Skoči na vsebino

Katero olje?


Tamav

Priporočene objave

Zivjo!

Bliza se zima in jaz ze razmisljam o servisu mojega konjicka. Vendar sem spet v dvomu katero olje je primerno. Odlocam se med MOTUL 300V ali MOTUL 5100. Vem, da je MOTUL 300V boljse in da se nam nic zafrknil ce bi ga dal noter; vendar zakaj bi kupoval in ga preplacal predobro olje ce bi MOTUL 5100 lahko cisto ustrezal?!

Svetujte...zanima me kaj vi dajete notr.

Motor je CBR 600F

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pred tednom dni natočil 5100. Kaj več lahko povem drugo leto. :D

Pa še to: uporabljaj iskalnik, ker tema "motorna olja" že obstaja in bo ta vsak čas zaklenjena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz uporabljam Shell, je pa res dvoje:

- odvisno za kasen motor gre in

- PRI OLJU SE NE SPLAČA ŠPARAT

saj vete kak gre, bol je masno boljše gre ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj piše, da je CBR 600F - za čez zimo daj noter 5100, potem ga pa spomladi zgodaj zamenjaj, ker se bo čez zimo v motorju nabralo nekaj kondenza. Ko boš pa spomladi menjal se pa sam odloči kaj boš dal - če motor zelo priganjaš je bolje, da daš 300V, za zmerno vožnjo je pa 5100 čisto dober.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oj ja glede iskalnika prebiral sem tisto temo o oljih vendar po pravici povedano nisem nasel pametnega odgovora

lahko vam povem tudi primer kako je pri serviserjih;

šel sem do dveh priznanih serviserjev; prvi mi je zatrjeval da je MOTUL 5100 cisto dovolj dobro olje in bi zadostoval mojim potrebam, drugi pa da moram tociti MOTUL 300 V

ker sem gorenc bi pa rad odgovor ali je 5100 cisto dovolj dobro saj se pri ceni kar nekaj pozna :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem, da bo tema odsla v nepovrat... Zato samo manjsi izliv -

Ce pogledam ceno svojega motorja je cena olja totalno zanemarljiv faktor. Ze ko sem ga kupil, sem vedel, da bom moral delat servise za njega in to ni tak sok zame.

In pol ce se vprasam - ce bo moja (velika) investicija delovala bolje, bolj mirno in se bo manj obrabljala, ali sem pripravljen zanjo odsteti kake 6.000 sit na sezono vec (recimo dva servisa)? Ja, sem ja. To se mi zdi cist bizarno. Sej ce te tolk skrbi denar, zakaj pa hoces sploh Motula, Proton je sigurno se cenejsi in ce te itak boli kaj je bolj kvalitetno za tvoj motor (torej ne bi rad kupil olja, ki bi bilo predrago), zakaj potem delas stvari na pol? Kupi najcenejse olje, ki obstaja, pa je. Glede na to, da bos na sezono z motorjem izgubil nekje okrog 600.000 SIT z amortizacijo vred (ce se bos konkretno vozil), potem teh 6.000 res ne igra popolnoma nobene vloge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motul 5100 delnosint

300v comp sint

vmes imaš pa veliko olj, ki zadovoljijo tvoj motor, so sintetična in cenejša od motula 300

če imaš knjigo od motorja, poglej kakšen standard olja zahteva proizvajalec in nimaš kej zgrešit pri nakupu

to je oznaka API SG,SH,SJ...

vsako olje, ki ima na embalaži predpisan napis, je ustrezno in cenej kot ga dobiš, bolje je - če hočeš pršparat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih so v Honde dajali samo Castrol. Če ga pogosto menjaš lahko daš tudi polsintetiko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CBR600F? ...torej si naredil konec kalvarijam (1L 300v/1000km)???

po mojem imas 5100 dovolj, ker 300v pride do izraza sele pri visjih temperaturah in obremenitvah...

sploh pa, kolikor vem, si strojnik in bi to najbolje moral vedeti sam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe frazerer mal pretiravaš pri 1l 300v/1000km moja kawa sploh ni bila tako požrešna ce primerjam s kako staro yamaho :lol1: ,

glede strojne tud vi se niste verjetn na faksu ucil a je Trimo al Esal Anhovo bols:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem v svoj Suzuki natakal 300v, pa sem imel težave z menjalnikom-sklopko! :angry: Potem sem, po nasvetu mehanika, vanj nalil eno polsintetiko (pol cenejšo) in težave so izginile, pa še lepše je motor delal (manj glasno, z manj tresljaji in lepšim prestavljanjem). :D

Zdaj vem, da "boljše" ni vedno boljše! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Tisto o 1L motula / 1000 km --- količina porabe olja je odvisna od tipa olja v motorju. Na drugih forumih berem, da včasih sintetiko zelo "kuri", ko pa daš v isti motor drugo olje se poraba bistveno zmanjša..

2. Katero olje dati v motor. Če ga redko priganjaš čez 9, 10k obratov bi moral 5100 čisto zadostovati. Predvsem je važno da redno opravljaš menjave, še posebej če boš dal noter polsintetiko, ki se hitreje razkraja pri visokih temperaturah in tako hitreje izgublja svoje mazalne lastnosti. Tudi na dirkah imajo serijski motorji velikokrat noter polsintetiko, le da olje menjajo po vsaki dirki.

Druga stvar pa je, da vsekakor nočeš, da se oljni film strga. Zato se splača dati nekaj sitnih več in si vsaj glede tega brez skrbi.

A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri olju ni vredno šparat.........pri opremi ni vredno šparat.........pri gumah ni vredno šparat........ :BUA:

Full synt.......znana znamka (poglej za koga Rossi na Hondi dela reklamo)........SAE15-50........4l - 8.600sit.

Popravljeno . Popravil YZFgeorge
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dav 5100 v viragona 750 in biv..hm nezadovoln, glede na to kolk mi ga je serviser priporocav je blo eno navadno sranje...po nekje 250km prevozenih km (neprestano) je menjalnik postal obcutno bol trd ...tako da naslednje bo vrjetno shel s katerim sem biv pri prejsnem motoro zadovoln...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni še vedno prisegajo na razne motule in podobno. Najboljše je, da pogledate kaj pravi glede olja proizvajalec sam. Če piše na mašini use 10-40W pol je najbolje da tako olje tudi damo noter. Pa tudi v raznih revijah imamo navedeno kaj se da v določen tip in kako gradacijo, zato je brezveze neki na novo odkrivat. Vse je že povedano. Od dostih sem že slišal, da dokler so uporabljali predpisana olja, ni motor olja nič kuril, ko pa so vlili motul 300 pa je takoj kuril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni še vedno prisegajo na razne motule in podobno. Najboljše je, da pogledate kaj pravi glede olja proizvajalec sam. Če piše na mašini use 10-40W pol je najbolje da tako olje tudi damo noter. Pa tudi v raznih revijah imamo navedeno kaj se da v določen tip in kako gradacijo, zato je brezveze neki na novo odkrivat. Vse je že povedano. Od dostih sem že slišal, da dokler so uporabljali predpisana olja, ni motor olja nič kuril, ko pa so vlili motul 300 pa je takoj kuril.

Ja, valjda je kuril - 300V je full synth olje - zelo viskozno.

1. Ce uporabljas delno sinteticno olje so molekule olja vecje, kar pomeni, da si izdolbejo vecji (ceprav se vedno zelo majhen) hod med batom in cilindrom. Ko zamenjas olje za full synth ta razmik (ki je zelo majhen needless to say) pomeni, da molekule full-synth olja vcasih ostanejo na stenah cilindra.

2. Tudi ce vedno uporabljas full-synth, ti ga zna zaradi viskoznosti pri zelo visokih obratih malo pit. S tem ni nic narobe. Meni ga je denimo tam 0.5 - 1 dcl hornetka pila (300v) na servisni interval, kar je totalno normalno.

So mi mehaniki povedal tole.

Visokoznost, ki jo rabis pa je se vedno mocno odvisna tudi od razmer v katerih nameravas vozit motor. Ker ga denimo vozim skoraj izkljucno pri visjih temperaturah in skoraj izkljucno izven mesta je zame 15-50W cisto v redu, ni pa tako olje za nizke obrate in mrzlo ozracje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najslabše olje sint in delnosint.. ki sem ga imel možnost preizkusit je bilo valvoline, čeprav njihova stran pove marsikaj zanimivega

olje motul je drago zaradi reklame, široke potrošnje, vsesplošne zastopanosti in ne extra kvalitete

na razvitem trgu je motul le eno izmed res mnogih olj in še to ne med najbolj cenjenimi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, vi boste zihr vedli! Ktero olje pa je najbolse za motor z kubiki 1500 in obrati pod 6000? Sam, da bo menjalnik sov gladko! Cena ni pomembna. :hmm: :?

Ne vem sicer če je najboljše, vendar iz izkušenj (40 kkm) na 1520 ccm s šetimi cilindri in omejilnikom pri 6300 rpm:

motul 300 - dobro, vendar z zmanjšano pralno funkcijo olja,

motorex polsintetično- dobro, vendar z rahlim podrsavanjem in zagrabitvami sklopke,

motul 5100 - brez vsakršnih pripomb.

Nekateri kolegi na GoldWingah (starih) zatrjujejo, da se jim menjalnik zatika pri motulu 5100 in zato nalivajo 300, ampak menim (menjalnik na Valkyrie je enak kot na Goldwingu (starem)), da gre bolj za psiho oz. prepričanje v glavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motul 300 - dobro, vendar z zmanjšano pralno funkcijo olja,

lahko tole malce pojasniš ? ... se namreč ne strinjam s tabo ...

Če stočiš iz mašine v rednem servisnem intervalu iz motorja olje, ki ni umazano to pomeni, da umazanija (saje, hlapi .. ) ne prihaja v karter in ne maže olja. To pomeni, da s tem oljem valji in bati dobro tesnijo in kompresija ne uhaja v karter !!

Vsa umazanija se ustavlja v oljnem filtru, ki je temu tudi namenjen.

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!