andrej Objavljeno Maj 4, 2006 Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 (popravljeno) Bi bilo zanimivo slišat podatek do kakšnega nagiba deluje, čeprav se verjetno 90 % nezgod pri zaviranju zgodi, ko je motor pokonci. Imel ABS na BMWju in ga lahko samo priporočam. Na Hondi imam CBS (ob pritisku na ročko zavirata obe kolesi) ampak kar se tiče varnosti je ta sistem še daleč od ABSa. Že večkrat doživel blokado obeh koles. Za tiste ki ABSa na motorju še niste vozili: od druge generacije naprej (nekje l. 94 se mi zdi) ABS pri BMWju ne deluje tako kot pri avtu (z blokiranjem in popuščanjem), ampak zavora popusti tik preden bi prišlo do blokiranja. Ni več "poskakovanja" kot pri prvi generaciji ABS ampak zadeva deluje bolj zvezno. Zadeva (razlika ABS I in II) je bila lepo prikazana na policijski demonstraciji, ko so vozili s starim K100 in novejšim R1150RT. LP. Popravljeno Maj 4, 2006. Popravil andrej
Ice Objavljeno Maj 4, 2006 Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 sem imel priloznost sprobati ABS II (ali tretje generacije, kaj pa vem) na R 1150 RT na ÖAMTC poligonu. suh, hrapav asfalt direktno na mokro travo. te kar malo stisne, ko ti instruktor rece "evo, tule 80, ali kolikor upas, na travo potem pa polno po obeh bremzah." ti pa zraven :blink: potem se pa po 30 m na mokri travi ustavis kot na suhem asfaltu. yep, se je za zamisliti, ce tole ni denarja vredno. :hmm: :grim delovanje ABS sistema na motociklih opisujejo do nagiba ca. 18°. pri vecjih naklonih prevzame fizika celotno rezijo nad nadaljnimi dogodki.
Draksler Objavljeno Maj 4, 2006 Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 MOTOSI Številka 6; letnik 2005 Ne zanašajte se na .... Če avtomobil dovoli, da med zaviranjem tudi zavijete ali, da avtomobil močno zasukate iz smeri vožnje, ostaja motocikel primitiven dokaz delovanja fizikalnih sil. Med hitro vožnjo naravnost tudi najboljši motoristi zelo težko izvedejo manever izogibanja oviri. Če pa sočasno še zavirate, bo krmilo motocikla postalo trdo in motor bo peljal naravnost. Zaviranje in izogibanje je nemogoče, pa čeprav imate na kolesih najdražji ABS! Motorist skorajda nima možnosti kupiti motocikel, ki bo imel z elektronsko pametjo podprto tehniko, kakršna bi pomagala premostiti človeške napake pri odmerjanju in odločanju! Motorizem je prijeten hobi. Ne dajte se poceni sneti s tega sveta. Motocikel ni nevaren. Nevarni so ljudje! Mitja Gustinčič Prepisano iz zgoraj omenjene revije..
Buzdovan Objavljeno Maj 4, 2006 Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 Naj dodam še moje izkušnje za ABS-om: Na kaksnem motorju imas ABS? Ali ga ne mores izklopiti?
Basko Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Na kaksnem motorju imas ABS? Ali ga ne mores izklopiti? imam Yamaho TDM 900 Motor nima stikala za izklop ABS-a, vendar ga niti ne pogrešam. Previdevam, da bi ABS lahko izklopil le tako, da bi iztaknil varovalko za ABS.
Buzdovan Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 imam Yamaho TDM 900 Motor nima stikala za izklop ABS-a, vendar ga niti ne pogrešam. Previdevam, da bi ABS lahko izklopil le tako, da bi iztaknil varovalko za ABS. Se pravi, da ti lahko stikalo za izklop namontira vsak elektricar?
eMBe Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 (popravljeno) in zakaj naj bi izkljapljal ABS?? :hmm: ( razen na pisti)tja jih pa večina ne hodi :o Popravljeno Maj 5, 2006. Popravil Avtokad
andrej Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Tudi z avtom verjetno kdaj voziš po makadamu. Izklapljaš (bi izklapljal) ABS?
simonsi Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Ne. Nekdo je prej izjavil, da se na makadamu hitreje ustavi brez abs.
TBoxer Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 (popravljeno) Ne. Nekdo je prej izjavil, da se na makadamu hitreje ustavi brez abs. Prej nisem, zato pa sedaj. Ko sem pribremzal na makadamu (neutrjenem) mi je avto samo letel naprej :eek: (nisem šel ravno 5 na uro). Z navadnim še nisem imel priložnosti, vendar predvidevam da bi kolesa blokirala in se pogreznila ?!? lp Popravljeno Maj 5, 2006. Popravil TBoxer
hajoktejn Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Prej nisem, zato pa sedaj. Ko sem pribremzal na makadamu (neutrjenem) mi je avto samo letel naprej :eek: (nisem šel ravno 5 na uro). Z navadnim še nisem imel priložnosti, vendar predvidevam da bi kolesa blokirala in se pogreznila ?!? lp Kolesa bi blokirala, avto pa bi se "pogreznil" v najbližji jarek. :blink: Kako si predstavljaš vožnjo z blokiranimi kolesi pa ne vem še :? .
Ice Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 predvidevaj se strukturo makadama. v relativno sipkem materialu se to lahko zgodi, na utrjenem in zvozenem makadamu se pa kolesa ne bodo pogreznila tako, da bi to vplivalo na zavorno pot kot ti upas. oz. v veliko manjsem obsegu. glede tornega koeficienta na suhem asfaltu in suhem zvozenem makadamu si upam trditi, da je zavorna pot na asfaltu krajsa. seveda ce gledamo nek normalen asfalt, ne primorske drsalnice.
hajoktejn Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Ok, na mivki mogoče, makadama pa še nisem videl tako neutrjenega da bi se mi blokirano kolo ( kolesa ) pogreznila in mi s tem skrajšala pot ustavljanja.
Ice Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 jaz ze. sem napisal "sipek makadam", i.e. na novo navozen in se (mehansko) neutrjen.
TBoxer Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Kolesa bi blokirala, avto pa bi se "pogreznil" v najbližji jarek. :blink: Se spomneš kako imajo na dirkališčih, da avti/formule/motorji zgubijo hitrost preden priletijo v ograjo. V mojem primeru ni bilo spet tako sipko in je avto letel naprej kot da ne bi pritisnil na zavore. Kako si predstavljaš vožnjo z blokiranimi kolesi pa ne vem še :? . Tukaj je bilo govora o bremzanju, če kaj vem.
Dadi Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Tukaj je bilo govora o bremzanju, če kaj vem. Ma ne vem kako nekateri ne razumejo,da ko kolesa blokirajo te sila teže nese v smer kamor nočeš,ponavadi ven iz ovinka ali pa v oviro,ne pe tja kamor hočeš zaviti :? pri ABS-u se pa kolesa še vedno vrtijo in lahko zaviješ mimo ovire ali pa prej ustaviš!!!!!! Lp
Ice Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 ahem, point ABS-a ni prejsnje ustavljanje (pred oviro) temvec ohranitev moznosti diktiranja smeri voznje (pri avtomobilu) oz. obvoz ovire in pri motorciklu ohranitev zmoznosti maksimalnega in varnega zaviranja tudi na gladki podlagi.
TBoxer Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Jst pa sem hotel povedat, da če ti ABS sploh ne pusti bremzat, ker kolo sili k nenehnemu blokiranju, je še slabše kot če imaš blokirana kolesa. lp P.S. lahko pa se seveda tudi motim
Dadi Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 Jst pa sem hotel povedat, da če ti ABS sploh ne pusti bremzat, ker kolo sili k nenehnemu blokiranju, je še slabše kot če imaš blokirana kolesa. lp P.S. lahko pa se seveda tudi motim Jst pa vem na mojem primeru,da ko mi je kolo blokiralo na motorju sem pogrnil in drsel do avta in se zabil vanj,jasno sem bil sam kriv ,ker sem bil prehiter,tudi slučajno ga ne bi mogel obvoziti !Ko sem pa dobil v roke moto z ABS-om sem na skoraj identičnem primeru doživel,da kolo ni pri zaviranju blokiralo ampak se je vrtelo in sem lahko toliko zmanjšal hitrost,da sem lahko obvozil avto ,ki se mi je postavil pred mene na cesto z desne neprednostne ceste,pol pa ko sem se čist ustavil in je prišel ata do mene in se mi je opravičeval,je še pristavil kako hudiča pa mi je ratal tak manevr :? Seveda sem pa zaradi takih primerov še bolj previden in ABS nikakor ne sme bit izgovor v smislu češ zdaj pa lahk hitrej vozim!! Tolk iz mojih izkušenj,še enkrat ,ko kolo blokira ne gre nikamor drugam kot v smeri sile,velja tudi za motorje ! Lp
TBoxer Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 AH! Ali se ne razumemo ali pa .... Do sedaj sem hotel povedat, da je v določenih primerih ABS celo škodljiv in kot primer podal neutrjen makadam (ker se je to meni zgodilo). Enako se mi je pripetilo na zasneženi cesti ko je avto kr naprej letu. Pa vsakokrat ko bremzam po klancu navzdol pa avto malo poskoči na kakšen kuclju ali grbini mi po "pristanku" avto odleti za par metrov preden bremze ponovno zgrabijo, zelo neprijetno. OK, jst sem našteval primere za avto, ker na motorju nimam ABSa zato ne moram podat primerjave. lp P.S. Na avtu je ABS zelo velika prednost, kljub občasnim pomakljivostim!
Ice Objavljeno Maj 7, 2006 Opozori Objavljeno Maj 7, 2006 ce deluje ABS pravilno in kot opisano s strani proizvajalca na mokri travi ni variante da na makadamu ne bi.
pjotr Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 A kdo ve, kako je z ABS-om na Hondi CBF 1000? Prodajalec mi je prodajal takole zgodbo: če pohodiš sprednjo zavoro, grabi samo sprednja, če pa pohodiš zadnjo zavoro, pa dela 70% zadnja in 30% sprednja. A to drži? Raje bi si omislil motor z ABS-om ampak me skrbi le to, da mi takale avtomatika mal podere filinge za bremzanje. Ne vem kako je v primeru, ko pred ovinkom konstantno zaviraš na sprednjo, pa si prehiter in dodaš še malo zadnje zavore; a se bo to očitno poznalo tudi na sprednji al ne? Hvala.
danci1973 Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 A kdo ve, kako je z ABS-om na Hondi CBF 1000? Prodajalec mi je prodajal takole zgodbo: če pohodiš sprednjo zavoro, grabi samo sprednja, če pa pohodiš zadnjo zavoro, pa dela 70% zadnja in 30% sprednja. A to drži? Raje bi si omislil motor z ABS-om ampak me skrbi le to, da mi takale avtomatika mal podere filinge za bremzanje. Ne vem kako je v primeru, ko pred ovinkom konstantno zaviraš na sprednjo, pa si prehiter in dodaš še malo zadnje zavore; a se bo to očitno poznalo tudi na sprednji al ne? Hvala. Honda Bremssysteme - tole ti bo morda kaj pomagalo. Kolikor sem razumel, je v Nemčiji CBF 1000 na voljo z 'navadnimi' zavorami, za 700€ doplačila pa s 'Sinlge CBS' in ABS-om. Morda razdelitev sicer ni ravno 70/30, je pa prodajalec kar pravilno razložil... D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se