Skoči na vsebino

MV Agusta+Proton


gizmOkak

Priporočene objave

To stvar sm vidu pa tle, če je kdo prjavlen naj pove kaj več prosim :), morš bit prjavlen na njihov forum, če češ kej več zvedit :unsure:

Popravljeno . Popravil žan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, sm zvedu mal več glede tega motorja:

To je nova MV Agusta F4 Tamburini

998cc

127kW/172 KM pri 11750 obr/min

končna hitrost 307 km/h

CENA: 39,825 EUR

Pohitite serija omejena na 300 kosov :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še podatki z drugih vod: velja za F4 1000s :)

Engine - Four cylinder, 4 stroke, 16 valve

Timing system - “D.O.H.C”, radial valve

Total displacement - 998cc

Compression ratio - 12:1

Starting - Electric

Bore x stroke - 76 x 55mm

Max. horsepower - r.p.m. (at the crankshaft) 122 Kw (166 HP) at 11750 - Lim. 12700 r.p.m.

Max. torque - r.p.m. 109 Nm (11.1 Kgm) at 10200 r.p.m.

Cooling system - Liquid cooled, water-oil heat exchanger

Engine management system “Weber Marelli” 1,6 M ignition - injection integrated system; induction discharge electronic ignition, “Multipoint” electronic injection

Clutch Wet, multi - disc

Gear Box - Cassette gearbox; six speed, constant mesh

Primary drive - 50/79

Wheelbase - 1,408mm

Length - 2,007mm

Width - 685mm

Seat Height - 810mm

Ground Clearance - 130mm

Trail 98.5mm

Dry Weight - 192kg

Fuel Capacity - 21 litres

Max Speed - 301kph

Frame - CrMo Steel tubular trellis (TIG welded), Rear swing arm pivot plates: material aluminium alloy

Front Suspension - Inverted (USD) telescopic hydraulic fork with rebound-compression damping and spring preload adjustment, Titanium Nitride anti-friction treatment

Rear Suspension - Progressive, single shock absorber with rebound and compression (High speed / Low speed) damping and spring preload (hydraulic control)

Single sided swing arm: Magnesium alloy

Front Brakes - 310mm discs with 6-piston calipers

Rear Brake - Single 210mm disc with 4-piston caliper

Rims - 3.5 x 17" (F), 5.75 x 17" ®

Tyres - 120/65-17 (F), 180/55-17 ® or 190/50-17 ®

Popravljeno . Popravil žan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uuuaaaaaaa!!!! :D to je pa neki za mojo dušo in srce in še za dokaj normalno ceno :)

en frend bo kupil novega BMW1200cl in bo dal zanj 4.000.000 pa bo imel traktor tle maš pa najhujši motor za podoben denar :wacko: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem mal vozil mv agusto f4, nekaj kar se na da primerjat z japonci, nekaj cem se rece voznja, v ovinkih sam se cudvas kako ih pozira, nekaj kaj bi jaz imel. TAKOJ

Ta nova 1000s je pa vsa hudiceva za videt. Bom se potrudil da me ima

Popravljeno . Popravil emir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takih slik ne smete preveč objavljat, ker ma pol cel kup ljudi na tem forumu čist slinaste tipkovnice. :D

Ja kdo pa nebi imel takšno lepotico! Motor, ki ga kupiš in ga maš do konca. Ker se ga nikoli ne naveličaš in vedno aktualen, tko kot so tastare MV Aguste 750 America itd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

še par lepih

senna-10144166.jpg

f4%2520sen144167.jpg

f4%2520sen144168.jpg

senna-10144169.jpg

senna-10144170.jpg

pa še ena z "okraskom"

girly%5B1%5D144224.jpg

še malo podatkov:

The Senna has shown a true 187 mph (301.07km/h) through the speed traps at Mugello apparently. If this is true the F4 1000 Senna can rev to the limiter @ 13.000 rpm in top gear. F4 1000 Senna has now got radial brakes from Brembo rather than the six-pot Nissin's. Some tech specs: 174bhp @ 11.900rpm 111Nm @ 10.000rpm. Weber Marelli 5SM ignition and electronic multipoint injection. Wheelbase: 1408mm, seat height 810mm, Dry weight 190kg, fuel capacity 21 litres. Top spec fully adjustable suspension, the Sachs mono shock can even be adjusted for high speed/low speed compression. The fairing is made of thermoplastic and carbon fiber.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale MV Agusta Senna je bila na sejmu v Milanu. Kako naj rečem? Nekako beseda čudovito ni dovolj..... :yea1:

Popravljeno . Popravil viggen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!