Skoči na vsebino

Oznaka PRI na bencinski pipi ?


Priporočene objave

Objavljeno

Na bencinski pipi mojega Zephyrja je tudi oznaka oz. položaj PRI. Ker nimam servisne knjige oz. navodil za uporabo, ne vem natančno kaj to pomeni. Po mojih ugotovitvah bi to lahko bila "rezerva rezerve". A se motim ? :hmm: :hmm:

Objavljeno

PRI prepušča tud če motor ne dela!

ON in RES pa samo če pipica dobiva podtlak iz vplinjačev, torej samo ko motor dela!

PRI uporabiš, ko so vplinjači suhi (pomladi, če si jih jeseni izpraznil, ali ko tankaš, pa si prej ostal čisto brez bencina,... ), da se vplinjači spet napolnijo! Ali pa, če je s tistim podtlakom kaj narobe, pa ON in RES ne delata!

Objavljeno

Kratko in jedrnato.

Hvala! :yea2:

Objavljeno

še en mogoče koristen nasvet:

zephyr ima (vsaj mislim da ker je motor skoraj enak kot pri zr7) podtlak speljan na pipico po gumjasti cevki iz vplinjačev. kar ima guma svoje "lastnosti" je dobro tu in tam cevko pregledati, da ni poškodovana. meni se je cevka zaradi vročine, dotrajanosti in 2 cm prevelike dolžine prepognila in zlepila tako da motor ni dobival bencina (razen na PRI položaju), škoda da sem to zvedel šele po pol ure stanja na poletnem soncu (ja če bi človek kdaj navodila bral, ne pa samo ključ obrnil in gassss :hmm: :angry: ). po ravnanju in krajšanju cevke ter pozneje menjavi je bilo spet vse OK.

Objavljeno

Tako kot je blo že povedano....

On - pipica je odprta, kadar deluje motor (podtlak... druga cevka iz vplinjačev oz. izpred njih, odpre pipico)

Res - rezerva.... isti princip kot zgoraj. Lahko snameš dol cevko za benz pa nebi smelo teči iz kestla... razen če je fuč pipica... :)

Pri - Prime... teče neglede na podtlak. Tudi rezervo lahko pokuriš/spustiš.

LP

Objavljeno

Mogoče ni odveč pripomniti, da je pri ugasnjenem motorju priporočljivo pipico premakniti s tega položaja, ker bi v primeru, da je kaj narobe z uplinjači, lahko prišlo do tega, da bi bencin stekel v motor.

Objavljeno

aja še to, položaj PRI se uporablja SAMO ko ostala dva (on in res) iz kateregakoli razloga ne delata, pa še takrat je dobro čimprej odpravit napako.

Objavljeno
aja še to, položaj PRI se uporablja SAMO ko ostala dva (on in res) iz kateregakoli razloga ne delata, pa še takrat je dobro čimprej odpravit napako.

Al pa ko zmanjka benza pa tankaš, al pa če hočeš spraznit kestl v posodo, al pa če če....

Objavljeno

Na oznaki PRI becin teče če je rezervoar napolnjen z bencinom. HA HA :D

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mal nek prakse: Ja, PRI! :angry: 2 leti nazaj sem pozabil pipco prestvaivi iz PRI na ON po nalivanju bencina v Luciji. ...in zgodilo se je! Takoj po izvozu z avtoceste pri Arji vasi mi je zmanjkalo bencina! Ko zacne cukat na PRI, je tudi rezerva ze pokurjena! Pa na PRI itak motor popije vsaj za 20% vec.

Objavljeno
Pa na PRI itak motor popije vsaj za 20% vec.

Ni res, razlika je samo v načinu odpiranja ventila na rezervoarju, navadno podlak (ki je dovolj velik ne glede na vrtljaje motorja) skrbi za odprt ventil, na PRI je odprt vedno. Količino porabljenega goriva določa uplinjač/vbrizg.

Objavljeno

Ampak mene pa zanima, kako bi človek bencin zaprl - tudi, ko motor laufa. Namreč: čez zimo je dobro izpraznit vplinjače, ker se sicer v njih bencin posuši, modro barvilo pa ostane po delih vplinjača. To barvilo rado zamaši kakšno ta malo dizo, ali pa vsaj zmanjša ta veliko ali pa naredi kakšno drugo sranje. Skratka stroj na pomlad cuka in muka (se mi je že zgodilo. Zato je fino spustit bencin iz vplinjača, na mojem SV-ju pa so vijaki za izpust na nemogočem mestu...

Lahko sicer odklopim cevko za podtlak, a tudi ta rešitev ni elegantna, ker potem vleče noter zrak in čudno dela, dokler ne porabi bencina.

Je še kaj tretjega?

Objavljeno

Ne, ne ICE, nisva se razumela. Če je pipca na ON, potem se bencin zapre, ko stroj ugasne. Jaz pa bi rad zaprl bencin, ko stroj laufa, da bi mi bencina v vplinjačih počasi zmanjkalo in bi bil motor tešč za čez zimo...

Objavljeno

Daj na ON in snemi s pipice cevko za podtlak! :hmm:

Objavljeno
Daj na ON in snemi s pipice cevko za podtlak! :hmm:

dovolj bo že če cevko malo stisneš in držiš, mu hitro zmanjka sape :lol1: , I know!!!

Objavljeno

Oznaka PRI pomeni: PRIpravi se na tankanje, zaradi vsestrožjih ekoloških standardov bo pa naslednje leto PRI pomenilo: PRIjazno okolju..............................mogoče pa se tud motim B) <_< :rolleyes:

Objavljeno
Ni res, razlika je samo v načinu odpiranja ventila na rezervoarju, navadno podlak (ki je dovolj velik ne glede na vrtljaje motorja) skrbi za odprt ventil, na PRI je odprt vedno. Količino porabljenega goriva določa uplinjač/vbrizg.

Ampak v praksi mi je res za liter vec vliv. TO je biv XV 250. Pa dobr, sj vseen. Mogoce se pa motim. Ce niti teoreticno ni mozno. :unsure:

Objavljeno

Jaz pa nikakor ne maram praznih vplinjačev, zato me zanima če glede na povedano drži ta teorija:

Če motor dalj časa stoji in je pipica na ON ali RES potem ni dotoka bencina in ta izhlapi iz vplinjačev . :hmm:

Če je pipica na PRI potem so v primeru daljšega mirovanja motorja vplinjači vedno polni bencina. :hmm:

Se mogoče motim?

Objavljeno
Jaz pa nikakor ne maram praznih vplinjačev, zato me zanima če glede na povedano drži ta teorija:

Če motor dalj časa  stoji in je pipica na ON ali RES potem ni dotoka bencina in ta izhlapi iz vplinjačev . :hmm:

Če je pipica na PRI potem so v primeru daljšega mirovanja motorja vplinjači vedno polni bencina. :hmm:

Se mogoče motim?

Če ni podtlaka, ni dotoka bencina, čeprav je uplinjač povsem prazen.

Če izhlapi toliko bencina iz lončka uplinjača (komora, kjer je plovec), da plovec odpre dovodni ventil in je pipica na PRI, potem bo iz rezervoarja pritekla nadomestna količin goriva.

Ne vem koliko poznate zgradbo in delovanje uplinjača, jaz kar dobro, in sem prepričan, da je vseeno ali je pozimi uplinjač napolnjen z bencinom ali ne. Polna je itak samo komora s plovcem, vse tiste male šobe, preko katerih se dozira bencin med vožnjo, so suhe - niso zalite z bencinom. Še več (če malo teoretiziramo), preko šob izhlapeva bencin, tekočina potrebuje za izhlapevanje izparilno toploto, ki jo odvzema od okolice - šob, sten uplinjača in jih ohlaja (tako deluje hladilnik). Na uplinjaču, ki ima nižjo temperaturo od okoliškega zraka, se kondenzira voda in glej ga :devil: !

Važno je, da mrzel motor ne pripeljemo v topel prostor, ker se res orosi (to pa spada že v drugo temo).

Objavljeno
Če je pipica na PRI potem so v primeru daljšega mirovanja motorja vplinjači vedno polni bencina. :hmm:

Pa če kje ne tesni dobro, bo bencin kar tekel ...in tekel ...in tekel in zalil ves vplinjač, nato pa še zračni filter ali pa valje! :(

Na tisti ventil, ki se zapre, ko se posodica v vplinjaču napolni, se jaz ne bi preveč zanašal. Če si ga kdaj videl veš zakaj! V 5 mesecih lahko skozenj steče precej bencina tudi če je zaprt (sploh ni narejen, da bi 100% tesnil)! :P

Objavljeno
Na tisti ventil, ki se zapre, ko se posodica v vplinjaču napolni, se jaz ne bi preveč zanašal. V 5 mesecih lahko skozenj steče precej bencina tudi če je zaprt

Se strinjam, ampak če kdo hoče imeti poln uplinjač bencina, mora narediti kot je zgoraj opisano.

Po mojih izkušnjah vsi sezonski stroji po daljšem mirovanju težko vžgejo zato, ker nekaj časa traja, da gorivo pride do vseh šob in ne zaradi nekakšnih bencinskih ali zračnovlažnih oblog. Imam avto, ki ga vžgem dvakrat na leto (da vidim, če je še živ), nekaj minut traja, da potegne gorivo in vžge. Če nalijem bencin direkt v komoro s plovcem, vžge takoj.

Objavljeno

.....in vse skupaj je odvisno od stopnje cistoce bencina. vec kot je umazanije v bencinu (od kjerkoli ze; bencin kot tak ali umazanije iz tanka potegnjene itd.) bolj se bodo s casom zapacale komora plovca in razne sobe. tudi ostanki kondenzata vode v bencinu (cez leto se jih nekaj le nabere) lahko po parih letih lepo zapacajo vplinjace.

kot sredstvo proti temu priporocam dodatni (fini in ustrezno veliki) bencinski filter v dovodni cevki vplinjacev, ali na zacetku sezone vliti v prvi rezervoar cistilec za dovodni sistem bencina (motul, motorex itd.), ali mehansko ciscenje razdretih vplinjacev (koliko nas to zna!).

se odgovor kwakmenu:

- ce ni podtlaka vplinjaci ne vlecejo bencina; ni vazno v kateri poziciji je pipica

- pri PRI vecinoma tece bencin ne glede na podtlak; PRI pomeni "primer", i.e. dodatna kolicina bencina za vzig pritece v vplinjace

- na PRI bodo vplinjaci vedno polni samo tako dolgo kolikor je bencina v rezervoarju.

najbolje je imeti prazne in suhe vplinjace na motorju cez zimo.

Objavljeno
ali na zacetku sezone vliti v prvi rezervoar cistilec za dovodni sistem bencina (motul, motorex itd.),

Ali je kakšen problem, če daš to čistilo v zadnji tank sezone ? Ali dela škodo ob dolgotrajnem stanju v motorju ?

Objavljeno

problem ni, samo je nekako nelogicno pred (domnevno) onesnazenostjo ocistiti vse skupaj. se ti ne zdi?!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!