Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Zdaj je Biaggi le uvidel kdo je car. Kako se je petelinil naj dajo Rossiju Yamaho in da bo pol videl če bo zmagoval......No evo in na katerem mestu je bil Mr Biaggi na testih? Upam da bo zdaj za vselej nehal s tem petelinjenjem. In še res je da so za njegove neuspehe krivi drugi! :P

Ja, sej Biaggiju pa z yamaho ni nikoli uspelo bit prvi na testiranjih, postavit pole positiona ali zmagati dirke. <_< :zzz:

Razen na zadnjih dveh testiranjih je bil prej vedno na vrhu ali tik pod njim, sploh pa bo treba za realni pogled pocakat na kaksno dirko.

lp

Objavljeno

Metalbike in Eliminator mata prav, da je treba do dirke še malo počakat, ampak roko na srce na testiranjih je pa raztural - Rossi mislim. :yea2:

Objavljeno

mene edino ena stvar mot pri rossiju in to je...

da vozi yamaho

Objavljeno
mene edino ena stvar mot pri rossiju in to je...

da vozi yamaho

Mene tud. Da motor, za katerega navijam vozi nekdo, za katerega ne navijam. :P :D

Objavljeno
mene edino ena stvar mot pri rossiju in to je...

da vozi yamaho

...in nažiga Honde... :lol1: :lol1: :devil:

Objavljeno
...in nažiga Honde... :lol1: :lol1: :devil:

:P Kot so že nekateri omenili : Prezgodaj je karkoli pred prvo dirko blebetati :lol1:

Objavljeno

še osem dni do dirke, pol bomo pa mel hudiča :P :D

Objavljeno
veš kaj tale max je en luzer, ti je sposoben dobr odpelat sam ene par krogov na dirko

zdej pa najbrž išče izgovore za svoj neuspeh :BUA:

ta pizdun Biagi se je men najblj zasral k je neki časa nazaj k ga je doctor rosi pajsnu s komolcem zrinil ven iz piste k revše od Biagija nč ni mogu!!hvala bogu da je doctor situacio obvladal in ga fino nascal Bjagi pa naj si raj salon odpre pa tisti kozji fix na bradi lišpa za drugega pa tko ni

Objavljeno
pa tisti kozji fix na bradi lišpa za drugega pa tko ni

sej bi si ga rossi tud pustu rast, ce bi mu ze kaj poganjalo :devil:

Objavljeno

Pred nekaj leti sem se osebno pogovarjal z Max Biaggijem.

Moram rečt, da sploh ni takšen pizdun kot ga tukaj opisujete.

Ne vem kaj se vam je tako zameril, priznam, da ni simpatičen kot Rossi ampak spet ne morete nekoga obsodit samo po temu kar pišejo časopisi.

Objavljeno

POSUHEM...

IN PO DEŽJU...

Test_Jerez.JPG

Objavljeno

Upam, da bo na prvi dirki dez. :D :yea2:

lp

Objavljeno
Upam, da bo na prvi dirki dez. :D :yea2:

lp

Zarad mene je lahko tud sneg :P

Objavljeno

:D STE PRIPRAVLJENI NA PETEK, SOBOTO, IN SEVEDA NEDELJO.KOMI ČAKAM: :D

Objavljeno

Hola!

Prenosi na Eurosportu so:

Petek: 14:00 uri prvi trening

Sobota: 14:00 do 15:15 drugi trening

Nedelja: od 10:00 pa vse do 15:15, začetek prenosa MotoGP je ob 13:30

Madonca, bom skor že mal pozen za Maksijev poligon...

Objavljeno

Umrl je Antonio Cobas

Antonio Cobas, tehnični šef moštva Camel Honda Pons in eden najbolj priznanih inženirjev v karavani svetovnega motociklističnega prvenstva, je po težki bolezni v Barceloni danes umrl, star 52 let. Pogreb bo jutri, Cobas pa za seboj pušča ženo in dva otroka.

Sito Pons, vodja moštva Camel Honda, je ob sodelavčevi smrti dal naslednjo izjavo: “Z veliko žalostjo prijateljem in kolegom v skupnosti svetovnega motociklističnega prvenstva sporočam, da je danes, v sredo 14. aprila, odšel naš dragi prijatelj Antonio Cobas. Kot tehničnega direktorja moštva se ga bomo vedno spominjali po njegovi prijaznosti. 25 let je bil moj pravi družabnik in neznansko ga bom pogrešal. Njegov spomin bo dvignil duha moštva, kateremu je posvetil najboljša leta svojega osebnega in profesionalnega življenja. V tem žalostnem trenutku vsi člani moštva Honda Pons njegovi ženi in otrokoma izrekamo iskreno sožalje.”

Cobasovo bolezen so odkrili sredi lanske sezone. Španski tehnik je zato prenehal delati neposredno v moštvu, pač pa je tehnikom še naprej svetoval s pomočjo sporočil po elektronski pošti, saj je podatke analiziral doma. Član motociklističnega sveta je bil skoraj trideset let. Leta 1975 je začel izdelovati šasije in motocikle za svetovno prvenstvo, kar se je nadaljevalo v aktivno kreativno obdobje, v katerem je odkril rešitve, ki so kasneje postale standardne. Sito Pons je prvič zmagal z motorjem, ki ga je Cobas pripravil posebej zanj in se je imenoval “Kobas”, leta 1989 pa je Alex Criville osvojil naslov svetovnega prvaka z motociklom JJ Cobas – Rotax.

Od leta 1988 je bil povezan z moštvom Sita Ponsa. V letih ’88 in ’89 mu je s Kataloncem uspelo osvojiti zaporedna naslova svetovnega prvaka v razredu do 250 ccm. V svoji karieri je sodeloval še z dirkači, kot so Alex Barros, Loris Capirossi, Toru Ukava in Max Biaggi.

post-14-1082045651.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Zadnja predstavitev steze Antonia Cobasa

“Najbolj nenavadna karakteristika dirkališča Phakisa Freeway je njegova nadmorska višina. Leži 1350 metrov nad morjem, kar pomeni, da je zračni tlak nizek in zato vsebnost kisika v zraku nižja kot na katerem koli drugem dirkališču, kar pomeni precejšnjo izgubo moči motorjev.

Dirkači to izgubo ponavadi občutijo sredi dneva, ko jo visoke temperature naredijo še bolj izrazito. Za to dirkališče smo razvili povsem drugačne konfiguracije krmiljenja motorja, s katerimi se poskušamo boriti proti izgubi moči.

Težave povzroča tudi lokacija steze. Gore in rudniki zlata v bližini pripomorejo k temu, da je ves čas pokrita s prahom. Čeprav jo redno čistijo, je na njej vedno tanka plast umazanije. Zaradi tega je v prvih treningih oprijem zadnjega kolesa zelo majhen, kar traja toliko časa, da dirkači na stezi pustijo dovolj gume. Težava je tako velika, da dirkači prvi trening odpeljejo z nastavitvami, ki so povsem drugačne od tistih, s katerimi nato nastopijo na dirki, ker se razmere na stezi tako močno spremenijo.

Zahtevno je tudi pravilno nastavljanje vzmetenja. Pomanjkanju oprijema se pridruži še neravnost steze, kar na nekaterih delih pripelje do spektakularnih trenutkov, ko motocikli dejansko poskakujejo. Na srečo je to dirkališče, kjer je zaviranje postopno in ne sunkovito. Posledično je tudi nastavitev vzmetenja mehka, kar izboljša obnašanje motocikla na grbinah.”

Podatki o stezi:

Dolžina: 4242 m

Širina: 12 m

Število desnih ovinkov: 9

Število levih ovinkov: 5

Najdaljša ravnina: 413 m

Rekordi:

MotoGP - V.Rossi - Honda - 1'33.851 (2003)

Do 125 - D.Pedrosa - Honda - 1'41.006 (2003)

Do 250 - M.Poggiali - Aprilia - 1'36.649 (2003)

Lanski rezultati:

Najboljši štartni položaj - S.Gibernau - Honda - 1'33.174

1. mesto: S.Gibernau - Honda

post-14-1082045756.jpg

Popravljeno . Popravil Jure007
Objavljeno

pocasi se bo zacelo, zato je naslov spremenjen.

Objavljeno

YES YES YES AFRICA IS HERE

267757.jpg

Objavljeno

Biaggi :topic: itak sploh ni bistven letos, Yamaha je štala v Moto GP, nazadnje, ko je bila kaj vredna je bilo še za cajt Raineya. Ker pa je dottore :grim rossi res car na motorju, bo letos yamaha verjetno zmagala. Edino upanje mi daje Colin Edwards z hondo.

Zame je d-best bajk in tudi vedno bo honda. :OK:

Pa mejte se :beer2:

By the way, tisti črnci so pa res out, ma ne me basat!!

Objavljeno (popravljeno)
:beer2:

By the way, tisti črnci so pa res out, ma ne me basat!!

Malce zgodaj si si začel nazdravljati. In mimogrede, si predstavljaš kaj si črnci mislijo o tebi, beli mario?

Popravljeno . Popravil ceco
Objavljeno
:yea2:

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: rossi je maxa biaggia ki je drugouvrščeni scat peljal za skoraj 1 sekundo!!! 1 SEKUNDO :kva2: :kva2: :kva2: :devil: :devil: :devil: :devil:

TO MI DELI!!! :kva2: :kva2:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!