gidl Objavljeno Februar 5, 2004 Opozori Objavljeno Februar 5, 2004 Lep je kt šus...če bo še hitr tko... :yea2: :yea2: :yea2:
Jure007 Objavljeno Februar 5, 2004 Opozori Objavljeno Februar 5, 2004 Lep je kt šus...če bo še hitr tko... :yea2: :yea2: :yea2: Se strinjam :yea2: :yea2:
kycysymet Objavljeno Februar 6, 2004 Opozori Objavljeno Februar 6, 2004 Honda sicer trdi da je bil Haydnov, Rossijev, Biaggijev in Gibernauov motor identicen vsaj zadnjih nekaj dirk. Uradno trdijo, da je bila razlika zgolj in samo v nastavitvah... Honda je trdila, da bodo njeni motorji letos (vsaj na začetku sezone) vsi enaki. Sedaj pa so že požrl besedo in pravijo, da to ni mogoče. HRC Repsol team (Barros in Hyden) bosta edina deležna zadnjih izboljšav. Močno smrdi tudi preiskava honde o nesreči Kata, Capirossi je v intervjuju izjavil, da je Kato umrl, ker mu je ostala ročica za plin odprta, Honda pa trdi da je nesreča posledica Katove napake. Capirossi se je s to izjavo močno zameril Hondi, a je edini, kateri si je javno upal povedati to kar vsi mislijo. Bravo!
kycysymet Objavljeno Februar 6, 2004 Opozori Objavljeno Februar 6, 2004 Honda sicer trdi da je bil Haydnov, Rossijev, Biaggijev in Gibernauov motor identicen vsaj zadnjih nekaj dirk. Uradno trdijo, da je bila razlika zgolj in samo v nastavitvah... Sedaj ko je dobil Gibernau lanski motor Rossija je izjavil, da ima mašina 500 obratov več in boljše zaviranje z agregatom, razlika v časih na krog s tem strojem je lahko do 0,5s (tako pravi Sete).
a Objavljeno Februar 6, 2004 Opozori Objavljeno Februar 6, 2004 Na dirki v Brnu je bilo na oko očitno da mata Rossi in Gibernau bolše motorje ie hitrejše od ostalih hond. Pa ne prek televizije ker je u živo mal drgač ko slišiš zvok ki je tut bil drugačen ampak to predvsem zaradi auspuhov. Rossi nekaj časa ni hotel met odprtih zato ker so bli preglasni ampak je vidu da drgač ne gre če še hoče bit spredi :OK:
BONO Objavljeno Februar 6, 2004 Opozori Objavljeno Februar 6, 2004 Novi Desmosedici je v primerjavi z lanskim precej spremenjem, predvsem aerodinamično, drugačni pa so tudi šasija, motor in zunanji, zdaj bolj agresiven videz. Tovarna trdi, da novi pogonski agregat v sebi skriva več kot 230 konjskih moči. Navedli so za 10 konjev manjšo moč kot pri Hondi(240). Le koliko jih je v resnici???? Ali pa letos Duc po ravninah ne bo več najhitrejši.
flero Objavljeno Februar 6, 2004 Opozori Objavljeno Februar 6, 2004 (popravljeno) :devil: U kaka ritka!!! :wub: Popravljeno Februar 6, 2004. Popravil flero
flero Objavljeno Februar 10, 2004 Opozori Objavljeno Februar 10, 2004 FIM announcement: 2004 MotoGP World Championship Entry List (updated) 10/02/04 3. Max Biaggi (ITA) Honda, Camel Honda Team 4. Alexandre Barros (BRA) Honda, Repsol Honda 6. Makoto Tamada (JPN) Honda, Camel Honda Team 7. Carlos Checa (SPA) Yamaha, Gauloises Fortuna Yamaha 9. Nobuatsu Aoki (JPN) Proton KR, Proton Team KR 10. Kenny Roberts (USA) Suzuki, Team Suzuki MotoGP 11. Ruben Xaus (SPA) Ducati, D'Antin MotoGP 12. Troy Bayliss (AUS) Ducati, Ducati Marlboro Team 15. Sete Gibernau (SPA) Honda, Telefonica Movistar Honda MotoGP 17. Norifumi Abe (JPN) Yamaha, Fortuna Gauloises Tech 3 21. John Hopkins (USA) Suzuki,Team Suzuki MotoGP 33. Marco Melandri (ITA) Yamaha, Fortuna Gauloises Tech 3 45. Colin Edwards (USA) Honda, Telefonica Movistar Honda MotoGP 46. Valentino Rossi (ITA) Yamaha, Gauloises Fortuna Yamaha 50. Neil Hodgson (GBR) Ducati, D'Antin MotoGP 56. Shinya Nakano (JPN) Kawasaki, Kawasaki Racing Team 65. Loris Capirossi (ITA) Ducati, Ducati Marlboro Team 66. Alex Hofmann (GER) Kawasaki, Kawasaki Racing Team 67. Shane Byrne (GBR) Aprilia, Aprilia Racing 69. Nicky Hayden (USA) Honda, Repsol Honda 80. Kurtis Roberts (USA) Proton KR, Proton Team KR 99. Jeremy McWilliams (GBR) Aprilia, Aprilia Racing To be confirmed. Harris WCM, WCM To be confirmed. Harris WCM, WCM
Jure007 Objavljeno Februar 10, 2004 Opozori Objavljeno Februar 10, 2004 A zdej je pa spet tamali Roberts nazaj pršu.... sam s protonom nau mogu velik spacat skup. bo pa letos vsekakor zanimivo :yea2: :yea2: Can't wait.....
suzuki Objavljeno Februar 10, 2004 Opozori Objavljeno Februar 10, 2004 Hola! No, da vidimo, če bo tradicija držala: Kenny Roberts, sr je bil trikrat svetovni prvak, Kenny Roberts, jr enkrat, ali bo to uspelo tudi Kurtisu Robertsu??? (hudafamilijapress :naughty: )
Jure007 Objavljeno Februar 10, 2004 Opozori Objavljeno Februar 10, 2004 Prisotni vsi veliki! Malezijski Sepang bo od jutri dalje tri dni prizorišče doslej največjih testiranj v letošnji zimi, saj se bo tam zbralo kar enajst od trinajstih moštev razreda MotoGP. Svetovni prvak Valentino Rossi se bo po prah dvigajočem prestopu k Yamahi prvič soočil z vsemi največjimi tekmeci – tako z nekdanjimi Hondinimi kolegi, kot tudi moštvi, kot so Ducati, Suzuki, Kawasaki in Aprilia, ki se želijo dokazati največjim japonskim tovarnam. Alex Barros bo v Sepangu prvič po zmagi na zadnji dirki leta 2002 v Valencii spet sedel na Hondo RC211V, tokrat bo dirkal v tovarniškem moštvu Repsol Honda, zanj in motocikel pa bo skrbel njegov novi glavni mehanik Ramon Forcada. Barros in njegov kolega v moštvu Nicky Hayden bi lahko preizkušala novi model motocikla RCV, medtem ko bodo dirkači v ostalih Hondinih moštvih verjetno morali počakati še kak mesec in bodo nanj sedli šele v Evropi na Irtinih testiranjih. Ducati je v Malezijo pripeljal svoje orožje za letošnjo sezono – motocikel z imenom Desmosedici GP4. Suzuki in Kawasaki bosta nadaljevala z razvojem radikalno novih motociklov GSV-R in Ninja ZX-RR ter Bridgestonovih gum, testni dirkač Gregorio Lavilla pa bo pod vročim malezijskim soncem s suzukijem dirkal namesto poškodovanega Johna Hopkinsa, ki si je pred tedni pri padcu na tekmi motokrosa poškodoval oba gležnja in še kak teden ne bo nared za pravo dirkanje. Prvič se bodo s tekmeci spopadli tudi Apriliini in d’Antinovi dirkači. Shane Byrne, britanski Superbike prvak, ter Neil Hodgson in Ruben Xaus, svetovni prvak in podprvak v razredu Superbike, bodo sploh prvič v življenju nastopili skupaj z najbljšimi dirkači na svetu. Testiranjem se bo pridružil tudi japonski Moriwaki, tako da bosta odsotni le moštvi Proton Kennyja Robertsa in WCM Petra Clifforda. Medtem ko protonovci že preizkušajo novo različico svojega petvaljnika, o moštvu WCM spet ni nič novega. Že lani so se otepali s težavami, očitno pa jih nekaj podobnega čaka tudi letos.
Furioso Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 Pa se je začelo... ...neuradni rezultati! Vir: Forum na www.motorcyclenews.com *** And so, it starts... Sepang 1 Sepang Day one (not official, taken from team monitors) Troy Bayliss 2:02.05 Loris Capirossi 2:02.2 Valentino Rossi 2:02.4 Neil Hodgson 2:02.9 Colin Edwards 2:03.0 Max Biaggi 2:03.1 Carlos Checa 2:03.32 Sete Gibernau 2:03.33 Makoto Tamada 2:03.41 Norick Abe 2:03.55 Tohru Ukawa 2:03.63 Shane Byrne 2:03.64 Ruben Xaus 2:03.65 Kenny Roberts JR 2:03.66 Nick Hayden 2:03.77 Kurtis Roberts 2:04.01 Shinya Nakano 2:04.2 Jeremy McWilliams 2:04.9 Hodgson burned his arse off when his bike popped a leak. Suzuki is markedly batter than usual. It's hot. ***
Furioso Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 The real times.... :P :kva2: 1 Biaggi (Honda) 2m02.690 2 Edwards (Honda) 2m02.939 3 Rossi (Yamaha) 2m03.100 4 Gibernau (Honda) 2m03.121 5 Capirossi (Ducati) 2m03.883 6 Hayden (Honda) 2m03.915 7 Tamada (Honda) 2m04.072 8 Bayliss (Ducati) 2m04.208 9 Roberts (Suzuki) 2m04.452 10 Checa (Yamaha) 2m04.631 11 Akiysohi (Suzuki) 2m04.860 12 Nakano (Kawasaki) 2m04.906 13 Itoh (Honda) 2m5.015 14 Hofmann (Kawasaki) 2m05.506 15 Melandri (Yamaha) 2m05.803 16 McWilliams (Aprilia) 2m05.964 17 Barros (Honda) 2m05.980 18 Abe (Yamaha) 2m06.035 19 Lavilla (Suzuki) 2m06.418 20 Pitt (Moriwaki) 2m06.779 21 Hodgson (Ducati) 2m06.948 22 Xaus (Ducati) 2m07.024 23 Byrne (Aprilia) 2m07.103 24 Watanabe (Suzuki) 2m08.7
beno Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 (popravljeno) kdaj bo pa Edwards udaru sm pa samo čakov :OK: :notworthy: :notworthy: Popravljeno Februar 11, 2004. Popravil beno
TNT Objavljeno Februar 11, 2004 Opozori Objavljeno Februar 11, 2004 Mene pa bolj zanima podatek o povprecnih casih, ki so jih vozili. Npr. kakor vem je Biaggi v zadnjem krogu postavil tak cas. Kako je pa prej vozil pa ne vem. :hmm: Podobno velja za ostale. Sicer je pa lepo videt da yamahca in ducati mal mesata hondin paket.
Jure007 Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 V Sepangu je vroče! Sodeč po prvem dnevu tridnevnih testiranj moštev razreda MotoGP, bo dogajanje v malezijskem Sepangu v naslednjih dneh zelo vroče. Šestim različnim tovarniškim moštvom se je pridružila večina zasebnih, zato je v Maleziji, vključno s testnimi, na dirkanje pripravljenih kar 25 dirkačev. K temu dodajte še nove barvne sheme ter kombinacije dirkačev in motociklov in hitro vidite, da je prvi dan težko vedeti, kdo je kdo in za koga sploh dirka. Dogajati se je začelo okrog devete ure zjutraj, ko so prvi dirkači zapeljali na stezo. Valentino Rossi se je z Yamaho prvič vozil ob motociklih, ki so bili enaki ali podobni tistemu, s katerim je dirkal še lani. Italijana je v Hondinem tovarniškem moštvu zamenjal Alex Barros, ki je tako po dobrem letu dni spet sedel na petvaljnik, s katerim je zmagal na zadnji dirki sezone 2002. Brazilec je bil prvi dan previden, saj še vedno čuti bolečine v nedavno operirani desni rami – tudi zato je ogrevanje motorja s številko 4 prevzel testni dirkač Toru Ukava. Medtem je v pogovoru z novinarji Suguru Kanazava, vodja Hondinega razvoja, dejal, da bo tovarniško moštvo Repsol Honda seveda prvo dobilo najnovejše dele, vendar pa bodo le-te ponudili drugim moštvom takoj, ko jih bo tovarna sposobna izdelati dovolj. “Letošnja sezona je za Hondo zelo pomembna, ker je na žalost gospod Rossi prestopil k Yamahi,” je dejal Kanazava. “Vsi v razredu so nad tem navdušeni, za nas pa pomeni, da moramo izboljšati naš motor. Zaradi tega sem tudi prišel v Sepang,” je še dodal. Max Biaggi je z eno od šestih Hond krog v Sepangu odpeljal najhitreje. Takoj za njim se je uvrstil Colin Edwards, njemu pa sta sledila Valentino Rossi in Sete Gibernau. Vsem dirkačem pa ni šlo tako gladko kot prvim štirim. Makoto Tamada je že zjutraj padel, na srečo brez posledic, česar pa ne bi mogli reči za Kennyja Robertsa, ki v naslednjih dneh verjetno ne bo več testiral. Američan je na koncu ravnine poskušal prehiteti Jeremyja McWilliamsa vendar je s suzukijem zaradi težave z zadnjo gumo zletel s steze. Britanca na srečo ni “odnesel” s seboj, je pa zato pregled pri zdravnikih pokazal razpoko v ključnici nekdanjega svetovnega prvaka. Pri Suzukiju nimajo sreče, saj njihovega drugega poškodovanega dirkača Johna Hopkinsa v Sepangu nadomešča Španec Gregorio Lavilla.
Furioso Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 (popravljeno) Day two: 1. Biaggi (Honda) 2'02"750 2. Edwards (Honda) 2'02"845 3. Gibernau (Honda) 2'02"850 4. Hayden (Honda) 2'02"855 5. Rossi (Yamaha) 2'03"001 6. Tamada (Honda) 2'03"490 7. Checa (Yamaha) 2'03"705 8. Capirossi (Ducati) 2'03"914 9. Akiyoshi (Suzuki) 2'03"943 10. Itoh (Honda) 2'04"083 11. Nakano (Kawasaki) 2'04"318 12. Hofmann (Kawasaki ) 2'04"568 13. Bayliss (Ducati) 2'04"568 14. Abe (Yamaha) 2'04"994 15. Melandri (Yamaha) 2'05"137 16. Lavilla (Suzuki) 2'05"290 17. Xaus (Ducati) 2'05"628 18. Hodgson (Ducati) 2'05"919 19. McWilliams (Aprilia) 2'05"934 20. Byrne (Aprilia) 2'06"300 Popravljeno Februar 12, 2004. Popravil Furioso
TNT Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 (popravljeno) Popravki: Max Biaggi - 2'02.750 Colin Edwards – 2’02.845 Sete Gibernau – 2’02.850 Nicky Hayden – 2’02.855 Valentino Rossi – 2’03.001 Carlos Checa – 2’03.317 Makoto Tamada – 2’03.490 Troy Bayliss – 2’03.748 Loris Capirossi – 2’03.914 Shinichi Itoh – 2’03.936 Kousuke Akiyoshi – 2’03.943 Shinya Nakano – 2’04.318 Alex Barros – 2’04.427 Alex Hofmann – 2’04.568 Norick Abe – 2’04.577 Marco Melandri – 2’05.137 Gregorio Lavilla – 2’05.290 Neil Hodgson – 2’05.524 Ruben Xaus – 2’05.628 Jeremy McWilliams – 2’05.934 Shane Byrne – 2’06.255 Andrew Pitt – 2’06.416 Matr pr hondi so pa natancni ... trije zntraj ene stotinke (prvi stirje ene desetinke). Popravljeno Februar 12, 2004. Popravil TNT
kycysymet Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 Pomoje Rossi špara presenečenje za zadnji dan :kva2: , ali pa ne bo sploh razkril svojih kart, ker se bo potem Honda močno potrudila pri tehniki.
Thundercat Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 Pomoje Rossi špara presenečenje za zadnji dan :kva2: , ali pa ne bo sploh razkril svojih kart, ker se bo potem Honda močno potrudila pri tehniki. pomoje pa dajo vsi fantje vse od sebe.....sej ima tudi rossi dobre čase...poglej kolkrat je s hondo štartal iz pozicij ki niso bile glih odlične pa je vseeno zmagal....to je vse na dirkah drugače.....
TNT Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 No pa se mal komentarja iz Sepanga ... It was another action packed day at the Sepang circuit, with over twenty riders out on track battling against the constantly searing conditions, and more seemingly each other. The mind games have begun already between the top riders regarding their lap times. Yesterday it was Rossi who declined to use the transponders supplied by the circuit, today it was the turn of Biaggi, whilst Gibernau appeared to occasionally have the telemetric timing device removed. Max Biaggi claimed the fastest lap of the day, although his was the only time not confirmed by the circuit’s timing chief. In any case a clutch of other Hondas, Yamahas and Ducatis were all within touching distance of his claimed 2’02.7, as the countdown to what should be a fantastic new season reduces itself to just nine weeks. Biaggi was joined under the two-minutes three-seconds barrier by Honda colleagues Colin Edwards, Sete Gibernau and Nicky Hayden, whilst top Yamaha was once again Valentino Rossi, who narrowly missed out on that particular benchmark by just 0.001 seconds. Riders lapped consistently throughout the day with the usual break for lunch as the high sunshine made conditions particularly tough. The Honda men are mainly working on tyres, whether Michelin or Bridgestone, although Nicky Hayden and Alex Barros are both in possession of the improved rear suspension linkage and swingarm seen at the last test on Tohru Ukawa’s test bike, which aims to improve rear grip and power delivery through the rear tyre. Yamaha in turn seem to be focusing on the new engine and chassis combination, which by all accounts is a much improved situation this year with the factory’s reorganization, although Abe and Melandri are both finding things difficult at the moment and trail the factory team pairing of Rossi and Checa quite considerably. Ducati are running in their new bikes in the respective garages, the 2004 GP4 Desmosedici for the Ducati Marlboro Team, and the GP3 for Ducati D’Antin. Both teams have had their technical glitches today, with Xaus seemingly the worst stricken having only been able to string five laps together on one occasion – as was the case yesterday. Suzuki are making progress even without their main riders out on track. Kenny Roberts Junior kick-started the process yesterday after riding well in the morning before falling foul of a tyre problem and suffering a breathtaking accident. Today he was nursing a bruised collarbone and chest and it remains to be seen if he will ride tomorrow. Gregorio Lavilla and Kousuke Akiyoshi suddenly find themselves thrust into the spotlight for Suzuki, and are both performing well, with Lavilla at the track for only the second time and debuting on the GSV-R, whilst Akiyoshi improved his lap times considerably today. Kawasaki are also on the up and continued work with Shinya Nakano and Alex Hofmann, whose daily development appears to be paying dividends. Meanwhile in the Aprilia garage work continues apace, despite the setbacks of a couple of crashes for Jeremy McWilliams. The British rider injured his back in the second of his falls today as the bike hit him on his way down, sending him back to the hotel before time. Team-mate Shane Byrne was constantly in and out of the garage throughout the whole day, even trying McWilliams’ machine in the process, and is positively gelling with his Italian team. Work continues tomorrow for the final day of tests at Sepang with more good weather predicted. Unofficial lap times supplied by the Sepang International Circuit Colin Edwards (Honda) – 2’02.845 Nicky Hayden (Honda) – 2’02.855 Sete Gibernau (Honda) – 2’02.914 Valentino Rossi (Yamaha) – 2’03.001 Carlos Checa (Yamaha) – 2’03.317 Makoto Tamada (Honda) – 2’03.490 Troy Bayliss (Ducati) – 2’03.748 Loris Capirossi (Ducati) – 2’03.914 Shinichi Itoh (Honda) – 2’03.936 Kousuke Akiyoshi (Suzuki) – 2’03.943 Shinya Nakano (Kawasaki) – 2’04.318 Alex Barros (Honda) – 2’04.427 Alex Hofmann (Kawasaki)– 2’04.568 Norick Abe (Yamaha) – 2’04.577 Marco Melandri (Yamaha) – 2’05.137 Gregorio Lavilla (Suzuki) – 2’05.290 Neil Hodgson (Ducati) – 2’05.524 Ruben Xaus (Ducati) – 2’05.628 Jeremy McWilliams (Aprilia) – 2’05.934 Shane Byrne (Aprilia) – 2’06.255 Andrew Pitt (Moriwaki) – 2’06.416
smeško Objavljeno Februar 12, 2004 Opozori Objavljeno Februar 12, 2004 eno so testiranja, drugo so pa dirke če mene kdo vpraša se biaggia ni za bat, ker se mi zdi da zelo hitro zgubi živce in postane nervozen sploh pa če mu kdo vozi tik za ritjo tko da bomo še vidl
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se