sesir Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 a misliš tako, kot pri ugasnjenem avtu, ko tiščiš bremzo ko zmešan pa skorajda ni učinka :) Saj sem napisal preizkusi z avtom če na motorju nimaš. =??? :lol1:
k0ci Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 a to pa ni res, avto brez servo ojačevalnika se veliko lažje bremza kot ugašen avto z servo ojačevalnikom ...ja sila te tišči naprej, ampak če si privezan ostaneš na sedežu, edino če si tako majhen da zlezeš pod pas
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Halo, doktorji marketinga in zavorne znanosti - mislim, da vas lahko vse v imenu tovarne BMW povabim, da se prijavite za vodje razvoja in vodje trženja njihovih izdelkov, pa po možnosti še za vodje službe za reklamacije ;-) (to je seveda joke, ker glih vidim, kakšne 'znanstvene debate' se razvijajo tule ... :)
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 PS: posebno medaljo podelim doktorju, profesorju, izrednemu geniju fizike, ki ga pri zaviranju 'vztrajnost' tišči na pedal še bolj močno ... če bi šel na osnovnošolski tečaj mehanike in pogledal, kako je konstruirano stopalo, kje ima peto in kje gleženj ter malce razdelal komponente gibalnih in gravitacijskih sil, bi videl, da ... well ... naj kar sam pogrunta ;) (ok, dost zafrkancije) :naughty:
simonsi Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 lani sem zvozil debelih 25.000 km s "problematičnim" motorjem in zanimivo, da se mi je samo enkrat vklopil ABSdaj"...... No, če bi jaz imel moped z abs-om, bi ga mnogokrat namenoma koristil z zaviranjem na polno. :) Že iz radovednosti in občutka. bremze so, le da ni več zadosti en prst, temveč zaviraš normalno z dvema, tremi, kakor komu pač paše.....pač ni več luksuza zaviranja z enim prstom Kolikor razumem je problem prekomernega popuščanja zavor "samo" na f800. Pri tavelikem gs-u pa še vedno ostanejo povsem delujoče običajne zavore.
sesir Objavljeno Januar 20, 2009 Opozori Objavljeno Januar 20, 2009 Mogoče so se pa prepozno lotili zavirati? Saj veš ... cesta ni dirkališče ... varnostne razdalje, hitrosti, primerne razmeram, "defenzivna vožnja" .. ;) slučajno poznam nekaj teh pojmov, sem ganc friš iz avtošole :) Če tip izrecno trdi,da se je že ustavljal pa so bremze popustile in po 5m nazaj prijele.Kar jih je še neki "potrdilo" Na bmw800 forumu al kaj je tam link
bmw Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 No, če bi jaz imel moped z abs-om, bi ga mnogokrat namenoma koristil z zaviranjem na polno. :) Že iz radovednosti in občutka. to je podobno, kot če bi jaz rekel, da bi tvoje SS motor vozil na polno...že iz radovednosti in občutka. Pa vendar do kdaj? Dokler me bog ne "skensla" iz njegove črede , ali pa dokler ne dokažem, da ga lahko skozi vozim na polno.....kaj misliš, kaj bi bilo prej?... ABS je prvenstveno namenjen "uporabi" v nevarnih situacijah kot dodaten pripomoček in NE kot vsemogočni sveti gral
bmw Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Če tip izrecno trdi,da se je že ustavljal pa so bremze popustile in po 5m nazaj prijele.Kar jih je še neki "potrdilo" Na bmw800 forumu al kaj je tam link si mogoče pomisli, da je bila cesta na tem odseku mastna,spolzka.....v tem slučaju ABS "spusti", da ne bi kolo zablokiralo in bi se srečal z tlemi? Ko je prišel na hrapavo podlago je pa ABS ponovno "prijel"?....in seveda bi raznorazni rossi-ji bistveno prej ustavili motor tudi z blokiranim kolesom na drseči podlagi.....
motoristek Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Kmalu bom imel 40.000km in nisem vedel, da vozim brez bremz... :kva2: in tudi omenjeno Goličko sem že nekajkrat prevozil-živ.... :yea1:
Jure Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Kjer je dim je ponavadi tudi ogenj.. To ne pomeni, da je vse res kar pravi folk, ker ljudje znesejo vse sorte stvari ven, ampak če se jih po toliko pritožuje nad ABSom pri nekem konkretnem modelu pa ne vem zakaj je bmw voznikom tako težko in nemogoče sprejet pa priznat, da je mogoče pa res nekaj na tem in da je tudi vsemogočni BMW lahko naredil napako. Se dogaja, tudi najboljšim.. Pa ne trdim, da je res kaj narobe z ABSi, nisem probal, vendar če je bilo toliko pripomb in to pri enem modelu, ki izstopa od ostalih modelov istega proizvajalca, ki so opremljeni z ABS, je pa realna možnost, da je kaj na tem..
gody01 Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Kaj se lahko to zmenimo?Eni trdite tako,drugi drugače!Kako je pol možno,da niso imeli bremz 5metrov???? Ker gre za dve povsem neodvisni napaki na različnih BMW motorjih: 1. Pri motorjih z električnim servo ojačevalnikom zavorne sile pride do izpraznjenja akumulatorja in posledično odpovedi servo ojačevlanika, kar pomeni, da se pričnejo zavore obnašati kot navadne zavore med samim zaviranjem (pomeni, da moraš uporabiti dodatno silo za pritisk na zavoro). To so BMWju dokazali novinarji in je umaknil servo ojačevalnik na novejših modelih. 2. Pri F800 modelih opisujejo drugo napako, ko v določenih pogojih ABS ob prekinitvi pritiskana zavoro prekine ne za normalnih nekaj desetink sekunde ampak za skoraj 2 dolžini avtomobila pri hitrostih okoli 50km/h. Problem tu je, da BMW to razglaša kot normalno delovanje ABS sistema, s čimer pa se uporabniki (sem sam tudi med njimi) ne strinjajo. Se pa spomnim, da so imeli ABSi prve generacije dejansko čas odklopa zavorne sile tako dolg, da je bilo to na testiranju vidno. Za FJRja lahko rečem, da česa podobnega nisem zasledil in da ABS deluje kot mora, do sedaj v vseh okoliščinah testiranja, kot tudi pri eni oziroma dveh dejanskih uporabah na cesti.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Kjer je dim je ponavadi tudi ogenj.. To ne pomeni, da je vse res kar pravi folk, ker ljudje znesejo vse sorte stvari ven, ampak če se jih po toliko pritožuje nad ABSom pri nekem konkretnem modelu pa ne vem zakaj je bmw voznikom tako težko in nemogoče sprejet pa priznat, da je mogoče pa res nekaj na tem in da je tudi vsemogočni BMW lahko naredil napako. Se dogaja, tudi najboljšim.. Pa ne trdim, da je res kaj narobe z ABSi, nisem probal, vendar če je bilo toliko pripomb in to pri enem modelu, ki izstopa od ostalih modelov istega proizvajalca, ki so opremljeni z ABS, je pa realna možnost, da je kaj na tem.. Koliko?
danci1973 Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 si mogoče pomisli, da je bila cesta na tem odseku mastna,spolzka.....v tem slučaju ABS "spusti", da ne bi kolo zablokiralo in bi se srečal z tlemi? Si mogoče prebral, da se to zgodi na suhi, ne-mastni in ne-spolzki cesti pri rahlem (normalnem) zaviranju? In da je ponovljivo? Ko je prišel na hrapavo podlago je pa ABS ponovno "prijel"?....in seveda bi raznorazni rossi-ji bistveno prej ustavili motor tudi z blokiranim kolesom na drseči podlagi..... Ljudje pač imajo takšne izkušnje s tem. Če si ti slepo prepričan, da takšne napake pri BMW pač niso možne - izvoli, tvoja stvar. Ne se zdaj it 'svete vojne' in vseh ostalih prepričevat v BMW-jevo 'nezmotljivost'. Kmalu bom imel 40.000km in nisem vedel, da vozim brez bremz... :kva2: in tudi omenjeno Goličko sem že nekajkrat prevozil-živ.... :yea1: 'Še je čas, ...' :whistle: D.
Jure Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 (popravljeno) Koliko? Na tistem forumu precej Popravljeno Januar 21, 2009. Popravil Jure
sesir Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 No, če bi jaz imel moped z abs-om, bi ga mnogokrat namenoma koristil z zaviranjem na polno. :) Že iz radovednosti in občutka. Tud jaz 100%! to je podobno, kot če bi jaz rekel, da bi tvoje SS motor vozil na polno...že iz radovednosti in občutka. ABS je prvenstveno namenjen "uporabi" v nevarnih situacijah kot dodaten pripomoček in NE kot vsemogočni sveti gral Ne to pa sploh ni premerljivo!To je kot bi rekel,da na SS motorju pa nikoli ne boš do konca obrnil ročke za gas!Takih pa jne delajo! Sveti gral?To se men čuje kot pomoč,da ne zdrsnem in ne kot pomoč,da se zaletim! si mogoče pomisli, da je bila cesta na tem odseku mastna,spolzka.....v tem slučaju ABS "spusti", da ne bi kolo zablokiralo in bi se srečal z tlemi? Ko je prišel na hrapavo podlago je pa ABS ponovno "prijel"? Četudi je cesta mastna ali sneg se mi na avtu vklopi abs!Se pravi bi se moral tudi na motorju!Sploh pa imajo probleme na suhi cesti! Ker gre za dve povsem neodvisni napaki na različnih BMW motorjih:2. Pri F800 modelih opisujejo drugo napako, ko v določenih pogojih ABS ob prekinitvi pritiskana zavoro prekine ne za normalnih nekaj desetink sekunde ampak za skoraj 2 dolžini avtomobila pri hitrostih okoli 50km/h. Problem tu je, da BMW to razglaša kot normalno delovanje ABS sistema, s čimer pa se uporabniki (sem sam tudi med njimi) ne strinjajo. Se pa spomnim, da so imeli ABSi prve generacije dejansko čas odklopa zavorne sile tako dolg, da je bilo to na testiranju vidno. Za FJRja lahko rečem, da česa podobnega nisem zasledil in da ABS deluje kot mora, do sedaj v vseh okoliščinah testiranja, kot tudi pri eni oziroma dveh dejanskih uporabah na cesti. Ja no in pol na tem F800 ostaneš brez bremz in ne da gre le težje kot eni tu pišejo oz,da le nimaš ABS :headbang: Yamaha je le Yamaha :naughty:
sesir Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 :topic: Mogoče kdo ve točno kater model BMW je imel pokojni dr.Gvido? Da ni bil v tem primeru tud ABS kaj....
rdeci_vragec Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Ker gre za dve povsem neodvisni napaki na različnih BMW motorjih: 1. Pri motorjih z električnim servo ojačevalnikom zavorne sile pride do izpraznjenja akumulatorja in posledično odpovedi servo ojačevlanika, kar pomeni, da se pričnejo zavore obnašati kot navadne zavore med samim zaviranjem (pomeni, da moraš uporabiti dodatno silo za pritisk na zavoro). To so BMWju dokazali novinarji in je umaknil servo ojačevalnik na novejših modelih. 2. Pri F800 modelih opisujejo drugo napako, ko v določenih pogojih ABS ob prekinitvi pritiskana zavoro prekine ne za normalnih nekaj desetink sekunde ampak za skoraj 2 dolžini avtomobila pri hitrostih okoli 50km/h. Problem tu je, da BMW to razglaša kot normalno delovanje ABS sistema, s čimer pa se uporabniki (sem sam tudi med njimi) ne strinjajo. Se pa spomnim, da so imeli ABSi prve generacije dejansko čas odklopa zavorne sile tako dolg, da je bilo to na testiranju vidno. Za FJRja lahko rečem, da česa podobnega nisem zasledil in da ABS deluje kot mora, do sedaj v vseh okoliščinah testiranja, kot tudi pri eni oziroma dveh dejanskih uporabah na cesti. Kje si ti prebral za dve dolžini pri hitrosti 50km/h? V unem forumu zagotovo ne! >I've had this happen a couple times - hitting a bump during braking and then losing momentary brake power, which at 40-50mph would equal about two car lengths.< tako za občutek, vam še pretvorim >50 mile/hour (mph) = 80.467 199 999 kilometer/hour< To je vse tako ocenjeno preko palca, po "ribiško", pol se pa najdejo Yamaharji, ki kot naši mediji vse raztegnejo :P
Ice Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 ...vedno vozim kot brez ABS-a in se na njega ne zanašam.je samo kot rešilna bilka "za bože nedaj"...... bistvo uporabe ABS-a je stavek zgoraj. >I've had this happen a couple times - hitting a bump during braking and then losing momentary brake power, which at 40-50mph would equal about two car lengths.< ocitno neko stikalo noce kot tovarna hoce. ce je problem v mehanski (pre)obremenitvi zavornih komponent (da, tudi nogica cipa v elektro-piksni je del zavornega sistema).
danci1973 Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Kje si ti prebral za dve dolžini pri hitrosti 50km/h? V unem forumu zagotovo ne!>I've had this happen a couple times - hitting a bump during braking and then losing momentary brake power, which at 40-50mph would equal about two car lengths.< tako za občutek, vam še pretvorim >50 mile/hour (mph) = 80.467 199 999 kilometer/hour< To je vse tako ocenjeno preko palca, po "ribiško", pol se pa najdejo Yamaharji, ki kot naši mediji vse raztegnejo :P Aja, če pa je to pi 80 km/h, je pa seveda čisto sprejemljivo. :slap: D.
rdeci_vragec Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Aja, če pa je to pi 80 km/h, je pa seveda čisto sprejemljivo. :slap: D. Sprejemljivo, da ti pri 80km/h kolo ne zablokira ampak popusti? Kakor za koga in odvisno od okoliščin. Meni je pri 60km/h zablokiralo pa se je končalo skoraj tragično. Če greš "samo" teh 30km/h več v naselju ti gre izpit (če te zmerijo seveda)...toliko o relativnosti... :evilgrin: Drugače pa nisem citiral zato, ker bi blo sprejemljivo, ampak zato, da se vidi, kako se informacije prenašajo kot v igrici "telefon" ki smo se jo igrali v vrtcu... :krneki:
bass Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Če nebi bilo težav, nebi bilo debat na spletu na to temo. Tako da: wake up and smell the coffe. Ameri na F800.org se dosti bolj zavedajo svoje moči kot potrošniki. Karkoli kupiš mora bit TROTLZIHER. Kje bo unemu ameru padlo na pamet nekaj popuščat bremzo pa spet stiskat, saj je kupil abs zato, da lahko stisne tisto ročko kot bik in da elektronika dela svoje. In če ne dela, v ameriki obstaja en princip, ki ga tu na balkanu ne poznamo. LIABILITY (pravna odgovornost). Proizvajalec je odgovoren za svoj proizvod, jaz kot potrošnik pa imam pravico biti glup in če se jaz kot potrošnik poškodujem in ima proizvod kakršnokoli povezavo s tem, tudi če bi s svojim premišljenim ravnanjem lahko preprečil posledico, potem padajo težke odškodnine. Zato lahko na vsakih spodnjih gatah iz usa berete famozne disclamerje, kot so: do not eat, keep away from children itd. Zato ne bit zaplankani slovenčki, zagledani v lastno znamko, ker si delate več škode kot koristi. Dejansko namreč posredno ščitite proizvajalca in ga opravičujete pravne odgovornosti. Treba si je priznati, da nekatere stvari niso najbolje narejene, pa da ste vseeno kupili motor zaradi drugih kvalitet. Sam vozim alfo, pa si priznam, da ni najboljši avto na svetu, ampak mi ugaja ravno tam kjer mi najbolj paše, zato potrpim kakšno muhasto obnašanje enkrat na kvatre. Problem je, da te na muhasto obnašanje motocikla najverjetneje pobliže spozna z asfaltom, tu je ta razlika, ki ni zanemarljiva. Zato je treba udarit po proizvajalcih po vsakem sumu defekta in se ne tolažit, da pa pač eni ne znajo vozit motorja in da se pa vam to ne bo zgodilo...
sesir Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 (popravljeno) Sprejemljivo, da ti pri 80km/h kolo ne zablokira ampak popusti? Kakor za koga in odvisno od okoliščin. Meni je pri 60km/h zablokiralo pa se je končalo skoraj tragično. Tebi zablokira,ker nimaš občutka v roki! Sigurno je manj sprejemljivo,če sem sekundo brez bremz!Oziroma je to nesprejemljivo! Skoraj tragično zaradi tvoje napake ne pa zaradi motorjeve! @bass Točno tako! Tako se tud po njihovih forumih že dolgo bere oz. piše,da naše puške štekajo! Popravljeno Januar 21, 2009. Popravil sesir
Lowrenc Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 To mi ne gre v račun na kakšen način so novinarji izpraznili akumulator, če so se cel dan vozili?? Nebi rekel, če bi ga cel dal vžigali in takoj za tem ugašali na mestu. Saj ima vendar ja vsak motor alternator, ki sproti polni akumulator med vožnjo! Edina možnost, ki se mi zdi verjetna je ta, da je bil vgrajen zanič akumulator.
rdeci_vragec Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 Zato je treba udarit po proizvajalcih po vsakem sumu defekta in se ne tolažit, da pa pač eni ne znajo vozit motorja in da se pa vam to ne bo zgodilo... Se popolnoma strinjam. Nihče ni imun na nesrečo. sesir, to velja tudi zate, kot za vse motoriste in nemotoriste. Tebi zablokira,ker nimaš občutka v roki!Sigurno je manj sprejemljivo,če sem sekundo brez bremz!Oziroma je to nesprejemljivo! Skoraj tragično zaradi tvoje napake ne pa zaradi motorjeve! Veš sesir, ta je bla malce nizka. Upam, da ne tebi ne nobenemu, ne bo potrebno spoznat, kako bi reagiral v paniki, ko ti nasproti v desnem ovinku, po tvojem pasu pride mona z avtom, ki seka ovinek. :( Najbrž bi ble posledice enake, tudi če mi ne bi zdrsnila guma, ampak vsaj malo šanse bi imel, da bi se vsaj poskusu kako izognit, če bi mi takrat ABS pomagal, ki ga pa žal na cbfki nisem imel. Zagotovo si boljši motorist od mene. Ampak vseeno velja tudi zate gornji stavek od bass-a. Moj skromen nasvet.
k0ci Objavljeno Januar 21, 2009 Opozori Objavljeno Januar 21, 2009 si mogoče pomisli, da je bila cesta na tem odseku mastna,spolzka.....v tem slučaju ABS "spusti", da ne bi kolo zablokiralo in bi se srečal z tlemi? Ko je prišel na hrapavo podlago je pa ABS ponovno "prijel"?....in seveda bi raznorazni rossi-ji bistveno prej ustavili motor tudi z blokiranim kolesom na drseči podlagi..... :lol1: potem po tvojem pisanju sodeč ABS na spolzki in mastni cesti ne pusti vozniku da bi zaviral ali kaj :eek: ABS ne ve na kakšni podlagi se ti pelješ, ve samo, ali je kolo blokiralo ali ne, in če blokira ga popusti in spet blokira, to ponavlja dokler se kolo nemoteno ne vrti naprej ali se ustavi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se