ker v navodilih lepo piše, da moraš zavorno ročico pritisniti kolikor se da močno in jo tako tudi držati , brez popuščanja.

Prav zato me zanima, če se je komu od lastnikov že zgodilo kaj podobnega in kaj o tem mislijo.

Jst sem ravnokar ponovno prečekiral navodila (slo) pa nič takega ne piše :whistle: :P

Mah, vse kar sem prebral tuki, je govora o tem kako je kdo kaj slišal in kako je kdo kaj kje prebral. Meni je dovolj dejstvo s foruma, da tisti, ki pravijo da so doživeli presenečanja na cesti (izsiljevanje prednosti ipd. ) je abs rešil pred padcem in so se oviri izognili, kar je zame enako dobro kot če bi se ustavu pred njo. Povsem možno, oz. verjetno je, da to ni popoln ABS sistem, tega nihče ne trdi. To tudi v navodilih piše, da je abs kot pomoč le v kriznih situacijah. Možno da so tudi okvare, ne bom pa verjel da so inžinirji že koncept zgrešili. Pri vseh normah in testiranjih se kaj takega ne more zgoditi. Itak pa grem vedno pred sezono najprej na poligon avtošole, in tam pilim tehniko dokler se ne "ogrejem". In če je kaka anomalija se bo tam pokazala.

Zgodba me malo spominja na enga moza (trenutno župana), ki se je s porshejem dajal po hitri cesti s kolegom (preko 200km/h), zgubil oblast nad vozilom, se raztreščil, nato pa tožil porshe, ker ga airbag ni obvaroval pred poskodbo. Tako se tudi tuki nekateri sklicujejo na cudeze v posebnih v okoliscinah, ki si jih ponavadi sami zakuhamo. To ni motor za na dirkališče. Lastniki teh motorjev to znamo, in zato smo ga kupili, ker ima druge kvalitete katere koristimo, pri zmerni in varni vožnji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem ravnokar ponovno prečekiral navodila (slo) pa nič takega ne piše :whistle: :P

Mah, vse kar sem prebral tuki, je govora o tem kako je kdo kaj slišal in kako je kdo kaj kje prebral. Meni je dovolj dejstvo s foruma, da tisti, ki pravijo da so doživeli presenečanja na cesti (izsiljevanje prednosti ipd. ) je abs rešil pred padcem in so se oviri izognili, kar je zame enako dobro kot če bi se ustavu pred njo.

Hmm, saj tudi to, da je ABS nekoga rešil pred padcem, si samo nekje prebral... :whistle:

Tudi o težavah z BMW-ji lahko *sam* prebereš - pa boš dobil 'dejstva'. :)

Povsem možno, oz. verjetno je, da to ni popoln ABS sistem, tega nihče ne trdi. To tudi v navodilih piše, da je abs kot pomoč le v kriznih situacijah. Možno da so tudi okvare, ne bom pa verjel da so inžinirji že koncept zgrešili. Pri vseh normah in testiranjih se kaj takega ne more zgoditi. Itak pa grem vedno pred sezono najprej na poligon avtošole, in tam pilim tehniko dokler se ne "ogrejem". In če je kaka anomalija se bo tam pokazala.

Avtomobili so testirani veliko več in bolj rigorozno kot mopedi (seveda zaradi večje proizvodnje). In kljub temu se redno dogajajo vpoklici...

Navsezadnje je BMW opustil 'zgrešen koncept' električnih servo zavor.

Tako se tudi tuki nekateri sklicujejo na cudeze v posebnih v okoliscinah, ki si jih ponavadi sami zakuhamo. To ni motor za na dirkališče. Lastniki teh motorjev to znamo, in zato smo ga kupili, ker ima druge kvalitete katere koristimo, pri zmerni in varni vožnji.

In ravno zato, ker ni za dirkališče (kjer imaš navsezadnje izletne cone in nimaš nepredvidenih ovir) in ker ni za voznike, ki 'v nulo' obvladajo moped, je zelo pomembno, da zavore, ABS in ostale zadeve delujejo pravilno in po pričakovanju.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, saj tudi to, da je ABS nekoga rešil pred padcem, si samo nekje prebral... :whistle:

Tudi o težavah z BMW-ji lahko *sam* prebereš - pa boš dobil 'dejstva'. :)

Sej ravno zato sem dodal stavek, da sem tudi jst to prebral iz foruma..."dejstva" pro in "dejstva" kontra...toliko o dejstvih s foruma :yea1:

Jst raje ne vozim tako, da moram v polno zavirati, da pride do blokade koles, in upat, da abs ne bo zatajil :whistle:

Se strinjam s tabo, da bi moral bit ABS zanesljiv in delovat vedno enako. Upam, da bo tako tudi na mojem bmwju delovalo. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred nakupom ali testno voznjo omenite prodajalcu, da mislite sprobati ABS. opisite mu se procedere kako to mislite storiti:

najprej je potrebno poiskati daljsi asfaltirani del s travo na koncu. trava naj bo mokra ali vsaj vlazna. zapodite se po asfaltu do ca. 60-70 km/h tako, da bo iztek po travi. ko zapeljete naravnost na travo na vso silo zavirajte. ce se ustavite pred betonskim koritom, ki je oddaljen 40m, ABS deluje. ce ne........... motor je se v garanciji. :naughty:

ali pa korito preblizu. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred nakupom ali testno voznjo omenite prodajalcu, da mislite sprobati ABS. opisite mu se procedere kako to mislite storiti:

najprej je potrebno poiskati daljsi asfaltirani del s travo na koncu. trava naj bo mokra ali vsaj vlazna. zapodite se po asfaltu do ca. 60-70 km/h tako, da bo iztek po travi. ko zapeljete naravnost na travo na vso silo zavirajte. ce se ustavite pred betonskim koritom, ki je oddaljen 40m, ABS deluje. ce ne........... motor je se v garanciji. :naughty:

ali pa korito preblizu. :whistle:

Ali pa prosimo prodajalca naj on naredi zgoraj omenjeni test, mi pa le gledamo od daleč! :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in koliko od vas biserov tukaj na forumu ima dejansko motor z ABS-om? Komu od vas na forumu je že uspelo odkriti to tako zakrito serijsko napako, da jo tudi BMW noče priznati?

Če voziš skozi na polno in bremzaš skozi na polno, potem enostavno motor ni zate. Pika. Zanimivo je, da se starejšim motoristom (ki znajo bremzat tudi brez ABS-a) ABS sploh ne vklopi , samo nekateri velebiseri se zanašajo na "vsemogočnost" ABS-a.

Pa ne zdaj zdaj izvleči tisto staro "to mora delat " ...... ABS dela....preverjeno....brez napake pri normalni in razumski uporabi

In mimogrede....ko se ABS izklopi ne ostaneš brez bremz....bremze delajo tako kot prej, le da potem moraš imeti ABS v rokah, v nasprotnem primeru se tla gibljejo priti tebi z zelo veliko hitrostjo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko se ABS izklopi ne ostaneš brez bremz....bremze delajo tako kot prej, le da potem moraš imeti ABS v rokah

To ne drži pri sistemih z električnim ojačanjem zavorne sile, kjer kljub ožemanju ročice motor nič ne zavira.

V eni drugi temi je možak zahteval novo motorno kolo, ker mu števec goriva ni pravilno kazal. Mogoče malo pretirano, ampak je pa dober zgled kako postopati.

Ne vem kako se lahko bmw fahrerji sprenevedate da je vse v redu. Četudi obstaja najmanjša možnost da je kaj narobe z abs-om je potrebno to odpraviti. Tukaj noben izgovor ne pomaga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ne drži pri sistemih z električnim ojačanjem zavorne sile, kjer kljub ožemanju ročice motor nič ne zavira.

V eni drugi temi je možak zahteval novo motorno kolo, ker mu števec goriva ni pravilno kazal. Mogoče malo pretirano, ampak je pa dober zgled kako postopati.

Ne vem kako se lahko bmw fahrerji sprenevedate da je vse v redu. Četudi obstaja najmanjša možnost da je kaj narobe z abs-om je potrebno to odpraviti. Tukaj noben izgovor ne pomaga.

mogoče zato, ker imamo že kar nekaj narejenih kilometrov z takšnim "defektnim" motorjem , pa se nam še to ni zgodilo....zato tudi sprašujem, kolikim ki seveda posedujejo takšen motor z ABS-om se je to dejansko zgodilo in ne kar nekakšno pisanje v tri krasne

lani sem zvozil debelih 25.000 km s "problematičnim" motorjem in zanimivo, da se mi je samo enkrat vklopil ABS in sicer na enem parkirišču v Bolgariji, ko so bila tla posita s mivko (priznam, da nisem videl)....v najslabšem primeru bi "kušnil " tla , tako pa ni bilo krize...vedno vozim kot brez ABS-a in se na njega ne zanašam.je samo kot rešilna bilka "za bože nedaj"......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da precej prisotnih "krementira" o ABS-u pa ga na svojih konjičkih sploh nimajo in o njem pišejo ker je "baba rekla baba kazala". Evo par mojih opažanj o ABS-u ker ga je motor imel, ko sem kupil. Na števcu je bilo 31kkm trenutno pa jih ima 49kkm. To sem navozil od sredine aprila do konca oktobra. Pripomnim naj, da sem na raznih forumih prebral čudo stvari o INTEGRALNEM ABS sistemu (največ na advrider) tako, da je tudi mene malo skrbelo kako se bo zadeva obnesla. Do sedaj le :worship: .

Trenutno je motor v garaži na zasluženem zimskem počitku, ker pač nisem car, da bi se vozil v pogojih kot so trenutno in nisem več v rosnih letih o zdravju že razmišljam malo drugače kot včasih :whistle: . V madih letih so mi solze zamrznile preden so pritekle do ušes ja to so bili časi ko čelada še ni bila obvezna :headbang: .

Do sedaj sem vozil le motorje brez omenjenega dosežka tehnologije, ki lahko tudi odpove s tem se moramo vsi strinjat seveda tudi na BMV-ju (nič sprenevedanja simonsi). Ampak v tem primeru brez skrbi ne ostaneš brez zavor le zavore delujejo kot čisto navadne brez ABS sistema.

Mimogrede na mojem primerku je dodan tudi servo integralni sistem, ki pri zaviranju le na prednjo ročico del zavornega učinka razdeli tudi na zadnje kolo. Zaradi dodanega servo sistema je dovolj že zaviranje z enim prstom. Če slučajno zadeva odpove pa je zavorni učinek kot brez serva, tako, da brez zavor nikakor ne ostaneš. Preizkusil na varnem klancu brez kontakta v prosten teku in seveda brez prižganega motorja. Je pa občutek čuden, ker ni več dovolj samo prst. Je pa to v navodilih odsvetovano.

Poskusite to kdaj z avtom :devil: . Vsi že imajo servo ojačevalnik (večinoma vakuumski) in ABS, samo pazite kje in kako, ker zadeva preseneti.

Ata FORD je nekoč, ko je še živel dejal, da je samo milijon dobrih voznikov sedaj se pa malo zamislimo.

Srečno z ali brez......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak v tem primeru brez skrbi ne ostaneš brez zavor le zavore delujejo kot čisto navadne brez ABS sistema.

Kaj se lahko to zmenimo?Eni trdite tako,drugi drugače!

Kako je pol možno,da niso imeli bremz 5metrov????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da precej prisotnih "krementira" o ABS-u pa ga na svojih konjičkih sploh nimajo in o njem pišejo ker je "baba rekla baba kazala". Evo par mojih opažanj o ABS-u ker ga je motor imel, ko sem kupil. Na števcu je bilo 31kkm trenutno pa jih ima 49kkm. To sem navozil od sredine aprila do konca oktobra. Pripomnim naj, da sem na raznih forumih prebral čudo stvari o INTEGRALNEM ABS sistemu (največ na advrider) tako, da je tudi mene malo skrbelo kako se bo zadeva obnesla. Do sedaj le :worship: .

Trenutno je motor v garaži na zasluženem zimskem počitku, ker pač nisem car, da bi se vozil v pogojih kot so trenutno in nisem več v rosnih letih o zdravju že razmišljam malo drugače kot včasih :whistle: . V madih letih so mi solze zamrznile preden so pritekle do ušes ja to so bili časi ko čelada še ni bila obvezna :headbang: .

Do sedaj sem vozil le motorje brez omenjenega dosežka tehnologije, ki lahko tudi odpove s tem se moramo vsi strinjat seveda tudi na BMV-ju (nič sprenevedanja simonsi). Ampak v tem primeru brez skrbi ne ostaneš brez zavor le zavore delujejo kot čisto navadne brez ABS sistema.

Mimogrede na mojem primerku je dodan tudi servo integralni sistem, ki pri zaviranju le na prednjo ročico del zavornega učinka razdeli tudi na zadnje kolo. Zaradi dodanega servo sistema je dovolj že zaviranje z enim prstom. Če slučajno zadeva odpove pa je zavorni učinek kot brez serva, tako, da brez zavor nikakor ne ostaneš. Preizkusil na varnem klancu brez kontakta v prosten teku in seveda brez prižganega motorja. Je pa občutek čuden, ker ni več dovolj samo prst. Je pa to v navodilih odsvetovano.

Poskusite to kdaj z avtom :devil: . Vsi že imajo servo ojačevalnik (večinoma vakuumski) in ABS, samo pazite kje in kako, ker zadeva preseneti.

Ata FORD je nekoč, ko je še živel dejal, da je samo milijon dobrih voznikov sedaj se pa malo zamislimo.

Srečno z ali brez......

a misliš tako, kot pri ugasnjenem avtu, ko tiščiš bremzo ko zmešan pa skorajda ni učinka :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj sem napisal preizkusi z avtom če na motorju nimaš. Kolega bmw je opisal, da se je ABS odzval samo enkrat. Tudi jaz sem ga izzval samo s testom na zelo drseči podlagi makadam pa še to zavestno. Motor še vedno vozim kot prej, ko ABS-a nisem - pravzaprav motor ni imel. nok nok po lesu upam, da bo tako tudi ostalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a misliš tako, kot pri ugasnjenem avtu, ko tiščiš bremzo ko zmešan pa skorajda ni učinka :)

bremze so, le da ni več zadosti en prst, temveč zaviraš normalno z dvema, tremi, kakor komu pač paše.....pač ni več luksuza zaviranja z enim prstom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pol možno,da niso imeli bremz 5metrov????

Mogoče so se pa prepozno lotili zavirati? Saj veš ... cesta ni dirkališče ... varnostne razdalje, hitrosti, primerne razmeram, "defenzivna vožnja" .. ;) slučajno poznam nekaj teh pojmov, sem ganc friš iz avtošole :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k0ci sedi v staro "koreto" brez serva in brez ABS, če jo seveda najdeš pa boš videl kako boš tisčal. V večini primerov bodo kolesa tako ali tako blokirala na avto pa bodo delovali zakoni fizike. Pa še to, ko zaviraš v avtu te sila tišči naprej proti pedalom - ring ring. Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!