zviz Objavljeno Oktober 25, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2001 Hvala vsem, ki ste napisali svoje razmišljanje o kick backu! Vas obvestim kaj sem rešil, ko dobim motor iz servisa (garancijsko popravilo agregata). Sedaj pa naslednje: glede na to da sem zamenjal avto (stari je bil fertik) mi je zmanjkalo denarjev za izpuh (Akrapovič, Wings...). Kljub temu, pa bi rad imel malo bolj gromki glas (saj veste, da je original kot en čmrlj) SEVEDA SE GRE ZA SV650S. Je kdo poskušal kako predelati originalni lonec? Ali naj se lotim menjave komplet izpuha (s cevmi) ali samo lonca? Originalni filter sem zamenjal z K&N-om (odlično!!!); ali bo potrebno po menjavi izpuha optimizirat vplinjača? Skratka kako s čimmanj denarja spravit čimveč glasu iz dveh cilindrov? Hvala. "Dober petelin ni nikoli debel!"
Ice Objavljeno Oktober 25, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2001 quote: ZA SV650S. Je kdo poskušal kako predelati originalni lonec? Ali naj se lotim menjave komplet izpuha (s cevmi) ali samo lonca? Originalni filter sem zamenjal z K&N-om (odlično!!!); ali bo potrebno po menjavi izpuha optimizirat vplinjača? najboljsi glas dobis s celotnim sistemom akrapovic (drag) ali drugimi kompletnimi sistemi,naslednje z menjavo lonca (skoraj vseeno katerega vzames). razplinjac optimizirati na K&N (tudi z originalnim izpuhom) je priporocljivo,pri menjavi lonca ali celotnega izpusnega sistema ze skoraj obvezno,da dosezes optimum. ------- What part of NO don´t You understand?
.T. Objavljeno Oktober 25, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2001 Poglej, če boą predeloval originalen auspuh bo to najcenejąe. Ampak stvar se bo zapletla, ko boą ąel v tujino (predvsem Nemčija) in ti bo policist zmeril decibele in boą plačal kazen okoli 500 DEM. Lahko pa te doleti ąe kaj hująega. Npr. kazen + motor na avtovleko in na najbliľji pooblaąčen servis, da ti predelajo auspuh na originalnega, to pa pomeni mnogo $$$$$$$$! Od Viragice fotr dela mnogo dodatne opreme za motorje (na zadnji platnici revije Motorist je naslikan njegov trajk in delavnica) pa se z njim zmeni, da ti naredi samo prazna lonca, pa jih gor natakneą. Ko greą na redni servis, daą pa gor spet originalna lonca. To naredi zaradi veljavnosti garancije, te zna kak serviser zajebavat, da ti ne prizna garancije, ko vidi, da si sam ąaril po motorju!!! Ko boą mel enkrat odprte avspuhe, moraą obvezno pelat motor h kakemu serviserju, da ti na novo nastavi vplinjače (npr. ELISA v Domľalah), ker se zna zgoditi, da bo imel tovarniąko nastavljen motor z odprtimi auspuhi manj moči kot prej z originalnimi. Enako sem naredil na svoji XJR 1300 in gre ko sneta skira, zvok je pa tak, da se hočejo vsi za mano vozit, ko imamo voľnjo z Motosvetom. Tadej
pjotr Objavljeno Oktober 25, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2001 Dve vprašanji. Zviz - zamenjal si originalni filter s K&N filtrom. V čem je štos? Kaj pridobiš? Mene konkretno zanima moč morda tudi glas! Druga stvar - Ko sem se srečal z nekim motoristom iz Ljubljane mi je veselo razlagal, da namesto 95 oktanskega on tanka 98 oktanski bencin in da se ful pozna na moči (pri nižjih obratih), pa tudi poraba je manjša. Kaj pravite na to??? Lp, Pjotr.
Ice Objavljeno Oktober 25, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2001 oktani..... SEM ODGOVOR IN TEMO PRENESEL V "OKTANI IN KAJ POMENIJO". ------- What part of NO don´t You understand? Uredil - Ice on 25/10/2001 09:29:15
mat Objavljeno Oktober 25, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2001 quote: Od Viragice fotr dela mnogo dodatne opreme za motorje (na zadnji platnici revije Motorist je naslikan njegov trajk in delavnica) pa se z njim zmeni, da ti naredi samo prazna lonca, pa jih gor natakneą. Ko greą na redni servis, daą pa gor spet originalna lonca. To naredi zaradi veljavnosti garancije, te zna kak serviser zajebavat, da ti ne prizna garancije, ko vidi, da si sam ąaril po motorju!!! Ko boą mel enkrat odprte avspuhe, moraą obvezno pelat motor h kakemu serviserju, da ti na novo nastavi vplinjače (npr. ELISA v Domľalah), ker se zna zgoditi, da bo imel tovarniąko nastavljen motor z odprtimi auspuhi manj moči kot prej z originalnimi. Mislim, da je res najbolje kupiti ali narediti druge avspuhe, orginalne pa prišparaš. Samo vprašanje je časa, kdaj se bodo pri nas spravili na glasne motorje. Po zakonu ti ga že sedaj lahko zaplenijo, oziroma odpeljejo na pooblaščen servis, kjer naj bi ga spet predelali v orginalno stanje na tvoj račun. btw: Kako je pa z Stanetom? Viragica? mat http://vara_mat.tripod.com/
strom Objavljeno Oktober 26, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2001 Jah na petrolu nas na suho nategujejo.. v 18 literski kestl sem natočil 19,4 litra pa še vsaj pol litra ga je bilo noter... pa še čisto do vrha nisem napolnil. Prasci. Kar se tiče nadomestka za svinec... zapaca mašino pa vplinjače. Pa smrt za katalizator je. Ko se kaj rihta izpuh ali zračne filtre, OBVEZNO še nastaviti vplinjače. Lahko samo skuri kako luknjo v bat ali pa ne da vsega od sebe zadeva. Če poka v auspuhih je to očitno znak da ne izgori vse gorivo v cilinru in da ga nekaj očitno izgoreva v izpuhu... not good... kurijo se cevi pa še izpušni ventili/odmične trpijo. Poceni lonci... vprašaj pri Panigasu po koliko imajo MF power al kaj je že firma k je delala za mopede lonce... enega sem videl na KLE500 in je dal super zvok, izgledal je bolje od akrapoviča pa sigurno ni drag. LP
suzuki Objavljeno Oktober 27, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2001 Hola! Jest sem pri Charlieju v Trstu kupil za mojo Katano karbonski oval (racing model) firme Leo Vince in dobil MEGA glas (ne samo moje mnenje!) za 650 DEM neto. Za povrh sem lahko kar placal neto ceno brez IVA, da mi ni bilo treba hoditi nazaj. V kompletu so vsi nosilci, nalepke in se cev do krivin (pa se en papir, kjer kaze, koliko naj bi pridobil na navoru in moci). Ceneje mislim da ne bo slo... Trgovina je na Via Valmaura 33, tel (pozivno za Italijo zal ne vem) 040 828 165 - pazi, v Italiji moras zavrteti tudi 0 (pri stevilki za Trst - 040)!!! Ker le ene par prodajalcev govori slovensko, se je bolje iti kar tja zmenit, je lazje... LP suzuki Uredil - suzuki on 27/10/2001 17:59:57 freya in SharpNinja 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se