Skoči na vsebino

Anti Blocking System (ABS) na motociklih


Priporočene objave

Objavljeno
ABS serijsko na vseh motociklih je absurd, do tega k sreči ne bo prišlo (verjemi), kdor ga želi imeti, ga itak lahko ima, tako da ....... .

Zakaj absurd?

Objavljeno
Zakaj absurd?

Ker sedaj ima vsak možnost izbire, v nasprotnem primeru pa je ne bi imel. (pa kljub temu, da bi bil izklopljiv, abs bi bil in s tem dodatna teža, ki je sicer minimalna, vendar je).

Objavljeno
ABS serijsko na vseh motociklih je absurd, do tega k sreči ne bo prišlo (verjemi), kdor ga želi imeti, ga itak lahko ima, tako da ....... .

Jst sem pa prebral, da Honda že vgrajuje serijsko ABS na vse motocikle. Tudi športake. Nisem pa 100% če drži.

Objavljeno
Nekaj časa sem bral tvoj "ideotizem" zdaj sem se pa odločil, da samo tebi odpišem.

Mislim, da vsaj eno osebo žališ z neprimernimi besedami (Mutiko). Vem, da je zelo pametna ženska, da v svojem primeru ni divjala (šla do kolena, mislim, da je bil dež-mokro) da si bil še ti zraven na vožnji? Da ne bom predolgi, ti mislim povedat, če ni bila ona izkušena v tej situaciji bi lahko bil ti.

Saj jaz nisem padel. :P Pa tudi kaj preveč 'zraven' nisem bil - takrat sem bil že na solo vožnji.

In prosim ne mi odgovarjati, da je bila drsalnica, da je imela neke slabe gume za v dež.

Bila je drsalnice, pa še tiste gume niso za v dež. :naughty:

Mimogrede - ABS ji ne bi nič pomagal, ker ni zavirala.

D.

Objavljeno
Jst sem pa prebral, da Honda že vgrajuje serijsko ABS na vse motocikle. Tudi športake. Nisem pa 100% če drži.

Dobro, da nisi 100%, ker si narobe prebral.

Objavljeno (popravljeno)
Ja, se strinjam, ABS serijsko, ampak mora biti tudi izklopljiv... To se izkaže kot zelo koristno, poglejte sami zakaj:

Tole je zelo slab atgument proti ABS-u

1.)Po takem terenu 98% vuznikov NIKOLI nebo peljalo(razen parih extremistov)!!!

2.)Pa je vprašljivo kako bi če sploh bi brez ABS-a to dolino speljal!

3.)Popravite me če se motim je na teh BMW-modelih ABS možno izklopiti!

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno

a ni za izklop isto kot pri avtu da samo zihrungo ven vzameš?

Objavljeno
Tole je zelo slab atgument proti ABS-u

1.)Po takem terenu 98% vuznikov NIKOLI nebo peljalo(razen parih extremistov)!!!

Saj ni argument proti ABS-u! Je argument za možnost izklopa...

2.)Pa je vprašljivo kako bi če sploh bi brez ABS-a to dolino speljal!

Kolikor vidim, je spodaj parkiran vsaj en motor.

3.)Popravite me če se motim je na teh BMW-modelih ABS možno izklopiti!

Je možno. Ampak je dedek slišal, da je ABS zakon pa ga je raje pustil vključenega... :P

D.

Objavljeno

Saj ni argument proti ABS-u! Je argument za možnost izklopa...

Kolikor vidim, je spodaj parkiran vsaj en motor.

Je možno. Ampak je dedek slišal, da je ABS zakon pa ga je raje pustil vključenega... :P

Če boš dočakal boš tudi ti in to hudičevo hitro dedek. :slap: Upam da te do takrat nebo še spomin zapustil :hmm: in se teh mojih besed neboš spominjal :hmm:

Ps:nepričakuj nadaljne diskusije - hvala za razumevanje namreč si že odavno na ig. :BUA:

Objavljeno
Ps:nepričakuj nadaljne diskusije - hvala za razumevanje namreč si že odavno na ig. :BUA:

:lol1:

Objavljeno
Saj ni argument proti ABS-u! Je argument za možnost izklopa...

Je možno. Ampak je dedek slišal, da je ABS zakon pa ga je raje pustil vključenega... :P

Kar lep čas bo preden bodo na vseh SS motorjih serijsko,če sploh bo!

Navsezadje je Lamborghini nudil diablo-ta brez serijskega ABS še leta 98 (auto katalog,modelljahr1998)!

V vsakem primeru pa ga je šlo popolnoma izklopit.Kako pa je zdaj z murcielagom pa ne vem!

Mclaren F1 ,Ferrari F50 tud nima!V enza pa so ga dali.Ampak ne najdem ali ima možnost izklopa!

Je možno. Ampak je dedek slišal, da je ABS zakon pa ga je raje pustil vključenega... :P

:OK: menda je bral motosvet :hmm:

Objavljeno (popravljeno)
Ok, bom še jaz pristavil svoj piskrček.

Gallus, ne vem koliko prezentacij in šol oziroma treningov varne vožnje si dal skozi, vendar pa ti povem, da ti očitno delovanje samega ABS sistema ni čisto jasno. Ta sistem je bil razvit (za avtomobile) zaradi potrebe, da lahko v krizni situaciji pri polnem zaviranju še vedno upravljamo avto, brez njega se namreč zgodi, da pri blokiranih kolesih krmiljenje ne opravlja več svoje vloge, torej neglede na reakcije na volanu avto še vedno sili naravnost. Zavorna pot pri zaviranju z ABS je tudi nekaj daljša, če ne verjameš poskusi na novozapadlem snegu...

Na motocikle pa se je ta sistem "preselil" zaradi večje varnosti pri zaviranju v sili, predvsem pri neizkušenih motoristih, saj je zelo pogosto prišlo do blokiranja prednjega kolesa, torej posledično tudi padca. Na žalost pa ABS na motociklih ni tako "vsemogočen" kot v avtomobilu. Zato še vedno zaviranje sredi ovinka, tudi z ABS-om ni mogoče (preštudiraj t.i. Cammov krog).

Kot zaključek, ABS na motociklih je odlična izbira, skoraj nujna, vendar le v primeru, da je le- ta izklopljiv!

1. napaka - razvit je bil za frčoplane..

2. zaviranje sredi ovinka seveda je mogoče..(sprobano na transalpi s sistemom CBS-ABS, ki je kar se mene tiče eden boljših sploh)

3. ABS ni ni ti nujna niti skoraj nujna zadeva na motociklih..pa naj bo izklopljiv ali ne

odločitev posameznika je pa, ali ga hoče imet ali ne

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno
2. zaviranje sredi ovinka seveda je mogoče..(sprobano na transalpi s sistemom CBS-ABS, ki je kar se mene tiče eden boljših sploh)

Seveda. Zaviranje sredi ovinka je z ABS-om možno ravno toliko kot brez ABS-a.

D:

Objavljeno
Seveda. Zaviranje sredi ovinka je z ABS-om možno ravno toliko kot brez ABS-a.

D:

seveda..

sem pa cbs-abs sistem omenil ker s tistim je pa še lažje..in bolj hecno..morš probat ;)

Objavljeno
Seveda. Zaviranje sredi ovinka je z ABS-om možno ravno toliko kot brez ABS-a.

D:

Hehe, prav zabavni so ti qouti :naughty:

No se opravičujem, abs je bil razvit za letala, od tam dalje pa bolj kot ne drži...

Filmček pa prikazuje samo to, zakaj ni dobro imeti absa oz zakaj mora biti izklopljiv. Na takšnem "spolzkem" terenu senzorji zaznavajo, da gumi vedno zdrsujeta, temi prilagodi pritisk oz zavorno silo, katere v takšnih primerih sploh ni, zato je tudi ta dedek, stričko, dečko... kakorkoli že, imel težavo :)

Zaviranje v ovinku: nisem mislil dobesedno, da se v ovinku ne smeš dotikati zavore, hotel sem samo povedati, da z ABSom v ovinku ne moremo nič bolj zavirati, saj ta sistem zaznava zdrse v vzdolžni smeri, vemo pa, da je obremenitev, ki deluje v ovinku sestavljena iz vzdolžne in bočne sile, ravno slednja pa je pri zaviranju v ovinku krivec za marsikater zdrs, ko "guma spusti"...

Objavljeno
V enza pa so ga dali.Ampak ne najdem ali ima možnost izklopa!

Ko bom kupoval enzota, se bom ravno na podlagi tega odločil, če naj ga vzamem ali ne ... :whistle:

Objavljeno

poggy! Tvoj zadnji odstavek bi pa moral prebrat kakšen strokovnjak iz razvojnih oddelkov za zavore bi se naučil kaj novega :whistle: .

Edini senzorji na osnovi katerih ABS "posega" v dogajanje med zaviranjem so na kolesih in seveda v hidravličnem sistemu za kontrolo tlaka v zavornem sistemu. Nobenih merilnikov pospeška ali pa pojemka, ki bi vplival na delovanje ABS.

Objavljeno
Seveda. Zaviranje sredi ovinka je z ABS-om možno ravno toliko kot brez ABS-a.

Kaj ni bilo govora, da v bistvu ABS v ovinku ne deluje, pri nagibu motocikla, in da je zadeva zato nevarna? (je pa res bila samo neka debata, praktične izkušnje nimam oziroma se ne spomnim, da bi mi kdaj v ovinku ABS 'škljocal').

Objavljeno

O o čem vse je bilo tu govora pardon pisanja pa ne drži.

Objavljeno
poggy! Tvoj zadnji odstavek bi pa moral prebrat kakšen strokovnjak iz razvojnih oddelkov za zavore bi se naučil kaj novega :whistle: .

Edini senzorji na osnovi katerih ABS "posega" v dogajanje med zaviranjem so na kolesih in seveda v hidravličnem sistemu za kontrolo tlaka v zavornem sistemu. Nobenih merilnikov pospeška ali pa pojemka, ki bi vplival na delovanje ABS.

Potem pa me prosim popravi. Nisem govoril o nobenih merilniki pospeška ali pojemka, govorim samo o temu, da senzorji ABS zaznajo samo zdrs v vzdolžni smeri, v bočni pa ga ne zazna... Nekako težko ti tole razložim preko foruma, lahko pa stvai predebatirava v živo :rolleyes:

Objavljeno

Ja ABS je namenjen pomoči pri zaviranju ne pa bočnem zdrsu v ovinku zaradi prevelike hitrosti.

Objavljeno
Ko bom kupoval enzota, se bom ravno na podlagi tega odločil, če naj ga vzamem ali ne ... :whistle:

Ti bo dal podnapise,jih očitno potrebuješ :whistle:

Fora je,da so se športni avti lep čas izogibali ABS-u!Zdaj pa ga vseeno imajo!Tako,da moramo dopustit možnost,da se nam na motorju tudi zgodi kaj takšnega!Upam,da ne!Sicer bomo pa odmontirali in zamenjali vse skupi :whistle: seveda pa bomo prvo sprobali,da vidimo,če je uporabno :naughty: da ne obsojamo,preden...

Objavljeno
Ja ABS je namenjen pomoči pri zaviranju ne pa bočnem zdrsu v ovinku zaradi prevelike hitrosti.

Točno tako, saj sva na isti valovni, očitno sm se nejasno izrazil :)

Objavljeno

Nč Hudga. A tvoja faza ima ABS. Kolega ga ima tako kot jaz na svojem konjičku, pa sem bom sigurno na naslednjem odločil za (BMW ima seveda gumb za izklop nič pesnikovanja okoli varovalk). Kdo ti bo pa vtaknu varovalko nazaj :whistle: , ko bo stric iz zavarovalnice preverjal, če te "strese".

Objavljeno (popravljeno)
Potem pa me prosim popravi. Nisem govoril o nobenih merilniki pospeška ali pojemka, govorim samo o temu, da senzorji ABS zaznajo samo zdrs v vzdolžni smeri, v bočni pa ga ne zazna... Nekako težko ti tole razložim preko foruma, lahko pa stvai predebatirava v živo :rolleyes:

Kakšne komplikacije...

Kaj ima veze, kaj ABS zazna in kaj ne ? Ko enkrat drsiš bočno, je logično, da ti ABS ne pomaga, kako bi ti le. Sploh ne razumem namena te debate ?!?!? :?

Teoretično bi ABS v ovinku zaznal edino powerslide, ker prejema signale iz obeh senzorjev. Torej bi zaznal hitrejše vrtenje zadnjega kolesa. Ampak v taki situaciji zavor ne uporabljaš.

Sicer pa, ni malo ljudi, ki z rahlo nagnjenim motorjem zablokirajo prednje kolo (če gledamo samo kakšen primer padca na ridah). Takim bi ABS pomagal, bi šli vsaj ravno v skale/ograjo, namesto, da bi padli.

V ovinku je pa uporaben kombinirani ABS (na primer pri BMWju, ko s prednjo bremzo upravljaš tudi zadnjo - avtomatično razporedi zavorno silo na obe zavore), ker je bremzanje v ovinku tako bolj efektivno. Zadnja zavora se namreč uporablja v ovinku za popravljanje linije, če kaj zajebeš, samo prednja pa ti linijo razširi ker vzravnava moped. In malo ljudi sploh uporablja zadnjo zavoro.

Še enkrat, zakaj je uporaben ABS:

Agressive braking will initiate the ABS system automatically and the rider can concentrate on the immediate threat — and not the brakes. On the other hand, many experienced riders can bring their non-ABS bike to a stop faster than an ABS equipped bike, by way of well-practiced, efficient, front and rear braking — particularly on clean, dry pavement. The question is can you do that under the stress of a life-threatening, panic-braking scenario? And even more to the point, how refined are your emergency braking skills on wet or dirty roads?

Tako da me zanima, koliko tistih, ki kritizirajo ABS je že motor varno in OPTIMALNO (oz bolje, kot bi ga ABS) ustavilo na mokri/svinjski cesti v kritični situaciji.

Popravljeno . Popravil hirabbit

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!