Sam dePihlja Objavljeno Junij 20, 2003 Opozori Objavljeno Junij 20, 2003 (popravljeno) Tole z aditivi za čiščenje me pa zelo zanima, ker mam občutek, da se je moji aprilii motorno zdravje zadnje čase malo poslabšalo :wacko: :blink:, serviser pa pravi, da je vse v mejah normale :huh: !? Koristim priliko (vem, da smo o aditivih nekaj polemizirali, a vendar) a :rolleyes: lahko kdo na hitro pove, kaj in kako uporabiti? P.S. a ja, pa zdi se mi, da ste malo zašli s teme, ker je polemika o padanju okt.števila v sorazmerju s staranjem goriva in ne vpliv okt.št. na obnašanje motorja B) Popravljeno Junij 20, 2003. Popravil Sam dePihlja
hotschko Objavljeno Junij 20, 2003 Opozori Objavljeno Junij 20, 2003 Tole z aditivi za čiščenje me pa zelo zanima, ker mam občutek, da se je moji aprilii motorno zdravje zadnje čase malo poslabšalo :wacko: :blink:, serviser pa pravi, da je vse v mejah normale :huh: !? Koristim priliko (vem, da smo o aditivih nekaj polemizirali, a vendar) a :rolleyes: lahko kdo na hitro pove, kaj in kako uporabiti? P.S. a ja, pa zdi se mi, da ste malo zašli s teme, ker je polemika o padanju okt.števila v sorazmerju s staranjem goriva in ne vpliv okt.št. na obnašanje motorja B) Jaz sem šel v TC motoshop in rekel, da bi uno reč od Motula za čiščenje frgazarjev itd ... imena se ne spomnim, cena je okoli 2.500SIT ... vliješ v prazen tank tik preden natočiš rezervoart na polno ... ko porabiš gorivo s čistilom, je zadeva spucana ... Motul to čiščenje priporoča po končani sezoni oz. pred vsakim daljšim mirovanjem motorja ... vžge pa potem res občutno bolje in gladko ... B)
SiR Objavljeno Junij 20, 2003 Opozori Objavljeno Junij 20, 2003 Paše semle: par mescev nazaj vidle, da Shell v tujini prodaja 100-oktanca... za high-perf mašine...
hotschko Objavljeno Junij 20, 2003 Opozori Objavljeno Junij 20, 2003 Jaz sem šel v TC motoshop in rekel, da bi uno reč od Motula za čiščenje frgazarjev itd ... ... jaz sem vlil v rezervoar, se žel vozit izpraznil tank do polovice ... čez par dni pa spet ... mogoče na ta način očistiš še bolje, ker čistilo deluje dlje časa ... obstajajo verjetno tudi podobni produkti drugih proizvajalcev ... B)
ceco Objavljeno Junij 20, 2003 Opozori Objavljeno Junij 20, 2003 Sem slabo podučen, vendar mi je bilo obrazloženo, da dobiš dve varianti. Ena je za čiščenje 1x na sezono (zgleda da sva to naredila s hočkotom) in pa dodtek, ki ga permanentno vlivaš v benzo. Permanentno vlivanje naj bi bilo še posebej dobro za agregate, ki imajo elektronski vbrizg goriva.
jama1100 Objavljeno Januar 11, 2004 Opozori Objavljeno Januar 11, 2004 Po navodilih naj bi tankal 95 oktanski bencin,ampak od večih sem že slišal da je bolje za motor,da točim 98 oktanov.Zanima me Vaše mišljenje in eventuelne izkušnje.
gebre Objavljeno Januar 11, 2004 Opozori Objavljeno Januar 11, 2004 98 oktanski bencin nej bi bil boj "kvaliteten"-boljša mešanica nekih 2 snovi (pozabu katerih dveh), no motor naj bi po pričevanju nekaterih pokuril manj 98 okt.bencija kot pa 95, pa nej bi bojš "letu" (no vsaj mopedi so bolj letel :lol1: ), ma neki tacega :ph34r: LP by gebre
Dave Objavljeno Januar 11, 2004 Opozori Objavljeno Januar 11, 2004 Uporabi iskalnik. Je bilo ze veliko napisano. Tako o oktanskem stevilo, kot o relativni porabi glede na oktane pri razlicnih motorjih. Celo tako dalec smo sli, da obstajajo primerjave med isto oktanskim bencinom in razlicnimi ponudniki (OMV in Petrol)
Zok Objavljeno Januar 11, 2004 Opozori Objavljeno Januar 11, 2004 manj klenkanja pri predelani / fejst naviti masini, posledicno vecja moc. poglej na mobisux forum, tam je Blue_GTI naredu poskus z 98-oktansim bencinom OMV, Agip in Petrol, najboljse se je odrezal OMV (najvisje realno oktansko stevilo, najmanj klenkanja), za njim Agip, in dalec za njima Petrol. testiral je na podlagi krmilne elektronike, ki ob zaznavi klenkanja prestavi vzig, zapre turbino in poveca kolicino vbrizganega bencina (zato je tud vecja poraba ob klenkanju). oktan je mera za odpornost bencina proti klenkanju. sicer je o tem blo ze veliko napisanega - uporabi iskalnik! .)
SiR Objavljeno Januar 11, 2004 Opozori Objavljeno Januar 11, 2004 klenkanju). oktan je mera za odpornost bencina proti klenkanju. sicer je o tem blo ze veliko napisanega - uporabi iskalnik! .) oktan je mera za stopnjo stisljivosti goriva ... klenkanje je zgolj posledica tega, da gorivo predčasno eksplodira oziroma pride do vžiga prej, kot bi si uporabnik oziroma snovalec motorja želel. bencin pa proti klenkanju ni "odporen"... še neki štiva v angleščini... octane number figure of merit representing the resistance of gasoline to premature detonation when exposed to heat and pressure in the combustion chamber of an internal-combustion engine. Such detonation is wasteful of the energy in the fuel and potentially damaging to the engine; premature detonation is indicated by knocking or pinging noises that occur as the engine operates. If an engine running on a particular gasoline makes such noises, they can be lessened or eliminated by using a gasoline with a higher octane number. The octane number of a sample of fuel is determined by burning the gasoline in an engine under controlled conditions, e.g., of spark timing, compression, engine speed, and load, until a standard level of knock occurs. The engine is next operated on a fuel blended from a form of isooctane that is very resistant to knocking and a form of heptane that knocks very easily. When a blend is found that duplicates the knocking intensity of the sample under test, the percentage of isooctane by volume in the blended sample is taken as the octane number of the fuel. Octane numbers higher than 100 are found by measuring the amount of tetraethyl lead that must be added to pure isooctane to duplicate the knocking of a sample fuel. At present three systems of octane rating are used in the United States. Two of these, the research octane and motor octane numbers, are determined by burning the gasoline in an engine under different, but specified, conditions. Usually the motor octane number is lower than the research octane. The third octane rating, which federal regulations require on commercial gasoline pumps, is an average of research octane and motor octane. Under this system a regular grade gasoline has an octane number of about 87 and a premium grade of about 93. Most American-made cars that were built in the 1971 model year or later can use regular gasoline. To prevent knocking, premium grade gasoline must be used in many cars built before 1971 and in some new cars that have high-performance engines. Pa še NUJNO ČTIVO - tolelelele!
Ice Objavljeno Januar 11, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Januar 11, 2004 Po navodilih naj bi tankal 95 oktanski bencin,ampak od večih sem že slišal da je bolje za motor,da točim 98 oktanov.Zanima me Vaše mišljenje in eventuelne izkušnje. preberi tudi prve strani te teme.
hotschko Objavljeno Januar 12, 2004 Opozori Objavljeno Januar 12, 2004 oktan je mera za stopnjo stisljivosti goriva ... oktan NI mera ampak plin, ki je pojem za dobro stisljivost ... torej bolj oktanski plin je bolj stisljiv ... ko pasulj :)
SiR Objavljeno Januar 12, 2004 Opozori Objavljeno Januar 12, 2004 oktan NI mera ampak plin, ki je pojem za dobro stisljivost ... torej bolj oktanski plin je bolj stisljiv ... ko pasulj :) kaj pa je pol njutn (newton)? Boš reko, da oseba? hehe :) Merska enota lahko ima po kaki drugi istoimenski zadevi ime :D :D :D :D :D
hotschko Objavljeno Januar 12, 2004 Opozori Objavljeno Januar 12, 2004 kaj pa je pol njutn (newton)? Boš reko, da oseba? hehe :) Merska enota lahko ima po kaki drugi istoimenski zadevi ime :D :D :D :D :D še enkrat ... oktan ni merska enota !! ... B)
Ice Objavljeno Januar 12, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Januar 12, 2004 se enkrat vse okoli bencina -> Gasoline FAQ Parts 1-4 tukaj za vse lene..... in se ekscerpt: "6.3 What fuel property does the Octane Rating measure? The fuel property the octane ratings measure is the ability of the unburnt end gases to spontaneously ignite under the specified test conditions. Within the chemical structure of the fuel is the ability to withstand pre-flame conditions without decomposing into species that will autoignite before the flame-front arrives. Different reaction mechanisms, occurring at various stages of the pre-flame compression stroke, are responsible for the undesirable, easily-autoignitable, end gases. ......." bo zdaj dovolj jasno ali je potrebno se narisati?! :devil:
Leteči Objavljeno Januar 12, 2004 Opozori Objavljeno Januar 12, 2004 Moj odgovor zakaj naj bi motorji bolj vlekli če tankate 98 oktanski bencin. Ker jih 95 oktanski pri naših ponudnikih goriv verjetno nima 95 ampak kakega manj in z tistimi 98 oktani le izpolnite pogoj da bo deloval motor kot treba se pravi da dosežete 95 oktanov kar je pa več kot 95 pa nima nobenega vpliva več na samo zmogljivost. LP Leteči
RAN Objavljeno Januar 13, 2004 Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 Moj odgovor zakaj naj bi motorji bolj vlekli če tankate 98 oktanski bencin. Ker jih 95 oktanski pri naših ponudnikih goriv verjetno nima 95 ampak kakega manj in z tistimi 98 oktani le izpolnite pogoj da bo deloval motor kot treba se pravi da dosežete 95 oktanov kar je pa več kot 95 pa nima nobenega vpliva več na samo zmogljivost. LP Leteči Najbrž bo res tako.:? :( Če bi bila kakšna bolj logična razlaga, se bi motorju zmešalo, pa ne bi več vlekel. :D
SiR Objavljeno Januar 13, 2004 Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 er jih 95 oktanski pri naših ponudnikih goriv verjetno nima 95 ampak kakega manj in z tistimi 98 oktani le izpolnite pogoj da bo deloval motor kot treba se pravi da dosežete 95 oktanov kar je pa več kot 95 pa nima nobenega vpliva več na samo zmogljivost. zelo poenostavljaš... Čisto teoretično - a misliš, da z 100-oktanskim potem ne dosežemo nič?
SiR Objavljeno Januar 13, 2004 Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 še enkrat ... oktan ni merska enota !! ... B) Ok, drugače morm povedat. Če je bencin 95-oktanski to pomeni, da je enako stisljiv, kot neka zmes oktanskih plinov ... A sm prav povedu? :P
Dave Objavljeno Januar 13, 2004 Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 Moj odgovor zakaj naj bi motorji bolj vlekli če tankate 98 oktanski bencin. Ker jih 95 oktanski pri naših ponudnikih goriv verjetno nima 95 ampak kakega manj in z tistimi 98 oktani le izpolnite pogoj da bo deloval motor kot treba se pravi da dosežete 95 oktanov kar je pa več kot 95 pa nima nobenega vpliva več na samo zmogljivost. :hmm: ... ampak vecina motorjev rabi 91 oktanski bencin za pravilno delovanje... ce precitas navodila...
hotschko Objavljeno Januar 13, 2004 Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 Ok, drugače morm povedat. Če je bencin 95-oktanski to pomeni, da je enako stisljiv, kot neka zmes oktanskih plinov ... A sm prav povedu? :P Sym, skoraj prav ... ... hlapi 95 oktanskega bencinska so stisljivi kot 95% zmes oktana in 5% nekegadrugegaplinakijefulslabostisljiv ... :P B)
matic Objavljeno Januar 13, 2004 Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 Samo nekaj bi vprašal? Ali lahko moji mašini kaj škoduje, če tankam kdaj 98 oktanov namesto 95, kot piše v kljigi??? Prosim za odgovor.
hotschko Objavljeno Januar 13, 2004 Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 Ali lahko moji mašini kaj škoduje, če tankam kdaj 98 oktanov namesto 95, kot piše v kljigi??? v glavnem ne ...
klimbra Objavljeno Januar 13, 2004 Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 Samo nekaj bi vprašal? Ali lahko moji mašini kaj škoduje, če tankam kdaj 98 oktanov namesto 95, kot piše v kljigi??? Prosim za odgovor. Je pač malo dražji prevožen kilometer. :rolleyes:
Leteči Objavljeno Januar 13, 2004 Opozori Objavljeno Januar 13, 2004 zelo poenostavljaš... Čisto teoretično - a misliš, da z 100-oktanskim potem ne dosežemo nič? NE prav popolnoma nič!!!!! Razen če maš moped predelan pa spuščeno glavo pa ne vem kaj še pol pa ja ker se mora bencin bolj stisniti ne da bi prišlo do samovžiga. Tisto da bi pa s 100 oktanskim bolj letelo je pa balalajka to verjamejo uni froci na APN ih. Pa mi lahko verjameš ker mam nekaj prakse v tem. LP Leteči
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se