Skoči na vsebino

MotoGP 2004 (was: pre-MotoGP)


Ice

Priporočene objave

Honda pokazala zobe

Zadnji dan pomembnih testiranj na Phillip Islandu je Honda spet pokazala svojo premoč, saj so njeni dirkači zasedli prva štiri od prvih petih mest. Tako kot v Sepangu pretekli teden, je tudi v Avstraliji na koncu krog najhitreje odpeljal Italijan Max Biaggi, sledili pa so mu še Colin Edwards, Sete Gibernau in Nicky Hayden. Valentino Rossi je bil z Yamaho peti.

“S svojim časom sem zelo zadovoljen, kakor tudi z doselj opravljenim delom,” je po koncu dejal Max Biaggi. “Na enem motorju sem se počutil sproščeno, a sem imel težave z vibracijami, na drugem pa je bilo ravno obratno – težav ni bilo, a se na njem nisem počutil dobro! Nastavitve obeh motociklov smo nato “zmešali” v kompromis, s katerim sem brez težav odpeljal simulacijo dirke 25 krogov. Na enem od motorjev smo odkrili strukturno napako, zato upam, da bo to do naslednjega testa odpravljeno,” je še dejal Italijan.

Moštvena kolega Colin Edwards in Sete Gibernau sta bila danes drugi in tretji in sta tudi simulirala dirko. Z doseženim sta bila tako zadovoljna, da sta že pred kosilom končala z delom in pospravila kovčke. Njuni Yamahini tekmeci so na dirkališču ostali do popoldneva, Valentino Rossi pa se je končno odločil, kateri od štirih ponujenih motorjev, ki jih je pripravila Yamaha, mu je najbolj všeč. Italijan svojega včerajšnjega časa ni izboljšal, je pa o svoji odločitvi dejal: “Z Jeremyjem Burgessom misliva, da sva izbrala motor z največjim potencialom. Še vedno potrebuje veliko več moči, vendar misliva, da se jo iz tega motorja da dobiti.”

Dirkača Aprilie in Ducatija Jeremy McWilliams in Ruben Xaus danes zaradi poškodb nista dirkala. Britanec zaradi počenega rebra, ki ga je “pridelal” pri padcu v Sepangu, Španec pa zaradi včerajšnjega padca v Avstraliji in udarcev po vratu in hrbtu. Makoto Tamada je bil na dirkališču, a ni dirkal, češ, da je njegovo moštvo v prvih dveh dneh že preizkusilo vse načrtovano.

post-14-1077204962.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V četrto gre rado!

Tako vsaj meni 28-letni Ljubljančan Boštjan Skubic, ki se letos že četrto leto zapored podaja na eno izmed najbolj ekstremnih motorističnih pustolovščin v Daytono na Florido. Tradicionalna dirka bo letos doživela že svojo 63. ponovitev in upravičeno bi lahko dejali, da je zanimanje za ta spektakel vsako leto večje. Ne samo zaradi preko 200.000 dolarjev težkega nagradnega sklada, temveč tudi zaradi prestiža in slave, ki ga zmagovalcu pred več kot pol milijona udeleženci tradicionalnega »Bike weeka« prinese zmaga na tej dirki.

»Sam seveda ne računam na zmago. Ta je običajnim smrtnikom in privatnim voznikom povsem nedosegljiva, saj so tovarniške ekipe opremljene s takšno tehniko, da jim je skoraj nemogoče priti blizu. Menim pa, da smo lahko konkurenčni v sklopu dirke privatnih ekip, kar v generalni razvrstitvi dirke pomeni uvrstitev nekje med 30 in 40 mestom. Kar bo višje od tega, bom štel za izreden uspeh. Naj pa poudarim, da se za razliko od prenekaterih slovenskih dirkačev, ki se odpravljajo v tujino, ne udeležujem dirk samo z namenom priti na cilj. Zanima me le čim boljša uvrtsitev in vožnja na polno, tudi za ceno odstopa!,« je bil že pred odhodom dirkaško nastrojen Boštjan Skubic, ki bo pod okriljem svojega dirkaškega kluba Inotherm Racing team letos v Daytoni vozil za ameriško moštvo, ki bo skrbelo za pripravo njegovega motocikla.

V istem moštvui bo nastopil še en Slovenec, in sicer Karim Babič, nekdanji slovenski državni prvak v razredu Superbike, ki je s tem najavil svoj »come-back«, saj je v letih '95 in '96 v Daytoni že nastopil kot prvi Slovenec na tej »nori« dirki. Torej lahko na startu dirke med 80 dirkači, kolikor se jih kvalificira na glavno dirko, pričakujemo kar dva 1000 kubična suzukija, s slovensko zastavo.

In kaj oba dirkača vleče na to ekstremno preizkušnjo? »Ravno to! Daytona je resnično posebnost v motociklističnem dirkanju. Je edina motoristična dirka, ki poteka na tipičnem ameriškem ovalu in vožnja po »steni smrti« je res posebnost. Noro doživetje je, ko se pri hitrosti čez 300 km/h, dvigneš po steni navzgor in se pelješ takorekoč vertikalno le nekaj centimetrov od betonskega zidu. Komur se tu ne dvigne adrenalin, je najbrž res že mrtev,« je dirkanje po skoraj navpični steni opisal Boštjan Skubic, ki se je na dirko pripravljal z tekom, kolesarjenjem, plezanjem in seveda z večkratnimi izleti na hrvaško dirkališče Grobnik, kjer je nabiral kilometre na svojem dirkalnem suzukiju.

»V sami ekipi, ki odhaja v Daytono, bo deset ljudi. Poleg obeh voznikov, še vodja moštva, fizioterapevt, dva dodatna mehanika, fotograf, snemalec in nekaj predstavnikov sponzorjev. V tednu dni, kolikor traja celoten dogodek, bodo pod nazivom »Slovenija superbike team«, bivali v dveh bivalnikih, ki jih je za potrebe naše ekipe najelo ameriško moštvo,« je povedal vodja ekipe Gaber Keržišnik, Skubic pa je dodal: »Najbolj si želim, da bi mi možje iz Dunlopovega dirkaškega servisa omogočili nakup dobrih dirkalnih gum. Te so v Daytoni še kako pomembne, saj je Dunlop edini proizvajalec, ki za to dirko pripravi prav posebne pnevmatike, ki so izdelane iz posebnih materialov. Vsaka druga guma zaradi vrtoglavih hitrosti in izjemne centrifugalne sile po nekaj krogih na ovalu dobesedno razpade, kar je za dirkača lahko tudi usodno.«

Letos bo dirka prvič na sporedu v soboto. V petek je namreč sredi velikega ovala na sporedu dirka v ameriškem superkorosu, kjer nastopajo vse največje zvezde tega tekmovanja, v soboto pa je veliki dan, ko zahrumijo motorji na 200 milj dolgi dirki.. Po tej progi se sicer podijo tekmovalci v formuli CART in INDY ter v oboževanem ameriškem tekmovanju NASCAR, kjer se je pred tremi leti na dirki Daytona 500 ubil legendarni ameriški dirkaški heroj Dale Earnhardt. Prav to dirko si je letos ogledal tudi ameriški predsednik George W. Bush.

Daytona 200, znamenita dirka, poznana tudi po večkratni postankih motoristov v boksih, kjer menjajo gume in dolivajo gorivo, je prinesla v svet motociklizma že številna znana imena. Zmago na tej dirki so pred vstopom v razred svetovnega motociklističnega dogajanja zabeležili takšni asi, kot so legendarni Kenny Roberts, pa Kevin Schwantz, Giacomo Agostini, Freddie Spencer, Scott Russel in še mnogi drugi. Predlanskim je zmagal Hondin tovarniški voznik, mladi Nicky Hayden, ki je bil v Evropi precej nepoznano ime. A že v lanski sezoni je taisti dirkač dobil sedež na drugem motociklu tovarniške Honde v razredu MotoGP ob prvaku Valentinu Rossiju. No, Nicky Hayden je z najboljšimi časi letošnjih zimskih testiranj že dokazal, da bo letos prvi favorit za naslov svetovnega prvaka v razredu MotoGP. Bo to nekoč uspelo tudi Skubicu ali Babiču?

post-14-1077205082.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skubic pa je dodal: »Najbolj si želim, da bi mi možje iz Dunlopovega dirkaškega servisa omogočili nakup dobrih dirkalnih gum. Te so v Daytoni še kako pomembne, saj je Dunlop edini proizvajalec, ki za to dirko pripravi prav posebne pnevmatike, ki so izdelane iz posebnih materialov. Vsaka druga guma zaradi vrtoglavih hitrosti in izjemne centrifugalne sile po nekaj krogih na ovalu dobesedno razpade, kar je za dirkača lahko tudi usodno.«

Ojojojoj... :? :? Fantje bodo morali začeti malo bolj spremljat, kaj se z Dunlopkami v Daytoni dogaja... :? :?

Popravljeno . Popravil Furioso
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojojojoj...  :?  :? Fantje bodo morali začeti malo bolj spremljat, kaj se z Dunlopkami v Daytoni dogaja...  :?  :?

Verjetno je mislu vsaka druga guma...Michelin...Pirelli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je mislu vsaka druga guma...Michelin...Pirelli...

mogoče misli vsaka druga guma ki ni posebej pripravljena za dotično dirku...tudi vsaka druga Dunlop....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče misli vsaka druga guma ki ni posebej pripravljena za dotično dirku...tudi vsaka druga Dunlop....

Verjetno

Verjetno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojojojoj...  :?  :? Fantje bodo morali začeti malo bolj spremljat, kaj se z Dunlopkami v Daytoni dogaja...  :?  :?

Samo, ce me spomin ne vara, ima Dunlop skoraj monopol nad dirkalnimi gumami v Ameriki. Ce ze ne resnicnega, pa glede na zastopanost. Vsi ostali proizvajalci imajo skupaj zelo majhen procent trga - vse ostalo Dunlop (vir: Discovery in crash.net)

Hocem rect, da gre mogoce bolj za hoces, noces, moras.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Agostini: “Rossi ni najboljši!”

Statistično gledano o najboljšem dirkaču vseh časov ni dvoma – Giacomo Agostini je z MV augusto v poznih 60. in zgodnjih 70. letih zmagal na 68 dirkah in sedemkrat postal svetovni prvak v razredu do 500 ccm. Vse je premagal tudi leta 1975, ko je dirkal z yamaho in postavil rekord, ki ga ni dosegel še noben dirkač. Kljub Agostinijevim dosežkom, še vedno traja prepir o tem, kdo je “najboljši vseh časov”, saj veliko ljudi meni, da bi ta naziv lahko kmalu pripisali Valentinu Rossiju, če bi mu prihodnje leto uspelo tudi z yamaho.

Agostini, ki je v torek v Barceloni odpeljal tri kroge z Rossijevim motorjem, je dejal, da občuduje pogum svojega mladega rojaka, vendar ga na more primerjati s heroji preteklosti. “Mislim, da je Rossijeva odločitev pokazala, kako pogumen dirkač je v resnici in da je gotovo eden najboljših,” se je Agostini smehljal z običajno toplino in odkritostjo. “Toda spomnim se Mikea Hailwooda, ki je zmagoval na 125, 250, 350 in 500-kubičnem motorju, na nortonu, Mv augusti in hondi – včasih dobesedno v istem dnevu! Ne vem – nemogoče je reči, kdo je najboljši vseh časov. Pravijo, da bo Valentino najboljši, če zmaga z yamaho – toda zakaj? Mladina gleda Rossijeve zmage in on jih navdaja s čustvi, ki jim jih sam ne morem nikoli dati, ker takrat, ko sem še dirkal, sploh še niso bili rojeni. Ne samo mene – tudi Mikea Hailwooda, Kennyja Robertsa in Freddieja Spencerja niso nikoli videli dirkati. Danes je Valentino na očeh vseh in je zelo dober dirkač. Če z yamaho ne bo zmagal, bo še vedno odličen dirkač in tudi če zmaga, zato ne bo najboljši vseh časov.”

Agostini je imel v zadnjih dneh priložnost preizkusiti tako ducatija kot hondo, ki nastopata v razredu MotoGP. “Če ducatija primerjam z mojim motorjem, je bilo, kot bi sedel na bombi. Kakor koli, peljal sem se veliko prepočasi, da bi razumel motorja. Da ga razumeš, ga moraš do popolnosti poznati in nato dirkati z njim tako, da iztisneš iz njega vse. Na voljo sem imel le tri kroge, kar ni bili dovolj niti za to, da bi ugotovil, kje moram pred ovinkom zavirati. Celo stopalka za menjanje prestav je bila na drugi strani kot pri moji augusti, zato bi porabil najmanj dvajset krogov, da bi dobil občutek za motor in bi ga lahko primerjal s svojim. Kljub temu je bila to odlična priložnost in odlična zabava,” je svoje izkušnje opisal zdaj 61-letni Agostini.

post-14-1077810522.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rossi: “Nismo pripravljeni!”

Valentino Rossi je po testiranjih na otoku Phillip Island v Avstraliji za uradno internetno stran motociklističnega svetovnega prvenstva dejal, da kljub napredku od njegovega prihoda k Yamahi, še niso pripravljeni na spopad s tekmeci.

Svetovni prvak razreda MotoGP je z motociklom M1 prej že dirkal na dveh testiranjih v Sepangu in je dejal, da je od inženirjev zahteval izboljšave na vseh delih motocikla, še posebej pa je zahteval več moči motorja, ki bi ga pripeljala bliže največjim tekmecem.

“Med prvim testom v Sepangu in tem je Yamaha zelo napredovala, zaradi česar sem zelo zadovljen,” je dejal Rossi. “Zdaj bomo Yamahi povedali, kaj še potrebujemo in upam, da jim bo do naslednjih testiranj, ki bodo tu čez štirinajst dni, uspelo to izboljšati. Nimamo veliko časa in nismo pripravljeni. Najprej rabimo več konjskih moči. Na tem motorju je vse težje – danes sem odpeljal prvo simulacijo dirke z Yamaho. Časi so blizu in kar dobri, vendar je vse postalo nekoliko težje,” je po končanem zadnjem dnevu testiranj pretekli teden še dejal Rossi.

post-14-1077911846.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali zdaj že vemo, če bo MotoGP 2004 letos na nacionalki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali zdaj že vemo, če bo MotoGP 2004 letos na nacionalki?

Mislim, da ga ne bo :(

Ostane nam Eurosport in najboljša komentatorja Toby in Julian :yea2: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Pa ne pozabit na Randyja Mamolo! Njegovi tehnični komentarji so pika na F za vse ljubitelje motodirk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LUCA CORDERO DI MONTEZEMOLO je ponudil Valentinu Rossiju dvodnevni test FERRARIJA v Fioranu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!