Skoči na vsebino

MotoGP 2004 (was: pre-MotoGP)


Ice

Priporočene objave

Domačini bodo poskušali vrniti udarec

Tri tedne po dirki za VN Francije, ki jo je v Le Mansu dobil Sete Gibernau, se karavana motociklistov seli na dirkališče Mugello v slikoviti Toskani. Mugello je v zadnjih letih postala italijanska utrdba, kjer se domači dirkači, domača tovarna in več kot 70 tisoč fanatičnih navijačev postavi po robu ostalemu svetu.

Valentino Rossi, Max Biaggi, Loris Capirossi in Marco Melandri bodo dirkali za slavo pred domačim občinstvom. Njihov cilj bo premagati Seteja Gibernaua, ki je z dvema zmagama na zadnjih dveh dirkah trdno v sedlu točkovanja dirkačev in se tudi tokrat ne bo dal, čeprav steze ne ljubi najbolj. “Prezgodaj je še govoriti o prvenstvu,” pravi Španec. “Moj pristop na dirki za VN Italije bo enako odločen in skoncentriran, kot je bil na vseh dirkah doselj. Še vedno menim, da nas čaka veliko dela. Dirka bo gotovo težka, ker bodo italijanski dirkači nastopili pred domačimi gledalci in imeli zato “prestavo več” – še bolj bodo motivirani kot sicer. Poleg tega Mugello ni steza, ki bi mi bila ravno všeč. Lani smo tu dosegli najslabši rezultat v celi sezoni, a mi to ne bo preprečilo dirkanja za zmago. Imam veliko italijanskih navijačev, zmaga pa bi bila lepo darilo tudi za moje mehanike in vse moštvo,” je dodal Gibernau, ki je lani dirko v Mugellu končal na sedmem mestu.

Max Biaggi za Gibernauom zaostaja deset točk, vse tri letošnje dirka pa je, tako kot Gibernau, tudi on končal na stopničkah za zmagovalce. Valentino Rossi se od vseh domačinov verjetno želi najbolj dokazati, saj je zadnji dve dirki končal na četrtem mestu, kar se mu pri Hondi zlepa ni zgodilo. V Mugellu zna imeti nekaj težav z najdaljšo ciljno ravnino v vsej sezoni, saj tam motocikli rabijo veliko moči, ki pa je njegova Yamaha trenutno še nima toliko kot konkurentje. Loris Capirossi bo spet postavljal hitrostne rekorde. Lani je dirkal s hitrostjo 332,4 kilometra na uro, letos pa je ža na testiranjih pred sezono to znamko prestavil 15 kilometrov na uro višje. Magična meja 350 kilometrov na uro čaka. Capirossi ne bo dirkal le za slavo najhitrejšega, ki mu jo skoraj zagotavlja nadvse močni Ducatijev motor, pač pa za zmago. Doseči jo bo zaradi počasnega razvoja letošnje različice motocikla Desmosedici sicer težko, a ne nemogoče. Ducatijevi možje so po dirki v Franciji ostali v Le Mansu in dva dni testirali, rezultati pa so bili bojda vzpodbudni. Primerjali so lanski in letošnji motocikel in rezultat te primerjave je odločitev, da bosta Capirossi in Bayliss v Italiji lahko dirkala tudi z rahlo spremenjenim lanskim motorjem, če bosta to želela. Na voljo bosta torej imela oba motocikla, letošnjega in lanskega, ki ju bosta preizkusila, nato pa dirkala s tistim, ki se jima bo zdel boljši.

Razvoj se je ustavil tudi pri pred sezono zelo obetavnem Suzukiju. Očitno so ostali po zimskih testiranjih v Barceloni napravili veliko več kot oni in to predvsem dirkača Kennyja Robertsa zelo jezi. Ko je že kazalo, da se bodo po letih krize končno izkopali iz nje, še naprej ostajajo tik pod robom prepada. Tudi poškodbe jim ne prizanašajo, saj drugi dirkač John Hopkins že vse leto dirka poškodovan. Od začetka je imel težave z obema gležnjema, na dirki v Franciji pa si je pri padcu, ki ga ni zakrivil sam, zlomil še prst na roki.

V tisti nesreči sta ob Hopkinsu v pesku končala še Nobuacu Aoki in povzročitelj, Britanec Hodgson. Ta jo je tudi najbolj skupil, saj so zdravniki pri pregledu opazili dve zlomljeni rebri. K sreči je bil odmor med tretjo in četrto dirko letošnjega prvenstva nekoliko daljši kot običajno, tako da je Hodgson že dovolj okreval, da bo v Italiji lahko nastopil. Koliko ga bo zelo resna poškodba ovirala pri delu, ostaja vprašanje.

Razred do 250 ccm se spreminja v dvoboj Randyja de Punieta in Danija Pedrose. Mladi Španec je zmagal na dirkah v Južni Afriki in Franciji, medtem ko je v Jerezu odstopil, Francoz pa je vse tri letošnje dirke končal na drugem mestu. Razlika med njima trenutno znaša deset točk v Francozovo korist. Lani je v Mugellu slavil Manuel Poggiali, ki letos s tovarniško aprilio ni tako konkurenčen, De Puniet pa je odstopil že po štirih krogih. Pedrosi tokrat ne bo lahko, saj njegova honda na tem dirkališču ni v tolikšni prednosti kot na relativno zavitem Le Mansu. Aprilie naj bi bile še vedno močnejše od hond, zato bodo na 1141 metrov dolgi ravnini v ovinkih pridobljeno prednost hitro izničile.

Rezultati petkovih kvalifikacij:

01 S.Gibernau Honda 1'49"553

02 V.Rossi Yamaha + 0'00"408

03 M.Biaggi Honda + 0'01"224

04 M.Melandri Yamaha + 0'01"292

05 C.Checa Yamaha + 0'01"401

06 A.Barros Honda + 0'01"455

07 N.Hayden Honda + 0'01"630

08 M.Tamada Honda + 0'01"632

09 Ke.Roberts Suzuki + 0'01"994

10 L.Capirossi Ducati + 0'02"007

11 C.Edwards Honda + 0'02"205

12 Š.Nakano Kawasaki + 0'02"274

13 A.Hofmann Kawasaki + 0'02"466

14 N.Abe Yamaha + 0'02"678

15 R.Xaus Ducati + 0'02"941

16 T.Bayliss Ducati + 0'03"537

17 N.Hodgson Ducati + 0'03"819

18 J.McWilliams Aprilia + 0'03"875

19 S.Byrne Aprilia + 0'03"933

20 N.Aoki Proton KR + 0'05"015

21 Ku.Roberts Proton KR + 0'05"187

22 M.Fabrizio WCM + 0'06"058

23 A.Pitt Moriwaki + 0'06"164

Do 250 ccm:

01 S.Porto Aprilia 1'53"691

02 R.De Puniet Aprilia + 0'00"880

03 M.Poggiali Aprilia + 0'01"164

04 D.Pedrosa Honda + 0'01"344

05 F.Battaini Aprilia + 0'01"452

06 A.De Angelis Aprilia + 0'01"468

07 T.Elias Honda + 0'02"098

08 A.Nieto Aprilia + 0'02"555

09 J.Smrž Honda + 0'02"601

10 A.West Aprilia + 0'02"690

11 N.Matsudo Yamaha + 0'02"892

12 R.Rolfo Honda + 0'03"278

13 H.Aojama Honda + 0'03"474

14 A.Debon Honda + 0'03"877

15 J.Olive Aprilia + 0'03"898

16 E.Bataille Honda + 0'03"913

17 H.Faubel Aprilia + 0'04"117

18 C.Davies Aprilia + 0'04"162

19 S.Guintoli Aprilia + 0'04"359

20 A.Vincent Aprilia + 0'04"532

21 H.Marchand Aprilia + 0'04"734

22 D.Heidolf Aprilia + 0'04"836

23 J.Stigefelt Aprilia + 0'05"063

24 A.Baldolini Aprilia + 0'05"191

25 G.Lefort Aprilia + 0'06"042

26 J.Ronzoni Yamaha + 0'06"368

27 C.Gemmel Honda + 0'06"832

28 E.Nigon Yamaha + 0'07"423

29 T.Sekiguči Yamaha + 0'07"655

Do 125 ccm:

01 H.Barbera Aprilia 1'59"666

02 J.Lorenzo Derbi + 0'00"077

03 A.Dovizioso Honda + 0'00"218

04 M.Kallio KTM + 0'00"244

05 F.Lai Gilera + 0'00"266

06 R.Locatelli Aprilia + 0'00"273

07 M.Simoncelli Aprilia + 0'00"375

08 G.Borsoi Aprilia + 0'00"489

09 M.Giansanti Aprilia + 0'00"499

10 S.Jenkner Aprilia + 0'00"668

11 P.Nieto Aprilia + 0'00"705

12 J.Ui Aprilia + 0'00"739

13 M.Di Meglio Aprilia + 0'00"910

14 M.Pasini Aprilia + 0'01"038

15 G.Talmacsi Malaguti + 0'01"155

16 J.Simon Honda + 0'01"209

17 L.Pešek Honda + 0'01"270

18 I.Toth Aprilia + 0'01"388

19 A.Bautista Aprilia + 0'01"804

20 A.Rodriguez Derbi + 0'01"843

21 G.Pellino Aprilia + 0'01"846

22 M.Manna Malaguti + 0'01"983

23 M.DANESE Aprilia + 0'02"104

24 C.Stoner KTM + 0'02"163

25 R.Harms Honda + 0'02"395

26 S.Corsi Honda + 0'02"477

27 A.ALDROVANDI Honda + 0'02"564

28 A.Ballerini Aprilia + 0'02"580

29 T.Luthi Honda + 0'02"586

30 V.Kallio Aprilia + 0'02"888

31 S.BIANCO Aprilia + 0'02"940

32 S.Perugini Gilera + 0'02"944

33 M.PIRRO Aprilia + 0'03"129

34 D.Giuseppetti Honda + 0'03"625

35 L.ZANETTI Honda + 0'03"691

36 S.Gadea Aprilia + 0'03"725

37 R.Schouten Honda + 0'04"488

38 M.Angeloni Honda + 0'05"922

39 J.Carchano Aprilia + 0'06"031

post-14-1086370721.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sete se ne da

Sete Gibernau je na prvih kvalifikacijah pred dirko v Mugellu “šokiral” javnost, ko se je odlično odzval na izziv domačih dirkačev in prevladal na obeh treningih.

Španec je v kvalifikacijah rekord proge podrl za več kot 1,7 sekunde, drugega najhitrejšega, Valentina Rossija, pa je prehitel za štiri desetinke. Tretji Max Biaggi je bil že več kot sekundo in dve desetinki zadaj.

“Začeli smo z neverjetnim časom, a si počitka še vedno ne moremo privoščiti,” je dejal vedno previdni Katalonec. “Za dirko vse še ni na svojem mestu in čeprav je čas, ki sem ga postavil,odličen, moram izboljšati svoj ritem in na to sem bom osredotočil jutri. Ne morem reči, da začetek ni fantastičen, potrjuje pa, da naš načrt deluje – hotel sem dobro začeti in se jutri posvetiti drugim stvarem. Sem v odlični formi in razmišljam pozitivno, to pa mi omogoča, da nadzorujem vsak trening,” je še dejal Gibernau.

Vremenska napoved za jutri napoveduje plohe, v nedeljo pa tudi nevihte, zato današnji rezultat vendarle lahko veliko pomeni.

post-14-1086435705.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

“Jezza” bo dirkal s počenim rebrom

Jeremy McWilliams je potrdil, da mu je pri padcu na včerajšnjih kvalifikacijah počilo eno od reber, a ga to ne bo ustavilo, da ne bi dal vsega od sebe tudi danes in jutri, saj je dirka v Mugellu tudi Apriliina domača dirka.

McWilliams si je komaj opomogel od zloma dveh reber, ki ju je “polomil” na zimskih tesitranjih v Maleziji, in je včerajšnje kvalifikacije končal na osemnajstem mestu, kljub temu, da je odpeljal le 16 krogov.

“S potekom dogodkov pred nesrečo sem bil zelo zadovoljen,” je dejal najstarejši član razreda MotoGP. “Motocikel je bil zares dober, dirkal pa sem s skoraj novo gumo. Bil sem na 14. ali 15. mestu in tam bi rad tudi ostal. Pri padcu mi je počilo rebro, vendar mi to ne bo preprečilo, da bi dal vse od sebe, ker vem, kako pomembna je ta dirka za Aprilio.”

post-14-1086456038.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvič sm gledal GP125 celo dirko,res zanimivo,skoz vozijo na nož in res je hudo k se štirje na koncu ciljne ravnine tepejo za prvo mesto :yea2:

1.aprilia,2.ktm,3.aprilia

sploh je bil zanimiv zadnji krog kjer se je vse odločilo :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossi dirka z "leseno" čelado

Valentino Rossi v Mugellu tudi letos dirka z drugače pobarvano čelado kot na ostalih dirkah. Letošnja barvna shema temelji na Rossijevih nekoliko slabših rezultatih, a dokazuje, da prvakov smisel za humor še naprej ostaja svež.

Posebnost novega dizajna je lesena medalja, narisana na dirkačevem temenu. “V Italiji poznamo šalo, da četrtouvrščeni tekmovalec prejme medaljo, in to leseno. Po triindvajsetih zaporednih mestih na stopničkah sem bil na zadnjih dveh dirkah četrti, zato smo se odločili za dizajn, ki je videti kot les, s številko štiri v sredini,” je simboliko svoje na novo pobarvane čelade razložil Rossi.

post-14-1086517649.jpg

Popravljeno . Popravil Jure007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvič sm gledal GP125 celo dirko,res zanimivo,skoz vozijo na nož in res je hudo k se štirje na koncu ciljne ravnine tepejo za prvo mesto :yea2:

Dirke 125 so bile že od nekdaj najbolj zanimive, saj se je vedno za zmago borilo minimalno 5-6 tekmovalcev :OK:

PS: Hvala za pohvale. Seveda rad surfam po netu ter poiščem kake bolj zanimive

teme ki se tičejo grand prix dirk, ter jih z veseljem posredujem tudi na

motosvet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak to je pa noro kaj počneta Rossi in Sete.

nadaljevanje čez 10 minut :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa je le Dr. z leseno medaljo zmagal. :OK:

Očitno jo bo moral še kdaj na čelado dat O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko se voz hudiča! B) B) B) Brossivissimo!

Kakšn prawil je zdej to, da ne velajo rezultati prejšnjih krogov (razen št. pozicije)?! :?

Rossi bi mogu dobit dvojno porcijo točk! B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je slučajno kdo opazu da Gibernau ni hotel kuj ostavt ko je Rossi dvignu roko.

Šele poj je odnehou ko je bla rdeča zastava. :BUA: :BUA: :BUA: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!