600rrc Objavljeno Oktober 19, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2006 bi lahko repliciral na golf pa bi potem zašli iz teme, bom samo za dirkališče . imaš popolnoma prav, najt se more ineters (politika, vsaj na lokalni ravni) in kapital, ki tudi ne leži za vsakim vogalom. namreč dirkališče je draga stvar za naredit (predvsem zemlja), drago za vzdrževat in ne prinaša tako bajnega denarja kot večina meni. dirkališče mora delati non-stop da je rentabilno, ne samo par dirk na leto. in go gledaš donos investicije v dirkališče v primerjavi z npr. nepremičninami, ugotoviš se v da dirkališče niti ne splača pretirano vlagat denarja če hočeš čimprej in čimveč dobička. smešno - tudi z golfom je podobno, če nimaš ostale infrastrukutre kjer služiš (hoteli,itd.) ugotoviš da se ne splača :whistle: primer;Grobnik 2006 cca 250 dni zakupa= 250x3000 eur=750.000 eur/179.550.000 sit brez dodatne ponudbe/hotel....... V desetih letih je to 1.795.500.000 sit.Misliš,da se nebi izšlo.
2384nsdf83 Objavljeno Oktober 19, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2006 primer;Grobnik 2006 cca 250 dni zakupa= 250x3000 eur=750.000 eur/179.550.000 sit brez dodatne ponudbe/hotel....... V desetih letih je to 1.795.500.000 sit.Misliš,da se nebi izšlo. od tega 20% DDV (cirka 360.000.000) in za vzdrževanje in dovoljenja in takse in za kakšne ekološke manevre itd. Pa v Sloveniji 250 dni dirkališča prodat? japajade :) računaj kvečjemu 180... vse ostalo je jesen/zima/pomlad, ko bo bolj malo folka ... tut avtomobilisti pozim raj driftajo v leclercu ;) da o odkupnih cenah za zemljišča ne govorim .... pa o investiciji za asfalt, planiranje itd ... skratka -bre zagonskih 500 mio si nimaš skor kaj začet. nekaj seveda tudi za podkupnine itd ... pa za promocijo ...
600rrc Objavljeno Oktober 19, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2006 od tega 20% DDV (cirka 360.000.000) in za vzdrževanje in dovoljenja in takse in za kakšne ekološke manevre itd. Pa v Sloveniji 250 dni dirkališča prodat? japajade :) računaj kvečjemu 180... vse ostalo je jesen/zima/pomlad, ko bo bolj malo folka ... tut avtomobilisti pozim raj driftajo v leclercu ;) da o odkupnih cenah za zemljišča ne govorim .... pa o investiciji za asfalt, planiranje itd ... skratka -bre zagonskih 500 mio si nimaš skor kaj začet. nekaj seveda tudi za podkupnine itd ... pa za promocijo ... Ja hudiča ne bo šlo, pol bo treba pa mal ceno uzdignt(mimogredepress-bojda hrvati prodajajo Grobnik)
Jure007 Objavljeno Oktober 19, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2006 (mimogredepress-bojda hrvati prodajajo Grobnik) To se govori že kar nekaj let. Encajt je bla clo verzija, da nej bi ga kupu Eccelstone, sploh, ko je Slavica iz Rijeke. Ampak do zdej še ni blo nč.
GhostRR Objavljeno Oktober 19, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2006 To se govori že kar nekaj let. Encajt je bla clo verzija, da nej bi ga kupu Eccelstone, sploh, ko je Slavica iz Rijeke. Ampak do zdej še ni blo nč. Kolkr jest vem v kratkem pride na grobnik superbike. Pred tem bo pa temeljita prenova steze.... Vprašanje tu je, ali so to uredili hrvati sami ali jih je kdo kupil. To da bodo prenovili stezo je pa za nas amaterje po eni strani tudi slaba novica. Prenovitvi sigurno sledi tudi višja cena zakupa!!!
600rrc Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 To se govori že kar nekaj let. Encajt je bla clo verzija, da nej bi ga kupu Eccelstone, sploh, ko je Slavica iz Rijeke. Ampak do zdej še ni blo nč. Vzamejo EUR al pa KUNE vseeno
Pervy Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 primer;Grobnik 2006 cca 250 dni zakupa= 250x3000 eur=750.000 eur/179.550.000 sit brez dodatne ponudbe/hotel....... V desetih letih je to 1.795.500.000 sit.Misliš,da se nebi izšlo. ostanima kar v evrih. 750.000 eur od zakupov/letno zelo racionalna struktura zaposlenih pri zelo niskih plačah: 1 redno zaposlen direktor/marketingar itd. vse v eni osebi - 2000 eur bruto mesečne plače = 24.000 eur/letno 1 tajnica, tržnik, administrator v eni osebi - 1000 eur bruto mesečno =12.000 eur/letno 1 vzdrževalec, košnja, popravila,..... - 1000 eur bruto mesečno =12.000 eur/letno najeta reševalna ekipa 500 eur/dan x 250 najetih dni = 125.000 eur skupaj: 173.000 eur/letno OSTANE: 577000 LETNO ČE NI NOBENIH DODATNIH STROŠKOV IN NIČ NE IZBOLJŠUJEŠ ALI VLAGAŠ, KAR PA JE NEMOGOČE AMPAK RECIMO DA TO POKRIJEŠ ŠE Z NAJEMNINO ZA BENCINSKO IN ŠTANTE Z PIJAČO. TOREJ LAHKO LETNO LASTNIK POKASIRA 577.000 evrov pri investiciji cca 5 mio eur in se mu investicija pokrije v 8,6 letih. AMPAK V 8,6 LETIH JE POTREBNO VLAGAT, STROŠKOV JE DOSTI VEČ KOT PRIKAZANI ZGORAJ, DA SE JASNO TUDI ZASLUŽIT VEČ AMPAK Z VEČ LJUDMI IN VEČ VLAGANJI TOREJ TUDI VEČ STROŠKI. in pri vsem tem niti slučajno ne verjamem da bi grobnik bil zakupljen 250 dni, če pa bi bilo dirkališče pri nas bi že zaradi vremena bilo nemogoče več kot 200 dni spolh imet odprto. dvignit cene? ja ja že sedaj jamrajo skoraj vsi kako je drago, kdo bi še hodil če bi bilo še dražje? če bi dirkališče res bil tak denar potem bi že bilo, kjer se zavoha denar vse ostalo ni problem
600rrc Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 ostanima kar v evrih. 750.000 eur od zakupov/letno zelo racionalna struktura zaposlenih pri zelo niskih plačah: 1 redno zaposlen direktor/marketingar itd. vse v eni osebi - 2000 eur bruto mesečne plače = 24.000 eur/letno 1 tajnica, tržnik, administrator v eni osebi - 1000 eur bruto mesečno =12.000 eur/letno 1 vzdrževalec, košnja, popravila,..... - 1000 eur bruto mesečno =12.000 eur/letno najeta reševalna ekipa 500 eur/dan x 250 najetih dni = 125.000 eur skupaj: 173.000 eur/letno OSTANE: 577000 LETNO ČE NI NOBENIH DODATNIH STROŠKOV IN NIČ NE IZBOLJŠUJEŠ ALI VLAGAŠ, KAR PA JE NEMOGOČE AMPAK RECIMO DA TO POKRIJEŠ ŠE Z NAJEMNINO ZA BENCINSKO IN ŠTANTE Z PIJAČO. TOREJ LAHKO LETNO LASTNIK POKASIRA 577.000 evrov pri investiciji cca 5 mio eur in se mu investicija pokrije v 8,6 letih. AMPAK V 8,6 LETIH JE POTREBNO VLAGAT, STROŠKOV JE DOSTI VEČ KOT PRIKAZANI ZGORAJ, DA SE JASNO TUDI ZASLUŽIT VEČ AMPAK Z VEČ LJUDMI IN VEČ VLAGANJI TOREJ TUDI VEČ STROŠKI. in pri vsem tem niti slučajno ne verjamem da bi grobnik bil zakupljen 250 dni, če pa bi bilo dirkališče pri nas bi že zaradi vremena bilo nemogoče več kot 200 dni spolh imet odprto. dvignit cene? ja ja že sedaj jamrajo skoraj vsi kako je drago, kdo bi še hodil če bi bilo še dražje? če bi dirkališče res bil tak denar potem bi že bilo, kjer se zavoha denar vse ostalo ni problem 50.000 EUR mesečno?? HALO
gody01 Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 ostanima kar v evrih. 750.000 eur od zakupov/letno in pri vsem tem niti slučajno ne verjamem da bi grobnik bil zakupljen 250 dni, če pa bi bilo dirkališče pri nas bi že zaradi vremena bilo nemogoče več kot 200 dni spolh imet odprto. dvignit cene? ja ja že sedaj jamrajo skoraj vsi kako je drago, kdo bi še hodil če bi bilo še dražje? če bi dirkališče res bil tak denar potem bi že bilo, kjer se zavoha denar vse ostalo ni problem Dirkališče pri nas bi bilo verjetno bolj primerljivo s Panonio (kar se tiče pogojev). Panonia je zakupljena cca 230 dni/letno. Ob tem pa imajo v pred in posezoni še par dni prostih voženj. Zakup proge na panoniji je nekoliko dražji kot smo upoštevali, obenem pa se zdravniške ekipe in oficirji ob progi plačajo posebej. Po mojih izračunih pa vseeno grejo stvari zelo na tesno. Vsekakor tu ni ne vem kako velikega denarja, če ni zelooo velikih dogodkov. Za odločitev investitorjev sta pa predevsem 2 težka pogoja: - cena zemljišča. - čas pridobitve dovoljenje oziroma potrebnih uradniških sprememb. Nekdo je že omenil nekaj Goričko. No cena zemljišč na tem območju bi lahko bila celo primerna, problem je seveda v tem, da je tam naravni park in se na gradnju lahko bolj ali manj pozabi (zato pa je tudi cena zemlje tam tako nizka). Drugače pa bi bila lokacija idealna, ker je dovolj blizu Avstrije, kjer je zeloo veliko odjemalcev (Na primer večino zakupov Pannonie imajo ravno avstrijski orgaqnizatorji) in ne bi bil problem oddati proge omenjeno število dni v letu.
Pervy Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 50.000 EUR mesečno?? HALO kaj je 50.000 eur mesečno? :eek:
Jure007 Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 Kolkr jest vem v kratkem pride na grobnik superbike. Pred tem bo pa temeljita prenova steze.... Vprašanje tu je, ali so to uredili hrvati sami ali jih je kdo kupil. To da bodo prenovili stezo je pa za nas amaterje po eni strani tudi slaba novica. Prenovitvi sigurno sledi tudi višja cena zakupa!!! To je res, da ga neki prenavljajo, in kakor sem se pogovarju in mi je lani reku Eškinja, nej bi tudi stezo po ciljni ravnini speljali v nasprotno smer hriba - se pravi po drugi strani. No to so bli samo neki načrti, če bojo uresničljivi, pa ne vem. Zdej kje so Hrvati dobil dnar: ali jih kdo financira, ali se financirajo sami ali pa nekdo res kupuje Grobnik, je pa vprašanje.
600rrc Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 50.000 EUR mesečno?? HALO ostanima kar v evrih. 750.000 eur od zakupov/letno zelo racionalna struktura zaposlenih pri zelo niskih plačah: 1 redno zaposlen direktor/marketingar itd. vse v eni osebi - 2000 eur bruto mesečne plače = 24.000 eur/letno 1 tajnica, tržnik, administrator v eni osebi - 1000 eur bruto mesečno =12.000 eur/letno 1 vzdrževalec, košnja, popravila,..... - 1000 eur bruto mesečno =12.000 eur/letno najeta reševalna ekipa 500 eur/dan x 250 najetih dni = 125.000 eur Fant,dobra pista,prave dirke na višjem nivoju,SBK,DTM......... A ti veš.da sponzorji tudi obstajajo.........hudo,hudo dost dnara Če pa misliš kakšno lokalno cesto spremeniti v dirkališče z štirimi zaposlenimi,pa res ne bo šlo.Omeniti je treba še ostalo infrastrukturo,ki spada zraven dobrega dirkališča potem lahko prišteješ še en kup EUR bankovcev.
Bojč Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 ...prave dirke na višjem nivoju,SBK,DTM......... .........hudo,hudo dost dnara in pol se boš zbudil... tle se nekej preganjate, pa ene cifre na pamet vn mečete " kao 5 miljončkov bo po moje kr dost" , a treba je vedeti, da ena kolikortoliko spodobna pista z vsem kar paše zraven košta od cca 60 miljonov ojrotov naprej. Za primerjavo naj povem, da je recimo pista v šanghaju koštala 300 mio, pista v bahrajnu 230 mio in recimo daaaaleč najcenejša pista, ki so jo v zadnjem času zgradili-to je v turčiji, kjer je zemljišče in lopatarji bistveno cenejši kot pri nas-120 mio ojrov. In pol berem razne 600rrc-je in mi kr slabo rata :SS
danci1973 Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 in pol se boš zbudil... tle se nekej preganjate, pa ene cifre na pamet vn mečete " kao 5 miljončkov bo po moje kr dost" , a treba je vedeti, da ena kolikortoliko spodobna pista z vsem kar paše zraven košta od cca 60 miljonov ojrotov naprej. Za primerjavo naj povem, da je recimo pista v šanghaju koštala 300 mio, pista v bahrajnu 230 mio in recimo daaaaleč najcenejša pista, ki so jo v zadnjem času zgradili-to je v turčiji, kjer je zemljišče in lopatarji bistveno cenejši kot pri nas-120 mio ojrov. In pol berem razne 600rrc-je in mi kr slabo rata :SS Od kod ti te cifre vlečeš? D.
Bojč Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 Pa da ne bo slučajno kdo dobil vtis, da zadeva ni izvedljiva. Je, samo ob ogromnem finančnem vložku, ki se ti prej kot v 20 letih ne povrne in ob zelo sposobnem kadru za trženje proge, kajti dobiti in obdržati SBK,... in ostala tekmovanja najvišjega ranga je, milo rečeno, vse prej kot lahko. In tako sposoben kader NE BO vlagal v projekte ki zahtevajo ogromno energije in sredstev, z minimalnimi garancijami za to, da boš nekoč tudi kasiral, ampak v kaj drugega, kar se prej vrne. Toda to je le moje mišljenje, upam da se motim!! Od kod ti te cifre vlečeš? D. Iz spomina
600rrc Objavljeno Oktober 20, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2006 (popravljeno) in pol se boš zbudil... tle se nekej preganjate, pa ene cifre na pamet vn mečete " kao 5 miljončkov bo po moje kr dost" , a treba je vedeti, da ena kolikortoliko spodobna pista z vsem kar paše zraven košta od cca 60 miljonov ojrotov naprej. Za primerjavo naj povem, da je recimo pista v šanghaju koštala 300 mio, pista v bahrajnu 230 mio in recimo daaaaleč najcenejša pista, ki so jo v zadnjem času zgradili-to je v turčiji, kjer je zemljišče in lopatarji bistveno cenejši kot pri nas-120 mio ojrov. In pol berem razne 600rrc-je in mi kr slabo rata :SS ENE 638 KM OD BEOGRADA!!!!!!!! 120.000 dam pa jaz,ti pa zrihtaj lopatarje :afro2: P.S. Za slabost zelo pomaga brinjevček,če pa je kronično ti ni pomoči Popravljeno Oktober 20, 2006. Popravil 600rrc
Ice Objavljeno Oktober 21, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2006 v kolikor me spomin - in podatki - ne varajo: valencia (kjer med ostalim "baje" tudi motoGP krozijo) so zgradili za ca. € 12.000.000,00. eno boljsih, spet ce spomin ne pesa. :) do € 60 mio je torej se nekaj "lufta". :?
2384nsdf83 Objavljeno Oktober 21, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2006 Pa da ne bo slučajno kdo dobil vtis, da zadeva ni izvedljiva. Je, samo ob ogromnem finančnem vložku, ki se ti prej kot v 20 letih ne povrne in ob zelo sposobnem kadru za trženje proge, kajti dobiti in obdržati SBK,... in ostala tekmovanja najvišjega ranga je, milo rečeno, vse prej kot lahko. In tako sposoben kader NE BO vlagal v projekte ki zahtevajo ogromno energije in sredstev, z minimalnimi garancijami za to, da boš nekoč tudi kasiral, ampak v kaj drugega, kar se prej vrne. Verjetno bo še Švedska mela SBK/GP style dirkališče pred Slovenijo ... Tam imajo vsaj dnar, če že vremena nimajo ustreznga. No, zdaj pa nehite javkat. Grobnik je blizu, Nemčija in Avstrija sta blizu. drgač si pa kupte supermotote pa ajdmo v Krško...
danci1973 Objavljeno Oktober 21, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2006 in pol se boš zbudil... tle se nekej preganjate, pa ene cifre na pamet vn mečete " kao 5 miljončkov bo po moje kr dost" , a treba je vedeti, da ena kolikortoliko spodobna pista z vsem kar paše zraven košta od cca 60 miljonov ojrotov naprej. Za primerjavo naj povem, da je recimo pista v šanghaju koštala 300 mio, pista v bahrajnu 230 mio in recimo daaaaleč najcenejša pista, ki so jo v zadnjem času zgradili-to je v turčiji, kjer je zemljišče in lopatarji bistveno cenejši kot pri nas-120 mio ojrov. Pista v Bahrajnu je stala cca. 150 M US$ (~119 M€). Pista v Turčiji je stala cca. 80 M€. Pista v Quatar-u je stala cca. 58 M US$ (46 M€). Pista v Maleziji je stala cca. 50 M GBP (~ 73 M€). V stroških pa so všteti hotel(i), shopping centri, golf igrišča in ostala navlaka, ki spada zraven. In ne verjamem, da se vsem tem, ki so pred kratkim in v rekordnih časih postavili te komplekse, investicija ne splača... :rolleyes: D.
Pervy Objavljeno Oktober 23, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2006 Fant,dobra pista,prave dirke na višjem nivoju,SBK,DTM......... A ti veš.da sponzorji tudi obstajajo.........hudo,hudo dost dnara Če pa misliš kakšno lokalno cesto spremeniti v dirkališče z štirimi zaposlenimi,pa res ne bo šlo.Omeniti je treba še ostalo infrastrukturo,ki spada zraven dobrega dirkališča potem lahko prišteješ še en kup EUR bankovcev. ti meni fant? pa saj tebi matematika ne štima :slap: jaz ti dokazujem da je stvar draga in da se težko denar povrne in ti najmanjše možne stroške prikazujem ti pa govoriš o SBK, DTM, sponzorjih itd. :wacko: ni problema zrihtaj vsaj 5 mio eur za dirkališče brez ostale infrastrukture, podkupi par politikov, najdi in plačaj dobro managersko ekipo, ki bo tržla dirkališče, privleči še investitorje v hotele, golf, terme itd. pa bo zadeva zgrajena in laufala. ni panike, vidim da si sposoben in ti bo ratalo :devil:
600rrc Objavljeno Oktober 24, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2006 ti meni fant? pa saj tebi matematika ne štima :slap: jaz ti dokazujem da je stvar draga in da se težko denar povrne in ti najmanjše možne stroške prikazujem ti pa govoriš o SBK, DTM, sponzorjih itd. :wacko: ni problema zrihtaj vsaj 5 mio eur za dirkališče brez ostale infrastrukture, podkupi par politikov, najdi in plačaj dobro managersko ekipo, ki bo tržla dirkališče, privleči še investitorje v hotele, golf, terme itd. pa bo zadeva zgrajena in laufala. ni panike, vidim da si sposoben in ti bo ratalo :devil: Pube. ,jaz ti ne govorim o 2 ali 3 km asfalta z betonsko ograjo govorim o modernem dirkališču,ki se ga da zgraditi tudi pri nas.Vem,da ga ne bova zgradila ne ti ne jaz so pa zato ljudje,ki so sposobni tega tudi v Sloveniji.Koliko se taka investicija splača ali bolje kdaj se denar povrne,pa prepusti drugim,ki so zato usposobljeni in plačani.Pri takšnih invest. matematika zataji.
2384nsdf83 Objavljeno Oktober 24, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2006 so pa zato ljudje,ki so sposobni tega tudi v Sloveniji.Koliko se taka investicija splača ali bolje kdaj se denar povrne,pa prepusti drugim,ki so zato usposobljeni in plačani.Pri takšnih invest. matematika zataji. Sori, Zoki je zdaj župan Ljubljane. Drugih kolkrtolk sposobnih pa jaz ne vidim :devil:
Buzdovan Objavljeno Oktober 24, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2006 Sori, Zoki je zdaj župan Ljubljane. Drugih kolkrtolk sposobnih pa jaz ne vidim :devil: Zdaj je priloznost! Fuzbal stadion z 4 km dovozne ceste v obliki steze? :kva2:
Pervy Objavljeno Oktober 24, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2006 Koliko se taka investicija splača ali bolje kdaj se denar povrne,pa prepusti drugim,ki so zato usposobljeni in plačani.Pri takšnih invest. matematika zataji. veš jaz imam za eno drugo stvar, ki je po velikosti investicije, potrebni zemlji, potrebnih dovolenjih, potrebnem kadru in trženju itd. zelo podobna dirkališču narejene vse kalkulacije in delno načrte pa tudi ogledane lokacije. tudi vsaj del potrebnega kapitala bi dobil, zalomi se pri zemlji in papirjih in času od začetka izvedbe projekta do delovanja (3-4 leta minimalno), zato zadeva stoji že 2 leti v omari in čaka na boljše čase. tako kot pri dirkališču lahko gledaš samo zemljo v lasti države in njenih organov, privatne za razumno ceno ne dobiš. za dirkališče bi ti zelo natančno kalkulacijo naredil v enem tednu, pa je brezveze, za moderno dirkališče in ne sisteme mobikrog v SLO trenutno ni vsaj 90% potrebnih pogojev, upam da bo nekoč situacija drugačna. matematika pa ne zataji, je zelo preprosta: investicija, začetek delovanja, obratovalni stroški, letni donos, čas povrnitve investicije! PS: me zanima kdo od SLO firm bi bil opazni sponzor, ne 20.000 sit za celoletno reklamo - če cela avto-moto SLO branža že sedaj ne vlaga nič v šport :hmm:
600rrc Objavljeno Oktober 24, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2006 PS: me zanima kdo od SLO firm bi bil opazni sponzor, ne 20.000 sit za celoletno reklamo - če cela avto-moto SLO branža že sedaj ne vlaga nič v šport Šoda pol pa nabo nič t našo LJEPOTICO
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se