Gionni Objavljeno April 22, 2004 Opozori Objavljeno April 22, 2004 tisti ki si ga zmeraj na štartu iz ta zadnje potegne ! :P baje so krive tanga sport gate !!! .) ne mi s takimi, haha :lol1: sam res pred vsakim štartom isto :grim
Profi Objavljeno April 28, 2004 Opozori Objavljeno April 28, 2004 ne mi s takimi, haha :lol1: sam res pred vsakim štartom isto :grim Kaj pa je to takega :? kombinezon je tesen in se ne uleže po telesu kot pajkice :wacko: zato, da pride v pravo pozicijo preden sede na motor Rosi globoko počepne in takrat mu pač gate ponavadi v rit potegne, pred štartom pa jasno, da si jih naštela kot je treba, ker je samo človek, ne vem kaj bi bilo v tem tako čudnega, saj naredi prav tisto kar bi naredil vsak, ki mu gate zlezejo v rit B) razlika je samo v tem, da je slaven B) in ga povsod zasledujejo kamere B) in če naredi še tako preprosto človeško stvar, kot milioni drugih, se bo eden spomnil :wacko: iz tega naredil znanost :wacko: in potem, bodo o tem tekle silne debate :wacko:
BINCA Objavljeno April 30, 2004 Opozori Objavljeno April 30, 2004 Spet bomo zmagal :naughty: :devil: Jerez QP1
Zok Objavljeno April 30, 2004 Opozori Objavljeno April 30, 2004 to deli!! :OK: rossi the greatest!! :OK: morm rect pupi nej SNEEEMAAAAA!!!! :yea2: :kva2: :kva2:
Vojč Objavljeno April 30, 2004 Opozori Objavljeno April 30, 2004 Antonio Cobas 1952-2004 V 52. letu starosti je po hudi bolezni umrl eden največjih inženirjev v karavani MotoGP. Cobas je znan kot "izumitelj" okvirja delta-box in kot človek, ki je pripeljal motociklizem do točke, kjer je danes. Zaposlen je bil v ekipi Honda-pans, saj je v 80. letih zasnoval motor Rotax-Cobas 250, s katerim je uspehe žel lastnik ekipe Sito Pans. Zadnjo sezono je skrbel za tehnično popolnost Biaggijeve Honde.
Jure007 Objavljeno April 30, 2004 Opozori Objavljeno April 30, 2004 (popravljeno) Že vemo iz strani 20: Antonio Cobas - 8. post Popravljeno April 30, 2004. Popravil Jure007
Jure007 Objavljeno April 30, 2004 Opozori Objavljeno April 30, 2004 Ko zmagajo le najboljši Motociklistični navdušenci bi si težko želeli boljši začetek sezone, kot so ga bili deležni na prvi dirki v Welkomu. Valentino Rossi je z nenadejano zmago tekmece, predvsem pa Hondo, podžgal do te mere, da ga bodo na dirki v Jerezu, ki bo na sporedu ta konec tedna, želeli poraziti, pa naj se zgodi karkoli. Rossi je vso zimo javnost spretno zavajal z izjavami, da njegova yamaha ni sposobna držati koraka z najboljšimi. Ko je na testiranjih postavljal boljše čase od tekmecev, se je izgovarjal, da mu nekako uspe odpeljati en hiter krog, da pa v dirki, kjer bi moral biti ves čas hiter, ne bo imel pravih možnosti. Kot kaže, so mu mnogi verjeli. Psihološki pritisk na tekmece je večal tudi na treningih pred prvo dirko, ko je z yamaho, ki naj bi bila počasna, krog takoj odpeljal dve sekundi hitreje kot ostali. Ko so le-ti še previdno otipavali asfalt in umazanijo na njem, je Rossi že drvel s skoraj polno močjo in tako dosegel, da so ga ves čas spremljali kot vodilnega, kar jih je še bolj spravilo ob živce. To svojo igro je stopnjeval ves konec tedna, saj je vse treninge končal kot najhitrejši, vključno z obema kvalifikacijskima. V dirki sicer ni bil tako prepričljiv, a je na koncu potegnil iz rokava “doohanovskega” asa in v odločilnih krogih potegnil dovolj, da ga niti zelo razpoloženi Max Biaggi ni mogel ujeti. Ostali so odpadli že kmalu po začetku ali sredi dirke. Karavana motociklistov se vrača v Evropo, in to na stezo, ki ob Assnu ponavadi ponudi največ akcije. Zavita steza z nekaj zelo izzivalnimi ovinki od dirkača zahteva posebno zbranost, ki jo lahko načnejo množice nadvse glasnih domačih navijačev, ki se zberejo na pobočjih ob njej. Za koga navijajo, ni več treba ponavljati – zmagovalci so heroji in tudi zato domačim dirkačem dirka v Jerezu pomeni več od tistih v Barceloni ali Valencii. Nastavitve motocikla so ključnega pomena, saj mora v ovinkih le-ta držati pravo smer, ki na kratkih ravninah med ovinki omogoča kar najhitrejše pospeševanje. Moč motorja ni ključna, večjo vlogo strokovnjaki pripisujejo njegovi prožnosti in predvidljivemu odzivanju na dodajanje plina. Da je mera polna, se najdejo tudi ovinki, ki zahtevajo močno zaviranje, zato je Jerez dirkališče, na katerem zmagujejo dirkači, ki so najboljši v vseh pogledih – ne le na stezi, pač pa tudi v garaži. “Seveda se Jereza po uspehu v Welkomu že veselim. Tam smo dobro testirali, zato bo zanimivo videti, ali bomo dobri tudi v dirki. V Welkomu smo doživeli nekaj zelo lepih trenutkov, vendar ne smemo pustiti, da nam to prepreči nadaljnje enako trdo delo. Tokrat vsaj poznamo stezo. Steza mi je zelo všeč, nanjo me veže veliko lepih spominov, na njej pa je tudi moj najljubši ovinek – zadnji desni pred počasnim zadnjim ovinkom,” o stezi v Jerezu pravi Rossi, ki je tam v elitnem razredu zmagal vsakič, ko je nastopil. Njegove največje tekmece bodo spet predstavljali Hondini dirkači Biaggi in Gibernau ter Barros, Edwards in Hayden. Ducati bo, sodeč po prikazanem v Welkomu, še potreboval nekaj vikendov dela, da bo ujel najboljše, enako pa velja tudi za Kawasaki in Suzuki. V razredu do 250 ccm je z zmago konkurenco šokiral Dani Pedrosa. Mladi Španec sicer trdi, da rezultati letos še niso njegov prvi cilj, vendar smo lahko gotovi, da se bo pred domačim občinstvom še posebej potrudil. Enako velja za preostala Španca v tem razredu, Tonija Eliasa in Fonsija Nieta, katerega ugled je po debaklu v lanski sezoni in slabi prvi dirki letošnje že močno načet. Rivalstvo med nekdanjima sotekmovalcema je že dolgo znano, očitno pa letos dosega rossijevsko-biaggijevske razsežnosti. V Welkomu je Elias Nieta obtožil nešportnega vedenja, ko naj bi ga med bojem na ciljni ranvini zadnjega kroga odrinil s komolcem, nato pa še segel po njegovi ročici za zavoro. Nieto je kasneje dejal, da ničesar ni storil namerno in da se je vse zgodilo v “žaru boja”. Elias je tako razlago molče sprejel. Bo tiho tudi v Jerezu, kjer bo ta boj še veliko bolj vroč?
Jure007 Objavljeno April 30, 2004 Opozori Objavljeno April 30, 2004 Formula ena ne pride v poštev Kljub temu, da je pretekli teden testiral Ferrarijev dirkalnik formule ena, je Valentino Rossi odločno zanikal vse govorice, ki njegovo profesionalno prihodnost povezujejo s to obliko avtomobilskega športa. Svetovni prvak se je v preteklosti že preizkusil za volanom avtomobila za svetovno rally prvenstvo, pred dirko v Jerezu pa je s hitro in odločno izjavo govorice o prihodnosti v formuli ena gladko zavrnil. “Bila je le igra, ker ljubim dirkanje z avtomobili,” je dejal. “Svojo dirkaško kariero sem začel v kartingu, ker sem hotel postati dirkač formule ena, a sem se kasneje premislil in prestopil na dve kolesi. Dirkanje z avtomobili mi je še vedno ena največjih strasti, zato sem bil ob ponujeni priložnosti zelo vesel. Občutki so bili odlični, vendar to za prihodnost nič ne pomeni. Sem motociklist, ki je zdaj pri Yamahi povsem zadovoljen. Dirkanje pretekli teden je imelo le namen preizkusiti dirkalnik formule ena, za prihodnost pa nimam ničesar v načrtu. Zame je dirkanje s takim dirkalnikom celo lažje kot dirkanje z avtomobilom za rally, ker se vse dogaja na dirkališču, vendar nisem prepričan, da lahko tak avto peljem tako hitro kot svoj motor, zato je bil to le poskus. Mislim, da si vsak, ki ima nekaj strasti za motošport, želi enkrat v življenju sesti za volan avtomobila formule ena – to je kot sanje,” je še dodal trikratni svetovni prvak elitnega razreda.
Zok Objavljeno Maj 1, 2004 Opozori Objavljeno Maj 1, 2004 emmm, kdaj tocno (ura) pa je naslednja dirka?? O:-)
Gionni Objavljeno Maj 1, 2004 Opozori Objavljeno Maj 1, 2004 motoGP dirka bo v nedeljo ob 14:00 125ccm ob 11.15 250ccm ob 12:30 :D
Thundercat Objavljeno Maj 2, 2004 Opozori Objavljeno Maj 2, 2004 Uf kakšna dirka...bravo honda.... bravo Sete :OK: :notworthy:
directory Objavljeno Maj 2, 2004 Opozori Objavljeno Maj 2, 2004 Uf kakšna dirka...bravo honda.... bravo Sete :OK: :notworthy: imam občutek da so to dirko izključno odločale gume seveda tudi znanje pilotov :hmm:
Markofumi Objavljeno Maj 2, 2004 Opozori Objavljeno Maj 2, 2004 Jure zmotil si se Rossi ni zmagal vsakič, ko je tu nastopil leta 2000 je zmagal Kenny Roberts.In še ena zanimivost v zadnjih 4 letih je zmagovalec Jereza postal svetnovni prvak.
Zok Objavljeno Maj 2, 2004 Opozori Objavljeno Maj 2, 2004 cestitke hondi, ceprav sem upal, da se to ne bo zgodilo.
Thundercat Objavljeno Maj 2, 2004 Opozori Objavljeno Maj 2, 2004 gledal sem prenos na evrošportu...in kaj sem opazil...da so med pavzami reklame samo za Suzukije...zakaj....med dirko bila reklama za Gsx 750, pa 1000 pa Sv 1000, pa Vstrom...kje so druge znamke :hmm: :? ....pa čelade Nolan so tudi.. :)
eliminator Objavljeno Maj 2, 2004 Opozori Objavljeno Maj 2, 2004 gledal sem prenos na evrošportu...in kaj sem opazil...da so med pavzami reklame samo za Suzukije...zakaj....med dirko bila reklama za Gsx 750, pa 1000 pa Sv 1000, pa Vstrom...kje so druge znamke :hmm: :? ....pa čelade Nolan so tudi.. :) Ja, druge znamke pac nimajo zelje po taksnem oglasevanju. Med nedeljskim popoldnevom tud sam persil oglasujejo. Kje so pa drugi praski? :unsure: :hmm: :P :D :D
gebre Objavljeno Maj 2, 2004 Opozori Objavljeno Maj 2, 2004 Vsa čast Seteju :yea2: Sicer nisem kak pristaš Rossija ampak kako je danes rešil situacijo,ko mu je zdrsnila guma :notworthy:
Chebi Objavljeno Maj 2, 2004 Opozori Objavljeno Maj 2, 2004 Kar se tice tega, kako je Rossi resil situacijo: Randy Mamola je reku, da je to "pure luck" in da v takih situacijah dirkac nima vpliva.
TinaRR Objavljeno Maj 2, 2004 Opozori Objavljeno Maj 2, 2004 Glavno da ni ta Biaggi zmagal :kva2: Rossi je dobro rešil situacijo - sva čast :notworthy:
Markofumi Objavljeno Maj 2, 2004 Opozori Objavljeno Maj 2, 2004 gledal sem prenos na evrošportu...in kaj sem opazil...da so med pavzami reklame samo za Suzukije...zakaj....med dirko bila reklama za Gsx 750, pa 1000 pa Sv 1000, pa Vstrom...kje so druge znamke ....pa čelade Nolan so tudi.. Slabo gledate mate reklame za Gas, ko Nicky Hayden namesto v kombinezonu vozi z GAS jeansu.In hkrati je to tud reklama za Hondo in repsol.
Saint Objavljeno Maj 2, 2004 Opozori Objavljeno Maj 2, 2004 No ja, Rossi še nikol ni ravno bil kralj dežja, sam je tko tudi prav, bolje bit četrti na dežju, kot pa prvi v bolnici. lp Rudi
Thundercat Objavljeno Maj 2, 2004 Opozori Objavljeno Maj 2, 2004 Kar se tice tega, kako je Rossi resil situacijo: Randy Mamola je reku, da je to "pure luck" in da v takih situacijah dirkac nima vpliva. res je ...gravitacijo ni mogoče prevarati...sicer pa res dobro da ga ni po tleh vrglo....je pa tudi drugim zadnje kolo odnašalo.... škoda za Dukati....
Rude Boy Objavljeno Maj 3, 2004 Opozori Objavljeno Maj 3, 2004 deževna drsalnica ! a je Max prehitel Seteja zato ker je mislil da bodo prekinili dirko ? No pol ga je oreng odpelajla mimo idelane linije ampak veselje do prehitevanja pa je tudi zgubil in verjetno mel polne hlače kot Valentino ! Jebemo to ni bil dež do je bilo malo manj kot vesoljni dežni potop ! .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se