Skoči na vsebino

MotoGP 2004 (was: pre-MotoGP)


Ice

Priporočene objave

LUCA CORDERO DI MONTEZEMOLO je ponudil Valentinu Rossiju dvodnevni test FERRARIJA v Fioranu.

Mogoče se je pa zato zdele skoz smukal okrog Ferarija v Avstraliji....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Barros zadovoljen z napredkom

Alex Barros je priznal, da se na Hondi RCV počuti bolj in bolj lagodno, še posebej po zadnjih testiranjih v Valencii. Brazilec je testiranja končal le 0.3 sekunde za presenetljivo hitrim Američanom Nickyjem Haydnom, kar je po težki zimi, ki jo je zaznamovala rehabilitacija poškodovane rame, težave z njo je imel od julija dalje, kot pravi, dober rezultat.

“Z ramo sem zadovoljen, nimam težav in zdi se, da se lepo celi,” je dejal Brazilec, ki se je po sezono dolgi avanturi z Yamaho vrnil k Hondi. “Po testiranjih na tekočih stezah v Sepangu in na Phillip Islandu, smo uspeli motocikel dobro nastaviti tudi za počasno in zavito Valencio. Spremenili smo nastavitve menjalnika in zadovoljen sem, da so moji časi že zdaj podobni tistim, s katerimi sem zmagal na dirki leta 2002. Dirkal sem z dobrim ritmom in veliko krogov odpeljal s tempom, kakršnega so imeli dirkači na dirki.”

“Nismo še 100-odstotni, a sem zadovoljen, da ostajamo v stiku z načrti testiranj za letošnjo zimo. Moj namen je z motociklom in ramo delati počasi, tako da bom do prve dirke v Južni Afriki povsem nared. Zdaj se vračam domov v Brazilijo in se bom vrnil v Evropo pred Irtinimi testiranji v Barceloni konec meseca. Nato nas pred začetkom sezone čaka še eno veliko testiranje, zato smo za zdaj zadovoljni,” je zaključil Barros.

post-14-1078948232.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaho prvi dan oviral dež

Yamahina vrnitev na dirkališče Phillip Island je bila danes zaznamovana z močnim dežjem, ki je dirkače prikrajšal za več kot pol dneva dela na stezi. Zjutraj je lilo kot is škafa, nato pa so redki sončni žarki stezo vendarle osušili dovolj, da so se dirkači lahko odpravili nanjo. Rossi in Checa sta odpeljala le 14 oziroma 22 krogov – aktualni svetovni prvak je krog odpeljal s časom 1’32.10, manj kot dve sekundi počasneje od Maxa Biaggija, najhitrejšega to zimo, in to na delno mokri stezi.

“Z vremenom smo imeli srečo! Danes nisem mogel storiti veliko zaradi močnega dežja, vendar mi je proti koncu dneva uspelo odpeljati nekaj krogov. Nadaljujem z enakim motorjem kot zadnjič, ko smo bili tu, in je še vedno dober, a nisem mogel preizkusiti veliko stvari,” je po pravem dnevu dejal Rossi, ki si je ob koncu tedna v Melbournu ogledal dirko formule ena za VN Avstralije. To je bila zanj prva dirka, ki si jo je ogledal od blizu, dejal pa je, da je presenečen nad navdušenjem velikega števila ljudi, delujočih v formuli ena, nad dirkami razreda MotoGP.

Neuradni časi:

1. Valentino Rossi ITA Gauloises Fortuna Yamaha 1’32.10

2. Marco Melandri ITA Fortuna Gauloises Tech 3 1’34.34

3. Carlos Checa ŠPA Gauloises Fortuna Yamaha 1’34.40

4. Norick Abe JAP Fortuna Gauloises Tech 3 1’ 35.27

Primerljivi časi letošnjih testiranj na Phillip Islandu:

Najhitrejši Hondin krog: Max Biaggi ITA Camel Honda 1’30.27

Najhitrejši Ducatijev krog: Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro 1’30.71

Najhitrejši Yamahin krog: Valentino Rossi ITA Gauloises Fortuna Yamaha 1’30.76

Najhitrejši Apriliin krog: Shane Byrne VB Aprilia Racing 1’32.28

Dirka za VN Avstralije (19.10.2003):

Najhitrejši krog na kvalifikacijah: Valentino Rossi ITA Repsol Honda 1’30.068secs

Najhitrejši krog v dirki: Valentino Rossi ITA Repsol Honda 1’31.421secs

Najhitrejši Ducatijev krog: Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro 1’32.109

Najhitrejši Yamahin krog: Carlos Checa ŠPA Fortuna Yamaha 1’32.593

Najhitrejši Suzukijev krog: Kenny Roberts ZDA Suzuki Grand Prix 1’33.509

Najhitrejši Apriliin krog: Norijuki Haga JAP Alice Aprilia 1’34.048

Najhitrejši Kawasakijev krog: Garry McCoy AVS Fuch's Kawasaki 1’34.060

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oblačno, a suho vreme pogoj za napredek

Yamahini tovarniški moštvi sta na Phillip Islandu v Avstraliji končali z drugim od treh testnih dni. Štirje dirkači so danes v oblačnem, a suhem vremenu odpeljali več kot tristo krogov, najhitrejši pa je bil spet Valentino Rossi. Italijan je krog odpeljal s časom 1’30.72, torej le malenkost hitreje kot na prejšnjih testiranjih na tem dirkališču. Za jutrišnji, zadnji dan testiranj si vsi želijo še lepše vreme in še hitrejše čase, tarča pa je gotovo čas Maxa Biaggija, ki je s Hondo na sončnih februarskih testiranjih krog odpeljal v minuti in 30.21 sekunde.

“Zadovoljni smo, ker nam je uspelo izenačiti čas s prejšnjih testiranj, a smo ob tem našli boljši ritem. Danes smo se osredotočali predvsem na konstantnost, preizkusili pa smo tudi nekaj različnih gum in različnih nastavitev šasije. Na splošno je bil dan dober, za jutri pa upam, da bo vreme ostalo suho in bomo lahko končali z delom,” je po testiranjih dejal Rossi, ki je tudi danes nadaljeval delo z novim Yamahinim motorjem, ki očitno že ima nekaj konj več, ki jih je Italijan zahteval po zadnjih testiranjih na Phillip Islandu.

Medtem se je Carlos Checa osredotočil na nastavitve za dirko in upal, da bo sam imel enak motor kot Rossi na voljo na Irtinih testiranjih v Barceloni. Špnaec je danes odpeljal 100 krogov, vključno s popoldansko simulacijo dirke.

Norick Abe je končno napredoval, saj je vso zimo poskušal najti prave nastavitve, pa jih očitno ni. Abe je danes prednje vzmetenje napravil veliko mehkejše kot včeraj ali na prejšnjih testiranjih in svoj čas takoj izboljšal za skoraj sekundo.

Neuradni časi:

Valentino Rossi - 1'30.72 (60 krogov)

Carlos Checa - 1'31.51(100 krogov)

Norick Abe - 1'32.98 (73 krogov)

Marco Melandri - 1'33.38 (69 krogov)

post-14-1078948455.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sreča v nesreči ali nesreča v sreči?

Dva Slovenca na najbolj nori motociklistični dirki na svetu v preteklih dneh nista bila najboljše volje. Dirkaški teden se za ekstremna motociklista vsekakor ni začel najbolje. Že prvi dan neuradnih treningov na stezi je bil zaznamovan s kupom razbitin. Boštjan Skubic in Karim Babič sta na začetku letošnje dirkaške avanture zabeležila vsak po en padec na ameriškem ovalu. No, naj vas na začetku kar takoj pomirimo, saj je z obema našima tekmovalcema vse O.K., če izvzamemo odrgnine in potpludbe.

Najprej je na dopoldanskem treningu iz zaenkrat še iz povsem neznanega razloga 1000-kubični suzuki grdo stresel večkratnega državnega prvaka Karima Babiča, ki je noč preživel na opazovanju v bolnišnici, danes pa je že nazaj na dirkališču, kjer se mehaniki še vedno trudijo usposobiti njegov motor za nastop na sobotni dirki »Daytona 200«. Nekoliko bolje jo je odnesel Ljubljančan Boštjan Skubic, ki ga je v popoldanskem delu treninga po tleh zbil neprevidni tekmovalec.

»Sploh ne vem, kaj se je zgodilo. Sredi hitrega zavoja sem z nagnjenim motociklom in kolenom naslonjenim na asfalt le začutil močan udarec od zadaj. Preden sem lahko storil karkoli, sem ležal v pesku. Šele kasneje sem izvedel, da me je zadel eden izmed voznikov za menoj, ki je narobe ocenil razdaljo do ovinka in prepozno zaviral. Možak, ki me je torpediral, se mi je kasneje sicer prišel opravičit, a to mi ne pomaga kaj dosti. Veliko delov na motorju je uničenih in popravilo bo precej zahtevno. Tole nam vsekakor ne bo v plus pri letošnjem rezultatu,« je svojo smolo opisal Inothermov voznik Skubic, ki je do nesrečnega trenutka imel celo 10. čas kvalifikacij, kar je neverjeten in nadvse navdušujoč rezultat za netovarniškega voznika brez profesionalne podpore.

»Na srečo imamo še rezervni motor, s katerega bomo prestavili nekaj delov in na ta način usposobili dirkalnik,« je na Skubicev komentar dodal američan Tom Wertman, vodja ekipe, ki je talentiranega voznika letos vzela pod svoje okrilje in mu odstopila motor. No, na današnjih dopoldanskih kvalifikacijah je Skubic res že nastopil z delno popravljenim motociklom in kot kažejo njegovi časi, Ljubljančanu nesreča dejansko ni pustila prevelikih posledic.

Na splošno je letošnja dirka v Daytoni zaznamovana s številnimi padci, saj so hitrosti na ovalu zahvaljujoč izboljšanim motociklom, pripravljenim po novem tekmovalnem pravilniku, tako visoke, da se večina tekmovalcev prevaža naokoli s hitrostmi, večjimi od magičnih 300 km/h. Kljub sončnemu vremenu, odličnemu vzdušju in preko 600.000 obiskovalcem tradicionalnega Bikee weeka, pa je letošnja glavna dirka prestavljena na sobotni termin zaradi slabe napovedi vremena. Gre namreč za edino dirko, ki se ne vozi v mokrem, saj je vratolomna steza nevarna že, ko je njen asfalt suh. Slovenci v Daytoni imajo torej kljub obilici težav in polnim rokam dela, dobro napoved za start na tej eminentni motoristični preizkušnji. Čez dva dni pa bo tako ali tako vse jasno!

post-14-1078948573.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skubic 30. v Daytoni

Boštjan Skubic, slovenski ekstremni motociklist, je končal svoje letošnje poslanstvo na dirki v Daytoni. Na vroči Floridi je 28-letni Ljubljančan vneto gnal svojega suzukija in ga na koncu dirke razreda Superstock prignal na 30. mesto.

Letošnja Daytona se za Skubica in ostale člane ekipe Inotherm Racing team ni začela tako dobro, kot se je izteklo na koncu. Že prvi dan treningov v Daytoni je Skubic padel in krepko razbil 1000 kubičnega Suzukija, ko se mu je sredi zavoja v zadek njegovega dirkalnika zaletel počasnejši dirkač, ki je vozil za njim. Po uspešno sanirani poškodbi motocikla, za kar so poskrbeli mehaniki ameriške ekipe, za katero je nastopil Skubic, je Boštjan s treningi v svojem tekmovalnem razredu opravil odlično in bi se s časom, katerega je dosegel, lahko tudi kvalificiral na glavno dirko v hitrejšem in močnejšem razredu Superbike, če bi le ti časi šteli tudi za glavno dirko Daytona 200. Tako je za prestižno dirko Boštjan na žalost ostal praznih rok, kar pa je označil za splet nesrečnih okoliščin.

»Z rezultatom sem sicer zadovoljen, saj je 30. mesto v Daytoni seveda lep uspeh. Tu so namreč zbrane vse tovarniške ekipe z nekateremi izmed najboljših svetovnih dirkačev in voziti vštric z njimi je svojevrstno zadovoljstvo in velika čast. Sem pa po drugi strani tudi nemalo razočaran, da so organizatorji ponovno dovolili uporabo specialnih pnevmatik za kvalifikacije, ki so na razpolago samo tovarniškim moštvom. Gre za supermehke gume, ki se držijo podlage res neverjetno dobro, a zdržijo le krog ali dva. Tovrstne gume uporabljajo tovarniški vozniki, da v enem ali dveh odpeljanih krogih dosežejo kar najboljši čas in s tem čim boljše startno mesto za nastop na glavni dirki. Ti časi so seveda povsem nerealni, saj so ti isti vozniki, kot se je izkazalo na dirki, na običajnih gumah, kakršne uporabljam tudi sam, počasnejši za krepke tri sekunde na krog, kar daje povsem drugačno sliko. Res ne vem, zakaj so kvalifikacijske gume ponovno dovoljene, saj so jih s tem razlogom pri ameriški motociklistični zvezi že pred leti prepovedali,« je svoj letošnji dosežek komentiral Skubic, ki jo je na sami dirki odnesel kljub vsemu bolje, kot drugi Slovenec Karim Babič, ki je nastopil s tekmovalno licenco Bosne in Hercegovine.

Babič je že prvi dan treninga zapeljal na olje in grdo padel ter si polomil tri rebra. Karim je noč preživel v bolnišnici na opazovanju, a so zdraviki ugotovili, da je njegovo stanje stabilno, tako da se je že pridružil svoji ekipi, ki bo v naslednjih dneh krenila proti Ljubljani. »Tudi sam ne vem, kaj se je zgodilo. Kar naenkrat je spodneslo motor in že sem se znašel v pesku. Pri padcu sem padel na levo stran in si, kot so ugotovili v bolnišnici, polomil troje reber. Seveda sem razočaran, a to so pač dirke in drugo leto upam, da mi bo oval v Daytoni bolj naklonjen,« je bil optimističen Babič, ki je na tej dirki že nastopil v letih 1996 in 1997.

post-14-1078948733.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse, kar je Yamaha rabila, je na spodnji sliki.

Rossi, zraven njega sedi Burgess, v ozadju (od desne proti levi) pa Coleman, Briggs in Ansiau. :yea2: B)

post-14-1078987300.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse, kar je Yamaha rabila, je na spodnji sliki.

Rossi, zraven njega sedi Burgess, v ozadju (od desne proti levi) pa Coleman, Briggs in Ansiau. :yea2: B)

Se strinjam... In pol en Barros klobasa o napredku, motor so mu nardil pa majstri na sliki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SF, kdo klobasa? Ti ali Barros?.

Ceco ženske me kličejo klobasa, zdej pa ti študiraj zakaj... hehehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pripravljeni ali ne, čaka jih boj s tekmeci

Z zadnjim dnem testiranj na Phillip Islandu v Avstraliji se je končala dvomesečna medcelinska avantura Yamahinih tovarniških moštev. Valentino Rossi in njegovi kolegi Carlos Checa, Marco Melandri in Norick Abe so imeli še zadnjo priložnost, da svoje motocikle pripravijo na spopad s tekmeci na testiranjih vseh moštev, ki bodo konec meseca v Barceloni in Jerezu.

“Z vsem skupaj sem spet lahko kar zadovoljen,” je po koncu testiranj dejal Rossi, ki je danes odpeljal 85 krogov, najboljšega s časom 1’30.80, torej nekoliko počasneje kot včeraj. “Danes smo imeli nekaj težav z močnim vetrom, zaradi česar je bilo delo težje kot takrat, ko smo bili zadnjič tu. Kljub temu smo zabeležili napredek predvsem z gumami, pa tudi s simulacijo dirke sem bil zadovoljen. Ni bilo tako toplo, kot bi si želeli, le okrog 20 stopinj, a smo našli kar dober nivo, zato smo zdaj pripravljeni videti, kaj se bo zgodilo na drugih dirkališčih. Uradna testiranja bodo zanimiva, ker smo novi motor preizkušali le na dveh dirkališčih, Barcelona in Jerez pa sta zelo zahtevna predvsem zaradi močnega zaviranja. Bomo videli!,” je še dejal Rossi.

Carlos Checa je tudi danes odpeljal sto krogov, spet pa se je osredotočal na vzdržljivost motocikla – za uradna testiranja v Barceloni že težko pričakuje tak motor, kot ga je Rossi uporabljal na zadnjih dveh testiranjih. “Še vedno smo malce zadaj, vendar smo zaostanek s temi testiranji zmanjšali, napredovali pa smo tudi glede na včeraj,” je po novem napornem dnevu dejal Španec.

Yamahini tovarniški moštvi bosta nadaljevali s testiranji na uradnih testiranjih moštev razreda MotoGP, ki se bodo začela v petek, 26. marca, v Barceloni.

Neuradni rezultati:

Valentino Rossi - 1'30.80 (85 krogov)

Carlos Checa - 1'31.30 (100 krogov)

Marco Melandri - 1'31.92 (99 krogov)

Norick Abe - 1'33.69 (96 krogov).

post-14-1079108305.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pons predstavljal v Milanu

Predstavitve moštva Camel Honda se je danes v milanski diskoteki Alcatraz udeležilo več kot tristo gostov. Zvezdi dogodka sta bila seveda dirkača Max Biaggi in Makoto Tamada, ki sta se na oder pripeljala s svojima živorumenima motocikloma. Paru se je nato pridružil še Sito Pons, direktor moštva, in dejal, da je njihov cilj osvojitev naslova svetovnega prvaka v točkovanju dirkačev in moštev.

“To je naše drugo leto s Camelom in po drugem mestu med moštvi v lanski sezoni letos ciljamo na naslov med dirkači in moštvi,” je dejal Pons. “Max ima z motorjem več izkušenj in mislim, da je zdaj čas, da se začne boriti za zmage. Njegovi časi na testiranjih in dejstvo, da je bil vedno povsem pri vrhu, govorijo o naših ciljih. Prihod Makota Tamade in skupine dobro izurjenih tehnikov, ki so prišli z njim, je za nas zelo pomemben,” je še dejal Španec.

“Mislim, da je prišel čas, da postanem svetovni prvak,” ni bil skromen Biaggi. “Upam, da bom še naprej dobival enako podporo s strani Honde, kot sem jo dobival na zimskih testiranjih, in da bom začel zmagovati že na začetku sezone. Ko se bo sezona začela, bo Tamada trd tekmec, ki ga ne gre podcenjevati, in ima brez dvoma veliko možnosti,” je zaključil Biaggi, ki bo sredi aprila začel svojo sedmo sezono v elitnem razredu svetovnega prvenstva.

Makoto Tamada ima veliko manj izkušenj, samozavesti pa mu kljub temu ne manjka. “Ciljati moram na naslov, čeprav vem, da bo težko. Moštvo Sita Ponsa že poznam in moram reči, da je delo v njem ob Maxu Biaggiju zame velika čast,” je dejal Japonec. Na vprašanje, kaj bo “pobral” od Maxa Biaggija, pa je odgovoril: “Dekleta in denar!”

post-14-1079708334.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edwards v kinematografih

Ko se je Colin Edwards, dirkač moštva Telefonica Movistar Honda, preteklo nedeljo pojavil v enem od kinematografov rodnega Houstona v Teksasu, ga je pričakala množica navijačev. Američan si je po napornih testiranjih in sponzorskih obveznostih vzel nekaj časa za svoje oboževalce, hkrati pa si je ogledal film “Faster” (Hitreje, op.a.), ki prikazuje svetovno motociklistično prvenstvo v sezonah 2001 in 2002.

V filmu vlogo pripovedovalca igra Ewan McGregor (Zvezdne steze), “Faster” pa je poln akcije in resničnega vpogleda v svetovno prvenstvo. V njem sodelujejo aktivne zvezde, kot sta Valentino Rossi in Max Biaggi, pa tudi nekdanji asi Wayne Rainey, Kevin Schwantz, Kenny Roberts in Barry Sheene. Ob njih so predstavljeni tudi mehaniki, menedžerji, novinarji in slavni doktor Costa, ki dirkače krpa in jim omogoča hitro okrevanje.

Film je režiral Mark Neale, producent pa je bil Ian MacLean. “Faster” prihaja v ameriške kinematografe to pomlad, v DVD formatu pa bo izšel zgodaj poleti. Načrte za distribucijo po Evropi naj bi objavili kmalu.

post-14-1079708453.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aprilia letos bela

Aprilia je včeraj v Genovi predstavila svoje moštvo razreda MotoGP. Z letošnjega motorja RS3, ki se v 235 delih razlikuje od lanskega, sta prevleko potegnila nova dirkača Jeremy McWilliams in Shane Byrne. Motocikel je na pogled pravo nasprotje lanskega – črno barvo je zamenjala bela.

“Na motociklu je 235 novih delov, kar dokazuje, da ga nenehno razvijamo,” je dejal predsednik tovarne Aprilia Ivano Beggio. “V preteklih sezonah smo izdelali motocikle, ki so takoj zmagovali na dirkah, in mislili smo, da se bo isto zgodilo tudi v razredu MotoGP. Morda smo pri tem pozabili, da smo specialisti za dvotaktne motorje in, relativnim uspehom v razredu Superbike navkljub, da so štiritaktni motorji zelo kompleksni. Z Jeremyjem McWilliamsom smo dobili dirkača, ki pozna naš način dela in ki ga poznamo in spoštujemo tudi mi.”

Beggio je nato besedo predal tehničnemu direktorju Janu Wittevenu, ki je pojasnil odločitev o zaposlitvi drugega dirkača – tudi Britanca Shanea Byrnea. “Shanea smo izbrali zaradi njegovih odličnih rezultatov v britanskem Superbike prvenstvu, kjer je zmagal, in zaradi dveh zmag na dirkah v svetovnem Superbike prvenstvu, ki mu ju je uspelo doseči kot povabljencu,” je dejal Nizozemec. “Lani so nekatere naše odločitve upočasnile razvoj motocikla, a še vedno verjamemo v trivaljni projekt,” je zaključil Witteven.

post-14-1080153369.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V nedeljo že zares

Svetovno motociklistično prvenstvo se letos začenja s prvimi uradnimi testiranji vseh moštev že ta konec tedna v Barceloni. Tridnevna testiranja se bodo začela v petek, 26. marca, in končala v nedeljo s prvimi “kvalifikacijami” v letošnji sezoni.

Tričetrt ure dolg “kvalifikacijski” trening bo najhitrejši dirkač zapustil z BMW-jevim avtomobilom Z4, hkrati pa bo njegov dosežek štel v tekmovanju za najboljšega kvalifikanta sezone. Dirkač, ki bo za krog v Barceloni in nato na kvalifikacijah pred vsemi ostalimi 16 dirkami v sezoni porabil najmanj časa, bo ob koncu leta od glavnega pokrovitelja tekmovanja, nemškega BMW-ja, v trajno last dobil luksuzni avtomobil BMW 645Ci. To je za moštva in dirkače dovolj velik motiv, da že v nedeljo ne bodo skrivali svojih adutov in nam bodo zato hitro razkrili svoje karte. Trening, v katerem dirkači ne bodo varčevali ne z materialom ne s seboj, se bo začel v nedeljo ob 14.05 in ga bodo prenašale televizijske postaje celega sveta - pri nas si ga bomo lahko ogledali na satelitskem programu Eurosport.

Tekmovanje za najboljšega kvalifikanta bo letos na sporedu drugič, lani je na prvi etapi presenetil Loris Capirossi s povsem novim ducatijem. Italijan si je v Barceloni pridirkal model 330Cd in ga kasneje podaril svojim mehanikom ter se jim tako zahvalil za odlično opravljeno delo. Presenetljivo dobra forma je nakazala ducatijev domet v kasnejši sezoni, v kateri so yamahe krepko premagali, na nekaterih dirkah pa so tudi hondam povzročali sive lase. Letos bodo vse oči uprte v Valentina Rossija, ki je po lani osvojenem tretjem zaporednem naslovu svetovnega prvaka Hondo zamenjal z Yamaho. Italijan prihaja v Barcelono z uspešnih testiranj v Avstraliji in v nedeljo ne bo več imel možnosti za skrivanje, ki so mu jo nudili neuradni časi zimskih testiranj in govorice okrog njih, saj ga čaka neposreden boj s tekmeci, ki bo pokazal dejansko stanje.

Poleg neverjetno močnih Hondinih nasprotnikov, lani drugouvrščenega Seteja Gibernaua, večnega tekmeca Maxa Biaggija, najboljšega lanskega novinca Nickyja Haydna, veterana in večkratnega zmagovalca Alexa Barrosa, svetovnega prvaka razreda Superbike Colina Edwardsa in “kamikaze” Makota Tamade, Rossija čaka konkurenca tudi s strani drugih moštev, ki so z radikalnimi spremembami poskušala izkoristiti njegov tvegan prestop k Yamahi. Ducati je za svoja tovarniška dirkača Lorisa Capirossija in Troyja Baylissa izdelal povsem nov motocikel, imenovan GP4, lanska motocikla GP3 pa je “oddal” moštvu Luisa d’Antina, kjer bosta z njima dirkala lanska prvak in podprvak v svetovnem Superbike prvenstvu, Neil Hodgson in Ruben Xaus. Tudi ostali proizvajalci, Suzuki, Kawasaki, Aprilia in Proton, so se potrudili in izdelali močno izboljšane motocikle, saj se bodo tudi oni potegovali za največjo nagrado v motociklističnem športu na svetu.

Rossijevi tekmeci bodo svoj cilj uzrli v soboto, ko bo Valentino Rossi kot prvi dirkač v zgodovini prejel prehodni pokal svetovnih prvakov. Trideset kilogramov težak pokal bo “čuval” leto dni, nato pa ga bo predal svojemu nasledniku, če mu ga z novim naslovom ne bo uspelo zadržati še za leto dni, seveda. Ta slovesnost je ena od mnogih dogodkov, ki se bodo v Barceloni dogajali ves teden. V torek so s testiranji že začeli dirkači najlažjega razreda, v četrtek tisti v srednjem, v petek pa se začnejo velika testiranja “kraljevskega” razreda. Veliko stvari se bo dogajalo tudi ob stezi, saj bo veliko moštev v Španiji predstavilo svoje motocikle in dirkače. Za razliko od zasebnih zimskih testiranj, ko so dirkači dirkali v kombinezonih brez nalepk in s črnimi motocikli, morajo ta konec tedna že vsi dirkati v barvah, po katerih jih bomo prepoznavali tudi v nadaljevanju sezone.

Druga in zadnja uradna testiranja bodo z veliko manj pompa na sporedu nekaj dni kasneje v Jerezu. Dirkači v razredu do 125 ccm bodo začeli že 27. in 28. marca, v razredu do 250 ccm 29. in 30., dirkači razreda MotoGP pa 31. marca in 1. aprila.

post-14-1080153465.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jurček moram te pohvalit, ker če nebi bilo tebe jest sploh nebi vedu kaj se dogaja v Moto GP :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jurček moram te pohvalit, ker če nebi bilo tebe jest sploh nebi vedu kaj se dogaja v Moto GP  :notworthy:

se podpisem pod tole! .)

a kdo ve kolk konjev bo mela letosnja aprilia?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bondov Jure,

ali ti prispevke sam pripravljaš? Zadeva je very šik.

Prispevkov ne pripravljam sam, mi jih pa nekdo, ki jih pripravlja, pošilja na email, in tako jih jaz lahko posredujem Vam.

Nekaj pa tudi sam pobrskam po netu in po potrebi dopišem zraven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Prvi letošnji uradni trening MotoGPv Valencii bo v nedeljo ob 14 uri na Eurosportu!

Tole spodaj je pa novička skopirano iz Europortovih strani... jao, jao...

LP suzuki

How can Honda stop Rossi?

Honda's MotoGP riders may be subjected to team orders this season to prevent Valentino Rossi winning a fourth straight world championship. Italian Rossi will be riding the Yamaha M1 this year after making a dramatic switch from Honda last year, with whom he won the last 500cc title and the first two championships of the MotoGP era.

NEWS: McCoy switches to WSBK

MOTOGP - Biaggi targets 2004 title

"We know Rossi is consistent and by finishing third or fourth every race he could win the title," Honda Racing boss Carlo Fiorani told Wednesday's edition of Motor Cycle News.

Honda will have six riders in three teams in the championship this year, American Nicky Hayden partnering Brazilian Alex Barros, last year's runner up Sete Gibernau of Spain pairing up with twice world superbike champion Colin Edwards and Italian Max Biaggi alongside Japan's Makoto Tamada.

"If we need to help one of our riders to win the title then we will speak to other riders and teams," Fiorani said.

"I don't want a situation like Ferrari in F1 when Rubens Barrichello slowed down to let Michael Schumacher through. But one Honda rider could slow a little to let another through.

"The reason we have two-man teams is so we can work together."

MotoGP teams and riders will be at the Circuit de Catalunya near Barcelona this weekend for three days of official testing, while the 2004 season starts with the Africa's Grand Prix at Welkom, South Africa on April 18.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"I don't want a situation like Ferrari in F1 when Rubens Barrichello slowed down to let Michael Schumacher through. But one Honda rider could slow a little to let another through.

:lol1: :lol1: :lol1: Rosi ima pa res srečo, :lol1: sredi sezone bodo vsi hondaši že skregani med sabo :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!