SiR Objavljeno November 4, 2003 Opozori Objavljeno November 4, 2003 res je...zadnjih par dirk je odvozil super...mogoče bo celo naslednik rossija v njegovih dosežkih...vsekakor bo naslednja sezona izjemno zanimiva za spremljat.... a ni vsaka _naslednja sezona_ "izjemno zanimiva" za gledat?
suzuki Objavljeno November 4, 2003 Opozori Objavljeno November 4, 2003 Hola! Še ena zadeva: če se je Vale odločil za prestop k Yamahi to ne bo brca v temo, ampak v precej svetlo zadevo. Namreč njegov taboljši prijatelj Marco (Melanadri) jo je ganjal celo letošnjo sezono in mu je zagotovo znal "prižgati lučko" - lepo opisati njene potenciale... In ja, seveda, vsaka nova sezona je "izjemno" zanimiva (heh, meni so - čez zimo - izjemno zanimive celo stare sezone, na kasetah :blink: :rolleyes: :lol: )
CAPIROMZY Objavljeno November 4, 2003 Opozori Objavljeno November 4, 2003 Rossi k Yamahi :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :(
SiR Objavljeno November 4, 2003 Opozori Objavljeno November 4, 2003 Rossi k Yamahi :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :( romzy. .. a to si ti zdaj podal kako preverjeno informacijo, trač, zgolj bojazen, željo? A si lahko malo bolj natančen, če že nimaš časa, da bi kaj več napisal?
SF Objavljeno November 4, 2003 Opozori Objavljeno November 4, 2003 Mogoče se mu pa tole dogaja od kar je zvedel... hehehhe ...swrsh swrsh swrsh swrsh...
Jerry_exc Objavljeno November 4, 2003 Opozori Objavljeno November 4, 2003 bomo vidl kva bo is tega :doze:
kađiva Objavljeno November 4, 2003 Opozori Objavljeno November 4, 2003 po moje,da bo tud z yamaho prvak,sej ni tok slab motor,sam kdo bo šel pri yamahi stran,če bo rossi pršu (Melandri-Checa)? Rossi rules :OK:
gec Objavljeno November 4, 2003 Opozori Objavljeno November 4, 2003 Ne drugo leto še Rossi nebo prvak na Yamahi čez 2 pa zna bit, ker mali se spozna tud na motor. ne pa pozabit ducatija z capirossijem in baylisom. tudi znata zazigat, ker kaj je ducati že prvo sezono naredo?? ni kr tak. bomo videli mislim da bo zanimivo :hmm:
kycysymet Objavljeno November 4, 2003 Opozori Objavljeno November 4, 2003 po moje,da bo tud z yamaho prvak,sej ni tok slab motor,sam kdo bo šel pri yamahi stran,če bo rossi pršu (Melandri-Checa)? Rossi rules :OK: Barros
spidy Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 po moje,da bo tud z yamaho prvak,sej ni tok slab motor,sam kdo bo šel pri yamahi stran,če bo rossi pršu (Melandri-Checa)? Rossi rules :OK: Barros Gre Baros nazaj k Hondi? V letošnji sezoni se s yamaho ni nič preveč ujel.
kycysymet Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 (popravljeno) po moje,da bo tud z yamaho prvak,sej ni tok slab motor,sam kdo bo šel pri yamahi stran,če bo rossi pršu (Melandri-Checa)? Rossi rules :OK: Barros Gre Baros nazaj k Hondi? V letošnji sezoni se s yamaho ni nič preveč ujel. Poškodbe... Verjetno bo v Rossijevem, sedaj že bivšem teamu. Popravljeno November 5, 2003. Popravil kycysymet
spidy Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 Baros + repsol to mi je ful všeč. Baros je tudi zanimiv voznik. Ima tudi že dovolj dolg staž v GP, bojim se pa da ga mladci prehitevajo!
Jure007 Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 Edwards že testiral Colin Edwards je danes v topli Barceloni prvič sedel na hondo RC211V, s katero bo dirkal v prihodnji sezoni. Temperatura je na dirkališču dosegla 22 stopinj Celzija, nekdanji svetovni prvak razreda Superbike, ki je šele dva dni član moštva Telefonica MoviStar Honda, pa je užival le dobrega pol dneva. Dovolj, da je Valentinu Rossiju, ki se seli k Yamahi, poslal dovolj jasno sporočilo. "Tako miren je, da se zdi počasen – vendar očitno ni,” je o motociklu dejal Američan, ki je dirkališče zapustil ob dveh popoldne in se vrnil v domači Teksas. “Aprilia je bila groba in nemirna, ta pa je zelo miren – moči je dovolj povsod. Lahko misliš na to, kam greš, in ne, od kod si pravkar prišel – lahko se osredotočaš na to, kar prihaja. V svojem življenju sem seveda že dirkal z nekaj motorji in po nekaj urah na tej stvari… ne vem, če lahko kdo izdela nekaj, kar jo bo sposobno premagati. To je seveda samo moje lastno mnenje, vendar se vse zdi popolno. Težko bo izdelati nekaj, kar bo boljše od te honde,” je še dejal. Edwards je svoja dva naslova v razredu Superbike dosegel s Hondinim motociklom in priznava, da je po leto dni dolgi avanturi pri Aprilii vesel, da se je vrnil. “Lahko bi rekli, da sem leto dni plačeval svoje dolgove, vendar sem se zdaj vrnil k Hondi in se že veselim dirkanja. Lani mi okoliščine tega niso dovolile, a sem zdaj na pravem motorju in pripravljen na akcijo. Prihodnje leto bo zelo dobro in, če sem iskren, svojega navdušenja ne moem skriti,” je še dejal Američan in zapustil staro celino. Naslednjič bo na motocikel sedel čez kak mesec dni, če ne šele prihodnje leto.
ceco Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 ... in simpatični dečko je moj favorit za naslednjo sezono. Miren, preudaren, vztrajen in uglajen. Kar je dokazal s svojim delom in obnašanjem v preteklosti (v razredu SBK). Zato si tudi zasluži pošten motorin.
suzuki Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 Hola! Točno tako, Ceco: Edwards in RC211V bo hudo huda kombinacija za sezono 2004, mark my words... :OK: B) No, meni je blo prav hudo, ko so ga lani po doseženem naslovu prvaka v SBK(!!!) pri Hondi enostavno brcnili iz ekipe in vzeli Nickyja Haydna... Še dobro, da se nekako spet našli skupen jezik - upam da tak z veliko nulami! Privoščim Colinu, je res odličen voznik. Kdor dvomi v to naj si pogleda zadnjo lansko SBK dirko v Monzi kaj sta počela z Baylissom... res noro. Nova sezona bo očitno res huda, ne samo zato, ker bo nova in po zimski pavzi :D :OK: ...
BOJAN6 Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 Moja teorija, zakaj je šel Rossi od Honde stran: - denar (le kdo se ga brani) - samo 3 dirkači v zgodovini v 500 so bili prvaki na dveh različnih motorjih - samo E. Lawson je bil prvak takoj po tem, ko je zamenjal motor - Doohan ni nikoli imel muda, da bi šel k Yamahi, čeprav so ga vabili - da pokaže Biaggiju in vsemu ostalemu svetu, da je on tisti, ki zmaguje, ne motor Rossi ima jajca, kapo dol. Vendar bo sedaj prvič v svoji karieri vozil motor, ki ni najboljši. Tudi ne bo več imel podpore najboljših mehanikov (J. Burgess and Co.). Vsekakor pa je za popularnost tega športa, zanimivost in nepredvidljivost v naslednji sezoni naredil zelo veliko.
ceco Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 - Doohan ni nikoli imel muda, da bi šel k Yamahi, čeprav so ga vabili Od kje ti pa ta teorija? Mikec je imel svojega atata Jeremijo (taistega, ki je bil tehnični patron Rossiju), ki je Honda man, dokler jih smrt ne loči. In kolikor jaz vem, Yamaha ni imela nobene ambicije, da bi zanj posebej in pošteno predelala komande na motorju, ker je fant "gluh" na desno nogo. In nasploh je tale selitev k drugi znamki problematična zadeva za kalibre tipa Rossi - ni več prave identifikacije pri Ljudstvu. Ago je bil narodni izdajalec s prestopom na Yamaho, Eddie Lawson je npr. malce čudno zgledal in bil sprejet kot Honda man. W. Raineya se bomo pa vedno spomnili z asociacijo na Yamaho, tako kot Mikca na Hondo, Franca Uncinija na Suzukiju. Ampak to je že zgodba Aleje slavnih.
Jure007 Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 - da pokaže Biaggiju in vsemu ostalemu svetu, da je on tisti, ki zmaguje, ne motor Tudi Biaggi je nekoč pokazal, da je Aprilia zmagovala zaradi njega in ne on zaradi Aprilie. Svoj zadnji naslov prvaka je dosegel s hondo že takoj naslednjo sezono, ko se je poslovil od Aprilie katera mu je vrgla pod nos, da je prvak zaradi njih. Res je, da je bilo to 250ccm samo tudi 4x zaporedoma biti prvak v 250 ni mačji kašelj - mogoče še celo težje kot danes v GP, kjer sta enakovredna Rossi in Gibernau, nato pa je nekaj razmika. Doohan je pa imel prekleto velika moda Bojan, saj če se spominjamo je Doohan moral dirkati kar precej let, predno je postal prvič sv. prvak. In zmagati na 11 dirah v sezoni, ko je bila konkurenca mogoče večja, kakor je danes, je bilo prekleto težko. Pa brez zamere
Thundercat Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 Kdor dvomi v to naj si pogleda zadnjo lansko SBK dirko v Monzi kaj sta počela z Baylissom... res noro. tu imaš prav.... sam mislim da v GP razredu do tega ne bo prišlo...ko bi vsaj....ma ne vem če bo....ubistvu bi jst užival če bi omenjena možaka tam gledal kjer sta bila.....
eliminator Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 Barros in Edwards naj bi torej odsla k hondi, bo sel se kdo razen Rossija stran od honde? lp
kycysymet Objavljeno November 5, 2003 Opozori Objavljeno November 5, 2003 Barros in Edwards naj bi torej odsla k hondi, bo sel se kdo razen Rossija stran od honde? lp Teami za naslednjo sezono: Črno: 100% Rdeče: 99% :kva1: :kva1: :kva1:
eliminator Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 Zgleda, da bo kar hudo naslednje leto. :) A tam, kjer ni vprasaja, temvec je prazno, pomeni, da ne bo nikogar vec v ekipi? Ima znamka motorjev po pravilih lahko max. 6 dirkacev ali kako? Rossi pa Checa skupaj v ekipi. Tko k sta bila Biaggi in Checa prejsnja leta. Bomo lahko spet malo primerjali k letos z Ukawo. Max prakticno vedno boljsi za zlozlo veliko sec, lani z Rossijem ni blo glih tko. Da ne bom prevec govoru, se bodo kaki fani pojavli, pa bo spet kolebanje kdo je oh in sploh, pa kdo ne zna vozit :P :) :D :D lp
CAPIROMZY Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 romzy. .. a to si ti zdaj podal kako preverjeno informacijo, trač, zgolj bojazen, željo? A si lahko malo bolj natančen, če že nimaš časa, da bi kaj več napisal? Bojazen :P
BOJAN6 Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 Doohan je pa imel prekleto velika moda Bojan, saj če se spominjamo je Doohan moral dirkati kar precej let, predno je postal prvič sv. prvak. In zmagati na 11 dirah v sezoni, ko je bila konkurenca mogoče večja, kakor je danes, je bilo prekleto težko. Skoraj se mi zdi, da včasih ni bila taka konkurenca, kot je danes. Včasih so bili dirkači tipa Doohan, Rainey, Schwanz, Gardner, Lawson zelo priviligirani, dobivali so občutno boljše motorje, kot ostali. Tako sklepam tudi zaradi tega, ker so se zaostanki na treningih zadnja leta močno zmanjšali. Sedaj zadnji na treningu zaostaja največ 3-3.5 sek, včasih pa so Marco Papa in ostali zaostajali tudi 10 sek na krog. Sedaj je redek primer, da zmagovalec kakšnega prehiti za krog, včasih je bilo tega veliko več.
ceco Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 To tradicijo nadaljujeta David de Gea in Chris Burns na 8 let starih dvotaktnih Yamahah.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se