Skoči na vsebino

OPOZORILA


Zok

Priporočene objave

tema, kjer naj bi bile skupaj zbrana opozorila in nasveti pri vzdrzevanju, predelovanju in obnavljanju motorjev.

najprej moje izkusnje - bolj na hitro in na splosno:

-pri sprejanju ketne vedno vrti kolo v vzvratni smeri, da vas veriga in zobnik ne moreta stisnit, in poskodovat okoncin (au!)

-pred ponovnim namescanjem cilindra VEDNO!!! preglej, ce je v karterju slucajno kaksna podlozka, zeger ali matica (ven se jo dobi z magnetnim izvijacem)

-bata v cilinder ne boste dobili na silo (vzemi vecje kladivo... :P )

-pri menjalnikih VEDNO nazaj namesti podlozke, da zobniki in avtomat ne bodo imeli zracnosti (sm se dva mesca zajebavu z elektronikom, k je avtomat mel luft!! :angry: )

-poliester se zelo lepo prime na prste in nohte (pravkar pridobil novo izkusnjo... :P :D )

-ko sprejas verigo, zasciti gumo, da se ne bos na prvem ovinku skantal (hvalabogu se nikol dozivel :) )

-ko poskusas zalaufat masino, vedno preveri, ce je bencin odprt in kill switch na "RUN"! :D (mater sm klel!! :lol1: )

-pred voznjo vedno preveri, ce imas obe gumi celi in polni (sn ze letu v ograjo na konc prve ravnine :cry: )

-nikoli ne navijaj masine v obrate brez obremenitve za vec kot pol sekunde!!

-s hladno masino se vozi tako, kot bi se vozil s piciklom

sem se kaj pozabil??

pa vase izkusnje??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno takšno splošno opozorilo:

pazi, kaj delaš! :o

Včeraj urejal kravo, menjal pregorelo žarnico meglenke in podobno in na koncu ugotovil, da bi bilo dobro v njeno drobovje priliti deciliter olja.

Rečeno storjeno. :D

Potem pogledal plastenko v roki in ugotovil, da sem dolil olje od dvotaktnega skuterja. :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tema je namenjena prenosu izkusenj. Vec glav vec ve. Komentarji v smislu

Jest pa nikol nisem servisiral svojega motorja in se mi nikol nic ne dogaja, ampak vseen mal modrujem.

ali pa

Joj kaksen debil si, ker nisi ze pri rojstvu dojel, da moras polgrafitno kontramatico asinhrono pricvrstit na podnozno nadohisje karticnega zobnika

So povsem nepotrebni.

PS: vsaj enkrat se mi je ze zgodilo, da mi motor ni vzgal, ker nisem dojel, da imam vklopljen kill-switch.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdor ne prebere navodil, kjer pogosto kaj takega tudi piše, je malo verjetno, da bo bral forumske nasvete ...

Sicer pa v navodilih za motor običajno piše nekaj takega:

pred vožnjo vedno preverite stanje pnevmatik, preizkusite delovanje zavor, količino olja v motorju, stanje napeljav, količino goriva, ...

Kar je še pomembno - če uporabljate disk-lock, ga pred vožnjo snamite. Jaz ga vsaj enkrat nisem...

Da ne govorim o tem, da motorja na centralno stojalo ne postavljajte na neravnem terenu. Se lahko prekucne - in shit je, če se prekucne na "drugo stran" :D

In seveda - ne vtikajte prstov tja, kjer ni treba :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne govorim o tem, da motorja na centralno stojalo ne postavljajte na neravnem terenu. Se lahko prekucne - in shit je, če se prekucne na "drugo stran" :D

to je res shit - posebej zame,

saj, ne da sem dve glavi nižji, tudi pol manj me je od Sym-a,

pa še prvi motor s centralnim stojalom v življenju imam

&

kako sem si pomagal (predno sem se navadil)

ko sem postavljal 250kilsko železje na centralno stojalo, da sem se izognil strahu, da motor pade oziroma celo padcu motorja

(nedajbože)

:cry:

ob zid v garaži sem postavil "štokrle" (stol brez naslonjala)

ob štokrle pa motor točno tako, da bi se ob eventuelnem nagibu na drugo stran naslonil na štokrle - preizkus naslanjanja - zadeva dela

potem pa

hop, hop s celo težo po centalnem naslonjalu - jasno da se je v začetku dogajalo vsesorte & štokrle se je odlično izkazal - no zdej pa gre tudi brez

:)

Popravljeno . Popravil 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Ne privijaj premočno. Velja tudi za serviserje- ob prvem poskusu odvijanja zadnje akse, da bi našponal ketno, zvil priloženo orodje :cry: . Še posebej velja za svečke, oljne filtre in nasploh vse vijake ki se privijajo v aluminij. Ko gre navoj ni fajn.

2. If it ain't broken, don't fix it.

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Da ne govorim o tem, da motorja na centralno stojalo ne postavljajte na neravnem terenu. Se lahko prekucne - in shit je, če se prekucne na "drugo stran" :D ...

Ja pa pazite tudi pri postavljanju motorja na stransko tačko na travi ali na neravni površini...imel izkušnjo ko sm na mokro travo na stransko tačko dal motor pa čeprov sm pazu kt hudič da bom ja postavu motor tako da se ne bo prekucni ker sm mel že izkušnje s tem(sicer na APNu)pa vseeno se mi je zgodilo da se je motor prekucnu pol pa en prjatu u štric mene pa motor dvignt...da bi biu sam bi se matru ko norc čeprov rata(že probu B) )...še dobro da ima moj motor "le" 130kg...da ti pade krava si mrzu :cry:

1. Ne privijaj premočno. Velja tudi za serviserje- ob prvem poskusu odvijanja zadnje akse, da bi našponal ketno, zvil priloženo orodje  . Še posebej velja za svečke, oljne filtre in nasploh vse vijake ki se privijajo v aluminij. Ko gre navoj ni fajn.

2. If it ain't broken, don't fix it.

1.Osebno odtrgam pol vijakov k jih prvijam pa še zmeraj se ne morm navadit da bi lepo na nežno prvil kšno stvar...pa tud navoji so bili že posneti :( :cry:

2.Živa resnica ki bi jo bilo dobro upoštevati!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. 3x-10x preveri timing odmičnih gredi. Potem pa še kako morjo bit obrnjene... (Ane bobo pa damjan pa moja malenkost?)

1. Diz iz frgazarja se NE puca z žičkami ali čemerkoli trdim. No ja, pr MZju je delal... :P

3. Če ostane 3-5 šraufov po šraufanju mašine je to nekej normalnega in se ni za sekirat.

4. Tudi del bloka se da odbit s fleksarco, če je napot... No ja, pr MZju je delal (ane miha?) ;)

5. Včasih pomaga če ma mašina še kakšno drugo maso na geštel vezano, ne samo bodn od sklopke...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jaz bi rad se enkrat omenil, kar se tice zategovanja sraufov. Pr svojmu motorju sem ze 2 navoja unicu, pa eno kapco od sraufa odlomu.

Najboljs da si kupis moment kljuc(ne pre pocenskega), pogledas v users menual pa zategnes vsak srauf tako mocno kot pise. Tako se izognes skodi, pa se obcutek dobis. Res pa je, da so moment kljuci zelo zelo dragi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se to.

Ko menjas prvi zobnik, pusti kolo in verigo gor. Tako samo pritisnes na zadnjo zavoro in odvijes vijak, ki drzi zobnik. Jaz sem to ugotovil, ko sem ze kolo in verigo dol vzel, potem pa nisem mogel dobit dol zobnika k se je skoz vrtel.

Popravljeno . Popravil Brrrm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Res pa je, da so moment kljuci zelo zelo dragi.

A bi gdo slučajno vedu kolk prbližn pa je to zelo zelo dragi???

za varovanje vijakov proti odvitju (tut če imaš moment ključ vibracije delajo svoje) je zelo uporaben loctite 243 - moder

šravf se sigurno ne bo odvil, pod ključem pa bo vseeno popustil

ker ni poceni, ga doziraš malo, pa je učinek še vedno učinkovit

A to je sprej al kko???

Kok prb. pa to stane???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi gdo slučajno vedu kolk prbližn pa je to zelo zelo dragi???

čisto odvisno (npr. od firme). Nekatere so pač dražje kot druge. Ponavadi pa zato tudi boljše.

Cena - tam nekje 10k.

Tako ZELO drago pa spet ni, če ga boš kolikor toliko rabil. Če se greš serviserja, je to pomojem pameten nakup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bauhausu imajo momentarje in sicer se dva ključa dopolnjujeta glede na to kaj rabiš pri motorju, ne vem točno do kolko kil

dražji pride nekaj čez 8.000, cenejši najbrž malo manj

izdelava zgleda zelo solidna

loctite je tekočina in v mali tubi 20ml košta 1400

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko menjaš zavorne ploščice ali zavorno olje na koncu obvezno pritisni zavorno ročico tolikokrat, da le ta postane trda sicer te ob prvem zaviranju čaka neprijetno presenečenje.

Ko menjaš ali dolivaš olje pred startom motorja ne pozabi vrniti pokrovčka na za to predvideno mesto (žal že preiskušeno, rezultat zasvinan strop in stena v moji garaži :xx: )

Ižanc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi gdo slučajno vedu kolk prbližn pa je to zelo zelo dragi???

V Louisu v Grazu ga dobiš od 10 eurov naprej (klasičnega z cajgerom in skalo).

Sicer pa imam tudi en nasvet. Ko menjavaš vzmeti v amortizerjih im imaš motor na glavnem stojalu ga spredaj pod mašino dodatno podpri z priročnimi sredstvi, da ti ne bo skupaj padel, ko odviješ oba zapiralna šraufa na vrhu cevi. Meni se je to zgodilo in sem se skoraj vsral od straha, pa še olje iz amortizerjev mi je vrglo po celi makini. :blink: :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Druga moznost, da dobis prvi zobnik dol pa je(za 2T). Vzames dol izpuh, izvijac zataknes pod bat tko, da se zobnik ne more zavrtet, ko poskusas odviti vijak zobnika. :xx:

In lepo poškoduješ bat in cilinder.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In lepo poškoduješ bat in cilinder.

to sn js ze na APNu naredu... :D

kasneje sm bat blokiral tako, da sem v glavo privil staro svecko z dolgim navojem - je pomagalo. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In lepo poškoduješ bat in cilinder.

S tisto izjavo sem se zafrkval, a ni ocitno :hmm:

V tvoj prispevek vdiram zato, da tebe in ostale opozorim, da se okoli tehnike in vijačenja ne zafrkavati. Da kdo res ne bo neumnosti po tvojem hecu napravil. Zato sem tisto izjavo iz tvojega prispevka pred dnevi zbrisal

Popravljeno . Popravil Brrrm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!