Skoči na vsebino

Oktani in kaj pomenijo


Ice

Priporočene objave

pozabljas napisati, da je za bemfle predpisan min. ROZ 98. za nekatere modele obcasno (v nuji) tudi min. ROZ 91.

Mene pa zanima če v motor brez katalizatorja in z vbrizgom lahko točiš osvinčen bencin,imam možnost dobiti ene 20 let star bencin zastonj in to kar lepo količino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če v motor brez katalizatorja in z vbrizgom lahko točiš osvinčen bencin,imam možnost dobiti ene 20 let star bencin zastonj in to kar lepo količino.

Točiš lahko kar hočeš, delalo pa verjetno ne bo najbolje... :rolleyes:

Stability

Yes, Gasoline does have an expiration date. When gasoline is stored, gums will form, the result of copper-catalyzed reactions of the hydrocarbons. Antioxidants and metal deactivators are added to slow this down, but after six months the fuel has degraded enough to be no longer good for use. Another problem with gasoline aging, is many of the performance and octane additives such as aromatic hydrocarbons evaporate and leave a fuel that delivers less performance than fresh fuel.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če v motor brez katalizatorja in z vbrizgom lahko točiš osvinčen bencin,imam možnost dobiti ene 20 let star bencin zastonj in to kar lepo količino.

Kolega je na hondinem 50 ccm skuterčku v 4 letih prevozil 1300 km! Ko ga kako leto sploh ni vžgal je bencin tako izgubil oktane ali kaj jaz vem kaj, da seveda po tem času niti približno ni hotel zalaufat. Po nasvetu, je gorivo izčrpal, nalil novo in BRRMMM! Takoj!

Torej... razmisli, zakaj ga lahko dobiš "zastonj"....:evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če v motor brez katalizatorja in z vbrizgom lahko točiš osvinčen bencin,imam možnost dobiti ene 20 let star bencin zastonj in to kar lepo količino.

20 let? :surrender: nea ga seri lol

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če v motor brez katalizatorja in z vbrizgom lahko točiš osvinčen bencin,imam možnost dobiti ene 20 let star bencin zastonj in to kar lepo količino.

Če je 20 let star :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo nekaj na tem, ja. S starostjo bencin izgublja kvaliteto. Vsaj tako pravijo na več forumih. Tako, da bencin je treba porabiti ven, pa novega noter. Začaran krog, a ne?

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozabljas napisati, da je za bemfle predpisan min. ROZ 98.

Pozabljam "nalašč" zaradi tebe, da me neboš spet jeb.v z terenskimi izključitvami !!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo nekaj na tem, ja. S starostjo bencin izgublja kvaliteto. Vsaj tako pravijo na več forumih. Tako, da bencin je treba porabiti ven, pa novega noter. Začaran krog, a ne?

OK ali mi lahko kdo konkretno odgovori kaj lahko zajebem če točim

star bencin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če v motor brez katalizatorja in z vbrizgom lahko točiš osvinčen bencin,imam možnost dobiti ene 20 let star bencin zastonj in to kar lepo količino.

Če je to benzin, ki je bil vsaj 95 okt. naj bi ga lahko uporabil je pa res da je nekaj oktanov izgubil to boš takoj opazil pri naglem pospeševanju,če bo mašina klenkala ga pač neboš smel uporabljat.Zato ga najprej en tank sprobaj in če neklenka ga kupi in porabi.Sicer ti bo naredilo malo več gareža na ventilih,kar ni tako kritično. :hmm:

Ps;sicer pa ta benzin brez problemov uporabiš pri vseh mašinah kot npr:freze,kultivatorji,agregati itd.Kot tudi za vse 2-taktne motorje seveda z dodatkom dvotaktola ! Namreč benzin s časoma največ izgubi na oktanski vrednosti! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK ali mi lahko kdo konkretno odgovori kaj lahko zajebem če točim

star bencin

verjetno ti motor sploh ne bo vžgal. lahko pa ga probaš mešat zraven, samo če ima motor bolj nizko kopresijo, ene 8-1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo jaz sem danes v hondo civic tankal 100-oktanca, upam, da bom jutri pravočasno na poslu ker drugače z 95-oktanarom skos zamujam !!!

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je to benzin, ki je bil vsaj 95 okt. naj bi ga lahko uporabil je pa res da je nekaj oktanov izgubil to boš takoj opazil pri naglem pospeševanju,če bo mašina klenkala ga pač neboš smel uporabljat.Zato ga najprej en tank sprobaj in če neklenka ga kupi in porabi.Sicer ti bo naredilo malo več gareža na ventilih,kar ni tako kritično. :hmm:

Ps;sicer pa ta benzin brez problemov uporabiš pri vseh mašinah kot npr:freze,kultivatorji,agregati itd.Kot tudi za vse 2-taktne motorje seveda z dodatkom dvotaktola ! Namreč benzin s časoma največ izgubi na oktanski vrednosti! :hmm:

Hvala za konkreten odgovor.Ali obstaja kašen simpl način da izmeriš oktansko vrednost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za konkreten odgovor.Ali obstaja kašen simpl način da izmeriš oktansko vrednost.

Ne edino, da probaš sam z svojim motorjem ali tudi kakim avtom.Sprazni tank nalij notri par litrov in boš takoj ugotovil ali je še uporaben ali ne.Sicer pa kot ti je bilo že rečeno v najslabšem pirimeru ga pač mešaj z 100 Okt.benzinom in se boš sigurno normalno in poceni vozil.Postoji pa tudi v avto trgovinah tekočina za povečanje okt.vrednosti !

Ps;oktane se meri v posebno prirejenem oto motorju na katerem se med delovanjem spreminja komresijsko razmerje z dodajanjem zraka ni pa to tako enostavno kajti zelo važna je temperatura motorja,goriva, zraka in obrati motorja za vse te podatke obstajajo točno določeni parametri za natančno določitev oktanske vrednosti ! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne edino, da probaš sam z svojim motorjem ali tudi kakim avtom.Sprazni tank nalij notri par litrov in boš takoj ugotovil ali je še uporaben ali ne.Sicer pa kot ti je bilo že rečeno v najslabšem pirimeru ga pač mešaj z 100 Okt.benzinom in se boš sigurno normalno in poceni vozil.Postoji pa tudi v avto trgovinah tekočina za povečanje okt.vrednosti !

Ps;oktane se meri v posebno prirejenem oto motorju na katerem se med delovanjem spreminja komresijsko razmerje z dodajanjem zraka ni pa to tako enostavno kajti zelo važna je temperatura motorja,goriva, zraka in obrati motorja za vse te podatke obstajajo točno določeni parametri za natančno določitev oktanske vrednosti ! :whistle:

Oktansko število je samo ena od težav pri staranju goriva...

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za bencin ne vem, smo pa v vojski hodili vsake par mesecev vžigat tovornjake -kao ratna rezerva, vedno so kresnili, pa so bili na čokih že pet let. Potem nafti ne upada eksplozivnost..? Vprašam, ker nisem profi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo nakladanje - v čolnu sem imel 20 let staro mešanco še (od Balvan revolucije 1991)benzin natankan v Šibeniku in letos poleti sem motor zalaufal brez problema !!!

Ps: mogoče je takoj zalaufal zato ker je "Tomos" 18 in ne neki Japs ! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!