fossil Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 dizel res ne, ampak kaj ni 140 oktanov že tako veliko število da se bencin pri tako ˇnizkiˇ kompresiji vsakdanjih avtomobilov sploh ne bi vžgal :? ker vem da so včasih (oz. še vedno) dajali bencin z 120+ okt v tiste letalske motorje, ki so imeli cilindre razvrščene okoli in okoli rotorja (ne vem točno kako se jim reče, vem pa da imajo posebno ime) bat stisne mešanico olja, zraka in bencina, svečka vžge, izpušnji plini gredo vn, cikel se ponavlja. (to osnovno razlago verjetno vsi poznamo), zakaj motor nebi deloval na višje oktanski bencin? bencin se vžge zaradi iskre na svečki. verjetno si mislil ta motor
Port Folio Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 v bistvu je izdelan iz kož, ki jih odrem s hrbta preveč pametnim motosvetovcem. Ti posodim skalpel, na novo nabrušen! :whistle: Sem enkrat v R65 natankal nafto (po sili razmer,- ni bilo drugega). Je vžgal, in sem se tudi pripeljal do prve pumpe. Hmmmm imel ne načrtno situacijo z nafto v motor, sam, da sem jaz po pomoti dal cev za tankat v rezervar in napolnil čistih 8 L nafte :headbang: :headbang: :headbang: opazil šele tedaj, ko sem dal cevko mal ven in opazil, da je debelejša cev na koncu ter takoj dal kantico in potegnil skozi cevkice celotnih cca 8 L nafte ven, katera se je zmešala s preostalo rezervo bencina in dolil nazaj polni tank 95 oktanskega bencina, motorju dal kontakt in je kresnil kot, da ni bilo nič, malo je za dimil in čez 50 km ponovno tankal in na srečo vse je bilo OK :OK: :OK: :OK: Malo nafte motorju ne škodi O:-)
no_name Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 Ker sem s 95 oktanskim imel občutek da ne teče lepo, sploh v visokih obratih, sem parkrat natočil 98 ali 100 oktanski benz. Motor se hitreje in lažje zvrti, višja končna in več moči v visokih obratih, lepši prosti tek. Mogoče je pa nekoliko izgubil na navoru. Ne vem v katerem tiču grmi zajec ampak ta dva stavka mi ne gresta ravno logično skupaj. Če se motor hitreje zavrti pomeni da ima več navora :yes: Moč motorja (kW) je produkt navora (Nm) ter obratov. Kar pomeni spet če je končna višja je moč večja smo pa spet pri višjem navoru.
simonsi Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 Meni se zdi pa kar logično. Ker je prej nekoliko klenkal, je imel zaradi tega več navora, kot recimo dizel motorji, ki delajo na principu klenkanja in imajo večji navor kot bencinarji. Ker pa v višjih obratih bolj pravilno izgoreva in takrat kot je treba, ima pa zato več moči, ker se bencin ne vžge predčasno.
no_name Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 (popravljeno) Motor ki klenka nikoli nima višjega navora; pri normalnem zgorevanju se pojavi lepa krivulja porasta tlaka; tlak doseže najvišjo raven ravno ko je bat v ZMT in pri delovnem taktu izkoristi energijo. -pri motorju ki klenka pa se pojavijo detonacije. Zaradi teh je je porast tlaka v motorju zelo visok in del energije prevzamejo motorni deli(material v elastičnem območju). -prav tako gre večji del energije še za premagovanje poti bata pred ZMT v ZMT, saj se kompresija izvaja pod višjim tlakom če je že prišlo do vžiga celotne zmesi. -ravno tako je pri klenkanju porast temperature nekoliko višji, zaradi tega je treba motorju odvesti več toplote(treba ga je bolj hladit) 3x izgube energije tvorijo višji navor :grrr Pa še to: dizelski motorji ne delajo na principu klenkanja ampak na principu samovžiga; namreč klenkanje je nekontroliran vžig celotne zmesi v valju, pri dizlu pa pride do temp. samovžiga, šele potem za dovede gorivo, ki kontrolirano zgori. Porast tlaka pa je odvisen od količine vbrizganega goriva ter trajanja vbrizga... Popravljeno Junij 20, 2007. Popravil no_name
Guest Brumer Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 dizel res ne, ampak kaj ni 140 oktanov že tako veliko število da se bencin pri tako ˇnizkiˇ kompresiji vsakdanjih avtomobilov sploh ne bi vžgal :? ker vem da so včasih (oz. še vedno) dajali bencin z 120+ okt v tiste letalske motorje, ki so imeli cilindre razvrščene okoli in okoli rotorja (ne vem točno kako se jim reče, vem pa da imajo posebno ime) Ko preskoči iskra ni benzina,da se nebi vžgal neglede na število oktanov,saj je temperatura iskre ca 1500+ stopinj. Motorji z cilindri okoli GLAVNE gredi(ne ROTORJA) mogoče si mislil propelerja se imenujejo ZVEZDA motorji OK.
GREY WOLF Objavljeno Junij 23, 2007 Opozori Objavljeno Junij 23, 2007 koliko pa jih pravzaprav poje v oktanih ? Sem bil prepričan da 8, tu pa berem 95,97,100. :hmm: SiR premalo kože si ogulil, modrovanj že za dve skripti.
SiR Objavljeno Junij 23, 2007 Opozori Objavljeno Junij 23, 2007 danes sma s kolegom na štirih pumpah iskala tote oktane pa jih nikjer nimajo na zalogi! Sn mislo, da bi jih malo zraun vliu, da bi bol šlo po ravnem... zgleda, da je povpraševanje ful večje od ponudbe al kaj... se za začetek jih ne bi 100 kupo, mogoče tri al pa štiri, tolko da vidim, ka to z mašino dejla ...
GREY WOLF Objavljeno Junij 24, 2007 Opozori Objavljeno Junij 24, 2007 danes sma s kolegom na štirih pumpah iskala tote oktane pa jih nikjer nimajo na zalogi! Sn mislo, da bi jih malo zraun vliu, da bi bol šlo po ravnem... zgleda, da je povpraševanje ful večje od ponudbe al kaj... se za začetek jih ne bi 100 kupo, mogoče tri al pa štiri, tolko da vidim, ka to z mašino dejla ... :beer2:
Guest Brumer Objavljeno Junij 24, 2007 Opozori Objavljeno Junij 24, 2007 danes sma s kolegom na štirih pumpah iskala tote oktane pa jih nikjer nimajo na zalogi! Sn mislo, da bi jih malo zraun vliu, da bi bol šlo po ravnem... zgleda, da je povpraševanje ful večje od ponudbe al kaj... se za začetek jih ne bi 100 kupo, mogoče tri al pa štiri, tolko da vidim, ka to z mašino dejla ... Ko ti bo elektrike zmanjkalo vzem cekar in v Špar ponjo je najcenejša OK!!!!!!!!!!!! Ps: to ti je nekaj podobnega kot oktane kupovat na pumpah OK :headbang: :headbang:
motofrik Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 Malo se je delal nevednega. Upam... Kot v vojski smo enega poslali v mehanično delavnico po ''međugas'' za Deutza.
SiR Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 Ko ti bo elektrike zmanjkalo vzem cekar in v Špar ponjo je najcenejša OK!!!!!!!!!!!!Ps: to ti je nekaj podobnega kot oktane kupovat na pumpah OK :headbang: :headbang: a pol hočeš rečt, da so oktani na voljo tako, kot baterije recimo ... hmm .. .a pol se reče "oktani v konzervi" al kaj na šalteru? (se heeeecam, brumer, ne se vzburjat.... ker pač eni tolk doktorirajo okol teh oktanov - tolk se še dirkači ne sekirajo okol goriva na dirkah )
no_name Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 ... hmm .. .a pol se reče "oktani v konzervi" al kaj na šalteru? Ja u ameriki jih prodajajo že dobrih 40 let; "Canned octane"
fossil Objavljeno Junij 25, 2007 Opozori Objavljeno Junij 25, 2007 tolk se še dirkači ne sekirajo okol goriva na dirkah seveda se ne, tisti skiroji ki jih imajo niso tako občutljivi :devil:
sharkwoman Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 Pri super 95 imaš baje (pogovarjala sem se z policajem glih na pumpi je tankal bencin v bika in je nanesla beseda o bencinu) 10 km večjo končno hitrost kot pa,če tankaš 98. :yea2:
no_name Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 Pri super 95 imaš baje (pogovarjala sem se z policajem glih na pumpi je tankal bencin v bika in je nanesla beseda o bencinu) 10 km večjo končno hitrost kot pa,če tankaš 98. :yea2: :krneki:
GREY WOLF Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 Pri super 95 imaš baje (pogovarjala sem se z policajem glih na pumpi je tankal bencin v bika in je nanesla beseda o bencinu) 10 km večjo končno hitrost kot pa,če tankaš 98. :yea2: Te je nategnu.Pridobiš čiste 3 km,preverjeno.Sam tankam 92 oktanskega, tako napram 100 oktanskem pridobim celih 8 km.Čista matematika. :whistle:
GREY WOLF Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 Lol, hecni ste :kva1: Se ti zdi ? nekateri bodo doktorirali na oktangaganju.To je strokovna debata in kot tako jo je potrebno jemati.Samo strokovno podprti prispevki oktanogaganja nam vračajo dobro voljo. :P
miha Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 Pri super 95 imaš baje (pogovarjala sem se z policajem glih na pumpi je tankal bencin v bika in je nanesla beseda o bencinu) 10 km večjo končno hitrost kot pa,če tankaš 98. :yea2: hm zakaj pol uporabljajo na dirkah vec oktanski becin tele policaji majo cudno matematikol al pa so bmw-je na tko navadl hehehe
danci1973 Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 hm zakaj pol uporabljajo na dirkah vec oktanski becin :slap: Ker imajo drugačne mašine. tele policaji majo cudno matematikol al pa so bmw-je na tko navadl hehehe Tale policaj ima kar dobro matematiko... Čeprav je 10km/h malo dosti... D.
SiR Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 hm zakaj pol uporabljajo na dirkah vec oktanski becintele policaji majo cudno matematikol al pa so bmw-je na tko navadl hehehe jah, zakaj, da več kilometrov nardijo, jasno .... ;)
GREY WOLF Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 jah, zakaj, da več kilometrov nardijo, jasno .... ;) Vedno zmaga tisti ki naredi več kilometrov.To je vsakemu jasno. :grupni:
Klajba Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 Pri super 95 imaš baje (pogovarjala sem se z policajem glih na pumpi je tankal bencin v bika in je nanesla beseda o bencinu) 10 km večjo končno hitrost kot pa,če tankaš 98. :yea2: Jasno. Drži kot pribito. Pri 98 oktanskemu imaš samo 2 molekuli heptana ( plina), pri 95 jih imaš pa 5, razlika so 3% več heptana. In pravi 10 km večja končna hitrost? 10km/3%=3,33km/1%=3,33 km x 100%=333 km/h :eek: :eek: :eek: , a tok grejo BMW-ji, pa še podkrepljeno s strani roke pravice :unsure: :unsure: :unsure: Prodam hondo cbr oz. menjam za policijski BMW
SiR Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 narobe govoriš ... ni heptan ampak hepan....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se