Skoči na vsebino

MotoGP 2004 (was: pre-MotoGP)


Ice

Priporočene objave

Dežja je bilo dovolj

Iz deževnega Jereza, kjer je bila pred slabima dvema tednoma dirka za VN Španije, se karavana motociklistov seli v sosednjo Francijo, točneje v legendarni Le Mans. Zadnji dve leti je dirko v Le Mansu zaznamovalo slabo vreme, za nedeljo pa so napovedi vendarle bolj optimistične.

V Španiji je v dežju prepričljivo slavil Sete Gibernau, sicer znan po svojih sposobnostih v takih razmerah, zato se on nad nekaj kapljami dežja verjetno ne bi pritoževal. Tudi zato ne, ker so mu prav te lani prinesle zmago na tem dirkališču. Povsem drugače je v Yamahini garaži, kjer je Valentinu Rossiju jasno, da s hitrimi hondami v mokrih razmerah ne more tekmovati. Dirko v Jerezu so na prvih treh mestih končali prav Hondini dirkači, Rossi je bil četrti, tik za njim pa je v cilj pripeljal Hayden s še eno hondo. Svetovni prvak v suhem vremenu tudi s slabšim motorjem, če to sploh še lahko rečemo, nima prave konkurence, njegova šibka stran pa je še naprej dirkanje na mokrem asfaltu. Na zadnjih dveh mokrih dirkah pred dirko v Jerezu, lani v Le Mansu in Assnu, ni imel pravega odgovora za Gibernaua. V Franciji ga je Španec premagal v zadnjem ovinku, ko ga je prisilil k širši liniji, ki mu je onemogočila boj za zmago, v Assnu pa je konkurenco povsem potolkel – Biaggi in Rossi sta z enakim motorjem za njim zaostala za več kot deset sekund.

Letos so dirkališče Bugatti na novo preplastili, zaradi česar bodo imeli dirkači še nekaj več dela. Na njem nikoli ne testirajo, ker steza ni ravno primerna za preizkušanje novosti, ki bi jim koristile drugje, torej nimajo za nastavljanje motorja uporabnih podatkov. Nov asfalt pomeni še več dela pri izbiri gum in nastavitvi vzmetenja, tako da se bodo najboljši spet lahko izkazali. Rossi trdi, da je steza yamaham naklonjena, saj je lani Alex Barros prav tu dosegel svoje edine stopničke v sicer nesrečni sezoni. Gibernauu je steza po lanski zmagi kar naeknrat všeč, čeprav priznava, da se je je v preteklosti nekoliko bal. Španec vodi v prvenstvu, z zmago v domačem Jerezu pa je po letu 2001 prvi dirkač, ki mu je s prvega mesta v točkovanju dirkačev uspelo “izriniti” Valentina Rossija. Max Biaggi je edini dirkač elitnega razreda, ki mu je v Le Mansu uspelo zmagati tudi v suhem vremenu, na dirko pa prihaja podžgan s slavo, ki mu jo je prineslo drugo mesto v Jerezu. Rimljan je tam postal eden od le petih dirkačev v zgodovini, ki so v svoji karieri stokrat stopili na stopničke za zmagovalce. V Suzukijevem moštvu se na svojo 120. dirko pripravlja Kenny Roberts, v Franciji pa bo dirkal z novim motorjem, ki ga je pretekli teden preizkušal v Jerezu. Tam so bili tudi Ducatijevi dirkači, ki so končno zabeležili napredek svojega Desmosedicija GP4. Capirossi in Bayliss sta trenutno osmi in 18. v prvenstvu, lani ob takem času pa sta bila sedmi in četrti. V Le Mansu si bosta želela suho stezo, da bosta svoja ducatija lahko dobro prilagodila “stop & go” naravi dirkališča.

V srednjem razredu je po zmagi Roberta Rolfa in odstopu Danija Pedrosa v Jerezu vse odprto. Z dvema drugima mestoma na dveh dirkah v točkovanju sicer vodi Randy de Puniet, vendar ostali niso daleč zadaj. V najlažjem razredu ima deset točk prednosti Andrea Dovizioso, naslednjih šest dirkačev pa loči le osem točk, kar je porok za zanimivo nedeljsko dirko. Dirko za VN Francije si je na dirkališču v zadnjih letih ogledalo vedno več gledalcev, letos pa so se organizatorji odločili rekorde podreti še enkrat in na dirko povabili mladino, mlajšo od 16 let, ki si bo dirko v spremstvu odraslih lahko ogledala zastonj. Poleg tega bodo posebej zanje organizirali srečanje z dirkači Šinjo Nakanom, Alexom Barrosom, Maxom Biaggijem, Setejem Gibernauom, Nickyjem Haydnom in Carlosom Checo. Poleg tega si bodo v petek in soboto lahko ogledali tudi koncerte, ki jih bodo potekali na dirkališču. Glavna dirka za VN Francije bo na sporedu v nedeljo ob 14. uri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Startna vrsta za jutrisnjo dirko je kar zanimiva.

Sete: :notworthy: :yea2:

Pozor - Rossi ni najhitrejsa Yamaha!!!??

274639.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hofmann je v pičlih 15 minutah zrihtal dve mašine od Kawasakija :lol1: Kawa :topic:

Hofmann bo znoru kawa opet kaput :BUA: :BUA: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:cry: Rossi sele 4. :cry:

:OK: Gibernau je rastural posebej glede na to, da je bolan. :OK:

Zelo slab vikend tudi za oba Kawasakija eden je padel, druemu je pa razneslo masino. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

125 ccm - Honda 1

250 ccm - Honda 1

MotoGP - Honda 1

Ja, in kljub vsemu tudi motor odloča o zmagovalcu !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gibernau prvič dvakrat zapored

Sete Gibernau je po zmagi v Jerezu pred štirinajstimi dnevi dobil krila. Španec je na nedeljski dirki za VN Francije zmagal drugič zapored in tekmece premagal kljub vročini in prehladu. Za presenečenje je z drugim mestom poskrbel Carlos Checa, tretji pa je bil Max Biaggi.

Gibernau je konec tedna v Le Mansu začel počasi, nato pa bil iz treninga v trening hitrejši. V soboto je bil najhitrejši na obeh treningih, prostem in kvalifikacijskem, v nedeljo pa tudi na jutranjem ogrevanju. Španec je v prvi ovinek dirke pripeljal kot drugi, za Carlosom Checo, in si do enajstega kroga prizadeval rojaka prehiteti. Ta mu je delo z napako pri zaviranju olajšal in Gibernau je prišel v vodstvo ter zasledovalcem poskušal pobegniti. V omenjenih enajstih krogih sta si s Checo pred Biaggijem in Rossijem nabrala nekaj prednosti, nato pa sta Italijana, predvsem Max Biaggi, začela prednost zmanjševati. Rossi se je vso dirko ubadal s težavami, ki so se začele že pri štartu kroga za ogrevanje, ko mu je ugasnil motor. Mehaniki so mu ga pomagali ponovno zagnati, vendar je na štart kljub temu pripeljal kot zadnji. Hitro so se vnele polemike o tem, ali lahko štarta z na kvalifikacijah prisluženega mesta ali z zadnjega. Rossi je kljub temu štartal s četrtega mesta, do konca pa od vodstva dirke ni dobil nobenega opozorila, da bi bilo s tem kaj narobe. Med dirko se je z Biaggijem boril za tretje mesto in pri tem najprej napravil napako pri zaviranju pred enim od ovinkov, kasneje pa je moral še presekati šikano, če je želel ostati na stezi. Tudi Biaggi ni dirkal brez napak, saj je tudi on moral zapeljati preko prve šikane. Imel je srečo, da je prav tam za robnikom pas asfalta, uporabnega predvsem v 24-urni dirki avtomobilov, zaradi katerega je Rimljan izgubil zelo malo časa. Takšne napake so vodilnima dirkačema dovolile ustvariti dovolj prednosti, da ju do konca ni bilo mogoče ujeti in prehiteti. Gibernauova prednost pred Checo je znašala največ dve sekundi, na koncu pa je bila štiri desetinke manjša. “Dirka je bila zelo težka, tudi zaradi vročine in ostalih zdravstvenih težav. Ko dirkaš, vročine sicer ne čutiš, zato mislim, da na moj dosežek ni vplivala. Zmagal sem zaradi najboljšega moštva, ki skrbi zame. Po dirki v Jerezu smo dobro testirali in začeli razumevati nekatere stvari glede motocikla, ki nam prej niso bile jasne. Čestital bi Carlosu (Checi, op. a.), ki je bil zelo hiter. Na koncu je bila moja zadnja guma povsem uničena, a smo kljub temu zmagali. Imamo še nekaj rezerve,” je po drugi zaporedni zmagi dejal vidno izmučeni Sete Gibernau. Valentino Rossi je po Jerezu že drugo zaporedno dirko končal na četrtem mestu in morda njegova sezona le ne bo tako sanjska, kot je kazalo po prvi dirki v Welkomu, kjer je zmagal. V točkovanju dirkačev ima zdaj Gibernau deset točk prednosti pred Biaggijem in petnajst pred Rossijem. Četrti Alex Barros zaostaja že 28 točk.

Dirka elitnega razreda je bila še najbolj zanimiva od vseh treh, saj je v četrtlitrskem razredu z lahkoto slavil novinec Dani Pedrosa in zmagal že drugič na treh dirkah. Mladi Španec je po zmagi v Welkomu v mokrem Jerezu odstopil, tokrat pa starejšim tekmecem spet pokazal svoj velik talent. Njegova prednost je v drugi polovici dirke znašala že skoraj deset sekund, do konca pa je dirkal nekoliko bolj rezervirano in v cilj pripeljal “le” dobrih sedem sekund pred De Punietom. Tretji je bil z 20-sekundnim zaostankom Toni Elias. Francoz De Puniet s tremi drugimi mesti na treh dirkah vodi v prvenstvu, Pedrosa za njim zaostaja deset točk, Fonsi Nieto pa že 26.

Podobno brez tekmecev kot Pedrosa v četrtlitrskem sta bila tudi Roberto Locatelli in Andrea Dovizioso v razredu do 125 ccm. Locatelli je velik del dirke vodil, Dovizioso pa mu je sledil. “Loca” je imel nekaj krogov pred koncem tega dovolj in “Dovija” pogledal, češ, pojdi še ti naprej, a 18-letni rojak za to sploh ni hotel slišati. V zadnjem krogu mu je starejšega rojaka uspelo prehiteti in zmagati drugič letos. Dovizioso je tako prvi tudi v prvenstvu, Locatelli pa s petnajstimi točkami manj drugi. Tretji Casey Stoner zaostaja 28 točk. Naslednja dirka bo dirka za VN Italije v Mugellu, na sporedu pa bo 6. junija.

post-14-1084722939.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:) Gledal vse tri dirke. Zanimiva je bila tudi dirka z 125cm, še posebej zadnji krog.

Tudi kraljevski razred se je začel razburljivo z ugasnenjim motorjem Rossijeve Yamahe.

Biagi in Rossi sta med dirko delala kar nekaj velikih napak!!!

Čestistke :OK: HONDI in Gibernau :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pejta vidva kam drugam se strelat mario in Ice (v svojo temo npr.)

Drugače pa, stvari se nekako postavljajo na svoje mesto, bi človek rekel. Who is who in pa what is what. In kako hitro iz prestola zaideš v težave, hardversko (zavestno) in potem ko ta ne dela čisto ok tudi softversko. Kompleksen tale lajf, tudi dirkaški.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mi nič ne mislimo, kdo bi "moral" zmagat. Mi dirke gledamo.

Ti pa na suho teoretiziraš, kaj bi bilo, če:

- bi imel rossi krajše noge

- ne bi deževalo

itd.

Se ti zdi to smiselno?

Kaj pa, če bi rossi v 7. letu starosti imel neozdravljiv tumor v glavi? E, točno tako. Didn't happen. Je, kar je.

Bom še malo teoretiziral ( na suho ), pa upam, da mi bo kdo z bogatimi praktičnimi izkušnjami iz MotoGP-ja znal odgovoriti :devil:

Pravijo, da se pri motociklizmu za dobre rezultate mnogo bolj pozna vloga voznika, kot pa pri avtomobilizmu.

Pravijo, da se v dežju pri avtomobilizmu vidi, kdo je voznik iz pravega testa in kdo ne ( glej Senna, Schumacher ).

Se pravi, po tej logiki bi moral tisti, ki se v motociklizmu v dežju vozi spredaj ( glej Gibernau, Biaggi, Barros ) biti vrhunski šampion, ostali pa povprečneži.

Ker meni ta logika nekako ne gre v glavo , bi prosil nekoga bolj izkušenega, da mi to obrazloži.

Pa vesel bi bil tudi kakšnega resnega odgovora, ne samo pljuvanja po meni ! O:-)

Torej vprašanje je , zakaj Rossiju po dežju ne gre ? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je, da je Rossi v krizi, tko kot se mu zgodi skoraj vsako sezono, normalno konkurenco potolče na začetku in potem malo popusti, sedaj pa ... no bomo videli, kako se bo zadeva naredila, razlika med Rossijem in setejem je za en dober padec al pa crk motorja in se lahko že na naslednji dirki izničena.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mario, no offence, ampak to ti lahko razloži samo Rossi, drugi verjetno ne vedo, zakaj je on slabši na dežju ...

daj njega vprašaj, pa ne pozabi nam javit na fo :OK: rum!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi, po tej logiki bi moral tisti, ki se v motociklizmu v dežju vozi spredaj ( glej Gibernau, Biaggi, Barros ) biti vrhunski šampion, ostali pa povprečneži.

emm, ce v MotoGPju vozijo prakticno sami povprecnezi, zakaj potem mene ni med njimi... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kaj tok hrupa povzročate saj je rossi sam rekel, da to sezono še ne pričakuje 1.mesta (sicer pa upanje umira zadnje) je imel smolo, prejšnjič je skoraj padel, včeraj na ogrevanju ga je odneslo na pesek (po prahu na motorju sodeč--ga je odneslo konkretno, posnetka ni bilo) pol mu je pa še motor crknu---pa sej človek ni iz jekla in je bil posledično malce rastresen. Bo že boljš, sam prespat mora in do 6.6 (se mi zdi) bo že pozabil na ,,zaroto,, ki se mu je dogajala.

Tole nabijanje o temu kako je Sete bolan in je vstal iz bolnišnice in prišel in zmagal je pa too much osladno in ne vem kakšen namen ima razen, da si želi, da mu pošljem aspirin ali pa zgolj to, da naj se mi smili---povejte direkt, da je najboljši (če tako mislite) ne pa takole bolano ovinkarit, ker mene pač to sploh ne gane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kdo ve kaj je Sete mislim s tem ko je na koncu ko je gledal zadnjo gumo mehanikom nekaj pokazal z prekrižano roko!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko je kdo dober v dežju ni popolnoma nič povezano s tem, kdo je večji šampion. Enemu dež pač bolj leži drugemu manj, a je to odvisno še od toliko dejavnikov da o tem ni vredno izgubljati besed, npr Biaggi se je do pred kratkim v dežju vozil relativno slabo. Nekateri so tudi več vozili v dežju, kot drugi in imajo temu primerno več izkušenj.

Pred leti je za strokovnjaka za dež veljal Christian Saron, ker je svojo prvo zmago v takratni 500 klasi dosegel v dežju, a ogromno (skoraj vedno) se je v dežju tudi valjal ( za moje pojme ne more biti strokovnjak za dež nekdo, ki se v dežju stalno valja, če tudi je takrat ko mu rata vedno dober).

So pa največji šampioni večinoma šampioni tudi v dežju :D

Popravljeno . Popravil Profi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako malo je potrebno da "malo" zajebeš ? Ko je Rossiju šele v drugo uspelo sneti rezervni vizir, že je bil v naslednjim ovinku ven iz idealne linije ! Pa bližnje srečanje s prvimi kolesi med njim in Maxom je blo tudi za ledene živce !

V ovinki je Yamaha carica na ravnini pa lahko samo "rore" Hondine gleda ! Škoda !

Zaenkrat dva dobra motorja in štirje dobri vozniki ! Ostalo ..... :zzz:

Do Mugella ! 454 km! Gremo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S temi "povprečneži" sem seveda mislil na dirkače MotoGP-ja, ki so seveda vsi odlični vozniki. :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kdo ve kaj je Sete mislim s tem ko je na koncu ko je gledal zadnjo gumo mehanikom nekaj pokazal z prekrižano roko!

Ja, guma je bla baje totalno znucana, tko da še sam Sete ni mogu verjet da je s tako gumo lahko še vedno dosegal takšne čase

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tehnologija sinteticnih vlaken oz. plasti se je v zadnjih letih izboljsala za kvantne korake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ducati pa je do zdaj razočaral. :( Očitno preveč moči na tem paličastem okvirju ne delije preveč usklajeno. :cry:

Ko so Lorisa vparašali, ali mu ni malo žal, da Ducati nima Alu okvirja je samo skomignil z rameni in dejal, " Ma daj, to je tradicija Ducatija in brez tega bi motocikel izgubil svoj šarm "

Bomo videli v Mugellu, kako se bojo izkazali. Malce privoščim tudi njim malo veselja, saj je videti, da se trudijo . :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps : tudi moje govorne in pisne napače lahko obdržite. :blink:

Se bom drugič bolj potrudil. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!