fossil Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 prej sm meu aprilio SR50 razlika med 95 in 98 oktanskim benzom je bla 3-5km/h pri končni, v prid 98 oktanskiga benza
motofrik Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 prej sm meu aprilio SR50 razlika med 95 in 98 oktanskim benzom je bla 3-5km/h pri končni, v prid 98 oktanskiga benza Kako si pa meril, da so tako točni podatki? Oprosti, ampak za tako točno razliko izmeriti pa moraš upoštevati, ne samo naklon cestišča, morebiten veter,- ampak tudi temperaturo zraka, cestišča, motor mora biti enako težak... Miljavžnt faktorjev. Edino poraba bi mogoče bila malo manjša, ampak pri višji ceni..., tako da je v končni fazi enak drek.
fossil Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 če se 5000x peleš po isti cesti večkrat naletiš na slične pogoje
danci1973 Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 če se 5000x peleš po isti cesti večkrat naletiš na slične pogoje Pa nikoli ne veš, kaj je v resnici vplivalo na 3-5km/h višjo končno hitrost - ker 98 oktanski bencin ni. :slap: D.
fossil Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 puste mi vesele da so bli tist trije oktani predam se! :surrender: mate prou!!! :oops: drugič bom raj pretuhtu pa pol neki bleknu :trance_33_sleep:
SiR Objavljeno Junij 18, 2007 Opozori Objavljeno Junij 18, 2007 Sem nevede natankal 98 oktanski benz. Ko je že bil noter, sem si pa rekel,- pa poglejmo. Nisem opazil razlike, razen v ceni. Mogoče pri visokozmogljivih motorjih, da bi se kaj poznalo, meni se ne. men pa se je zdelo, da 98-oktanski ali celo 100-oktanski bolj zarejže od 95-oktanskega... mogoče je blo krivo to, da sem eksal po dva deci naenkrat in vmes nisem nevtraliziral grla s svežim belim kruhom? :unsure:
SiR Objavljeno Junij 18, 2007 Opozori Objavljeno Junij 18, 2007 Pa nikoli ne veš, kaj je v resnici vplivalo na 3-5km/h višjo končno hitrost - ker 98 oktanski bencin ni. :slap: meni recimo ful pomaga, če kombinezon na sveže namažem... je potem trenje med mano in ozračjem manjše, kar pa pri mojih merah ni zanemarljivo :)
GREY WOLF Objavljeno Junij 18, 2007 Opozori Objavljeno Junij 18, 2007 Jaz se pa vedno na sveže obrijem.Pomaga garant.Meritve hitrosti so še v fazi razvoja...poročam vč ksno.
Guest Brumer Objavljeno Junij 19, 2007 Opozori Objavljeno Junij 19, 2007 Obstajajo motorji, z kompresijskim razmerjem 1:12 do 1:13 ti morajo tankat 98 ali 100 oktanski benzin zato ga tudi prodajajo,čeprav včasih sploh na manjših črpalkah (po vaseh)ga je nemogoče dobiti in takrat lahko tankaš tudi 95 oktanskega samo proizvajalec opozarja,da natankaš čim manj 95-okt. in takoj ko je možno spet natankati 100 okt. benzin.Kar se tiče navadnih motorjev z nižjo kompresijo je vseno kaj tankaš saj v kalorični vrednosti ni razlike razlika je samo v ceni in to zaradi povišanja okt. vrednosti. :OK:
motofrik Objavljeno Junij 19, 2007 Opozori Objavljeno Junij 19, 2007 Sem enkrat v R65 natankal nafto (po sili razmer,- ni bilo drugega). Je vžgal, in sem se tudi pripeljal do prve pumpe.
simonsi Objavljeno Junij 19, 2007 Opozori Objavljeno Junij 19, 2007 In koliko je blo nafte, kolk pa bencina?
motofrik Objavljeno Junij 19, 2007 Opozori Objavljeno Junij 19, 2007 Sem bil čisto na koncu z bencinom, mogoče deci, dva. Pa sem dolil liter nafte. So rekli, do bencinske bo že. Je šlo tako-tako, kadilo pa kot iz parnika. Pa ni kaj posebej cukal. :OK:
k0ci Objavljeno Junij 19, 2007 Opozori Objavljeno Junij 19, 2007 kok časa si ga pa vžigal :rolleyes: saj apnka tut dela na nafto, sam mora bit segreta drugače jo zelo dolgo vžigaš
TBoxer Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 Sem bil čisto na koncu z bencinom, mogoče deci, dva. Pa sem dolil liter nafte. So rekli, do bencinske bo že. Je šlo tako-tako, kadilo pa kot iz parnika. Pa ni kaj posebej cukal. :OK: A si imel kakšne probleme za ga ugasnit ?? :ninja: lp
cation Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 dal je v peto prestavo, potegnil ročno zavoro in na hitro spustil spklopko :P :P :yea1:
Klajba Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 (popravljeno) Imam motor s kompresijskim razmerjem 1:11,5, po prebranem pa sklepam, da bi moral uporabljati 98 ali 100 oktanski benzin. Ali prav mislim :hmm: ? Kaj mi svetujete? Popravljeno Junij 20, 2007. Popravil Klajba
motofrik Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 A si imel kakšne probleme za ga ugasnit ?? :ninja: lp Se ne spomnem čisto točno,- je tega že 14 let... Je pa bila vožnja bolj na easy, ni nikamor šel. Rezerva mi je že cukala, pa sem samo dolil nafto, pa do pumpe. Ja, BMW je bil zelo hvaležen motor. Tudi s sprednjo predrto gumo se je dalo peljati(čisto prazno)... Nedelja, od Kranja do doma.Do 60/uro bolj gumasta vožnja, nad to brzino je pa gumo malo dvignilo, pa je šlo čisto normalno 80-90. Edino ovinki bolj na easy.
PikiJapok Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 Imam motor s kompresijskim razmerjem 1:11,5, po prebranem pa sklepam, da bi moral uporabljati 98 ali 100 oktanski benzin. Ali prav mislim :hmm: ? Kaj mi svetujete? Definitivno... Bencin z višjim oktanskim številom se "kasneje" vžge, kot tisti z nižjim (nižje oktansko število pomeni več heptana, ki je bolj eksploziven in se lahko vžge že zaradi tlaka - pred iskro). Nekak kmečki test je "mirnost prostega teka" in "način ugašanja". Če ga ugasneš in še naredi kak takt in pri večoktanskem mrkne takoj, ko vzameš kontakt, potem ti mora biti to jasen znak. Sicer pa višjeoktanski bencini dobro denejo agregatu tudi zaradi drugih lastnosti (aditivov), ampak je to že druga zgodba. Zato ne bo napak, če tudi kdo drug uporablja slednjega. Se pa to ne bo (vsaj ne bistveno) poznalo na porabi niti ne na končni hitrosti, edino pri višjih kompresijskih razmerjih se zna poznati v navoru že na občutek... Tako nekako, laično razloženo. ;)
fossil Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 meni recimo ful pomaga, če kombinezon na sveže namažem... je potem trenje med mano in ozračjem manjše, kar pa pri mojih merah ni zanemarljivo :) kok kombinezonov pa maš sešitih v enga da se notr spravš??
fossil Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 Definitivno... Bencin z višjim oktanskim številom se "kasneje" vžge, kot tisti z nižjim (nižje oktansko število pomeni več heptana, ki je bolj eksploziven in se lahko vžge že zaradi tlaka - pred iskro). Nekak kmečki test je "mirnost prostega teka" in "način ugašanja". Če ga ugasneš in še naredi kak takt in pri večoktanskem mrkne takoj, ko vzameš kontakt, potem ti mora biti to jasen znak. Sicer pa višjeoktanski bencini dobro denejo agregatu tudi zaradi drugih lastnosti (aditivov), ampak je to že druga zgodba. Zato ne bo napak, če tudi kdo drug uporablja slednjega. Se pa to ne bo (vsaj ne bistveno) poznalo na porabi niti ne na končni hitrosti, edino pri višjih kompresijskih razmerjih se zna poznati v navoru že na občutek... Tako nekako, laično razloženo. ;) na discoveri so naredil oddajo na to temo: uporabl so višje (140) in nižje (95 al 98 nism zihr) in še nakaj vmes oktanski bencin. zanimivi rezultati so bili avtomobili so bili renault clio in subaru impreca. ugotovitve, višje oktanski bencin da več navora in konjev, toda mora biti motor sposoben to izkoristiti. pri cliotu se razlika oktanov ni poznala. impreca pa je z višje oktanskem bencinom pridobila kar nekaj konjev in navora (številk se ne spomnim, je že nekaj časa minilo od kar sm gledal oddajo). sklep je biu da, če imaš visoko sposoben motor se pozna razlika v oktanih, v povprečnih avtomobilih pa ni opazna.
Klajba Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 Kako pa višje oktansko gorivo vpliva na katalizator ( pri avtomobilih )....
NejcZ Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 na discoveri so naredil oddajo na to temo:uporabl so višje (140) in nižje (95 al 98 nism zihr) in še nakaj vmes oktanski bencin. zanimivi rezultati so bili avtomobili so bili renault clio in subaru impreca. ugotovitve, višje oktanski bencin da več navora in konjev, toda mora biti motor sposoben to izkoristiti. pri cliotu se razlika oktanov ni poznala. impreca pa je z višje oktanskem bencinom pridobila kar nekaj konjev in navora (številk se ne spomnim, je že nekaj časa minilo od kar sm gledal oddajo). sklep je biu da, če imaš visoko sposoben motor se pozna razlika v oktanih, v povprečnih avtomobilih pa ni opazna. Js sm tudi to gledal. Mašina mora znat izkoristit bencin, na nekih švoh nenavitih mašincah se ne pozna ;)
PikiJapok Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 Kako pa višje oktansko gorivo vpliva na katalizator ( pri avtomobilih ).... Osnovna funkcija katalizatorja je pretvarjanje škodljivih plinov kot so ogljikov monoksid, ogljikovodiki in dušikovi oksidi v ogljikov dioksid , vodo in dušik. Število oktanov s tem nima neke neposredne povezave.
Klajba Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 Osnovna funkcija katalizatorja je pretvarjanje škodljivih plinov kot so ogljikov monoksid, ogljikovodiki in dušikovi oksidi v ogljikov dioksid , vodo in dušik. Število oktanov s tem nima neke neposredne povezave. Sprašujem zato, ker mi v glavi odmeva, še izpred časov, da bencini z nad 95-imi oktani uničujejo katalizatorje in da naj ne bi bili primerni za avtomobile z katalizatorjem. :unsure:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se