Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Mislis s tem tudi zaletavanje v druge? :hmm: :D :D :ph34r:

lp

Kako težko je nasprotnikom šumija, priznati da je najboljši :wacko:

Kar se pa tiče Rosija in ne vem koliko identičnih Hond, pa tole :hmm: povsem identičnih tako ali tako ni :rolleyes: , a tudi če bi jih bilo 20, bi bil na koncu še vedno zmagovalec samo eden :OK:

Objavljeno
Kako težko je nasprotnikom šumija, priznati da je najboljši :wacko:

Kar se pa tiče Rosija in ne vem koliko identičnih Hond, pa tole :hmm: povsem identičnih tako ali tako ni :rolleyes: , a tudi če bi jih bilo 20, bi bil na koncu še vedno zmagovalec samo eden :OK:

Moje mnenje natančno :yea2:

LP Bajsi

Objavljeno (popravljeno)
Kako težko je nasprotnikom šumija, priznati da je najboljši 

Kar se pa tiče Rosija in ne vem koliko identičnih Hond, pa tole  povsem identičnih tako ali tako ni  , a tudi če bi jih bilo 20, bi bil na koncu še vedno zmagovalec samo eden

Ne, saj mi ni tezko priznati, ampak kaj ko nisem povsem preprican da je dabest. :rolleyes: Kot si uganil, nisem njegov privrzenec. Dobro, to je ze off topic.

In se jaz glede Rossija in hond: seveda bi bil zmagovalec samo en, ampak to se ne pomeni, da bi bil R... :D :P

lp

Popravljeno . Popravil eliminator
Objavljeno

Ne, saj mi ni tezko priznati, ampak kaj ko nisem povsem preprican da je dabest. :rolleyes: Kot si uganil, nisem njegov privrzenec. Dobro, to je ze off topic.

In se jaz glede Rossija in hond: seveda bi bil zmagovalec samo en, ampak to se ne pomeni, da bi bil R... :D :P

lp

Nisem tako fanatičen navijač Rosija, da ne bo nesporazumov <_< marsikaj mi ni všeč predvsem njegovo klovnovsko obnašanje in še marsikaj s čemer si še dodatno dviga priljubljenost pri masah <_< vendar, tudi Vale odrašča, postaja bolj resen in trenutno JE dabest :yea2: o tem ni najmanjšega dvoma,samo pogledati je treba še malo okoli in ne samo zmage.

Podati se v neznane vode (Yamaha) je veliko teže, kot igrati na preizkušeno zmagovalno kombinacijo (Honda) in zaradi tega je Vale že danes prekosil Doohana, ki tega ni zmogel (upal), prestop k Yamahi pa ni noben beg pred odgovornostjo (če bom slab, bo kriv material :wacko: ) pač pa čeprav, vsaj nekaj časa z mogoče slabšim materilom, napad na zmage, dodatno motiviran prav zaradi tega :yea2: :notworthy: z enim samim namenom, dokazati kdo je Vale.

In če Vale ni najboljši, kdo je :? Max, morda je bil, a... Sete, zaenkrat še ni dokazal, kaj takega... Nick, koliko amijev so že kovali v zvezde, preden so se zares izkazali..... Capi res gre do zmage tudi preko trupel, a to ni znanje... še kdo :? :? :? in kdo je vedno zraven , vedno visoko, tudi ko ne gre vse po načrtih, tudi ko ne zmaga.... tudi po tem se prepozna največje šampione :yea2:

Objavljeno
Pa se nekaj mi gre na zivce: zakaj je, ce je bil ze tako po mnenju vseh najboljsi, vedno on dobil najboljsi motor z vsemi najboljsimi materiali? Zakaj ga niso vsi ali pa se vsaj njegov teamski kolega? Taksni privilegiji mi grejo rahlo na zivce.

Bomo videli, ta sezona, ki prihaja bo sploh huda. Sami hudi vozniki na hondah, Rossi na yamahi, pa ducatijeva druga sezona,... HUDO! :yea2:

lp

S klovnovstvom, ki nam gre nekaterim na živce, si je pridobil naklonjenost množic, s kvalitetami, ki pa so poznane samo peščici, pa si je prislužil prioriteto pri najboljšem materialu, kajti ta peščica ljudi, ki ima vpliv na to kdo dobi prvi najboljši material ve, zakaj ga dobi prvi Rosi in ne kdo drug. Tudi zato si zasluži spoštovanje :yea2: . Res je , da ti privilegiji niso vsem enakovredno dosegljivi, vendar si jih je vseeno potrebno zaslužiti.

Honda bo dala vse od sebe, da Rosi ne bi več zmagoval, Rosi pa bo vseeno poskušal vse, da bi zmagoval še naprej in rezultat vsega je to kar si lahko samo želimo.... NORO :yea2:

Objavljeno

Bom se enkrat napisal, ker mi je Ice po nesreci zbrisal post(sej se je opravicil ;) ). Pa tudi zato, da mal sprovociram Rossijeve fane, zakaj morda dvomim v rossijevo vsemogocnost:

Ko je predlani Barros dobil skoraj tak motor, kot ga ima Rossi, ga je dvakrat v zadnjih treh dirkah scat peljal, ce primerjam rezultate znotraj mostev, ko je bilo Vale-Ukawa ter Max-Ukawa, lahko vidimo, da so bile precej vecje razlike v slednji dvojici, kljub temu, da sta imela bolj enakomeren motor, pa npr. v dezju ni glih najboljsi...

Drgac pa mu nimam kej ocitat, fant obvlada voznjo. Ga je prov lustn gledat, ceprav ponavadi raje vidim, da kdo drug zmaga. :P

Je pa dost pogumna poteza s prestopom k yamahi. Morda se mu bo uspelo ujeti z ekipo in bo dokazal takim, kateri se nismo prepricani v njegovo bozanstvo, da je dabest in nam zaprl usta. Do takrat pa... se pustimo presenetit :) Sicer pa ima itak se cas. Naslove ima ze pri teh letih vse v zepu.

lp :)

Objavljeno
. Res je , da ti privilegiji niso vsem enakovredno dosegljivi, vendar si jih je vseeno potrebno zaslužiti.

Sicer malo glupa primerjava, ampak vseeno: zakaj imata pa potem v F1 Rubens in Miha enak avto? Zakaj Rubensu ne dajo lanskega Ferrarija? :rolleyes:

Ce bi bilo po moje, bi morali v moto gp urediti nek red, kako je s talanjem motorjev, ne pa da npr. honda daje motorje glih tko k se njim najboljse zdi. Potem so pa nekateri prikrajsani in imajo nekateri privilegije.

Se dva voznika, ki sta skupaj v istem mostvu, nimata enakih motorjev. Ne vem, zakaj jih talajo po voznikih, zakaj ne po mostvih :?

lp

Objavljeno
Sicer malo glupa primerjava, ampak vseeno: zakaj imata pa potem v F1 Rubens in Miha enak avto? Zakaj Rubensu ne dajo lanskega Ferrarija? :rolleyes:

Ce bi bilo po moje, bi morali v moto gp urediti nek red, kako je s talanjem motorjev, ne pa da npr. honda daje motorje glih tko k se njim najboljse zdi. Potem so pa nekateri prikrajsani in imajo nekateri privilegije.

Se dva voznika, ki sta skupaj v istem mostvu, nimata enakih motorjev. Ne vem, zakaj jih talajo po voznikih, zakaj ne po mostvih :?

lp

Sedaj te bom pa moral vprašati koliko si star :? kajti tele so pa že malo pretirano otročje :wacko:

F1 in GP dirkanje sta vrh ledene gore boja za prevlado :ph34r: , na najvišji stopnici ni prostora za dva in že drugi je vreden nekajkrat manj kot zmagovalec, ni milosti, ni demokracije, ni pravičnosti, samo zmaga šteje in tej zmagi je podrejeno vse in ta zmaga v bistvu vrti ves ta cirkus in privablja milione, ki jih bolj od vsega zanima to, kdo je najboljši in najhitrejši.

Objavljeno
Sedaj te bom pa moral vprašati koliko si star :? kajti tele so pa že malo pretirano otročje :wacko:

F1 in GP dirkanje sta vrh ledene gore boja za prevlado :ph34r: , na najvišji stopnici ni prostora za dva in že drugi je vreden nekajkrat manj kot zmagovalec, ni milosti, ni demokracije, ni pravičnosti, samo zmaga šteje in tej zmagi je podrejeno vse in ta zmaga v bistvu vrti ves ta cirkus in privablja milione, ki jih bolj od vsega zanima to, kdo je najboljši in najhitrejši.

Saj sem rekel, da dam eno glupo primerjavo z F1.

Je pa lepo, da si mi razlozil, da je F1 in Gp dirkanje boj za prevlado. Tega drugace se zdaj ne bi vedel. <_<

Izrazil sem samo svoje mnenje, kaj bi bilo po mojem najbolj fer in pravicno glede razdeljevanja motorjev. Kaj ti ne bi bilo vsec, ce bi imeli lani Hayden in Rossi, Ukawa in Biaggi enake motorje glede na to, da so v istih mostvih?

Pac, moje mnenje.

Zmagovalec oz. najhitrejsi je pa itak samo eden. In zakaj se firma ze vnaprej odloci, koga bi rada videla na najvisjii stopnicki? A jim ni vazno to, da je to eden izmed tovarniskih voznikov ali mora biti tocno dolocen?

Honda pa ne bi bila nic prikrajsana za uspeh, kvecjemu morda kdo od voznikov.

Dirke bi bile po mojem se bolj zanimive in to bi privabilo mnozice, katere, kot si rekel, zanima kdo je najhitrejsi.

lp

Objavljeno
...

Izrazil sem samo svoje mnenje, kaj bi bilo po mojem najbolj fer in pravicno glede razdeljevanja motorjev. Kaj ti ne bi bilo vsec, ce bi imeli lani Hayden in Rossi, Ukawa in Biaggi enake motorje glede na to, da so v istih mostvih?

Pac, moje mnenje.

...

Honda sicer trdi da je bil Haydnov, Rossijev, Biaggijev in Gibernauov motor identicen vsaj zadnjih nekaj dirk.

Uradno trdijo, da je bila razlika zgolj in samo v nastavitvah...

Objavljeno
Uradno trdijo, da je bila razlika zgolj in samo v nastavitvah...

...ki pa jih najbolj obvlada Rossi! B) Mislm, da najbolši material dobi najboljši dirkač!

Glede Barrosa pa mislm, da je dokazal svoje z zadnjimi predstavami pri Hondi. Odličen voznik, vendar ni konstantno vrhunski, Rossi to dokazuje skoraj na vsaki dirki. Kukr Schumi. B) B) B) :notworthy:

Objavljeno

D ne bo govora samo o najboljših in najbolj znanih. A se kdo spomni Gary mcCoy-ja, ko je vozil za jamaho? Vozil je za publiko in skoz je šreke vleku. Pa je bil dež pa vsi kot po jajcih on pa brez pardona. Sej eneparkrat je zmagu drugač je pa gume znucu že po 15 krogih, sam je bil pa res car in pravi magnet za gledalce. No ker moštva zanimajo samo zmage sedi zdej /je sedel na Kawasakiju in na teh ,,jajcih,, :devil: mu je tut volje zmankal.

Objavljeno (popravljeno)
Honda sicer trdi da je bil Haydnov, Rossijev, Biaggijev in Gibernauov motor identicen vsaj zadnjih nekaj dirk.

Uradno trdijo, da je bila razlika zgolj in samo v nastavitvah...

Saj tudi ni rečeno da je to tako daleč od resnice :hmm: a vsak dirkač ima okrog sebe ekipo ki skrbi zanj in za njegov motor in ogromno je odvisno od uigranosti ekipe in izkušenosti posameznikov znotraj te ekipe, ključne odločitve se včasih sprejemajo tik pred štartom in tistih sto in več drobnih odločitev, na koncu veliko bolj vplivajo na rezultat, kot bi si kdo mislil :yea2: Kdor ni nikoli dirkal si najbrž težko predstavlja, da na dirki skoraj nikoli ni vse optimalno :wacko: a vseeno uspejo eni bolje, drugi slabše pripraviti motor za dirko in te drobne razlike na koncu štejejo, morda več kot se komu zdi :rolleyes: a zmagati mora dirkač, kajti ko se ugasnejo rdeče luči dirkač ima kar ima in takrat ko gre vse narobe, se največji šampioni najbolj izkažejo, nikoli niso pretirano zadaj, vedno dajo vse od sebe, čeprav izgleda vse slabo in so se pri nastavitvah hudo ušteli. Največjih šampionov se ne da prepoznati po nekaj zmagah ali dobrih rezultatih. Poglejmo npr. Crivile-ja, svetovni prvak, a tako daleč od velikega šampiona, poglejmo mnoge druge, ki so občasno imeli odlične rezultate, a občasno dopustijo da padejo v čisto povprečje. Na drugi strani pa Vale vedno oster, vedno in, tudi ko ne gre vse po načrtih in na koncu se, iz čiste hudobe, še zavestno odloči, da se z nasprotniki spopade morda celo z nekoloko slabšim motorjem :yea2: :notworthy: :OK: Miha v F1 je pa isti, samo starejši je tako, da bo slej ko prej prišlo do menjave :rolleyes: ampak tako to gre :naughty: a šampioni ostajajo šampioni :notworthy: :OK:

Popravljeno . Popravil Profi
Objavljeno

Mihata sicer ne maram (kot tudi večine Nemcev ne), ampak tudi on je prišel v Ferrari, ko je bil le-ta poden. In je postal spomeničar Ferrarija. Mislim, da tudi Rossi približno takole razmišlja o Yamahi. Potem pa bo vzel v roke knjigo o Johnu Surtessu in šel še v GP F1.

Ja Profi, ko si v riti se pokaže ali si iz šampionskega testa ali pa optimizirana mevža kot npr. cvilimožek Biaggi.

Objavljeno
D ne bo govora samo o najboljših in najbolj znanih. A se kdo spomni Gary mcCoy-ja, ko je vozil za jamaho? Vozil je za publiko in skoz je šreke vleku. Pa je bil dež pa vsi kot po jajcih on pa brez pardona. Sej eneparkrat je zmagu drugač je pa gume znucu že po 15 krogih, sam je bil pa res car in pravi magnet za gledalce. No ker moštva zanimajo samo zmage sedi zdej /je sedel na Kawasakiju in na teh ,,jajcih,, :devil: mu je tut volje zmankal.

Hola!

Ja, McCoy je car drifta in glede na to kaj je dobil pri Kawasakiju ni čudno, da mu je zmanjkalo volje... Letos se je preselil v WSBK, na Ducatija... Saj nimam nič proti WSBKju, rad gledam tudi njihove dirke, ampak vseeno se mi ga zdi nekako "škoda" :cry: ... Upam, da se bo še vrnil v MotoGP, na bolj konkurenčnem motorju kot je bla (lanska) Kawa!!!

Objavljeno
preselil v WSBK, na Ducatija...

No ja sej mogoče je boljš, da je šel drugam kot pa da se na gp vozi zadnji in tudi kazali ga niso kajpreveč sicer ne vem ali se je umiril ali pa je režiser ignoratntski.

Ga pa pogrešam.

(Fuckpazakvaglihducatipress)

Objavljeno
(Fuckpazakvaglihducatipress)

ker so najboljši v SBK !

Objavljeno
ker so najboljši v SBK !

Ma nemoj B)

:fight2: :grrr :grrr

(sejvemdaimašprav :004 ,všečmipani))

Objavljeno

Nism prebral vsega, zato nevem če ni kdo napisu česa podobnga...

Ce bi bilo po moje, bi morali v moto gp urediti nek red, kako je s talanjem motorjev, ne pa da npr. honda daje motorje glih tko k se njim najboljse zdi. Potem so pa nekateri prikrajsani in imajo nekateri privilegije.

Jaz mislim da je takole...: Vale ima sigurno v pogodbi da njegovim konkurentom nesmejo izdajat njegovih nastavitev in materialov ki jin on stestira in se odloči da so dobri. Mislim da v večini vsi jemljejo iz istega koša robo, samo nekateri neznajo sestavit lego kock, Vale ve kaj bi rad in to mu naredijo, oz. dajo če je že narejeno. Najlažje je pa rečt: dejte men isto pa bo sigurn letel....

Dirkač ki si sam nezna nardit motorja je res revež....slej ko prej ostane zedej in potem se res zgodi da mu dajo neko lansko robo kar je itak zanj nekaj novga....

Objavljeno
Nism prebral vsega, zato nevem če ni kdo napisu česa podobnga...

Jaz mislim da je takole...: Vale ima sigurno v pogodbi da njegovim konkurentom nesmejo izdajat njegovih nastavitev in materialov ki jin on stestira in se odloči da so dobri. Mislim da v večini vsi jemljejo iz istega koša robo, samo nekateri neznajo sestavit lego kock, Vale ve kaj bi rad in to mu naredijo, oz. dajo če je že narejeno. Najlažje je pa rečt: dejte men isto pa bo sigurn letel....

Dirkač ki si sam nezna nardit motorja je res revež....slej ko prej ostane zedej in potem se res zgodi da mu dajo neko lansko robo kar je itak zanj nekaj novga....

Se nebi mogu bolj strinjat :yea2: Kdor ne zna povedati kaj počne motor in kaj želi,da bi bilo bolje, mu tudi največji majster ne more pomagat, ostane mu samo da špijonira okoli in nerga :naughty: Pa še nekaj je :hmm: kar meni paše ni rečeno, da paše tudi nekomu drugemu <_<

Objavljeno

Zanimivo je bilo lani po eni dirki ko je prišel Gibernau mal preveč blizu Rossiju pa so se odločli da mu ne dajo več nastavitev za motor. Izjava J. Burgesa. Tisto dirko se je peljlal nekje zadaj. Tudi Doohan je povedal da ima Rossi največ občutka za nastavitve in lani je tudi Sete vozu njegove nastavitve in z uspehi, dokler se ni preveč približal Rossiju. Doohan je tudi rekel da Yamaha ne bo naredila več napake, ki so jo naredili ko so njega hoteli speljati hondi. Da so se pri Yamahi takrat veliko naučili in so se pogajanja veliko bolj pripravili.

Drgač bo pa tut letos Rossi pri vrhu :yea2: . Mogoče celo ne bo svetovni prvak!

Objavljeno
Zanimivo je bilo lani po eni dirki ko je prišel Gibernau mal preveč blizu Rossiju pa so se odločli da mu ne dajo več nastavitev za motor.

To potrjuje moje predvidevanje....seveda so mu dali tisto kar je Vale nastavu....samo to pomeni da se je dečko šlepal na znanju nekoga drugega in prav je tako da se pomaga nekomu ki ima krizo, jaz bi mu tud....samo ne v nedogled, naj potem ko spet občuti pravo pot sam pokaže kaj se je naučil in naj to nadaljue.

Verjamam pa da če bi Vale dobil še dve premiji več kot sicer, bil pripravljen delit informacije z nekom ki jih je pripravljen plačati....Tud jaz bi jih prodajal če bi lahko...

Objavljeno
....Tud jaz bi jih prodajal če bi lahko...

... ajde care.... Tvoj "problem" je v tem, da se ljudstvo povečini ne zaveda, da je potrebno tudi na "navadnih" motorjih amortizacijo redno vzdrževati.

Objavljeno
... ajde care.... Tvoj "problem" je v tem, da se ljudstvo povečini ne zaveda, da je potrebno tudi na "navadnih" motorjih amortizacijo redno vzdrževati.

Ni moj.... njihov je.... :lol1: :lol1: :lol1:

Se opr... :topic:

Objavljeno

Novi Desmosedici

Ducati je danes v Bologni predstavil svoj novi motocikel, ki bo z imenom Desmosedici GP4 ter dirkačema Lorisom Capirossijem in Troyjem Baylissom nastopal v svetovnem prvenstvu. Predstavitev je potekala na letališču G. Marconi, saj so motocikle takoj po predstavitvi pospravili v zaboje, ker jih že čez teden dni čakajo prva testiranja v malezijskem Sepangu.

Glavna zvezda predstavitve je bil seveda novi motocikel, čeprav je bilo okrog tudi veliko tistih, človeških. Novi Desmosedici je v primerjavi z lanskim precej spremenjem, predvsem aerodinamično, drugačni pa so tudi šasija, motor in zunanji, zdaj bolj agresiven videz. Tovarna trdi, da novi pogonski agregat v sebi skriva več kot 230 konjskih moči.

Kot rečeno motocikli že jutri potujejo v Sepang, kjer bo moštvo od 11. do 13. februarja testiralo prvič letos. Testiranjem v Maleziji bodo sledila še ena, ki bodo tri dni potekala na avstralskem Phillip Islandu.

post-14-1075996656.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!