Skoči na vsebino

MotoGP 2004 (was: pre-MotoGP)


Ice

Priporočene objave

Množica pozdravila Yamahine dirkače

Tisoči navijačev in motociklističnih navdušencev so si danes v Barceloni ogledali predstavitev Yamahinih tovarniških moštev. Množico so zabavali dirkači Valentino Rossi in domačin Carlos Checa ter Marco Melandri in Norick Abe in pri tem odpeljali nekaj miniaturnih krogov na dvorišču barcelonskega sejmišča pod vzpetino Montjuic, na kateri sicer stojijo olimpijski objekti, z olimpijskim štadionom na čelu.

“Videti tako veliko zanimanje navijačev, je dokaz, kako pomembna so ta prva uradna testiranja tudi za ljubitelje, ne le za dirkače,” je dejal Valentino Rossi. “To je več kot le testiranje – je kot prva dirka sezone – in če ne bomo konkurenčni, do prve prave dirke ne bomo imeli dovolj časa za napredek. Veselim se videti sposobnosti tekmecev na stezi, naslednji dnevi bodo zato zelo zabavni.”

post-14-1080319088.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Repsol in Honda skupaj že deseto leto

Repsol in Honda sta danes proslavila deseto obletnico sodelovanja in ob priložnosti predstavila moštvo za sezono 2004. Alex Barros in Nicky Hayden bosta dirkača, ki bosta poskušala nadaljevati uspehe, ki so jih v zadnjih desetih letih pridirkali Mick Doohan, Alex Criville in Valentino Rossi.

“Sezona ne bo lahka, nikoli tudi ni bila, vendar Nickyju in Alexu povsem zaupamo, da sta sposobna nadaljevati tako, da bo moštvo ostalo zmagovito,” je na predstavitvi dejal Antonio Gomis, direktor oddelka za stike z javnostjo pri Repsolu.

Kodži Nakadžima, direktor Hondinega dirkaškega oddelka, je dodal: “Še naprej si prizadevamo doseči popolnost. Oba partnerja sta prispevala k ponovnemu napredku in upamo, da bo letošnje leto spet uspešno.”

post-14-1080319159.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Telefonica MoviStar Honda letos dvakrat močnejša

Med moštvi, ki si med zimskimi testiranji niso belila glav s predstavitvami, je bilo tudi moštvo Telefonica MoviStar Honda, ki je za to dejanje izkoristilo zadnji dan pred uradnimi testiranji vseh moštev. Sete Gibernau, Colin Edwards, Dani Pedrosa in Hiroši Aojama so medijem predstavili sebe in svoje motocikle razredov MotoGP in do 250 ccm.

“Moštvo je izjemno. Gresinijev kolektiv je v bistvu zmagovalen, imamo podporo vseh in zdaj moramo le še oditi na stezo in to dokazati drugim,” je o svojem novem moštvu dejal Colin Edwards.

“Začetek sezone je vedno poln upov in visokih pričakovanj. Če se hočeš boriti za naslov, moraš takoj na začetku začeti nabirati najboljše rezultate,” je na hitro pokomentiral situacijo lani drugouvrščeni Sete Gibernau.

“Edwardsov prihod za nas pomeni zaključitev trdne strukture moštva. Lani smo s Setejem postavili zelo visok standard, letos pa smo svoje možnosti za zmago še podvojili,” je stanje v moštvu po prihodu nekdanjega svetovnega prvaka v razredu Superbike, Colina Edwardsa, opisal lastnik moštva razreda MotoGP Fausto Gresini.

Alberto Puig, ki je lani predvsem skrbel za napredek svetovnega prvaka v razredu do 125 ccm Danija Pedrose, se bo letos bolj posvetil razredu do 250 ccm in je bil bolj previden. “Letos ne bo lahko zmagati. Naš cilj je predvsem uspešna prilagoditev obeh dirkačev. Hondi bi se rad zahvalil za zaupanje, ki so ga jasno nakazali tudi s tem, da so nam zaupali Hirošija Aojamo,” je še dejal Španec.

post-14-1080319300.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sveže novice iz Barcelone: Loris Capirossi na Ducatiju postavil hitrostni rekord: 338,1 Km/h :kva2: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sveže novice iz Barcelone: Loris Capirossi na Ducatiju postavil hitrostni rekord: 338,1 Km/h :kva2: .

:notworthy: :notworthy: :notworthy: :OK: :OK: :OK:

Vsaka čast Ducatiju in Lorisu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sveže novice iz Barcelone: Loris Capirossi na Ducatiju postavil hitrostni rekord: 338,1 Km/h :kva2: .

Hja kaj dosti mu to ne pomaga ... glede na to da je 1.5 sekunde za Barosom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo podrobnosti z testiranja, kjer je Capirossi podrl hitrostni rekord:

Capirossi dirkal s 338.1 km/h!

Na dirkališču v Barceloni so se dirkači razreda MotoGP danes prvič spopadli med sabo, vendar je bilo zanimivega dogajanja konec že popoldne, ko je stezo zmočil dež. Pred tem sta dokaj hladne razmere ogrevala Alex Barros, danes najhitrejši, in Loris Capirossi, ki je tako kot lani spet izboljšal najvišjo zabeleženo hitrost kakega dirkača, doseženo z motociklom razreda MotoGP. Danes dosežena številka in novi rekord zdaj znašata že 338.1 kilometrov na uro. Barros je najhitrejši krog odpeljal kmalu po začetku testiranj, saj je v celem dnevu odpeljal le 18 krogov.

Brazilca kljub temu ni prehitel nihče, njegovemu času 1’45.464 se je še najbolj približal svetovni prvak Rossi, ki je zaostal 78 tisočink sekunde. “Tvegati v tem obdobju nima nobenega pomena, saj imamo še veliko časa za dokončanje dela,” je odločitev o predčasnem končanju prvega dne testiranj komentiral Alex Barros. “S časom sem zadovoljen, še bolj pomembno pa je, da sem se na motociklu počutil udobno, kljub še ne povsem zaceljeni rami, in to je pozitivno. S tehničnega stališča nismo mogli preizkusiti nič pomembnejšega, ker je bilo preveč hladno, zato upam, da se bo jutri vreme izboljšalo,” je še dejal Brazilec.

Loris Capirossi je o svoji hitrosti, ki je bila danes 10 km/h višja kot prejšnji Italijanov rekord steze in skoraj 6 km/h višja kot rekord med dirko, ki ga je dosegel v Mugellu, dejal: “To je zelo hitro – dirkati s tako hitrostjo te napolni s precej nenavadnimi občutki. Letošnji motor je nedvomno hitrejši od lanskega, vendar še vedno moramo trdo delati, da izboljšamo celoten paket. Trenutno ima nekaj močnih, pa tudi nekaj šibkih točk, ki jih moramo odpraviti.” Nekdanji svetovni prvak razreda do 250 ccm je tudi priznal, da ga že mika nedeljski uradni trening, ki bo najhitrejšemu dirkaču prinesel BMW-jevega Z4. “Seveda bi bil rad v položaju, tekmovati za avto, ker bi to pomenilo, da smo svoje delo ta konec tedna opravili dobro,” je dejal Capirossi, ki je barcelonska testiranja že lani zapustil z glavno nagrado, takrat modelom 330 Cd. “Težje bo kot lani, ker smo pozneje začeli testirati, vendar bom priložnost izkoristil, če se bo le ponudila,” je še dodal.

Svetovni prvak Valentino Rossi je prvi dan testiranj, kot rečeno, končal na drugem mestu. Sete Gibernau je bil tretji, nekdanji svetovni prvak Kenny Roberts s Suzukijem pa presenetljivi četrti. Robertsov kolega v moštvu John Hopkins se je tudi izkazal, saj je kljub poškodbi, “pridelani” na motokros dirki, ki mu je preprečila testiranja v zadnjih dveh mesecih in pol, prvi dan končal na desetem mestu. Prvič po lanski dirki v Valencii se je na stezi pojavil dirkalnik moštva WCM. Britanci so z dirkačem Michelejem Fabrizijem, lanskim evropskim prvakom razreda Superstock, zasedli predzanje mesto.

Testiranja se nadaljujejo jutri, ko jih bodo sredi dneva prekinili zaradi slovesnosti, na kateri bodo Valentinu Rossiju kot prvemu dirkaču v zgodovini podelili poseben pokal svetovnih prvakov. Le-ta je prehodne narave in ga bo vsak dirkač hranil leto dni, nato pa predal svojemu nasledniku. Ob predaji bodo dirkači, nekdanji prvaki, dobili v trajno last identični posnetek pokala, na katerem bodo sicer zapisana vsa imena prvakov.

Uradni rezultati prvega dne:

1 Alex BARROS BRA 1'45.464 HONDA 0.000 328.9 km/h

2 Valentino ROSSI ITA 1'45.542 YAMAHA 0.078 328.5

3 Sete GIBERNAU ŠPA 1'45.803 HONDA 0.339 328.6

4 Kenny ROBERTS ZDA 1'45.855 SUZUKI 0.391 325.3

5 Nicky HAYDEN ZDA 1'45.913 HONDA 0.449 335.4

6 Makoto TAMADA JAP 1'45.949 HONDA 0.485 332.4

7 Colin EDWARDS ZDA 1'46.165 HONDA 0.701 330.6

8 Shinichi ITOH JAP 1'46.281 HONDA 0.817 325.9

9 Max BIAGGI ITA 1'46.424 HONDA 0.960 330.9

10 John HOPKINS ZDA 1'46.782 SUZUKI 1.318 323.5

11 Neil HODGSON VB 1'46.798 DUCATI 1.334 328.7

12 Carlos CHECA ŠPA 1'46.834 YAMAHA 1.370 326.9

13 Loris CAPIROSSI ITA 1'46.902 DUCATI 1.438 338.1

14 Ruben XAUS ŠPA 1'46.932 DUCATI 1.468 327.3

15 Šinja NAKANO JAP 1'47.089 KAWASAKI 1.625 319.9

16 Troy BAYLISS AVS 1'47.585 DUCATI 2.121 328.3

17 Shane BYRNE VB 1'47.746 APRILIA 2.282 321.4

18 Alex HOFMANN NEM 1'47.800 KAWASAKI 2.336 310.3

19 Marco MELANDRI ITA 1'48.443 YAMAHA 2.979 324.1

20 Jeremy McWILLIAMS VB 1'48.741 APRILIA 3.277 317.6

21 Norick ABE JAP 1'48.869 YAMAHA 3.405 323.5

22 Nobuacu AOKI JAP 1'49.385 PROTON 3.921 313.0

23 Vittoriano GUARESCHI ITA 1'50.186 DUCATI 4.722 321.4

24 Gregorio LAVILLA ŠPA 1'50.801 SUZUKI 5.337 291.9

25 Michele FABRIZIO ITA 1’50.868 HARRIS 5.404 305.2

26 Marcellino LUCCHI ITA 1'53.391 APRILIA 7.927 313.0

Primerljivi časi:

Rekord steze med dirko: Valentino Rossi, 2003: 1’45.472

Rekord steze na kvalifikacijah: Valentino Rossi, 2003: 1’43.927

post-14-1080404595.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Capirossi, ki je barcelonska testiranja že lani zapustil z glavno nagrado, takrat modelom 330 Cd.

Lani je Capirossi zmagani avto podaril svojim Mehanikom .) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossiju pokal, dež povsem onemogočil delo

Svetovni prvak razreda MotoGP Valentino Rossi je bil danes kot prvi dirkač v zgodovini deležen časti, ki bo svetovne prvake odslej doletela vsako leto. Italijan je namreč postal prvi dirkač na seznamu svetovnih prvakov, ki je vdelan v pokal “Ride the World”, uradni pokal svetovnih prvakov.

Pokal, ki ga je oblikoval Lorenzo Quinn, sin slavnega hollywoodskega igralca Anthonyja Quinna, postavlja razred MotoGP ob bok ostalim podobno legendarnim in prestižnim športom, ki svoje junake počastijo na enak način.

“Pokal mi je všeč in upam, da bo moje ime na njem zapisano še večkrat,” je dejal Rossi, ki je ob priložnosti dobil tudi repliko, ki bo povsem njegova. “Spominja me na pokal tekmovanja Indy Car in mislim, da je ideja dobra. Upam, da bom do konca kariere dobil še nekaj takih replik, da bom z njimi lahko napolnil svojo hišo,” je bil kot običajno šegav Rossi.

Lorenzo Quinn, “oče” novega pokala, je o svojem delu dejal: “Vse moje skulpture imajo pomen. Umetniških del ne oblikujem le zaradi njihove estetske vrednosti, ki je, konec koncev, zelo subjektivna. Pokal “Ride the World” predstavlja ogromno breme, ki ga na svoja ramena sprejme svetovni prvak. Biti prvak, je kot nositi ves svet na svojih ramenih. Ta teža se ne nanaša le na svet športa, kjer so vse oči uprte v prvaka in vsi tekmeci prežijo nanj in čakajo na najmanjšo napako. Prvak je podobno izpostavljen tudi izven tekmovanja. Morda je družbeno breme, ki ga nosi, še najtežje.”

Sicer je tudi drugi dan testiranj v Barceloni zaznamovalo slabo vreme. Danes je deževalo ves dan, tako da velika večina dirkačev sploh ni zapustila garaž. Podelitev pokala Valentinu Rossiju je tako pri razbijanju monotonosti prišla še kako prav. Testiranja se bodo v Barceloni nadaljevala jutri, a kaže, da se vreme ne bo izboljšalo. Po koncu jutrišnjega dne se bodo dirkači preselili na jug Španije v Jerez, kjer jih zadnji dan marca in prvi dan aprila čakajo še ena uradna testiranja.

Uradni časi drugega dne:

1. Norick Abe YAMAHA 2’02.757

2. Šiniči Ito HONDA 2’06.453

3. Alex Hofmann KAWASAKI 2’12.093

4. Šinja Nakano KAWASAKI 2’16.264

5. Vittoriano Guareschi DUCATI 2’16.386

6. Troy Bayliss DUCATI 2’17.175

7. Gregorio Lavilla SUZUKI 2’18.239

8. Marco Melandri YAMAHA 2’24.356

Ostalih dirkačev ni bilo na stezo.

post-14-1080421878.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossiju avto, Capirossiju nov rekord

Glavni pokrovitelj svetovnega motociklističnega prvenstva, nemški BMW, je s svojo odločitvijo o tekmi za najboljšega kvalifikanta sezone zadel žebelj na glavo. Tekmovanje traja vso sezono, njegova prva etapa pa so od lani naprej prva testiranja vseh moštev v Barceloni. Letos se je z nagrado za najhitrejšega dirkača na 40-minutnem merjenem treningu, BMW-jem Z4, nekoliko presenetljivo odpeljal trenutni svetovni prvak Valentino Rossi.

Italijan ima v svoji garaži zdaj že dva Z4, saj si je lani z najboljšim seštevkom kvalifikacijskih časov med vsemi dirkači enak avto prislužil ob koncu sezone. Očitno so stvari pri Yamahi vzeli zelo resno in jih s popolno reorganizacijo moštva postavili na svoje mesto. Rossi je ob prestopu k novemu proizvajalcu s seboj pripeljal štiri ljudi, ki so mu pomagali s hondo osvojiti tri naslove prvaka v zadnjih treh letih. Najpomembnejši mož je gotovo glavni mehanik Jeremy Burgess, ki je v svoji dolgoletni karieri pri Hondi osvajal naslove z dirkači, kot so bili Freddie Spencer, Wayne Gardner, Mick Doohan in Valentino Rossi. Če kdo ve, kaj mora nova yamaha ponuditi, če hoče konkurirati za naslov, je to on. Njegove nasvete so Yamahini razvijalci vzeli resno in motor popravili do te mere, da se že kosa z najhitrejšimi hondami. Koliko pomeni dobra ekipa mehanikov, lepo kaže primer Carlosa Chece, ki je dirkal s povsem enakim motorjem kot Rossi, a zaostal šest desetink sekunde in končal na osmem mestu. Nekaj tisočink je za Špancem zaostal Italijan Marco Melandri, četrti Yamahin dirkač Norick Abe pa je s skoraj tremi sekundami zaostanka končal na 21. mestu.

Hondino falango sta v Španiji vodila dirkača moštva Telefonica Honda, Američan Colin Edwards in Španec Sete Gibernau, oba pa sta za najhitrejšim Rossijem zaostala manj kot desetinko sekunde. Edwards je letos v podobnem položaju kot Rossi, saj je tudi on zamenjal motocikel, le da je “teksaški tornado” zajahal hondo, ki je mnogo boljša od aprilie, s katero je dirkal lani. Američan se je na novi motocikel bliskovito hitro privadil in že na zimskih testiranjih postavljal enake čase kot na hondi RCV veliko bolj izkušeni Gibernau. V zadnjih minutah uradnega treninga je bil Američan Rossiju edina grožnja, obema se je v zadnjih sekundah približal le Sete. Dirkača moštva Repsol Honda, Alex Barros in Nicky Hayden, sta stvari vzela nekoliko manj resno. Američan je bil peti, Brazilec pa se je očitno odločil, da ni vredno tvegati nove poškodbe, ko še stara ni povsem zaceljena, in se z dobro sekundo zaostanka uvrstil na skromno 14. mesto. Dirkača preostalega Hondinega moštva, Camel Honda, Makoto Tamada in Max Biaggi, sta bila deseti in enajsti. Japonec je z Bridgestonovimi gumami Italijana z Michelinovimi presenetljivo ugnal za slabe tri desetinke sekunde.

Dirkališče v Barceloni je znano po svoji dolgi ciljni ravnini in prav to je tudi letos znal izkoristiti Loris Capirossi, ki je z ducatijem na njenem koncu ves konec tedna podirkal hitrostne rekorde. Petek je zaključil s hitrostjo 338.1 km/h, ob koncu nedeljskega treninga pa je bila ta številka že skoraj smešno nizka, saj je peljal še precej hitreje. Mali Italijan je po ciljni ravnini zadnji dan testiranj dirkal z neverjetno hitrostjo 347.4 km/h, kar je hitreje celo od dirkalnikov formule ena na tem dirkališču! Capirossi je trening končal na četrtem mestu, petnajst mest bolje od svojega sotekmovalca v moštvu, Troyja Baylissa. Na domačem dirkališču se je izkazal še en Ducatijev dirkač – Ruben Xaus iz moštva Luisa d’Antina je bil na koncu sedmi, uvrščen pet mest bolje od slavnejšega kolega v moštvu in lanskega svetovnega Superbike prvaka Neila Hodgsona.

Posebne omembe je vreden Kenny Roberts, ki še vedno dirka s suzukijem, čeprav jim v zadnjih letih ni šlo najbolje. Očitno so letos stvari zastavili, kot je treba, in Američan je bil ves konec tedna zelo hiter. Nedeljski uradni trening je končal na odličnem šestem mestu, manj kot pol sekunde za najhitrejšim Rossijem.

Nedeljski uradni trening je bil prvo dejanje letošnje sezone, vendar rezultati še ne dajejo pravega vpogleda v razmerje moči, saj so dirkači dirkali le na čas enega kroga. Vsi si lahko predstavljamo, da je lažje odpeljati en hiter krog, kot biti hiter vso dirko, ki je ponavadi daljša od dvajsetih krogov. Kdo bo “vroč” in kdo ne, bomo tako izvedeli šele na prvi dirki sezone, ki bo 18. aprila v južnoafriškem Welkomu. Dirkače čez dva dni čakajo nova testiranja v Jerezu, kjer bodo pred odhodom na jug Črne celine imeli še zadnjo možnost za popravljanje svoje forme.

Rezultati:

1 Valentino ROSSI ITA YAMAHA 1’44.571 337.5 km/h

2 Colin EDWARDS ZDA HONDA 0.082 337.0

3 Sete GIBERNAU ŠPA HONDA 0.098 342.3

4 Loris CAPIROSSI ITA DUCATI 0.300 347.4

5 Nicky HAYDEN ZDA HONDA 0.375 339.5

6 Kenny ROBERTS ZDA SUZUKI 0.475 329.2

7 Ruben XAUS ŠPA DUCATI 0.502 337.4

8 Carlos CHECA ŠPA YAMAHA 0.600 336.2

9 Marco MELANDRI ITA YAMAHA 0.625 337.1

10 Makoto TAMADA JAP HONDA 0.655 341.0

11 Max BIAGGI ITA HONDA 0.948 339.2

12 Neil HODGSON VB DUCATI 0.949 331.5

13 Šinja NAKANO JAP KAWASAKI 1.083 326.2

14 Alex BARROS BRA HONDA 1.223 341.7

15 Alex HOFMANN NEM KAWASAKI 1.436 324.9

16 Shane BYRNE VB APRILIA 1.599 323.2

17 Gregorio LAVILLA ŠPA SUZUKI 1.656 324.8

18 Šiniči ITO JAP HONDA 1.810 334.6

19 Troy BAYLISS AVS DUCATI 1.850 333.2

20 John HOPKINS ZDA SUZUKI 2.388 337.9

21 Norick ABE JAP YAMAHA 2.858 328.5

22 Nobuacu AOKI JAP PROTON 3.557 320.7

23 Jeremy McWILLIAMS VB APRILIA 4.111 321.1

24 Michele FABRIZIO ITA HARRIS 5.543 315.1

25 Marcellino LUCCHI ITA APRILIA 9.646 313.9

post-14-1080493364.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gledal sem trenig in morm rečt da je blo kar zanimivo, spoh pa tam kjer je 5 voznikov naenkrat v ovinku vn letel k je bil masten madež na progi

morm pa rečt da je Rossi car - sm mislu, da mu ne bo uspelo dosežt prvega časa

potem pa je zadnjo minuto treninga sesul vse!!! :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja letos bo še, kako zanimivo.

Sicer pa pogledi Hondinih inžinirjev v nedeljo po koncu kvalifikacij so bili dokaj zaskrbljeni na napredek Yamahe. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja res bo kot prau moj prjatu Paul iz avstralije:

Najvažnejši je pilot, nato gume, sledi pa šasija in na koncu moč motorja.

Rossi je to še enkrat več dokazu v Barceloni.

Svaka čast. :notworthy: :OK: :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jerez včeraj :yea2:

1. V. Rossi (Yamaha); 1'42.656 - 39 laps O:-)

2. K. Roberts (Suzuki); 1'42.761 - 39 laps

3. C. Edwards (Honda); 1'42.771 - 40 laps

4. C. Checa (Yamaha); 1'42.927 - 50 laps

5. A. Barros (Honda); 1'42.974 - 43 laps

6. J. Hopkins (Suzuki); 1'43.314 - 47 laps

7. S. Nakano (Kawasaki); 1'43.386 - 40 laps

8. S. Gibernau (Honda); 1'43.408 - 30 laps

9. N. Hayden (Honda); 1'43.457 - 43 laps

10. M. Tamada (Honda); 1'43.541 - 40 laps

11. M. Biaggi (Honda); 1'43.980 - 40 laps

12. A. Hofmann (Kawasaki); 1'44.009 - 49 laps

13. N. Hodgson (Ducati); 1'44.140 - 45 laps

14. M. Melandri (Yamaha); 1'44.470; 55 laps

15. G. Lavilla (Suzuki); 1'44.494 - 48 laps

16. L. Capirossi (Ducati); 1'44.544 - 27 laps

17. T. Bayliss (Ducati); 1'44.595 - 45 laps

18. R. Xaus (Ducati); 1'44.662 - 50 laps

19. N. Abe (Yamaha); 1'45.564 - 47 laps

20. V. Guareschi (Ducati); 1'48.730 - 29 laps

21. N. Aoki (Proton KR); 1'49.414 - 16 laps

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

:kva2: Suzuki pred vsemi Hondami - TO MI DELI!!!!!!! Yesssssssssssssss!!!!!!!

:OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

binca to je nekej zate - da je končno yamaha prva...

Juuuheeeej, :lol1:

Da te malo popravim: PONOVNO Yamaha prva :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

De Puniet Postavil več rekordov v 250 klasi, kot ima zmag!

Randy de Puniet je v Jerezu na jugu Španije prevladoval na testiranjih v razredu do 250ccm. Tudi drugi dan uradnih testiranj je Francoz nadaljeval s serijo najhitrejših časov in kot že včeraj, je tudi danes postavil rekord dirkališča, ki ga je imel v lasti, žal že pokojni, Daijiro Katoh iz leta 2001. Dirkališče Jerez je pisano na kožo De Punietu, saj je bil vse dni testiranj tu najhitrejši, prav tako pa si je na lanski dirki tukaj privozil najboljši štartni položaj. Danes je bil voznik ekipe Safilo Carrera LCR vsaj en korak pred vsemi, ki so testirali tu v Jerezu, saj se nihče od drugih udeležencev ni uspel niti približati času 1'43.773.

"Pred sezono se počutim zelo sproščenega. Na motorju se krasno počutim in sem zelo hiter. Lansko leto sem zaključil sezono kot četrti, vendar ne vidim razloga, zakaj nebi letos sezono okronal z naslovom svetovnega prvaka, čeprav se zavedam, da bo ob devetih tovarniških ekipah to zelo, zelo težko," je povedal de Puniet.

Naslednje dni bodo v Jerezu potekale zadnje priprave dirkačev in ekip v MotoGP predno se bodo podali na prvo dirko sezone v Welkom v Južno Afriko, ki bo 18.04.2004

Rezultati testiranj:

1.-Randy de Puniet (Aprilia) 1.43´773

2.-Daniel Pedrosa (Honda) 1.44´980

3.-Toni Eli­as (Honda) 1.45´029

4.-Roberto Rolfo (Honda) 1.45´111

5.-Hiroshi Aoyama (Honda) 1.45´201

6.-Anthony West (Aprilia) 1.45´457

7.-Naoki Matsudo (Yamaha) 1.45´736

8.-Joan Olive (Aprilia) 1.46´005

9.-Eric Bataille (Honda) 1.46´017

10.-Jakub Smrz (Honda) 1.46´058

11.-Franco Battaini (Aprilia) 1.46´145

12.-Silvain Guintoli (Aprilia) 1.46´337

13.-Hector Faubel (Aprilia) 1.46´359

14.-Gregory Lefort (Aprilia) 1.46´765

15.-Alex Debon (Honda) 1.46´805.

post-14-1080839558.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po pravici povedano sem tud jaz za Hondo ... ampak kar Rosi v roke dobi, pač z njegovo pomočjo hitro leti.

Torej ... všeč mi je Honda in Rosi ... :unsure: ... da bodo le dirke napete in bomo vsi veseli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!