Skoči na vsebino

MotoGP 2004 (was: pre-MotoGP)


Ice

Priporočene objave

Pa ne mi ROSSI-ja s temu kretenam primerjat :angry:

Je Gidl lepo povedu: Rossi točno ve kaj hoče in zna to povedat svojim mehanikom in inžinirjem. Se zavzame za dirkanje. (Je edini ki ve kaj hoče in to kar čuti zna povedat - by Gidl)

Ko sm ga primerju s Šumaherjem sem mislu prav na to. Kaj mislite da je yamaha kar čez noč nardila motocikel za zmage??? Ne, veliko dobrih in koristnih informacij jim je Rossi prinesel - tudi iz honde. Ravno tako kot Šumaher ki je iz ferrarija naredu nepremagljiv avto, bo Rossi pripeljal na slavo tudi Yamaho.

PS: zakaj ga nebi primerju, sej si sam napisu da sta oba dobra in kvalitetna voznika :hmm:

(Med njima je ena velika razlika, ROSSI je car Šumi pa ni ,čeprov sta oba zelo uspešna v svojem športu. ) - ne zastopm kako taka velika razlika, če pravš da sta vsak v svojem športu zelo uspešna :hmm:

Če misliš na karakter - pozab ti karakter, kadar se gre o kvaliteti dirkača samega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne mi ROSSI-ja s temu kretenam primerjat :angry:

Med njima je ena velika razlika, ROSSI je car  :notworthy:  :notworthy:  :notworthy:  Šumi pa ni :BUA:  ,čeprov sta oba zelo uspešna v svojem športu.

Zakaj pa Šumija nebi primerjal z Rosijem :? oba sta mojstra nad mojstri na svojem področju. Marsikdo Šumija ne mara samo zato ker mu ni všeč njegov ksiht, marsikdo zato ker je nemec (po Hitlerjevem vzoru- za odstrel si če pripadaš tem in tem) , marsikdo pa ga ne mara zato, ker misli da je uspehe, ki jih je dosegel, dosegel na račun drugih (Baracelo-Irvine) ki so mu ščitili rit, ali pa zato , ker je po mnenju nekaterih, v boju za zmago sel preko mej dovoljenega.

A Šumi je Nemec in ima ksiht kakršnega pač ima in tudi Baracelo paše prav tja kamor Irvine, ko se bo nehal šlepati za Šumijem bo samo slabši, boljši nikoli, za zmage je pa kdaj treba pokazati tudi zobe.

Samo zato, ker je Vale klovn, Šumi pa ni, pa ni Vale car Šumi pa kreten, še posebej ne, ker bo moral Vale še precej storiti, da bo imel za sabo toliko dobrodelnih dejavnosti, kot Šumi.

Popravljeno . Popravil Profi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dirka je bila res oštra, pravi užitek.

Ko je na sobotnem treningu Nakano za trenutek prevzel pool-p sem :notworthy: :notworthy: .

Upam stavit, da bo Nakano vsaj na eno od dirk stal na stopničkah :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsaka čast ROSSI......moje mnenje je pa da mu bo letos HONDA jemala zmage....KAWI manjka še dosti..samo dober voznik ne bo dovolj....SUZUKI me je pa zelo zelo razočaral.....sem upam da se bodo vrnili časi SCHWANTZA....

post-14-1082358761.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me zani kaj si bo Biaggi spet zdaj zmislil :grrr .

Rossi rules :grupni:

hehe, readin' my mind!! :P

dirke sicer nism gledu, k sms e mogu ucit (cez pol ure mam izpit), mi je pa pupa naredla posnetek, si bom ogledal ko bom prsu do VCRja.

hehe, pa nej se kdo rece, da rossi ni car... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rosi in Shumi sta poglavje zase, vask v svojem športu. Včeraj se je lepo videlo, da je Honda močnejša, vendar je Rosi pokazal svoje kvalitete.

Več LEPŠEGA VREMENA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsaka čast ROSSI......moje mnenje je pa da mu bo letos HONDA jemala zmage....

Aha smo videli kako mu bo HONDA jemala zmage :lol1:

Rossifumi No1 :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Rossi je živa legenda :kva2:

2. Honda je boljša pd Yamahe :grim

Popravljeno . Popravil SiM
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaj zame je letos največje razočaranje Aprilia, ja pa namesto da bi napredovali še bolj nazaj padajo. Grejo lani motor od največjega luzerja avtošporta kupit :lol1: Ja, Cosworth je naredil pa res ogromno zmagovalnih mašin, ne vem v kateri kategoriji, v MotoGP, F1, WRC sigurno ne. V glavnem, ko so dirkali na začeku 4T ere z mašinami, ki so bile še pretežke zaradi težkih materialov in niso bili zadnji so dajali upanje, tkole pa... ne vem Beggio bo moral malo zavihat rokave in naredit kako čistko.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

namesto da bi napredovali še bolj nazaj padajo.

to ni res. aprilia se je v casu 4T MotoGPja od samega zacetka do zdej mocno popravila. na zacetku je njihov bolid tehtal kar 165 kg (!!! :wacko:), lanski pa "le" se 142 kg. spodnja meja za 3 cilindre je 135 kg. je pa konkurenca (honda, yamaha, suzuki) tolk napredovala, da so aprilio potisnili se bolj v ozadje.

je pa pr aprilii glih ta problem najvecji, da majo masino kupljeno. namrec, vsi ostali nastavljajo posamezne parametre za vsak trening in vsako dirko posebej, aprilia pa z masino iz dirke v dirko ne dela prakticno nic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Rossi je živa legenda :kva2:

ROSSI je car ker je 2x zmagal zapored na različnih motorji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossi je res genij na motorju in upam, da ga bom mel kadj moznoist gledati v zivo.A kej veste a bo letos tud kasen organiziran odhod v Brno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, mi kdo ve povedat zakaj majo v GP-ju (in najbrž ne samo tam) obrnjene prestave v primerjavi s klasičnimi motorji

:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, mi kdo ve povedat zakaj majo v GP-ju (in najbrž ne samo tam) obrnjene prestave v primerjavi s klasičnimi motorji

:hmm:

Preprosto zato, ker drugače v levih ovinkih ne bi mogli šaltat v višjo brzino.

Popravljeno . Popravil kycysymet
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je...prestavljanje v višjo prestavo je zelo pomembno oopravit čim hitreje, pritiskanje navzdol pa je hitrejše kot pa obratno....vse za stotinko... :OK:

seveda pa se zgodi tud v levem ovinku, smo pa lahko vidl enkrat na kratko (kamera na enem od Ducatijev)kolikokrat oz kako se prestavlja in se je vidl da se kdaj pred ovinkom tud po dve prestavi naenkrat višje prestav, itak ga čez ovink ni mogoče peljat na polno....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW biaggi prestavlja konvencionalno; i.e. enako kot na normalnih motorjih. so povedali strici na eurosportu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja res je, ko si nagnjen v levem ovinku težko dobiš nogo pod prestavno ročico, noga bi drsala po tleh, porabu bi več časa, mogoče bi se ti zataknlo, pa so si zmislil enostvno rešitev-obrnli so vzvod. B) B) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha se zahvaljuje Rossiju

Yamaha je priznala svoje navdušenje nad Rossijevo zgodovinsko zmago na nedeljski dirki v Welkomu in eden od njenih vodilnih mož je, potem ko jim je prvič po oktobru 2002 spet pridirkal vseh 25 točk, priznal, da je Rossi “genij na motorju”. Masao Furusava, vodja oddelka za razvoj tehnologij pri Yamahi, je v Južni Afriki užival v lepem vremenu in naznanil začetek novega bleščečega Yamahinega obdobja.

“Dirkanje zahteva dobrega dirkača, motocikel in organizacijo, sicer ne moreš zmagati,” je dejal Japonec. “K Yamahi je prišel izjemen dirkač in vse, kar lahko storim, je, da se zahvalim njemu in njegovi ekipi. Seveda je v projekt vpletenih veliko drugih ljudi - dirkačev, inženirjev, sponzorjev in tudi njim bi se rad zahvalil. Valentino je zares genij na motorju. Z njim smo testirali le tri mesece in že dosegli prvi cilj, zdaj jih imamo še petnajst!,” je še dodal.

Direktor moštva Gauloises Fortuna Yamaha Davide Brivio, ključni mož za Rossijev prestop, je bil podobno evforičen: “Ne bi mogli imeti boljšega konca tedna. Seveda vemo, da to ne pomeni konca dela, pač pa moramo tako nadaljevati vso sezono in Valentinu dajati najboljšo podporo. Bil je preprosto odličen. To je bila dirka, kakršno so si vsi želeli, in izjemno je biti njen zmagovalec. Mislim, da bodo navijači in vsi pri Yamahi navdušeni, saj smo v zadnjih šestih mesecih delali zelo trdo.”

“Na žalost je imel Carlos Checa ves konec tedna težave, a se iz tega lahko kaj naučimo, preverimo, kaj je bilo narobe in ga poskusimo spraviti na vrh že v Jerezu,” se je Italijan obrnil še na drugo, manj uspešno polovico moštva. “Mislim, da je sposoben priti na vrh v najkrajšem času.”

post-14-1082488057.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pedrosa napravil velik korak

Dani Pedrosa je po osvojitvi naslova svetovnega prvaka v najlažjem razredu naredil korak naprej in začel novo poglavje v svoji karieri. V Welkomu je z zmago na svoji prvi dirki postal najmlajši dirkač, ki mu je v zgodovini svetovnih prvenstev uspelo zmagati v četrtlitrskem razredu.

Pedrosa je slavil star komaj 18 let, sedem mesecev in enajst dni, mesec in pet dni mlajši kot doselj najmlajši dirkač, Britanec Alan Carter, ki mu je leta 1983 uspelo zmagati na dirki za VN Francije. Leta 2001 je isti rekord lovil Marco Melandri, vendar je z zmago na Sachsenringu in 18 leti, enajstimi meseci in 15 dnevi rekord “zamudil” za točno tri mesece. Po dirki je Pedrosa v poplavi intrevjujev in izjav priznal svoje presenečenje nad dogodki: “Ne vem, kako mi je uspelo zmagati.”

Katalonec si je že pred prvo dirko postavil dva cilja letošnje sezone. Najprej naj bi popolnoma okreval po poškodbi obeh gležnjev, ki ju je “pridelal” na treningu pred dirko za VN Avstralije lanskega oktobra. Poškodba je načrte za prestop v višji razred zavila v meglo. Zimo in pripravo na novo sezono je preživel na rehabilitaciji ter tako zamudil pravi čas za pomembno fizično in tehnično pripravo na spremembo opreme.

Drugi cilj je prilagoditev novemu razredu in novemu motorju, ne da bi se preveč obremenjeval z rezultati. “Med dirko nisem verjel, da bi lahko zmagal. Moj cilj je bil držati se Poggialija, ki je bil na treningih podobno hiter kot jaz. “Pritiskal” sem, kolikor sem mogel, da bi si tako nabral kar se da veliko prednost, ker sem mislil, da me bodo izkušeni dirkači začeli počasi loviti. Do tega ni prišlo in De Punieta sem se z lahkoto držal, na koncu sva se lepo borila,” je po dirki dejal Pedrosa.

Konec dirke je bil zanj nova izkušnja, vendar mu je Portova napaka v drugem krogu omogočila nekoliko lagodnejšo vožnjo. De Puniet je dokazal, da bo letos eden glavnih kandidatov za naslov, saj mu je hitrost, ki jo je kazal pozimi, uspelo ohraniti tudi na prvi dirki. V dirki sta oba dirkača dala vse od sebe. Francoz je zadnji krog začel z minimalno prednostjo, zmage pa ga je stala napaka v zadnjem ovinku.

“Ta zmaga je najboljši način vrnitve na dirkališča, ki bi si ga lahko želel, in so si jo prislužili tudi ljudje, ki so mi v dolgi zimi dan za dnem stali ob strani in me vzpodbujali, da sem se postavil na noge. Zdravnikom, fizioterapevtom, Albertu (Puigu, nekdanjemu dirkaču, šefu moštva in mentorju, op.a.), staršem, prijateljem se lahko za to le zahvalim. Dali so mi moči, da sem dosegel svoj cilj, ki je bil priti sem v kar se da dobri kondiciji,” je zaključil Pedrosa, ki mu težave še vedno povzroča predvsem levi gleženj, katerega zlom je bil zelo kompliciran.

Najmlajši zmagovalci v razredu do 250 ccm:

Dani PEDROSA, VN Afrike 2004, 18 let, 7 mesecev in 11 dni

Alan CARTER, VN Francije 1983, 18 let 8 mesecev in 16 dni

Marco MELANDRI, VN Nemčije 2001, 18 let, 11 mesecev in 16 dni

Johnny CECOTTO, VN Francije 1975, 19 let, 2 meseca in 5 dni

Valentino ROSSI, VN Nizozemske 1998, 19 let, 4 mesece in 11 dni

Johnny CECOTTO, VN Belgije 1975, 19 let, 7 mesecev in 19 dni

Toni ELÍAS, VN Japonske 2002, 19 let, 7 mesecev in 20 dni

post-14-1082488233.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti njegov vložek v pozdravnem krogu se mi ni zdel zaigran.

kakšen vložek ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšen vložek ?

tisti ki si ga zmeraj na štartu iz ta zadnje potegne ! :P

baje so krive tanga sport gate !!! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moker in rdec. <_< hotschkooooooooo, noooooo.... :lol1:

ko se je na castnem krogu ustavil in se vsedel pred motor in ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola kletar moj!

Slikco dogodka imaš samo nekaj postov više... in tudi jaz mislim, da to ni blo zaigrano. IMHO Rossijeva najljubsa zmaga v dosedanji karieri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!