Skoči na vsebino

Anti Blocking System (ABS) na motociklih


gregas

Priporočene objave

A kdo ve, kako je z ABS-om na Hondi CBF 1000? Prodajalec mi je prodajal takole zgodbo: če pohodiš sprednjo zavoro, grabi samo sprednja, če pa pohodiš zadnjo zavoro, pa dela 70% zadnja in 30% sprednja. A to drži?

Raje bi si omislil motor z ABS-om ampak me skrbi le to, da mi takale avtomatika mal podere filinge za bremzanje. Ne vem kako je v primeru, ko pred ovinkom konstantno zaviraš na sprednjo, pa si prehiter in dodaš še malo zadnje zavore; a se bo to očitno poznalo tudi na sprednji al ne?

Hvala.

Če doplačaš za CBS z ABS(namreč to je vpaketu)ni nikakršnega problema, če boš dodatno bremzal z zadnjo zavoro namreč res da bo prednja takrat bolj prijela ampak ne more blokirat saj imaš ABS.V primiru da imaš CBS z ABS-om imajo prednje čeljusti po tri batke (eden je vezan na zadnjo zavoro),zadnja zavora pa dva batka v nasprotnem primiru imaš odspredaj dva batka odzadaj samo enega.Moj nasvet ne šparaj na zavorah-lahko se je privaditi na boljše zavore- težko se je na slabše.Jaz imam letos prvič motor z perfektnimi zavorami ,delno integrirane z ABS-om in vem naslednji motor bo sigurno spet z ABS-om.Neposlušaj in neberi razna natolcevanja, sledi tehniki vsak, ki ta sistem graja nima pojma ali denarja. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.V primiru da imaš CBS z ABS-om imajo prednje čeljusti po tri batke (eden je vezan na zadnjo zavoro),zadnja zavora pa dva batka v nasprotnem primiru imaš odspredaj dva batka odzadaj samo enega.

CBF1000 z CBS+ABS ima tudi zadaj tri batke...

Bremsen vorne 296-mm-Doppelscheibenbremse mit Doppelkolbenbremszangen (bei opt. CBS mit ABS Dreikolbenzange)

Bremsen, hinten 240-mm-Einscheibenbremse mit Einkolbenbremszange (bei opt. CBS mit ABS Dreikolbenzange)

Moj nasvet ne šparaj na zavorah-lahko se je privaditi na boljše zavore- težko se je na slabše.Jaz imam letos prvič motor z perfektnimi zavorami ,delno integrirane z ABS-om in vem naslednji motor bo sigurno spet z ABS-om.Neposlušaj in neberi razna natolcevanja, sledi tehniki vsak, ki ta sistem graja nima pojma ali denarja. :OK:

Moj nasvet pa bi bil, da se poskusi dogovoriti za testno vožnjo in sam ugotovi, kaj ti bolj ustreza.

Ko sem na Maksi delavnici pred kratkim preizkusil motor z ABSom (BMW), sem na zaviranju (namerno) zablokiral prednje kolo in ugotovil, da mi tak ABS ne odgovarja. Reagira relativno pozno, zavore pa popusti preveč in za predolgo časa. Ne vem, ali ima ta BMW ABS zadnje generacije.

Vsakomur svoje... :)

lp, D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem na Maksi delavnici pred kratkim preizkusil motor z ABSom (BMW), sem na zaviranju (namerno) zablokiral prednje kolo in ugotovil, da mi tak ABS ne odgovarja. Reagira relativno pozno, zavore pa popusti preveč in za predolgo časa. Ne vem, ali ima ta BMW ABS zadnje generacije.

Po mojem mnenju je ABS bolj smiselno testirati tam, kjer ti res lahko reši glavo, to je na spolzkem...npr na mokrem prehodu za pešce ali kaj podobnega... tam, kjer bi odletel kot p*, če bi stisnil na polno... saj na suhem in če se pelješ naravnost znamo pa ja vsi zabremzat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... saj na suhem in če se pelješ naravnost znamo pa ja vsi zabremzat...

splosna utvara. :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Sam sem ugotovil ,da je ABS zakon :OK: .

Na spolzkem, polnem katrana asvaltu, ko si polno naložen in je treba res v sili zavreti se zelo dobro obnese.

Brez njega bi najbrž pristal na tleh, vsaj na pogoje, ki so bili bi se zelo težko varno ustavil, če ne bi imel ABS-a.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem ugotovil ,da je ABS zakon :OK: .

Na spolzkem, polnem katrana asvaltu, ko si polno naložen in je treba res v sili zavreti se zelo dobro obnese.

Brez njega bi najbrž pristal na tleh, vsaj na pogoje, ki so bili bi se zelo težko varno ustavil, če ne bi imel ABS-a.

Z tvojo ugotovitvijo se popolnoma strinjam-ostali vozniki motorjev brez ABE-sa se gotovo nebodo, strinjali se bodo šele takrat, ko bojo imeli motor z ABE-son. :OK:

Ps. Namreč ni dovolj poslušati razne govorice in malo peljat razne probne motorje po par kilometrov,treba je to imeti voziti par tisoč Km in nato dati neko realno mnenje. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem s Hondo CBF naredu letos 5 tisoč km in z ABSom nisem zadovoljen!! Na ne preveč dobri cesti, kjer so kakšne luknje al pa kj tazga takoj začne delovat in to mi ni ql! V mokrem vremenu pa nič ne rečem da ni vredu.

Torej:ABS je ql, če ga lahko v suhem vremenu izklopiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem s Hondo CBF naredu letos 5 tisoč km in z ABSom nisem zadovoljen!! Na ne preveč dobri cesti, kjer so kakšne luknje al pa kj tazga takoj začne delovat in to mi ni ql! V mokrem vremenu pa nič ne rečem da ni vredu.

Torej:ABS je ql, če ga lahko v suhem vremenu izklopiš.

Ja pa kaj ni kul, bi se rad po makedamu na šlajs peljal al kaj,saj če ti n.p.r.prednje kolo blokira in da je motor malo nagnjen je padec pri malo manj veščemu vozniku neizbežen.Če pa zaviraš ko je motor pokonci pa vsaj jaz mislin da zavorna pot z ABE-som ni daljša-seveda to bi bilo treba preizkusiti.Za mokro in ledeno podlago vem,da je zavorna pot z ABE-som krajša. Za pesek pa nisem prepričan-pa saj jaz se po pesku in po ledu načeloma ne vozim,Če pa bo kdaj nujno pa sigurno raje z ABE-som kot brez!!!!!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa zaviraš ko je motor pokonci pa vsaj jaz mislin da zavorna pot z ABE-som ni daljša-seveda to bi bilo treba preizkusiti.

Ne matraj se - ti jaz povem ,da je daljša. Orenk daljša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa zaviraš ko je motor pokonci pa vsaj jaz mislin da zavorna pot z ABE-som ni daljša-seveda to bi bilo treba preizkusiti.

če je podlaga suha in pod predpostavko da voznik zna pravilno in na polno zavirat in se ne boji ob tem pa tudi ne predozira bremze in pogrne na nos si brez ABS dosti krajši. to je preverjeno ob tem pa bi verjetno tudi vsi dirkači imeli ABS če bi z njim lahko skrajšali zavorno pot.

pri neveščem vozniku pa je seveda ABS boljša rešitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vešči oz nevešči same bullsheet, nič ti ne pomaga ko te zgrabi prpa oz. te preseneti, takrat reagiraš podzavestno in ponavadi zategneš do fula bremzo. Kako se zgodba dalje razvija, ali bo srečni konec ali tragedija pa je odvisno od podlage(kvaliteta asfalta v makro merilu oz. pod kolesoma med zaviranjem), hitrosti, kota nagiba, reakcije posameznika........................V vsakem primeru ABS lahko samo pomaga in to je dejstvo! ABS ti da tudi občutek varnosti in možnosti da zaviraš "na polno" ves čas, kar pomeni max.pojemke(in predvsem konstantne) tja do 9m/s2, kar nikoli ne dosežeš brez ABS. Meritve in rezultati so pokazali da tudi nevem kaki "maheri" niso dosegli povprečnih pojemkov nad 6.5m/s2. Sicer so res v kratkih časovnih intervalih bremzali z skoraj 10m/s2 ampak so nato popustili zavoro, ter je izpadlo povprečje kot pač je. Kar se pa dirkačev in ABS-a tiče pa samo to, naše ceste niso dirkališče z idealno podlago oz.grobim asfaltom, pa tudi motoristi nismo Rossiji(poglejte si Gibernaua, ki je delal salte z Ducatijem).

Ne bi filozofiral na dolgo in počez, ABS na motociklih bi bilo treba uzakoniti, verjemite mi da bi se število najhujših nesreč drastično zmanjšali. KDOR NE VERJAME SI NAJ PREBERE ČRNI FORUM OZ. VSAKODNEVNE ČLANKE V ČASOPISIH, TER PREŠTEJE VENOMER ZLAJNANE FRAZE: MOTORIST JE SUNKOVITO ZAVIRAL IN IZGUBIL OBLAST NAD VOZILOM..........RIP. :(

LP Bobo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem s Hondo CBF naredu letos 5 tisoč km in z ABSom nisem zadovoljen!! Na ne preveč dobri cesti, kjer so kakšne luknje al pa kj tazga takoj začne delovat in to mi ni ql! V mokrem vremenu pa nič ne rečem da ni vredu.

Torej:ABS je ql, če ga lahko v suhem vremenu izklopiš.

Kupi BMWja. :devil:

Ne matraj se - ti jaz povem ,da je daljša. Orenk daljša.

Bil sem na prikazu delovanja ABSa na BMWjevi delavnici. Frajer je pokazal zaviranje z ABSom in brez njega. Zavorne poti se niso bistveno razlikovale.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Bobo - lepo povedano, povzel si moje misli (ki jih sam nisem mogel izraziti zaradi pomanjkanja tehničnega znanja). :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi BMWja. :devil:

Bil sem na prikazu delovanja ABSa na BMWjevi delavnici. Frajer je pokazal zaviranje z ABSom in brez njega. Zavorne poti se niso bistveno razlikovale.

F1 ga nikoli ne bo imela...

Morda zato, ker jo vozijo najboljši vozniki na planetu?!

Jaz tudi nisem pristaš ABS-a. Toda zadnjič, ko sem natovorjen zaviral na mokrem, mastnem cestišču bi me to prepričanje skoraj stalo padca.

Torej, je le dobra stvar.

A kljub temu ne vem, če ga bom naslednjič vključil v nakup?

Brez njega je včasih bolj adrenalinsko!!! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem zakaj vsi nasprotniki ABS-a spominjate neke dirkalne motorje in formulo saj ti dirkalniki vsi uporabljajo KARBONSKE zavore, kjer je važno samo ,da so vedno dovolj segrete in potem naj nebi blokirale seveda,če bi voznik lahko vedno vozil po idealni liniji. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...če bi voznik lahko vedno vozil po idealni liniji. :OK:

Ne razumem kaj ima vožnja po idealni liniji veze z zaviranjem :hmm: ? Res pa ni smiselna primerjava F1 bolida in pilota (profija) z običajnim voznikom motornega kolesa, za nas običajne smrtnike je ABS prava stvar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem kaj ima vožnja po idealni liniji veze z zaviranjem :hmm: ? Res pa ni smiselna primerjava F1 bolida in pilota (profija) z običajnim voznikom motornega kolesa, za nas običajne smrtnike je ABS prava stvar.

S tabo se popolnoma strinjam,zato trdim,da pri karbonskih zavorah je ABS nepotreben.Kar pa se tiče idealne linije-namreč če mora voznik F1 naglo zavirat in ne vozi po idealni liniji (pred ovinkon prehiteval).in vozi z enim kolesom po umazanem delu cestišča (ostanki gume.zemlje, pesek,prah) zelo rado pride do blokiranja kolesa ,kar gumo precej poškoduje. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil sem na prikazu delovanja ABSa na BMWjevi delavnici. Frajer je pokazal zaviranje z ABSom in brez njega. Zavorne poti se niso bistveno razlikovale.

Poskusil bom opisat nekaj bistvenih razlik, ki jih ne upoštevate.

1. na dirkališču, poligonu gre zaviranje "poenostavljeno" tako da oviro oz. začetek zaviranja poznaš in se pripraviš na to. Tudi na dirkališču veš kdaj začeti zavirati in če si predolg, pač ovinek podaljšaš brez večje škode. Zaviraš brez stresa.

2. na cesti, ko avto zapelje na cesto pred tebe pa nimaš izbire, "panika" nisi bil pripravjlen na zaviranjen, ni rezerve. Človek, tudi dirkač v tem primeru reagira drugače kot na pisti. Ko pa je ovira tako blizu, da se ne moreš zaustavit pa odpove še tako dober profi dirkač, ker stisneš do konca, posledica padeš, hitrost se bistveno ne zmanjša in udarec v oviro je katastrofalen. Z ABS v tem primeru zmanjšaš hitrost ker te obdrži na motorju in je udarec v oviro pri nižji hitrosti in boljšimi možnostmi za preživetje.

Mirjenje na poligonu ni pravi pokazatelj vrednosti ABS-a.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hajoktejn & Brumer!

Mislim, da me nista čisto razumela.

V bistvu pa je čist' vseeno.

Življenje gre naprej... :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hajoktejn & Brumer!

Mislim, da me nista čisto razumela.

V bistvu pa je čist' vseeno.

Življenje gre naprej... :beer2:

Razumel, razumel; samo malo mi je dolgčas :whistle: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno.

poglejte si posnetke nesreč z dirk (avtomobilske so bolj očitne, rally), kjer so profiji, ki zelo dobro znajo zavirat.

Nihče, ki se je zaletel v zid, drugo vozilo, drevo itd, ni v oviro priletel z zaviranjem boljšim od ABS. Vsi priletijo z blokiranimi kolesi. (vsi vemo da z blokiranimi kolesi slabo zviramo) To je panično zaviranje, ki ga nihče ne obvlada.

NI ga na svetu junaka, ki bo malo popustil zavoro, da kolesa ne blokirajo, - "optimalno zaviral", ko se nepričakovano približuje zidu, drevesu, drugemu vozilu, pešcu, kravi,....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NI ga na svetu junaka, ki bo malo popustil zavoro, da kolesa ne blokirajo, - "optimalno zaviral", ko se nepričakovano približuje zidu, drevesu, drugemu vozilu, pešcu, kravi,....

Ah, daj, ne seri. :zzz: Seveda s(m)o tudi taki junaki... Je pa res, da je bilo treba malo trenirat, pa čeprav v ilegali (ker pač v Sloveniji ne premoremo enega pametnega poligona, ker bi to lahko treniral legalno).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, daj, ne seri. :zzz: Seveda s(m)o tudi taki junaki... Je pa res, da je bilo treba malo trenirat, pa čeprav v ilegali (ker pač v Sloveniji ne premoremo enega pametnega poligona, ker bi to lahko treniral legalno).

D.

Nea provociraj in spreminjaj teme :D

ftp je dobro napisal; ko si v paniki pač praviloma stisneš na full in samo res odlična natreniranost te lahko reši. Do te stopnje natreniranosti pa amaterji še zdaleč ne pridemo v doglednem času. Pri ABSu pa samo stisneš in elektronika poskrbi za ostalo; preizkušeno v kritični situaciji, na suhem ...

Popravljeno . Popravil gody01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno.

poglejte si posnetke nesreč z dirk (avtomobilske so bolj očitne, rally), kjer so profiji, ki zelo dobro znajo zavirat.

Nihče, ki se je zaletel v zid, drugo vozilo, drevo itd, ni v oviro priletel z zaviranjem boljšim od ABS. Vsi priletijo z blokiranimi kolesi. (vsi vemo da z blokiranimi kolesi slabo zviramo) To je panično zaviranje, ki ga nihče ne obvlada.

NI ga na svetu junaka, ki bo malo popustil zavoro, da kolesa ne blokirajo, - "optimalno zaviral", ko se nepričakovano približuje zidu, drevesu, drugemu vozilu, pešcu, kravi,....

Z ABSom imam izkušnje samo v avtomobilu, vendar me je pozimi kar malo razočaral! Na zasneženem cestišču se veliko hitreje ustavim z ročno (ročna na prime na sprednja kolesa!) kot pa z bremzo! Ko kolo zablokira odrine sneg in pride do asfalta, ABS pa tako hitro posreduje da guma asfalta ne doseže. Je pa res da imaš med zaviranjem popolno kontrolo nad vozilom, ki jo drugače nimaš.

Kar se pa tiče ABSa na motociklih pa nimam izkušenj ampak se mi zdi da zelo izboljša varnost, saj lahko brez skrbi do konca stisneš bremzo in ker veš da te pri tem nebo spodneslo, se lahko z glavo že posvetiš temu kako se boš izognil oviri

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!