vulcan Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 Jaz pa mislim, da je za normalnega uporabnika ABS kr uredu zadeva. Posebej v kaksnih nepricakovanih situacijah, ko je potrebno na hitro zavirat imas vec sans, da se bo dobro koncalo. Na dirkalnih motorjih in pri kestremno hitri voznji pa se tudi najdejo vozniki, ki zavirajo bolje brez ABS-a vendar je takih voznikov zelo, zelo malo. Ko bom zamenjal svojo Varo za novejso bo definitivno imela ABS.
jacko Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 mogoce je pa to spet en dodatek v evoluciji motorjev katerega se moras nauciti kdaj uporabiti in kdaj raje ne
Pervy Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 ce bi jest kupvau motor z ABS, ga hocm na dezju sprobat in na ovinku na mastni cesti ABS - vsak - na motorju deluje pri ravni vožnji ali mogoče MALO v nagibu. v ovinku te noben ABS ne reši padca če bremzaš, tako da pozabi na luksuz. PS: trening varne vožnje pa nikoli ne škodi, mogoče celo ugotoviš, da ABS niti ni tako nujen in je bolj pomembno met feeling na bremzi .)
MARE 65 Objavljeno April 24, 2006 Opozori Objavljeno April 24, 2006 A je kdo sprobal Yamaho fazer 6 z ABS, kako deluje?
PERO58 Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 ABS - vsak - na motorju deluje pri ravni vožnji ali mogoče MALO v nagibu. v ovinku te noben ABS ne reši padca če bremzaš, tako da pozabi na luksuz. PS: trening varne vožnje pa nikoli ne škodi, mogoče celo ugotoviš, da ABS niti ni tako nujen in je bolj pomembno met feeling na bremzi .) Ja,feeling,feeling :OK: :OK: :OK:
Guest Brumer Objavljeno April 27, 2006 Opozori Objavljeno April 27, 2006 Jaz pa mislim, da je za normalnega uporabnika ABS kr uredu zadeva. Posebej v kaksnih nepricakovanih situacijah, ko je potrebno na hitro zavirat imas vec sans, da se bo dobro koncalo. Na dirkalnih motorjih in pri kestremno hitri voznji pa se tudi najdejo vozniki, ki zavirajo bolje brez ABS-a vendar je takih voznikov zelo, zelo malo. Ko bom zamenjal svojo Varo za novejso bo definitivno imela ABS. Popolnoma se strinjam z tvojim mnenjem ,jaz imam prvič motor z ABS-om in naslednji bo imel spet ABS. Še posebej me navdušuje delno integriran zavorni sistem z dodatnim servo učinkom z minimalnim pritiskom na zavoro (z dvemi prsti)ustaviš motor.Pri V-MAX-u sem moral bemzat z vsemi štirimi prsti in to skoraj z vso močjo seveda ,če je šlo malo na tesno.če povem po pravici pri pospeševanju sem bil v njega zelo siguren pri zaviranju pa nesiguren!!!!! :devil: :devil:
simonsi Objavljeno April 27, 2006 Opozori Objavljeno April 27, 2006 Ne rabiš servo bremz, da se ustaviš z dvema prstoma.
Guest Brumer Objavljeno April 27, 2006 Opozori Objavljeno April 27, 2006 Ne rabiš servo bremz, da se ustaviš z dvema prstoma. Probaj z motorjem ki ima 300Kg in dva gor pol se bova pogovarjala. :OK:
kp-kp Objavljeno April 27, 2006 Opozori Objavljeno April 27, 2006 Zmontiraj gor bremze od povprečnega Monstra in moli boga, da te ne skipa, ko boš bremzal s sredincem. :lol1:
netopir1930 Objavljeno April 28, 2006 Opozori Objavljeno April 28, 2006 Zmontiraj gor bremze od povprečnega Monstra in moli boga, da te ne skipa, ko boš bremzal s sredincem. :lol1: ja, in ta monster je težek 300 kg in več... :slap:
kp-kp Objavljeno April 28, 2006 Opozori Objavljeno April 28, 2006 Je pa brat ST 2, 3, 4, ki ima enake zavore. .) [attachmentid=68693]
bLuZoNdEr Objavljeno April 28, 2006 Opozori Objavljeno April 28, 2006 ...in to vse ima ful veze z ABS-om :angry:
Draksler Objavljeno April 28, 2006 Opozori Objavljeno April 28, 2006 Zanašati se na ABS na motorju je isto, kot pričakovati, da boš zadel na lotu! Sicer pomaga, ni pa zveličaven. Edina zavora, ki ti lahko pomaga je ABS v glavi..... Ali je potrebno še kaj dodati? Ja - srečno na cesti!
Guest Brumer Objavljeno April 28, 2006 Opozori Objavljeno April 28, 2006 Zmontiraj gor bremze od povprečnega Monstra in moli boga, da te ne skipa, ko boš bremzal s sredincem. :lol1: Jaz sem že zmolu zato mam motor,ki ne kipa -Kaj je sploh to !!!!!!!!! :BUA: Zanašati se na ABS na motorju je isto, kot pričakovati, da boš zadel na lotu! Sicer pomaga, ni pa zveličaven. Edina zavora, ki ti lahko pomaga je ABS v glavi..... Ali je potrebno še kaj dodati? Ja - srečno na cesti! Potrebno je dodati dokler ga nimaš ga grajaš,ko ga boš imel ga boš hvalil. :BUA:
Lobo Objavljeno April 28, 2006 Opozori Objavljeno April 28, 2006 ABS je zakon. Vozim BMWja z ABSom in Yamaho brez ABSa in vem kakšna razlika je.
Draksler Objavljeno April 28, 2006 Opozori Objavljeno April 28, 2006 Potrebno je dodati dokler ga nimaš ga grajaš,ko ga boš imel ga boš hvalil. :BUA: PONAVLJAM - ABS je koristen, NI PA ZVELIČAVEN!. Kaj imam jaz naj te pa ne skrbi preveč.... tisti tvoj bua pa obdrži zase! Moje mnenje naj ne moti nikogar, ker ga nikomur ne vsiljujem! Meni ta filozofija ustreza!
šokac Objavljeno April 28, 2006 Opozori Objavljeno April 28, 2006 Pred leti so takšne razprave potekale med avtomobilisti, ki so vozili avtomobile s servo volani in tistimi brez. ABS je prava zadeva tudi na "mopekih" in nikomur ne bo škodila. Čez nekaj let bo ABS serijska oprema vseh motociklov. In ko bomo čez določen čas prodajali svoje motorje te bodo najprej vprašali? Čuj ti, a maš ABS? Sedaj je na avto... sejmih tako: Čuj ti, klimo maš? :grrr
Draksler Objavljeno April 29, 2006 Opozori Objavljeno April 29, 2006 (popravljeno) Pred leti so takšne razprave potekale med avtomobilisti, ki so vozili avtomobile s servo volani in tistimi brez. ABS je prava zadeva tudi na "mopekih" in nikomur ne bo škodila. Čez nekaj let bo ABS serijska oprema vseh motociklov. In ko bomo čez določen čas prodajali svoje motorje te bodo najprej vprašali? Čuj ti, a maš ABS? Sedaj je na avto... sejmih tako: Čuj ti, klimo maš? :grrr Imaš prav, vendar se moramo zavedati, da pri vožnji motorja predstavlja ABS motorja manjši del AKTIVNE VARNOSTI! Dodaj še sledeče - IZKUŠNJE VOZNIKA MOTORJA, SPOSOBNOST OBVLADATI MOTOCIKEL, NAVOŽENOST (koliko KM v letu kdo naredi), NAČIN VOŽNJE MOTOCIKLA, SPOSBNOST PREDVIDEVANJA NA CESTI, REAKCIJSKI ČAS MOTORISTA pri zaviranju, VRSTA MOTORJA, PNEVMATIKE, KVALITETA ASFALTA, PESEK NA CESTI.... pa še kaj bi našli (kanček sreče na cesti ne škodi a ne) Hotel sem povedati, da je ABS koristen vendar je njegov pomen odvisen od zgornjih dejavnikov, ki pa jih je bistveno več! Zato zagovarjam tezo, da je ABS v glavi bolj pomemben, kot tisti na motorju. Zanašati se samo na tehniko ni najbolj pametno - po mojem mnenju! Za moje pojme je ključ za varno vožnjo v moji glavi! Nikomur ne bom solil pamet, to je le moje osebno stališče..... vsak pa naj izlušči iz cele teme, kaj bo kupil in še bolj pomembno KAKO BO TO TUDI VOZIL! PA SREČNO! Popravljeno April 29, 2006. Popravil DrM - FJR
Lobo Objavljeno April 29, 2006 Opozori Objavljeno April 29, 2006 (popravljeno) Imaš prav, vendar se moramo zavedati, da pri vožnji motorja predstavlja ABS motorja manjši del AKTIVNE VARNOSTI! ... Ki pa je lahko v kritičnem momentu odločujoč. Se pa strinjam glede ostalih stvari. Pa (mogoče je že kdo napisal), ABS ne deluje, ko nagneš mopi za 17 stopinj ali več. Torej si v ovinkih praktično brez ABSa. Upam, da to vozniki mopijev z ABSom veste in upoštevate. Popravljeno April 29, 2006. Popravil Lobo
danci1973 Objavljeno April 29, 2006 Opozori Objavljeno April 29, 2006 ABS je zakon. Vozim BMWja z ABSom in Yamaho brez ABSa in vem kakšna razlika je. ABS je odlična zadeva, ko/če se znajdeš v kritični situaciji, saj nas v teh večina pozabi pravilno zavirati in zavore pohodimo na polno. Brez ABS se to največkrat konča s padcem, z ABS pa so možnosti za izogib padcu bistveno boljše. Pri običajnem zaviranju pa razlike praktično ni - po izkušnjah iz avtomoboilov bi prej rekel, da (preobčutljiv) ABS poseže vmes tudi, ko to še ni potrebno in s tem podaljša predvideno zavorno pot. Primer - na poledeneli (oz. zglajen sneg) cesti navzdol se je bilo z bratovim avtom, ki je imel ABS praktično nemogoče ustavit, z mojim brez ABS (ampak z občutkom) pa brez problema (avta sta bila sicer skoraj enaka, pa tudi gume sta imela enake). Seveda se je najbolje izogibat kritičnim situacijam, kar pa seveda zahteva precejšno mero izkušenj, predvidevanja in tudi samo-kontrole. D.
Lobo Objavljeno April 29, 2006 Opozori Objavljeno April 29, 2006 ... Pri običajnem zaviranju pa razlike praktično ni - po izkušnjah iz avtomoboilov bi prej rekel, da (preobčutljiv) ABS poseže vmes tudi, ko to še ni potrebno in s tem podaljša predvideno zavorno pot. Primer - na poledeneli (oz. zglajen sneg) cesti navzdol se je bilo z bratovim avtom, ki je imel ABS praktično nemogoče ustavit, z mojim brez ABS (ampak z občutkom) pa brez problema (avta sta bila sicer skoraj enaka, pa tudi gume sta imela enake). Seveda se je najbolje izogibat kritičnim situacijam, kar pa seveda zahteva precejšno mero izkušenj, predvidevanja in tudi samo-kontrole. D. Zato pa izklopim ABS na strmih makedamskih cestah kjer je potrebno zavirati skoraj samo z zadnjo zavoro.
šokac Objavljeno April 29, 2006 Opozori Objavljeno April 29, 2006 (popravljeno) SLO, se sploh ne zaveda kakšen intelektualno tehnični potencial premore na Motosvetu. :D Če nas berejo Bavarci, Japonci, Italijani ipd, nas zagotovo zaposlijo v svojih tehnično razvojnih oddelkih. :whistle: Ne vem zakaj TOMOS ni bolj uspešen? :? Popravljeno April 29, 2006. Popravil šokac
Guest Brumer Objavljeno April 29, 2006 Opozori Objavljeno April 29, 2006 Zato pa izklopim ABS na strmih makedamskih cestah kjer je potrebno zavirati skoraj samo z zadnjo zavoro. Kako ga izklopiš??, jaz ga nemorem ,lahko bi ga izklopil edino,če bi odvzel kontakt med vožnjo,kar pa naj nebi smel OPOZORILO na benzinskem tanku!!!!! :OK:
Guest Brumer Objavljeno April 29, 2006 Opozori Objavljeno April 29, 2006 Ki pa je lahko v kritičnem momentu odločujoč. Se pa strinjam glede ostalih stvari. Pa (mogoče je že kdo napisal), ABS ne deluje, ko nagneš mopi za 17 stopinj ali več. Torej si v ovinkih praktično brez ABSa. Upam, da to vozniki mopijev z ABSom veste in upoštevate. To nedrži ,samo prve izvedbe ABS-ov, so ABS-i delovali samo do nagnjenosti motorja 17 stopinj.Današnji ABS-i delujejo neglede na nagnjenost motorja.Mislim,da je brez veze o tem razpravljat vem,da mi vsi zaviramo pred ovinkom (ali malo v ovinek),ko je motor minimalno nagnjen do 17 stopinj skoraj nikoli v sredini ovinka, ko je motor najbolj nagnjen-podrt takrat je verjetno že prepozno!!!!! :devil:
Guest Brumer Objavljeno April 29, 2006 Opozori Objavljeno April 29, 2006 SLO, se sploh ne zaveda kakšen intelektualno tehnični potencial premore na Motosvetu. :D Če nas berejo Bavarci, Japonci, Italijani ipd, nas zagotovo zaposlijo v svojih tehnično razvojnih oddelkih. :whistle: Ne vem zakaj TOMOS ni bolj uspešen? :? Zato ker premalo vlagajo v razvoj, pa še kopirat neznajo-poglej Japonce vsak ima s sabo: fotoaparat na vsakem sejmu vse poslikajo naslednje leto je že narejen enak izdelek Made in Japan.Tomos je prvi moped 50 ccm (nekdanji Puch)sestavljal mislim ,da leta 1958 (če se motim naj me kdo popravi),potem so to stvar prekopirali in okoli leta60 začeli z lastno proizvodnjo lahko bi rekli z manjšimi izboljšavami,vse do danes.Vidiš to je bila očitno komunistična vizija razvoja-NAŽALOST!!! :devil:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se