Brrrm Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 Ne vem, kaj ti piše, oziroma je pisalo v navodilih proizvajalca? Če je bil stroj narejen za nekdanji osvinčeni super bencin (98 oktanski), potem ga sedaj zalivaj z 98 oktanskim neosvinčenim bencinom. če pa je bil narejen za nekdanji osvinčeni bencin normal (mislim, da je imel 91 oktanov) potem ga lahko zalivaš s 95 oktanskim neosvinčenim bencinom in seveda dodatek za obloge ventilov. Večina vozil je danes zadovoljna s 95 oktanskim bencinom, v sedemdesetih letih pa je bil bolj priljubljen 98 oktanski bencin. Sicer pa, kako se motor odziva na 95 oktanski bencin? Če ne opaziš motenj, potem je pravšenj zanj. Brrrm
hotschko Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 tako kot je napisal Brrrm. Čimbližje oktanom, ki jih predpisuje proizvajalec. Ducati kuri Eurosuper 95 (in malo olja - by design ) hotschko Popravil/a - hotschko dne 12/02/2002 ob 09:54:03
Ice Objavljeno Februar 12, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 kaj tankas je odvisno od dveh,oz.treh,faktorjev: 1. kompresije masine 2. lezajev 3. tovarniskega "predpisa" ad 1. cim visja kot je kompresija,visjeoktanski bencin potrebuje masina,da ne pride do detonacije [t.i.nekontroliran samovzig bencina v cilindru,KLENKANJE (slo),KLINGELN (d),DETONATION (eng)].npr GSF 1200 z 130 KM in kompresijo 9,5:1 ne potrebuje vec,kot 91 ROZ,ce pa zvisam kompresijo na 11:1 bi moral tankati minimalno 95 ROZ. ad2. ce ima masina se "mehke" lezaje iz litine,ki potrebujejo svinec za mazanje le-teh,potem potrebujes dodatek za neosvincen bencin.drugace glej pod 1. ad 3. tankaj kar pise v navodilih motorja,ce ni masina predelana. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR. Popravil/a - Ice dne 12/02/2002 ob 10:30:28
lojzi Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 Še moje skromno mnenje : motor proizvodnje leta 1978 skoro zanesljivo nima "trdih" ležajev in ventilov, tako, da, Motomaniak, če imaš motor res rad, mu dodajaj svinec, ki naredi na omenjejih delih oblogo proti preveliki mehanski obrabi, glede oktanov so ti pa že drugi dovolj napisali. Klenkanje motorja boš hitro občutil, če motor ne dobi dovolj oktanov ! Lojzi ma vas rad Popravil/a - lojzi dne 12/02/2002 ob 10:03:51
YZFgeorge Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 95 bleifrei, pri 98 se mi v motor "vtihotapijo" drobne vibracije. Accelerate 'till you see God ....then brake.
Thundercat Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 Druga alternativa pa je da enkrat tankaš enega drugič pa drugega! Al pa v kakšnem razmerju npr. 2:1!Dvakrat enega enkrat drugega! Tako bo motor prejel vsega po malem! Thundercat "Ne pustite se povoziti"
lojzi Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 quote: Ali kdo ve iz izkušenj in primerjav če se poraba motorja zmajša če točimo 98 oktanski bencin?(če motorju to ne škodi)Zaradi večje 'moči' samega bencina!! Ciao,by Pero Pero, to temo smo že obdelali in prišli do zaklučka, da ne Lojzi ma vas rad
Ice Objavljeno Februar 12, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 pero,98 ROZ bencin nima nobene "vecje" moci kot 91 ROZ......to je samo vrednost,pri kateri temperaturi se bencin samovname v cilindru.preberi "bencin in oktani"! link za vec odgovorov: http://www.faqs.org/faqs/autos/gasoline-faq/part1/ ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR. Popravil/a - Ice dne 12/02/2002 ob 15:37:39
Hanzi Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 virago je kar zadovoljen s 95 pa tudi fzr čeprav gre virago bolje na 98(vsaj občutek sem imel) za fzr pa itak mislim da je 98 priporočljiv. KOMAJ EAKAM NASLEDNJE FS
pero Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 No pol bom pa še kr naprej 95 tanku! Ciao,by Pero
D.J. Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 cross 250 - tovarniško priporočeno 95 oktanov- neosvinčen + ole 3% moj pa- nabrito priporočeno 98 oktanov- neosvinčen + ole 3% ajde
Leteči Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 Vsi motorji ki sem jih imel do sedaj: Honda CR 125 Suzuki DR 125 Kawasaki KLE 500 so se veliko lepše peljali če sem tankal 98 oktanski benz pa čeprav je povsod v knjigah pisalo da je treba uporabljati 95 okt. Shit happens, unfortunetly all the time Leteči
YZFgeorge Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 quote:pa čeprav je povsod v knjigah pisalo da je treba uporabljati 95 okt. V knjigah piše 91 oz. 95 ali več oktanski bencin. Accelerate 'till you see God ....then brake.
MARJA Objavljeno Februar 12, 2002 Opozori Objavljeno Februar 12, 2002 Proizvajalci napišejo v navodila "min. 91 oktanov", maksimuma pa ne napišejo. Tako je bilo pri moji prejšnji Yamahi, sedaj je pa pri Triumphu isto. Jaz natočim vedno 95.
šufer Objavljeno Februar 13, 2002 Opozori Objavljeno Februar 13, 2002 Jaz pa tankam 98 z dodatkom, ki nadomešča svinec. Baje priporočajo da tankaš 98, če mešaš dodatek. Bom pa proval enkrat natočit 95, da vidim če bo kaka razlika ampak dvomomim, da bo.
Ice Objavljeno Februar 13, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Februar 13, 2002 ajajajaj decki.....pa vi sploh veste kaj pomeni to 91,95,98 ROZ pri bencinu? po vasih modrovanjih sklepam da niti eden ni povohal linka,ki sem ga objavil.in vecina ponavlja neke polresnice in mite,ki ste jih nekje nekdaj slisali. vec o tej temi je bilo tudi ze pisano pod "bencin in oktani". ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
pjotr Objavljeno Februar 17, 2002 Opozori Objavljeno Februar 17, 2002 quote: quote:ajajajaj decki.....pa vi sploh veste kaj pomeni to 91,95,98 ROZ pri bencinu? po vasih modrovanjih sklepam da niti eden ni povohal linka,ki sem ga objavil.in vecina ponavlja neke polresnice in mite,ki ste jih nekje nekdaj slisali. Kolikor jaz vem oktansko število pri bencinu pomeni koliko se pusti zadeva stiskati predno pride do samovžiga. Zaradi tega tudi pride do klenkanja motorja če tankaš becin s premajhnim oktanskim številom. Torej lahko tankaš bencin s večjim oktanskim številom od predpisanega,nikakor pa kontra. Shit happens, unfortunetly all the time Leteči Bravo Leteči! Če ima gorivo premajhno oktansko vrednost, pride v cilindru do eksplozije še preden to eksplozijo sproži svečka. Tako dogajanje pa pomeni klenkanje. Lp, Pjotr.
.T. Objavljeno Februar 17, 2002 Opozori Objavljeno Februar 17, 2002 quote: Slišal sem, da naši benzinarji radi goljufajo z oktani (je za probat tankat kdaj italijanski bencin, pa da vidiš razliko), zato raje tankam neosvinčeni 98% LP Ko smo sli pred leti z avtom na Sicilijo, sem opazil, da mi je avto zacel manj bencina zreti. V SLO sem imel porabo pri 150 km/h po avtocesti 8,6 l/100km, v Italiji pa 7,4 l/100km. Zgleda, da pri nas res goljufajo in prodajajo manj kvaliteten bencin. Za doseganje iste hitrosti moraš pri slabšemu bencinu bolj ptitiskat na gas in zato masina porabi vec bencina. Verjetno imajo v tujini ostrejso kontrolo kot pri nas in tudi vecjo konkurenco, zato si naftne druzbe slabe kvalitete bencina ne smejo privosciti. Tadej
Roman Objavljeno Februar 18, 2002 Opozori Objavljeno Februar 18, 2002 quote:moj kolega je ninjo 7 tankal, ko je še bil, 98 oktanov osvinčen in je reku da je šlo po števcu 280, mu je pa na splošno več žru pol je prešaltu na "predpisan" benz 95 neosvinčen in zadeva prek 270 ni šla, se pa je delovanje motorja precej "umirilo"- tresljaji... pa tut jdu mu je mnj ajde Ma ne serte ga no prosm, manj kot 5 (ali pa 10) let stari (nestunani) motorji normalno delajo na 95 neosvinčen bencin, vse ostale variacije so samo v glavah (voznikov).
Ice Objavljeno Februar 19, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Februar 19, 2002 od letnika 1988 naprej se lahko tanka neosvincen bencin bp ....podatek od nemskih in avstrijskih uvoznikov.takrat so namrec nehali uporabljati mehke litine za sedeze pri ventilih. ce pa hoce kdo natancno informacijo naj vprasa SLO-uvoznika in zahteva pismeno potrdilo.normalno bi ga moral dobiti,saj evropski generalni uvozniki te,kot receno,ze izdajajo od leta 1988. BTW...kaj mislite,kaj tankajo v evropi? v D,AUT,GB itd. ze od leta 2000 ali se prej ni vec osvincenega bencina in dodatkov za bencin se uporablja vedno manj. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR. Popravil/a - Ice dne 19/02/2002 ob 20:03:51
Gallus Objavljeno Februar 21, 2002 Opozori Objavljeno Februar 21, 2002 Za vsako motorno kolo proizvajalec predpisuje tudi vrsto bencina, ki naj se uporablja. Glede na to, da agregate konstruirajo stokovnjaki, je najbolj pametno uporabljati tisto vrsto bencina, ki je določena od proizvajalca (glej navodila in nalepko na rezervarju), pa tudi nastavitve motoja (vžig, ventili ...) so temu prirejeni.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se