Skoči na vsebino

Oktani in kaj pomenijo


Ice

Priporočene objave

prej sm meu aprilio SR50 razlika med 95 in 98 oktanskim benzom je bla 3-5km/h pri končni, v prid 98 oktanskiga benza

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prej sm meu aprilio SR50 razlika med 95 in 98 oktanskim benzom je bla 3-5km/h pri končni, v prid 98 oktanskiga benza

Kako si pa meril, da so tako točni podatki? Oprosti, ampak za tako točno razliko izmeriti pa moraš upoštevati, ne samo naklon cestišča, morebiten veter,- ampak tudi temperaturo zraka, cestišča, motor mora biti enako težak... Miljavžnt faktorjev. Edino poraba bi mogoče bila malo manjša, ampak pri višji ceni..., tako da je v končni fazi enak drek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se 5000x peleš po isti cesti večkrat naletiš na slične pogoje

Pa nikoli ne veš, kaj je v resnici vplivalo na 3-5km/h višjo končno hitrost - ker 98 oktanski bencin ni. :slap:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

puste mi vesele da so bli tist trije oktani

predam se! :surrender: mate prou!!! :oops:

drugič bom raj pretuhtu pa pol neki bleknu :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem nevede natankal 98 oktanski benz. Ko je že bil noter, sem si pa rekel,- pa poglejmo. Nisem opazil razlike, razen v ceni. Mogoče pri visokozmogljivih motorjih, da bi se kaj poznalo, meni se ne.

men pa se je zdelo, da 98-oktanski ali celo 100-oktanski bolj zarejže od 95-oktanskega... mogoče je blo krivo to, da sem eksal po dva deci naenkrat in vmes nisem nevtraliziral grla s svežim belim kruhom? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa nikoli ne veš, kaj je v resnici vplivalo na 3-5km/h višjo končno hitrost - ker 98 oktanski bencin ni. :slap:

meni recimo ful pomaga, če kombinezon na sveže namažem... je potem trenje med mano in ozračjem manjše, kar pa pri mojih merah ni zanemarljivo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se pa vedno na sveže obrijem.Pomaga garant.Meritve hitrosti so še v fazi razvoja...poročam vč ksno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstajajo motorji, z kompresijskim razmerjem 1:12 do 1:13 ti morajo tankat 98 ali 100 oktanski benzin zato ga tudi prodajajo,čeprav včasih sploh na manjših črpalkah (po vaseh)ga je nemogoče dobiti in takrat lahko tankaš tudi 95 oktanskega samo proizvajalec opozarja,da natankaš čim manj 95-okt. in takoj ko je možno spet natankati 100 okt. benzin.Kar se tiče navadnih motorjev z nižjo kompresijo je vseno kaj tankaš saj v kalorični vrednosti ni razlike razlika je samo v ceni in to zaradi povišanja okt. vrednosti. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem enkrat v R65 natankal nafto (po sili razmer,- ni bilo drugega). Je vžgal, in sem se tudi pripeljal do prve pumpe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bil čisto na koncu z bencinom, mogoče deci, dva. Pa sem dolil liter nafte. So rekli, do bencinske bo že. Je šlo tako-tako, kadilo pa kot iz parnika. Pa ni kaj posebej cukal. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kok časa si ga pa vžigal :rolleyes:

saj apnka tut dela na nafto, sam mora bit segreta drugače jo zelo dolgo vžigaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bil čisto na koncu z bencinom, mogoče deci, dva. Pa sem dolil liter nafte. So rekli, do bencinske bo že. Je šlo tako-tako, kadilo pa kot iz parnika. Pa ni kaj posebej cukal. :OK:

A si imel kakšne probleme za ga ugasnit ?? :ninja:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam motor s kompresijskim razmerjem 1:11,5, po prebranem pa sklepam, da bi moral uporabljati 98 ali 100 oktanski benzin. Ali prav mislim :hmm: ? Kaj mi svetujete?

Popravljeno . Popravil Klajba
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si imel kakšne probleme za ga ugasnit ?? :ninja:

lp

Se ne spomnem čisto točno,- je tega že 14 let... Je pa bila vožnja bolj na easy, ni nikamor šel. Rezerva mi je že cukala, pa sem samo dolil nafto, pa do pumpe. Ja, BMW je bil zelo hvaležen motor. Tudi s sprednjo predrto gumo se je dalo peljati(čisto prazno)... Nedelja, od Kranja do doma.Do 60/uro bolj gumasta vožnja, nad to brzino je pa gumo malo dvignilo, pa je šlo čisto normalno 80-90. Edino ovinki bolj na easy.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam motor s kompresijskim razmerjem 1:11,5, po prebranem pa sklepam, da bi moral uporabljati 98 ali 100 oktanski benzin. Ali prav mislim :hmm: ? Kaj mi svetujete?

Definitivno... Bencin z višjim oktanskim številom se "kasneje" vžge, kot tisti z nižjim (nižje oktansko število pomeni več heptana, ki je bolj eksploziven in se lahko vžge že zaradi tlaka - pred iskro). Nekak kmečki test je "mirnost prostega teka" in "način ugašanja". Če ga ugasneš in še naredi kak takt in pri večoktanskem mrkne takoj, ko vzameš kontakt, potem ti mora biti to jasen znak.

Sicer pa višjeoktanski bencini dobro denejo agregatu tudi zaradi drugih lastnosti (aditivov), ampak je to že druga zgodba. Zato ne bo napak, če tudi kdo drug uporablja slednjega. Se pa to ne bo (vsaj ne bistveno) poznalo na porabi niti ne na končni hitrosti, edino pri višjih kompresijskih razmerjih se zna poznati v navoru že na občutek...

Tako nekako, laično razloženo. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni recimo ful pomaga, če kombinezon na sveže namažem... je potem trenje med mano in ozračjem manjše, kar pa pri mojih merah ni zanemarljivo :)

kok kombinezonov pa maš sešitih v enga da se notr spravš??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitivno... Bencin z višjim oktanskim številom se "kasneje" vžge, kot tisti z nižjim (nižje oktansko število pomeni več heptana, ki je bolj eksploziven in se lahko vžge že zaradi tlaka - pred iskro). Nekak kmečki test je "mirnost prostega teka" in "način ugašanja". Če ga ugasneš in še naredi kak takt in pri večoktanskem mrkne takoj, ko vzameš kontakt, potem ti mora biti to jasen znak.

Sicer pa višjeoktanski bencini dobro denejo agregatu tudi zaradi drugih lastnosti (aditivov), ampak je to že druga zgodba. Zato ne bo napak, če tudi kdo drug uporablja slednjega. Se pa to ne bo (vsaj ne bistveno) poznalo na porabi niti ne na končni hitrosti, edino pri višjih kompresijskih razmerjih se zna poznati v navoru že na občutek...

Tako nekako, laično razloženo. ;)

na discoveri so naredil oddajo na to temo:

uporabl so višje (140) in nižje (95 al 98 nism zihr) in še nakaj vmes oktanski bencin. zanimivi rezultati so bili avtomobili so bili renault clio in subaru impreca. ugotovitve, višje oktanski bencin da več navora in konjev, toda mora biti motor sposoben to izkoristiti. pri cliotu se razlika oktanov ni poznala. impreca pa je z višje oktanskem bencinom pridobila kar nekaj konjev in navora (številk se ne spomnim, je že nekaj časa minilo od kar sm gledal oddajo). sklep je biu da, če imaš visoko sposoben motor se pozna razlika v oktanih, v povprečnih avtomobilih pa ni opazna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa višje oktansko gorivo vpliva na katalizator ( pri avtomobilih )....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na discoveri so naredil oddajo na to temo:

uporabl so višje (140) in nižje (95 al 98 nism zihr) in še nakaj vmes oktanski bencin. zanimivi rezultati so bili avtomobili so bili renault clio in subaru impreca. ugotovitve, višje oktanski bencin da več navora in konjev, toda mora biti motor sposoben to izkoristiti. pri cliotu se razlika oktanov ni poznala. impreca pa je z višje oktanskem bencinom pridobila kar nekaj konjev in navora (številk se ne spomnim, je že nekaj časa minilo od kar sm gledal oddajo). sklep je biu da, če imaš visoko sposoben motor se pozna razlika v oktanih, v povprečnih avtomobilih pa ni opazna.

Js sm tudi to gledal. Mašina mora znat izkoristit bencin, na nekih švoh nenavitih mašincah se ne pozna ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa višje oktansko gorivo vpliva na katalizator ( pri avtomobilih )....

Osnovna funkcija katalizatorja je pretvarjanje škodljivih plinov kot so ogljikov monoksid, ogljikovodiki in dušikovi oksidi v ogljikov dioksid , vodo in dušik. Število oktanov s tem nima neke neposredne povezave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osnovna funkcija katalizatorja je pretvarjanje škodljivih plinov kot so ogljikov monoksid, ogljikovodiki in dušikovi oksidi v ogljikov dioksid , vodo in dušik. Število oktanov s tem nima neke neposredne povezave.

Sprašujem zato, ker mi v glavi odmeva, še izpred časov, da bencini z nad 95-imi oktani uničujejo katalizatorje in da naj ne bi bili primerni za avtomobile z katalizatorjem. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!