Skoči na vsebino

MotoGP 2004 (was: pre-MotoGP)


Ice

Priporočene objave

Men je pa en prjatu povedu, sam je reku, da nc okol guvort, da se je Rossi pred dirko se kr nekak pocutil, po koncu dirke je bil pa zelo svoh in je imel kar hudo vrocino. Z slabim pocutjem pa volja sicer je, vendar koncentracija je pa na podnu. Kukr jaz vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dirke so mi vedno bolj všeč....zelo razburljive pa še jamahe so dobre.....rossi se pa očitno trudi in dela vse kar je obljubljal....nestrpno pričakujem naslednjo.... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Duče je, po slabem izkupičku na uvodnih dirkah, za domač teren (Mugello)že pripravil dva "nova" motocikla, ki pa sta na žalost samo MIX okvirja in nekaj komponent 2003, ostalo pa je sneto iz 2004 motorjev :hmm: . Škoda, da rdeči niso uspeli obdržati lanskega tempa :( .

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda, da rdeči niso uspeli obdržati lanskega tempa :( .

saj so ga ! za razliko od drugih ki so napredovali ! B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj so ga ! za razliko od drugih ki so napredovali ! B)

tako kot kawasaki ? :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako kot kawasaki ? :devil:

no, vsaj ena firma, ki je slabša od dukatija ... :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je pa en prjatu povedu, sam je reku, da nc okol guvort, da se je Rossi pred dirko se kr nekak pocutil, po koncu dirke je bil pa zelo svoh in je imel kar hudo vrocino. Z slabim pocutjem pa volja sicer je, vendar koncentracija je pa na podnu. Kukr jaz vem.

Em.... vročino je imel Sete Gibernau :hmm:

Ne vem pa, mogoče pa, da jo je imel tudi Rossi, čeprou so govoril samo za Gibernau-a

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rozko je se vedno car. Cez ovinke je ujel Bagota kadar ces, pa tud, ko se je zaje z vizirjem - je se vedno cist ujel Bagota. Ama car ni kaj ampak na ravnem pa klinc... :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa a ni vseeno kdo je dober po dežju, kdo po suhem, kdo na ravnini in kdo v ovinkih - glavno da gledamo dobre dirke in izenačeno prvenstvo (po točkah). jap letos bo še zanimivo, komaj čakam mugello :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- glavno da gledamo dobre dirke in izenačeno prvenstvo (po točkah).

tako :yea2:

ker letos je zelo vznemirljivo ker v naprej ne veš kaj bo.... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Časi s testiranja v ponedeljek, po dirki:

1. Troy Bayliss (Ducati) 1’33.50

2. Valentino Rossi (Yamaha) 1’33.58

3. Max Biaggi (Honda) 1’33.86

4. Carlos Checa (Yamaha) 1’34.08

5. Loris Capirossi (Ducati) 1’34.16

6. Nicky Hayden (Honda) 1’34.18

7. Alex Barros (Honda) 1’34.32

8. Makoto Tamada (Honda) 1’34.86

9. Marco Melandri (Yamaha) 1’34.86

10. Shinya Nakano (Kawasaki) 1’35.05

.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če Yamaha res ne gre, zakaj gre pol od Carlosa Chece,.. na ravnini je zgledal, kot da Biaggi poleti vstran od Rossija (ki je kljub temu, da ne zmaguje trenutno mojster, kar je tudi pokazal)... zakaj Checa ni mel takih problemov kot Rossi s svojim strojem ??? Čudno. Honda dobesedno znori na ravnini. Pa na vsakem ovinku na koncu honda odleti ven iz ovinka,.. Biaggi je delal kr neke zaporedne napake,. pa vseeno ni blo dosti izgubljenega, da bi Rossi skocil naprej... pač mal čudno.. upam, da bodo porihtal motor,.. drugače pa sam da se dogaja in je zanimivo,.. :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če Yamaha res ne gre, zakaj gre pol od Carlosa Chece,.. na ravnini je zgledal, kot da Biaggi poleti vstran od Rossija (ki je kljub temu, da ne zmaguje trenutno mojster, kar je tudi pokazal)... zakaj Checa ni mel takih problemov kot Rossi s svojim strojem ??? 

Ker si je bolje nastavil strojček (vzmetenje, geometrijo,... )! :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je treba priznat, da Rosi ni še vajen yamahe in rabi zato več časa za nastavitve. .)

Hondo so imeli u mezincu, pr Yami je mal drugač. :cry:

Čakam, da Edwards da kaj od sebe. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossi se mora še navadit na Yamaho. Kot se vidi mu gre od začetka zelo dobro:) Še kakšno dirko, pa bo. :D

p.s.: (to le pove da je Yamaha stroj in ga je težko kontrolirat) :P :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossi se mora še navadit na Yamaho.

ja zakaj pa so treningi? tole se je zdejle tak slisal ko da bi prvic ko se vsede nanjo, sel na dirko... :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Mugellu bo spet rdeče

Po uspešnem “Ducati weeku” na dirkališču v Misanu pretekli teden ta italijanska tovarna načrtuje svojo promocijo tudi na dirki za VN Italije v Mugellu, ki bo na sporedu čez dober teden dni.

Najprej bo sto lastnikov ducatijev 3. junija imelo priložnost preživeti nepozaben dan na tem toskanskem dirkališču. Dnevu so dali ime “Dan sanj” in je ena od humanitarnih akcij organizacije Motoristi za zdravje. Udeleženci bodo s plačilom 250 evrov deležni zajtrka v bližini dirkališča, kjer jih bosta pozdravila zmagovalec rallyja Pariz–Dakar Edi Orioli in ducatijev testni dirkač Vittoriano Guareschi, nato pa se bodo odpravili proti dirkališču in odpeljali tri kroge. Dan bodo zaključili s kosilom na Ducatijevem prostoru za goste na dirkališču, hkrati pa si bodo lahko ogledali tudi paddock in ulico boksov.

Tako kot lani bo tudi letos posebna tribuna namenjena le navijačem Ducatija. Pri ovinku Correntino bodo v soboto in nedeljo pripravili tribuno, ki bo sprejela 2500 gledalcev, ki bodo zagotovili, da bo del navijačev spet zavit povsem in le v rdečo barvo. V soboto popoldne bosta tribuno obiskala tudi Ducatijeva dirkača v razredu MotoGP, Loris Capirossi in Troy Bayliss.

post-14-1085678112.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Biaggi postaja tovarniški dirkač

Max Biaggi se bliža popolni Hondini podpori, potem ko je moštvo Camel Honda Pons objavilo vest, da bo Repsol, španska naftna družba, Rimljana podpiral do konca sezone. Zdi se, da je Repsol izgubil potrpljenje s “svojima” dirkačema Nickyjem Haydnom in Alexom Barrosom, katerih rezultati so letos bolj klavrni, čeprav sta deležna enake tovarniške pomoči, kot je je bil Valentino Rossi, ki je v zadnjih treh sezonah postal svetovni prvak.

Max Biaggi naj bi tako dosegel boljše rezultate, hkrati pa naj bi se približal Seteju Gibernauu, ki naj bi že od zmage v Jerezu dobival izdatno Hondino pomoč. “Z veseljem naznanjam podpis pogodbe z Repsolom, ki nam zagotavlja najbolj kakovostne proizvode za dirkanje, posebej izdelane za hondo RC211V,” je dejal vodja moštva Sito Pons.

Da se je Repsol odločil staviti na Biaggija, kaže tudi dejstvo, da njegov kolega v moštvu, Japonec Makoto Tamada, ne bo dobival zgoraj omenjene pomoči.

post-14-1085719369.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Barros pod pritiskom

Alex Barros priznava pritisk, pod katerim je zaradi slabih rezultatov, kljub neposredni Hondini podpori. Brazilec se je k Hondi vrnil po polomljeni sezoni pri Yamahi, sedež pa je dobil v od odličnih Rossijevih rezultatov razvajanem moštvu Repsol. Od njega so vsi pričakovali veliko, ker pa stvari niso šle po načrtu, je zdaj daleč za Hondinima dirkačema iz satelitskih moštev, Setejem Gibernauom in Maxom Biaggijem.

“Honda in Repsol z menoj nista podpisala pogodbe, da bi bil drugi,” priznava Barros, ki je letos na stopničke stopil le v mokrem Jerezu. “Vem, da sem pod pritiskom, a bolj kot tovarna nase pritiskam sam in to je normalno. Ni nič posebnega, tudi pri Yamahi je bilo tako. Pogodbo sem podpisal, da bi zmagal v prvenstvu. Vem, da imam velik potencial, možnosti so dobre, motocikel je še boljši… Moram se zbrati in popraviti svoje dirkanje, izboljšati nastavitve in biti malo bolj spredaj,” je še dejal Barros.

post-14-1085719456.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ki je zdržal nekaj dirk brez padca. Ko bo pa začel na silo, bo šlo pa spet po tleh. Neprijetno za fanta, tale pritisk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ki je zdržal nekaj dirk brez padca. Ko bo pa začel na silo, bo šlo pa spet po tleh. Neprijetno za fanta, tale pritisk.

tako max kot alex ! jebat ga ! imata pa druge pozitivne lastnosti..... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi cestni Desmosedici

Ducati je naznanil skorajšnjo proizvodnjo omejene serije cestne različice njihovega dirkalnika razreda MotoGP, Ducatija Desmosedici, ki naj bi jo izdelali leta 2006. Novemu motociklu bo ime Desmosedici RR in bo stal okrog 50 tisoč evrov.

Okvir tega motocikla naj bi bil močno podoben dirkaškemu, enako pa velja tudi za karbonske oklepe motocikla in njegov motor, ki bo prav tako štirivaljni. Lani je imelo moštvo Harris WCM vso sezono težave, ker je bil njihov motocikel tehnično preveč podoben serijski Yamahi R1, kar pravila prepovedujejo. Bo zaradi novega cestnega dirkača imel težave tudi Ducati? Bomo videli. Dirkalni Desmosedici konec koncev še vedno lahko ostane “protopip”.

post-14-1085752939.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rainey v kinematografu

Nekdanji svetovni prvak Wayne Rainey bo nocoj v Kaliforniji gost na eni od petih predstav filma “Faster”.

Rainey, ki je ob Kevinu Schwantzu ter Valentinu Rossiju, Maxu Biaggiju in Johnu Hopkinsu ena od zvezd tega filma, si bo v kinu Rio Theatre v Santa Cruzu ogledal večerno predstavo, nato pa bo skupaj z režiserjem Markom Nealom (tudi režiserjem videospotov glasbene skupine U2) odgovarjal na vprašanja občinstva.

Rainey je z Yamaho v zgodnjih devetdesetih trikrat postal svetovni prvak v razredu do 500 ccm, njegova kariera pa se je predčasno končala s padcem na dirki za VN Italije, septembra 1993. Američan se je v paddock vrnil kot lastnik moštva in menedžer, zdaj pa dirka s karti.

post-14-1085840020.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dekle z orodjem

Ko se Jessica Campos sprehaja po paddocku v uniformi moštva NC World Trade, jo ima velika večina ljudi za predstavnico za stike z javnostjo ali fotomodel s štartne vrste. V resnici je njeno delovno mesto garaža, pozornost pa posveča predvsem šasiji dirkača Tara Sekigučija v razredu do 250 ccm.

Služba inženirja za šasijo je zanjo uresničen sen. “Ko sem bila majhna, sem imela dirkanje zelo rada, vendar je za žensko vse veliko težje,” pravi Jessica. “Od malih nog sem si želela delati kot mehanik, zato sem hitro končala študij in se naučila vsega, kar je treba vedeti. Nato sem trdo delala, dokler nisem prišla sem, ker je to tisto, kar sem želela. Začela sem v Katalonskem prvenstvu, hotela sem nadaljevati in končati v svetovnem. Zdaj sem tu, želim si le napredovati in se učiti,” pravi Camposova.

Jessica pravi, da v paddocku, ker je ženska, ni imela težav, priznava pa, da nekateri dirkači rabijo čas, da se privadijo na dejstvo, da za njegov motor ne skrbi moški mehanik. “Prvih nekaj dni jim je čudno, a zdaj sem se temu že privadila – le delam in delam ter pozabim, da sem edina ženska v moštvu. Mislim na delo in pozabim. Prvih nekaj dni se sploh ne znajo obnašati. Vsak dan mora nekdo po koncu dela pomesti garažo in temu se nočem izogniti, ker sem ženska. Pri delu se izmenjujemo in tudi sama hočem narediti svoj del.”

post-14-1085908272.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!