gizmOkak Objavljeno Oktober 30, 2003 Deli Objavljeno Oktober 30, 2003 A ve kdo kaj več o tem :blink: Zgleda zanimivo: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Oktober 30, 2003 Avtor Deli Objavljeno Oktober 30, 2003 (popravljeno) To stvar sm vidu pa tle, če je kdo prjavlen naj pove kaj več prosim :), morš bit prjavlen na njihov forum, če češ kej več zvedit :unsure: Popravljeno Oktober 30, 2003. Popravil žan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Oktober 30, 2003 Deli Objavljeno Oktober 30, 2003 Azijci po mojem prispevajo denar za 50 MVejk :P . Tak se meni zdi :?. LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Oktober 30, 2003 Avtor Deli Objavljeno Oktober 30, 2003 aaaa, tko nekako :hmm: čudno, so pa res radodarni B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno November 1, 2003 Avtor Deli Objavljeno November 1, 2003 No, sm zvedu mal več glede tega motorja: To je nova MV Agusta F4 Tamburini 998cc 127kW/172 KM pri 11750 obr/min končna hitrost 307 km/h CENA: 39,825 EUR Pohitite serija omejena na 300 kosov :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno November 1, 2003 Avtor Deli Objavljeno November 1, 2003 In še nova ljudem bol dosegljiva F4 1000s: cena: 18,700EUR (v verziji enoseda) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno November 1, 2003 Avtor Deli Objavljeno November 1, 2003 (popravljeno) pa še podatki z drugih vod: velja za F4 1000s :) Engine - Four cylinder, 4 stroke, 16 valve Timing system - “D.O.H.C”, radial valve Total displacement - 998cc Compression ratio - 12:1 Starting - Electric Bore x stroke - 76 x 55mm Max. horsepower - r.p.m. (at the crankshaft) 122 Kw (166 HP) at 11750 - Lim. 12700 r.p.m. Max. torque - r.p.m. 109 Nm (11.1 Kgm) at 10200 r.p.m. Cooling system - Liquid cooled, water-oil heat exchanger Engine management system “Weber Marelli” 1,6 M ignition - injection integrated system; induction discharge electronic ignition, “Multipoint” electronic injection Clutch Wet, multi - disc Gear Box - Cassette gearbox; six speed, constant mesh Primary drive - 50/79 Wheelbase - 1,408mm Length - 2,007mm Width - 685mm Seat Height - 810mm Ground Clearance - 130mm Trail 98.5mm Dry Weight - 192kg Fuel Capacity - 21 litres Max Speed - 301kph Frame - CrMo Steel tubular trellis (TIG welded), Rear swing arm pivot plates: material aluminium alloy Front Suspension - Inverted (USD) telescopic hydraulic fork with rebound-compression damping and spring preload adjustment, Titanium Nitride anti-friction treatment Rear Suspension - Progressive, single shock absorber with rebound and compression (High speed / Low speed) damping and spring preload (hydraulic control) Single sided swing arm: Magnesium alloy Front Brakes - 310mm discs with 6-piston calipers Rear Brake - Single 210mm disc with 4-piston caliper Rims - 3.5 x 17" (F), 5.75 x 17" ® Tyres - 120/65-17 (F), 180/55-17 ® or 190/50-17 ® Popravljeno November 1, 2003. Popravil žan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno November 1, 2003 Avtor Deli Objavljeno November 1, 2003 pa še serija s sedežem za malo ritko zadi: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kađiva Objavljeno November 1, 2003 Deli Objavljeno November 1, 2003 uuuaaaaaaa!!!! :D to je pa neki za mojo dušo in srce in še za dokaj normalno ceno :) en frend bo kupil novega BMW1200cl in bo dal zanj 4.000.000 pa bo imel traktor tle maš pa najhujši motor za podoben denar :wacko: :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
emir Objavljeno November 1, 2003 Deli Objavljeno November 1, 2003 (popravljeno) danes sem mal vozil mv agusto f4, nekaj kar se na da primerjat z japonci, nekaj cem se rece voznja, v ovinkih sam se cudvas kako ih pozira, nekaj kaj bi jaz imel. TAKOJ Ta nova 1000s je pa vsa hudiceva za videt. Bom se potrudil da me ima Popravljeno November 1, 2003. Popravil emir Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kristian Objavljeno November 3, 2003 Deli Objavljeno November 3, 2003 Takih slik ne smete preveč objavljat, ker ma pol cel kup ljudi na tem forumu čist slinaste tipkovnice. :D Ja kdo pa nebi imel takšno lepotico! Motor, ki ga kupiš in ga maš do konca. Ker se ga nikoli ne naveličaš in vedno aktualen, tko kot so tastare MV Aguste 750 America itd! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno November 21, 2005 Deli Objavljeno November 21, 2005 (popravljeno) še par lepih pa še ena z "okraskom" še malo podatkov: The Senna has shown a true 187 mph (301.07km/h) through the speed traps at Mugello apparently. If this is true the F4 1000 Senna can rev to the limiter @ 13.000 rpm in top gear. F4 1000 Senna has now got radial brakes from Brembo rather than the six-pot Nissin's. Some tech specs: 174bhp @ 11.900rpm 111Nm @ 10.000rpm. Weber Marelli 5SM ignition and electronic multipoint injection. Wheelbase: 1408mm, seat height 810mm, Dry weight 190kg, fuel capacity 21 litres. Top spec fully adjustable suspension, the Sachs mono shock can even be adjusted for high speed/low speed compression. The fairing is made of thermoplastic and carbon fiber. Popravljeno November 21, 2005. Popravil hajoktejn Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
viggen Objavljeno November 21, 2005 Deli Objavljeno November 21, 2005 (popravljeno) Tale MV Agusta Senna je bila na sejmu v Milanu. Kako naj rečem? Nekako beseda čudovito ni dovolj..... :yea1: Popravljeno November 21, 2005. Popravil viggen Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kontraband Objavljeno November 21, 2005 Deli Objavljeno November 21, 2005 Vsekakor sta najlepša detajla izpušni sistem pa felte :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se