Shargo Objavljeno Maj 18, 2004 Opozori Objavljeno Maj 18, 2004 Men je pa en prjatu povedu, sam je reku, da nc okol guvort, da se je Rossi pred dirko se kr nekak pocutil, po koncu dirke je bil pa zelo svoh in je imel kar hudo vrocino. Z slabim pocutjem pa volja sicer je, vendar koncentracija je pa na podnu. Kukr jaz vem.
Thundercat Objavljeno Maj 18, 2004 Opozori Objavljeno Maj 18, 2004 dirke so mi vedno bolj všeč....zelo razburljive pa še jamahe so dobre.....rossi se pa očitno trudi in dela vse kar je obljubljal....nestrpno pričakujem naslednjo.... :rolleyes:
Sam dePihlja Objavljeno Maj 18, 2004 Opozori Objavljeno Maj 18, 2004 (popravljeno) Duče je, po slabem izkupičku na uvodnih dirkah, za domač teren (Mugello)že pripravil dva "nova" motocikla, ki pa sta na žalost samo MIX okvirja in nekaj komponent 2003, ostalo pa je sneto iz 2004 motorjev :hmm: . Škoda, da rdeči niso uspeli obdržati lanskega tempa :( . Popravljeno Maj 18, 2004. Popravil Sam dePihlja
Rude Boy Objavljeno Maj 18, 2004 Opozori Objavljeno Maj 18, 2004 Škoda, da rdeči niso uspeli obdržati lanskega tempa :( . saj so ga ! za razliko od drugih ki so napredovali ! B)
niet Objavljeno Maj 18, 2004 Opozori Objavljeno Maj 18, 2004 saj so ga ! za razliko od drugih ki so napredovali ! B) tako kot kawasaki ? :devil:
SiR Objavljeno Maj 18, 2004 Opozori Objavljeno Maj 18, 2004 tako kot kawasaki ? :devil: no, vsaj ena firma, ki je slabša od dukatija ... :devil:
Jure007 Objavljeno Maj 18, 2004 Opozori Objavljeno Maj 18, 2004 Men je pa en prjatu povedu, sam je reku, da nc okol guvort, da se je Rossi pred dirko se kr nekak pocutil, po koncu dirke je bil pa zelo svoh in je imel kar hudo vrocino. Z slabim pocutjem pa volja sicer je, vendar koncentracija je pa na podnu. Kukr jaz vem. Em.... vročino je imel Sete Gibernau :hmm: Ne vem pa, mogoče pa, da jo je imel tudi Rossi, čeprou so govoril samo za Gibernau-a
Terminator Objavljeno Maj 18, 2004 Opozori Objavljeno Maj 18, 2004 Rozko je se vedno car. Cez ovinke je ujel Bagota kadar ces, pa tud, ko se je zaje z vizirjem - je se vedno cist ujel Bagota. Ama car ni kaj ampak na ravnem pa klinc... :notworthy:
Pervy Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 pa a ni vseeno kdo je dober po dežju, kdo po suhem, kdo na ravnini in kdo v ovinkih - glavno da gledamo dobre dirke in izenačeno prvenstvo (po točkah). jap letos bo še zanimivo, komaj čakam mugello :yea2:
Thundercat Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 - glavno da gledamo dobre dirke in izenačeno prvenstvo (po točkah). tako :yea2: ker letos je zelo vznemirljivo ker v naprej ne veš kaj bo.... B)
BINCA Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 Časi s testiranja v ponedeljek, po dirki: 1. Troy Bayliss (Ducati) 1’33.50 2. Valentino Rossi (Yamaha) 1’33.58 3. Max Biaggi (Honda) 1’33.86 4. Carlos Checa (Yamaha) 1’34.08 5. Loris Capirossi (Ducati) 1’34.16 6. Nicky Hayden (Honda) 1’34.18 7. Alex Barros (Honda) 1’34.32 8. Makoto Tamada (Honda) 1’34.86 9. Marco Melandri (Yamaha) 1’34.86 10. Shinya Nakano (Kawasaki) 1’35.05 .)
BaTeMaN Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 Če Yamaha res ne gre, zakaj gre pol od Carlosa Chece,.. na ravnini je zgledal, kot da Biaggi poleti vstran od Rossija (ki je kljub temu, da ne zmaguje trenutno mojster, kar je tudi pokazal)... zakaj Checa ni mel takih problemov kot Rossi s svojim strojem ??? Čudno. Honda dobesedno znori na ravnini. Pa na vsakem ovinku na koncu honda odleti ven iz ovinka,.. Biaggi je delal kr neke zaporedne napake,. pa vseeno ni blo dosti izgubljenega, da bi Rossi skocil naprej... pač mal čudno.. upam, da bodo porihtal motor,.. drugače pa sam da se dogaja in je zanimivo,.. :yea2:
BINCA Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 Če Yamaha res ne gre, zakaj gre pol od Carlosa Chece,.. na ravnini je zgledal, kot da Biaggi poleti vstran od Rossija (ki je kljub temu, da ne zmaguje trenutno mojster, kar je tudi pokazal)... zakaj Checa ni mel takih problemov kot Rossi s svojim strojem ??? Ker si je bolje nastavil strojček (vzmetenje, geometrijo,... )! :devil:
mario Objavljeno Maj 19, 2004 Opozori Objavljeno Maj 19, 2004 Res je treba priznat, da Rosi ni še vajen yamahe in rabi zato več časa za nastavitve. .) Hondo so imeli u mezincu, pr Yami je mal drugač. :cry: Čakam, da Edwards da kaj od sebe. :naughty:
RaceBoy_ Objavljeno Maj 21, 2004 Opozori Objavljeno Maj 21, 2004 Rossi se mora še navadit na Yamaho. Kot se vidi mu gre od začetka zelo dobro:) Še kakšno dirko, pa bo. :D p.s.: (to le pove da je Yamaha stroj in ga je težko kontrolirat) :P :naughty:
Zok Objavljeno Maj 22, 2004 Opozori Objavljeno Maj 22, 2004 Rossi se mora še navadit na Yamaho. ja zakaj pa so treningi? tole se je zdejle tak slisal ko da bi prvic ko se vsede nanjo, sel na dirko... :wacko:
Jure007 Objavljeno Maj 27, 2004 Opozori Objavljeno Maj 27, 2004 V Mugellu bo spet rdeče Po uspešnem “Ducati weeku” na dirkališču v Misanu pretekli teden ta italijanska tovarna načrtuje svojo promocijo tudi na dirki za VN Italije v Mugellu, ki bo na sporedu čez dober teden dni. Najprej bo sto lastnikov ducatijev 3. junija imelo priložnost preživeti nepozaben dan na tem toskanskem dirkališču. Dnevu so dali ime “Dan sanj” in je ena od humanitarnih akcij organizacije Motoristi za zdravje. Udeleženci bodo s plačilom 250 evrov deležni zajtrka v bližini dirkališča, kjer jih bosta pozdravila zmagovalec rallyja Pariz–Dakar Edi Orioli in ducatijev testni dirkač Vittoriano Guareschi, nato pa se bodo odpravili proti dirkališču in odpeljali tri kroge. Dan bodo zaključili s kosilom na Ducatijevem prostoru za goste na dirkališču, hkrati pa si bodo lahko ogledali tudi paddock in ulico boksov. Tako kot lani bo tudi letos posebna tribuna namenjena le navijačem Ducatija. Pri ovinku Correntino bodo v soboto in nedeljo pripravili tribuno, ki bo sprejela 2500 gledalcev, ki bodo zagotovili, da bo del navijačev spet zavit povsem in le v rdečo barvo. V soboto popoldne bosta tribuno obiskala tudi Ducatijeva dirkača v razredu MotoGP, Loris Capirossi in Troy Bayliss.
Jure007 Objavljeno Maj 28, 2004 Opozori Objavljeno Maj 28, 2004 Biaggi postaja tovarniški dirkač Max Biaggi se bliža popolni Hondini podpori, potem ko je moštvo Camel Honda Pons objavilo vest, da bo Repsol, španska naftna družba, Rimljana podpiral do konca sezone. Zdi se, da je Repsol izgubil potrpljenje s “svojima” dirkačema Nickyjem Haydnom in Alexom Barrosom, katerih rezultati so letos bolj klavrni, čeprav sta deležna enake tovarniške pomoči, kot je je bil Valentino Rossi, ki je v zadnjih treh sezonah postal svetovni prvak. Max Biaggi naj bi tako dosegel boljše rezultate, hkrati pa naj bi se približal Seteju Gibernauu, ki naj bi že od zmage v Jerezu dobival izdatno Hondino pomoč. “Z veseljem naznanjam podpis pogodbe z Repsolom, ki nam zagotavlja najbolj kakovostne proizvode za dirkanje, posebej izdelane za hondo RC211V,” je dejal vodja moštva Sito Pons. Da se je Repsol odločil staviti na Biaggija, kaže tudi dejstvo, da njegov kolega v moštvu, Japonec Makoto Tamada, ne bo dobival zgoraj omenjene pomoči.
Jure007 Objavljeno Maj 28, 2004 Opozori Objavljeno Maj 28, 2004 Barros pod pritiskom Alex Barros priznava pritisk, pod katerim je zaradi slabih rezultatov, kljub neposredni Hondini podpori. Brazilec se je k Hondi vrnil po polomljeni sezoni pri Yamahi, sedež pa je dobil v od odličnih Rossijevih rezultatov razvajanem moštvu Repsol. Od njega so vsi pričakovali veliko, ker pa stvari niso šle po načrtu, je zdaj daleč za Hondinima dirkačema iz satelitskih moštev, Setejem Gibernauom in Maxom Biaggijem. “Honda in Repsol z menoj nista podpisala pogodbe, da bi bil drugi,” priznava Barros, ki je letos na stopničke stopil le v mokrem Jerezu. “Vem, da sem pod pritiskom, a bolj kot tovarna nase pritiskam sam in to je normalno. Ni nič posebnega, tudi pri Yamahi je bilo tako. Pogodbo sem podpisal, da bi zmagal v prvenstvu. Vem, da imam velik potencial, možnosti so dobre, motocikel je še boljši… Moram se zbrati in popraviti svoje dirkanje, izboljšati nastavitve in biti malo bolj spredaj,” je še dejal Barros.
ceco Objavljeno Maj 28, 2004 Opozori Objavljeno Maj 28, 2004 ... ki je zdržal nekaj dirk brez padca. Ko bo pa začel na silo, bo šlo pa spet po tleh. Neprijetno za fanta, tale pritisk.
Rude Boy Objavljeno Maj 28, 2004 Opozori Objavljeno Maj 28, 2004 ... ki je zdržal nekaj dirk brez padca. Ko bo pa začel na silo, bo šlo pa spet po tleh. Neprijetno za fanta, tale pritisk. tako max kot alex ! jebat ga ! imata pa druge pozitivne lastnosti..... .)
Jure007 Objavljeno Maj 28, 2004 Opozori Objavljeno Maj 28, 2004 Tudi cestni Desmosedici Ducati je naznanil skorajšnjo proizvodnjo omejene serije cestne različice njihovega dirkalnika razreda MotoGP, Ducatija Desmosedici, ki naj bi jo izdelali leta 2006. Novemu motociklu bo ime Desmosedici RR in bo stal okrog 50 tisoč evrov. Okvir tega motocikla naj bi bil močno podoben dirkaškemu, enako pa velja tudi za karbonske oklepe motocikla in njegov motor, ki bo prav tako štirivaljni. Lani je imelo moštvo Harris WCM vso sezono težave, ker je bil njihov motocikel tehnično preveč podoben serijski Yamahi R1, kar pravila prepovedujejo. Bo zaradi novega cestnega dirkača imel težave tudi Ducati? Bomo videli. Dirkalni Desmosedici konec koncev še vedno lahko ostane “protopip”.
Jure007 Objavljeno Maj 29, 2004 Opozori Objavljeno Maj 29, 2004 Rainey v kinematografu Nekdanji svetovni prvak Wayne Rainey bo nocoj v Kaliforniji gost na eni od petih predstav filma “Faster”. Rainey, ki je ob Kevinu Schwantzu ter Valentinu Rossiju, Maxu Biaggiju in Johnu Hopkinsu ena od zvezd tega filma, si bo v kinu Rio Theatre v Santa Cruzu ogledal večerno predstavo, nato pa bo skupaj z režiserjem Markom Nealom (tudi režiserjem videospotov glasbene skupine U2) odgovarjal na vprašanja občinstva. Rainey je z Yamaho v zgodnjih devetdesetih trikrat postal svetovni prvak v razredu do 500 ccm, njegova kariera pa se je predčasno končala s padcem na dirki za VN Italije, septembra 1993. Američan se je v paddock vrnil kot lastnik moštva in menedžer, zdaj pa dirka s karti.
Jure007 Objavljeno Maj 30, 2004 Opozori Objavljeno Maj 30, 2004 Dekle z orodjem Ko se Jessica Campos sprehaja po paddocku v uniformi moštva NC World Trade, jo ima velika večina ljudi za predstavnico za stike z javnostjo ali fotomodel s štartne vrste. V resnici je njeno delovno mesto garaža, pozornost pa posveča predvsem šasiji dirkača Tara Sekigučija v razredu do 250 ccm. Služba inženirja za šasijo je zanjo uresničen sen. “Ko sem bila majhna, sem imela dirkanje zelo rada, vendar je za žensko vse veliko težje,” pravi Jessica. “Od malih nog sem si želela delati kot mehanik, zato sem hitro končala študij in se naučila vsega, kar je treba vedeti. Nato sem trdo delala, dokler nisem prišla sem, ker je to tisto, kar sem želela. Začela sem v Katalonskem prvenstvu, hotela sem nadaljevati in končati v svetovnem. Zdaj sem tu, želim si le napredovati in se učiti,” pravi Camposova. Jessica pravi, da v paddocku, ker je ženska, ni imela težav, priznava pa, da nekateri dirkači rabijo čas, da se privadijo na dejstvo, da za njegov motor ne skrbi moški mehanik. “Prvih nekaj dni jim je čudno, a zdaj sem se temu že privadila – le delam in delam ter pozabim, da sem edina ženska v moštvu. Mislim na delo in pozabim. Prvih nekaj dni se sploh ne znajo obnašati. Vsak dan mora nekdo po koncu dela pomesti garažo in temu se nočem izogniti, ker sem ženska. Pri delu se izmenjujemo in tudi sama hočem narediti svoj del.”
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se