RoadKill Objavljeno November 4, 2003 Opozori Objavljeno November 4, 2003 (popravljeno) Se strinjam z napisanim. Kilometri niti niso tako važni (prva leta, 1-5), če je moped pravilno in redno vzdrževan. Pomembna je splošna ohranjenost (brez polomljene plastike, ok okvir, bremze, veriga... ) No belanco lahko zvije že nedolžen padec pred garažo pa ni neke panike na motorju. LP Popravljeno November 4, 2003. Popravil RoadKill
Raa Objavljeno November 4, 2003 Opozori Objavljeno November 4, 2003 (popravljeno) Vsaka guma ima letnico. ja, in? jaz vsak motor, takoj ko ga odpeljem iz salona peljem k vulkanizerju, stare oziroma originalne gume pa hranim do prodaje. -še prej je nekdo omenjal prevrtavanje števca. pri analognem moraš bit res kreten, da ti ga uspe nazaj tako sestavit da številke niso poravnane. -kar se pa tiče prevrtavnanjadigitalnega števca in posledično trzanje igle obratomerja v prostem teku :lol1: -u make my day-že dolg nisem slišal večje traparije. če vas bo kdo hotel nategnit, vas tudi bo. sicer pa ne svetohlinite preveč! ko kupujete, bi ga vsi najraje zastonj kupili in seveda naj bi bil vsaj tok dober kakor nov, ko ga boste prodajal bo pa to najbolj oh in sploh ohranjen motor, nobenmu ne boste povedal vseh dogodivščin in nezgod katere ste doživel z motorjem. morda boste novopečenem mopedistu zaupal samo tisto česar vam ni uspelo zakrit ali pač ,finančno bolje skoz pridete, če ga prodaste takšnga kakršn je, kakor da bi vsako malenkost popravili.ostale pomankljivosti, oziroma tisto česar se ne vidi ali je pod plastiko mu pa sigurno ne boste razkazovali. kdo je zdej tu nategun? :hmm: torej, tudi vi boste nateguni! Popravljeno November 4, 2003. Popravil Raa
Gallus Objavljeno November 4, 2003 Opozori Objavljeno November 4, 2003 Raa Kot izgleda poznaš vse "finte" kako nategniti kupca. Predlagam, seveda če je možno, da pomagaš pri nakupu s svetovanjem. Okoli navedb o nakupu in prodaji pa se načeloma stinjam s tabo, z razliko da jaz do sedaj še nisem nikogar nategnil, pa če to vrjameš ali ne.
SiR Objavljeno November 4, 2003 Opozori Objavljeno November 4, 2003 sicer pa ne svetohlinite preveč! ko kupujete, bi ga vsi najraje zastonj kupili in seveda naj bi bil vsaj tok dober kakor nov, ko ga boste prodajal kdo je zdej tu nategun? :hmm: torej, tudi vi boste nateguni! Hja, saj zato pa sprašujejo - da se čimprej naučijo :D:D :D
Kreativc Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 Kar se tice analognih stevcev.. ti so pri naked, predvsem pa pri chopper in cruiser (pri teh imam izkusnje) zaliti z plastiko, kar pomeni da jih prakticno ni mogoce odpreti ne da bi jih poskodovav. Poskodbe so vidne predvsem POD spodnjim pokrovom stevca (kromirana plastika) zraven stevc zarnic ali tam nekje... pac, nekje je bilo treba prodreti do stevilcnice, ce jo zelis ponastavit. Noben kupec pa pred nakupom ne bo preverjav stevca tako, da ga bi razmontirav. Lahko pa to naredi naknadno. In ce najde kakrsnekoli poskodbe, so to znak, da so bili kilometri zbiti. To je dokaz! Posledica...... NEVELJAVNOST POGODBE. Ehh, a ni blo ze dost birokracijskih problemov pri ureditvi prepisa, registraciji, zavarovanju; za novopecenega motorista je ze to prevec. Kar pa je ze druga tema :hmm:
perimund Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 No na to temo... ni kaj dosti pisat vse so samo ugibanja ali so km pravi ali niso... Jest osebno problem pri motorjih in avtih rešujem tako da vedno kupim motor/avto ki ima od tega letnika najvec km prevozenih... Npr.: sem kupoval avto vsi so mel okrog 120.000 jest sem kupil unga ki je bil najdrazji od vseh in na stevcu 198000 in vem kaj imam. Z motorjem je bilo isto tudi ko sem prodajal 99 letnik so eni rekli ja 55K je veliko ... raje vidim realne km (tudi ce jih je veliko) kot 99l. CBR z 11000 Km ... ha saj verjamam... <_< <_< :D :D :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se