Skoči na vsebino

R1- LSL predelava


Guzzila

Priporočene objave

V eni od zadnjih številk MOTORRADA so testiriali serijsko R1 in predelavo na kateri ni bilo nobenih drugih sprememb razen LSL-ovega povišanega superbike krmila (klasično krmilo kot pri nakedih).

Na dirkališču je predelana R1 serijsko premagala v vseh možnih kategorijah za kar nekaj stotink (hitri slalom, hitrost v ovinku, povprečna hitrost....). Kaj pravite na to superšportniki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pravimo, da povišano krmilo da vozniku boljši nadzor nad maso motocikla. Seveda ga tudi nekoliko bolj utrudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pravimo, da povišano krmilo da vozniku boljši nadzor nad maso motocikla. Seveda ga tudi nekoliko bolj utrudi.

tocn tko! :OK:

tiste "vse mozne kategorije" pa raj zbrisi... ...aerodinamika se spremeni, in pri koncni hitrosti ni sans, da poseka serijskega!! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V eni od zadnjih številk MOTORRADA so testiriali serijsko R1 in predelavo na kateri ni bilo nobenih drugih sprememb razen LSL-ovega povišanega superbike krmila (klasično krmilo kot pri nakedih).

Na dirkališču je predelana R1 serijsko premagala v vseh možnih kategorijah za kar nekaj stotink (hitri slalom, hitrost v ovinku, povprečna hitrost....). Kaj pravite na to superšportniki?

a mas ksno sliko, k me zanima kako zgleda ta "povecana" belanca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na dirkališču je predelana R1 serijsko premagala v vseh možnih kategorijah za kar nekaj stotink (hitri slalom, hitrost v ovinku, povprečna hitrost....). Kaj pravite na to superšportniki?

:kva1: O fak.....tolio hitreje?? :blink: Uauuuuu!!! :wub:

Daj povej kje kupim to čudežno lenkarco in stopalke........jo grem koj kupit :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je avtor teme nekoliko narobe zapisal "na dirkališču", zadevo so testirali na Motorradovem testnem parkurju, ki vsebuje:

- hitri slalom

- počasni slalom

- zaviranje iz 100 kmh na 0

- vožnja v krogu s premerom 46 m

Rezultati testa:

- hitri slalom R1=20,7 s - R1LSL 19,6 s

hitrost 103 kmh - 112,4 kmh

- počasni slalom R1=28,7 s - R1LSL 28,2 s

hitrost 54,1 kmh - 53,6 kmh

- zaviranje rezultat identičen 9,9 m/s2

Pri hitrem slalomu je LSLR1 dosegla najboljši rezultat vseh časov, imeli so ga naslednji motorji Aprilia RSV 1000 R Factory, MV Agusta F4S, Triumph Sprint RS ( 20,3 s).

Stopalke na LSL R1 so bile tudi zamenjane - znamka Gilles tooling.Gre za nastavljive stopalke, izbrali so najnižjo in najbolj nazaj pomaknjeno pozicijo. Zaradi tega niso testirali vožnje v krogu, ker so stopalke očitno nižje od serijskih in je zato rezultat avtomatsko slabši. Dodali so še višjo in drugačno šipico od MRA. Namen testa je bil ugotoviti kako komponente, ki so namenjene večjemu komfortu pri vožnji po "magistralkah - podeželskih cestah" vplivajo na vozne lastnosti. Nikakor ni bilo govora o dirkališču.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Taki balanci sem se enkrat čudil v Avstriji, ko je imel človek na CBR 900 skoraj potovalno balanco, pa sem si mislil, da jo ima pač zato ker se mu ne da skoz voziti sklonjen za oklep.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kakšne predelave, kupiš FZS1000 pa si car :yea2: :lol1:

V prvem testu v reviji Motorist so testirali FZS 1000 z višjo lenkerco (mislim da so si motor sposodili od nekega starega mačka, ki je zadevo takoj predelal in bil z njo zelo zadovoljen). Drugače sem letos prevozil kar nekaj kilometrov s kolgovo FZS 1000 in sem tudi sam ugotovil, da "sediš precej na rokah", za moj okus preveč..... :hmm:

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mas ksno sliko, k me zanima kako zgleda ta "povecana" belanca

ja kako, 20 cm je višja ,a ne? :D

mislim - 20 mm ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menim, da pri taki predelavi ni dovol samo predelati balance, ampak tudi vzmetenje, saj se zaradi drugačnega težišča teško pospešuje in je prvo kolo skos v zraku, zadeva zahteva izkušenega motorista, pa verjetno je stabilizator krmila tudi potrben, kar pa sploh ni poceni.

Predelava cca 1400euro s stabilizatorjem.

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je avtor teme nekoliko narobe zapisal "na dirkališču", zadevo so testirali na Motorradovem testnem parkurju........

Bravo Bajsi, se vidi da si si vzel več časa za prevod.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce je balanca sam 20 mm visja, se tezisce ne spremeni do take mere, da bi rabil stabilizator krmila. ce je pa zadnje kolo na full obremenjeno, prednje pa kr v luftu plava (kak zajeten parcek s tremi kovcki, polnimi prtljage, po moznosti brez tanktorbe), pol pa bi ze skor blo fajn... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!